2.6.15

Microsoft navodno preuzima Wunderlist [dodatak] – potvrđeno

Wunder list naslovna

Danas smo napisali članak o tome kako je Microsoft navodno preuzeo Wunderlist servis, a sada imamo direktnu potvrdu od razvijača Wunderlista „6Wunderkinder“ kako će se „pridružiti“ Microsoftu.

 

wunderlist   Microsoft 2

 

Wunderlist broji preko 13 miliona korisnika i ima više od 1 milijardu unosa (spisaka) napravljenih od korisnika. Ovim potezom Microsoft širi svoj asortiman aplikacija i servisa u području softvera. Pročitajte ispod članak koji smo ranije objavili.

 

Orginalni članak

 

Prema pisanju Wall Street Journal (WJS) dogovor između Microsofta i Wunderlist servisa je već pao i stvar je samo još formalnosti iako obje kompanije ne žele da komentiraju o tome WSJ ima insajderske informacije direktno iz kompanija.

 

Wunderlist je veoma popularan servis na svim platformama (iOS, Android, WP) za pravljenje lista koje možete dijeliti sa kolegama i raditi zajedno na istim zadacima. Prema članku WSJ kompanija Wunderlist i radnici će ostati u Berlinu gdje je i sjedište Wunderlist-a.

 

Ovo preuzimanje od strane Microsofta ne bi bilo prvo do sada ako se sjetimo Skype i Nokia su bile dvije veće akvizicije, Acompli email klijent, sadašnja Outlook aplikacija na Android, iOS i Windows 10 Mobile je također velika investicija od 100 miliona $. Isto tako i Sunrise kalendar koji je stekao popularnost na iOS i Androidu Microsoft je preuzeo za 100 miliona $ i ugradio funkcije u vlastiti kalendar na Windows 10 i Windows 10 Mobile.

 

Wall Street Journal piše da će Wunderlist akvizicija koštati Microsoft između 100-200 miliona $. Korisnicima možda izgledaju ove svote novca kao ogromne ali ako se uzme u obzir koliko bi koštao razvoj sličnih platforma od početka i sam marketing oko iste ove cijene su niske.

 

Windows i Windows Phone jeste da imaju OneNote ali istom nedostaju neke funkcije koje ima Wunderlist, a preuzimanjem bi Microsoft imao odmah servis, aplikacije i korisnike na svim platformama.

 

Wunderlist aplikaciju za Windows Phone možete preuzeti ovdje.

 

izvor: Windows Central, Wunderlist

11 komentara :

  1. Arsenal L73502 June, 2015

    Samo da javim da su pocele zvanicne nadogradnje na GDR2. Ja na L735 vec instalirao.

    ReplyDelete
  2. Arsenal L73502 June, 2015

    Moguce da drugi jos nisu dobili. Sad sam citao neke stare clanke o GDR2 i naisao na vijest da ce L735 i L830 dobiti nadogradnju na GDR2 dok se za ostale ne zna.

    ReplyDelete
  3. Dino ja imam vec GDR2 na L735 ali preko Insider programa sto sam instalirao...kako bi mogao da instaliram ovaj? jedino ako odem preko LSRT i vratim na 8.1 ili ne? posto bih hteo da normalno imam a ne preko Insidera ovaj...

    ReplyDelete
  4. Arsenal L73502 June, 2015

    A dok sam trazio clanke primjetio sam da trazilica ne pamti rijeci koje sam ukucao, pa svaki put kad izadjem iz clanka moram ukucati ponovo.

    ReplyDelete
  5. Ista je verzija koju imate preko Insider Preview i oficijelna. Nece nista biti drugacije. Tako da ce te bespotrebno raditi to sve...

    ReplyDelete
  6. eXeLLeNTe02 June, 2015

    Poz. Jel se samo kod mne pojavljuje da mi kasne poruke na mess. fb,... u zadnje vrijeme, a i ie mi redovno
    izbacuje tj. chrasuje u pitanju je L925 w8.1

    ReplyDelete
  7. Lumia 930 još nema GDR2

    ReplyDelete
  8. Meni se desava ista stvar sa IE.

    ReplyDelete
  9. metalpirat03 June, 2015

    i meni bukvalno dosta kasni. Izlgeda da nesto kuvaju. Nisam siguran koliko notifikacija ide preko microsoft servera ili ide direktno preko operatera. U to se ne razumem, ali da kasni kasni.

    ReplyDelete
  10. Kasni i meni isto u zadnje vrijeme,isto mi se cesto desi da kad ulazim na whatsapp da ne udje vec se srusi,a da i ie u zadnje vrijeme se zna srusit,isto l925

    ReplyDelete

Ostavite komentar