11.6.15

Windows 10 Mobile TP build 10136 će biti dostupan kroz dan ili dva

gabeVeć neko vrijeme očekujemo novi build za Windows 10 Mobile i proteklih dana sve vijesti su upućivale na to da će biti uskoro biti dostupan. Za sve one koji su čekali novi build, dobre vijesti stižu sa Twittera gdje je Gabriel Aul potvrdio puštanje kroz dan ili dva.

 

U svom odgovoru navodi da build je poprilično stabilan i pušten je u njihov interni “slow-ring” gdje treba biti 2-3 dana i onda će biti pušten i ostalim korisnicima. Objava je napisana u srijedu kao odgovor na pitanje jednom korisniku.

 

Znači ako prođe sve u najboljem redu korisnici bi već u petak mogli imati dostupnu nadogradnju, što je jako dobra vijest. Također postoji i ona druga situacija koja nije isključiva, build možda ne bude dostupan u petak ali sigurno ga možemo očekivati početkom sljedećeg tjedna.

 

Je li pametno instalirati Windows 10 Mobile TP?

Ovo pitanje se često provlači po komentarima i naša preporuka je ako ga mislite koristiti na primarnom uređaju toplo preporučujemo da odustanete od instalacije. Uređaj za svakodnevno korištenje treba biti pouzdan u svakom trenutku, a vjerujemo da to teško možete imati sa TP verzijom sustava. Međutim, ako još uvijek želite isprobati onda predlažemo da napravite backup svih podataka, napunite bateriju do kraja, naoružate se strpljenjem te odradite instalaciju  i nadate se najboljem.

 

Izvor: WMPU

30 komentara :

  1. Kosta Kuprešak11 June, 2015

    Znaš li možda kada bi Windows 10 mobile mogao da uđe u fazu sličnu Preview for dev, tj. kada bi postao dovoljno stabilan za svakodnevno korištenje? 😁

    ReplyDelete
  2. Znam da nije vezano za ovu temu ali nemam koga da pitam sem vas. Skoro sam ubacio u L1520 karticu koja prodrzava 4G i pojavila mi se neka mala slusalica sa strelicom na desno. To se nalazi u gornjem levom uglu izmedju mreze i Wi-Fi. Sta je to? I ja jos nisam video da mi pise 4G a kao kazu da ga ima po Bg. Hvala.

    ReplyDelete
  3. nema više Preview for developers, ovako će izbacivati buildove dok ne izađe finalna verzija.

    ReplyDelete
  4. Brate, isto i mene zanima. Ima li neko ovde od vas pametnih i
    informisanih ljudi da mi kaze kada bi otprilike bilo bezbedno
    instalirati win10 na telefon lumia920, nama kojima je to jedini
    telefon,bez alternative, koji zahteva stabilan rad? Unapred hvala.

    ReplyDelete
  5. Windows Phone 8.1 Update 2 dobija Lumia 635. 😃

    ReplyDelete
  6. Ja koristim WIN10 na L930 od kad je izašo zadnji bild... to mi je primarni telefon... ne radi baš kako treba odnosno ima dosta nedostataka, ali naučio sam mu mane pa više nije tolika smetnja. Ali bolje se već sad naučiti postepeno na novitete...

    ReplyDelete
  7. metalpirat11 June, 2015

    Koja si mreza. U telenoru samo novi korisnici koji potpisu ugovor i pazare telefon koji podrzava LTE. Za sve korisnike bice kasnije pusten. Ne bih znao kako je u mts ili vip. Ja imam l920 uzeo kartucu, samo kroz mrezu detektujem 4g ali nece da se konektuje. Kazu bice od septembra pusteno za sve, ako ne promene nesto.

    ReplyDelete
  8. MTS sam ja. Valjda ce moci i 4G uskoro. Hvala!

    ReplyDelete
  9. Ja imam novu Lumiu 640 LTE sa 4G sim karticom u VIP-u. U Beogradu i Zemunu imam mrezu sa oznakom "L". Nista spektakularno. Po meni, tako bi trebalo da radi na 3G. Bice bolje, valda...

    ReplyDelete
  10. A i nakon izlaska će postojati Insider Preview (koliko sam ja skužio) jer će sustav biti u konstantnom razvoju. Do sada smo čekali 2-3 godine za novu verziju, a sada će to ići postepeno.

    ReplyDelete
  11. Netko kaže da radi solidno, netko kaže da ništa ne radi- to je sve subjektivno mišljenje koje ovisi o toga što je korisnik očekivao.

    Kada bi bilo bezbolno?
    Teško je reći ali vjerojatno tamo pred samo službeno predstavljanje kada će već imati gotov proizvod. Mada ni to ne mora biti mjerilo, to je samo pretpostavka.

    ReplyDelete
  12. Molim vas (ali i sve ostale) da pitanja koja nisu vezana za temu ubudće postave na forum jer smo ga zbog toga i otvorili.
    Da, znam da trenutno nema baš puno sadržaja i korisnika na forumu ali ako se ne bude koristio onda neće biti ni sadržaja ni korisnika. :)

    ReplyDelete
  13. to je i od modela do modela, nekima radi odlično, nekima nikako (kod prve instalacije nisam imao tastaturu uopšte, pa kako da kažem da je OK) ali ovaj dolazeći build ću sigurno probati, to je jedini način da saznam radi li █

    ReplyDelete
  14. ja ne mogu na forumu da provalim kako da postavim diskusiju ili da postavim pitanje, u odeljku W10 Insider Preview nema ništa, a ne vidim može li to uopšte...pozz !!!

    ReplyDelete
  15. Windows 10 Insider Preview, taj dio je zaključan i tu planiramo ubacivati teme koje su korisne. Slobodno pitanje stavi u generalnu diskusiju, pomoć ili gdje sam procjeniš da može ići.

    ReplyDelete
  16. Vi koji imate 4G mrežu ste srećni, ali i ovi što im ni 3G ne radi dobro imaju neki benifit od puštanja LTE-a.Naime, sva HSPA+ oprema od vas se skida i kači se na slabije pokrivena područija 3G mrežom.

    ReplyDelete
  17. Možda već od 29.07.2015 god.
    ;))

    ReplyDelete
  18. Danas je Lumia 640 dobila "mali" sistemski UPDATE, ali to ipak nije onaj o kome su WPNOVOSTI pisale prošle sedmice.

    ReplyDelete
  19. I kod mene ce wp10 na l930 cim izadje ovaj build. To mi je primarni (jedini tel).
    Citao sam da je najsigurnije i najbolje obaviti clean install. Pada mi na pamet da odtadim clean install onda odradim hard reset i onda vratim podatke prwko back-up-a. Sta mislite o time?

    ReplyDelete
  20. Upravo tako...

    P.S. Za one koji ne znaju engleski, evo na srpkom;

    http://www.benchmark.rs/vesti/modern_skype_aplikacija_ide_u_penziju_7._jula-57835

    ReplyDelete
  21. pps... pravopisna:

    P.S. Za one koji ne znaju engleski, evo na srpskom;

    http://www.benchmark.rs/vesti/modern_skype_aplikacija_ide_u_penziju_7._jula-57835

    ReplyDelete
  22. Pozdrav svima.Da li mi moze itko reci gdje ima servis za nokiu.Otislo mi je zastitno staklo,displey i touch je u redu.Pa me zanima gdje bih mogao zamijeniti.Molim pomoc.

    ReplyDelete
  23. A odakle ste?
    Ako imate garanciju najpouzdanije i najbolje je onda poslati u Mobis servis.

    ReplyDelete
  24. Iz Tuzle sam.Imam garanciju al iz Italije jer sam telefon uzeo u Italiji.A gdje dodje taj mobi?

    ReplyDelete
  25. Mobis-electronic Servisni centar Sarajevo

    Antuna Branka Šimića 2A

    71 000 Sarajevo

    Bosna i Hercegovina



    Tel: + 387 33 715 596 (prijem)

    + 387 33 715 597 (servis)

    ReplyDelete
  26. U sustini sve te teorije oko instalacije pa hard reset i takve price nemaju nikakvog dokaza jer su ljudi to iznijeli bez ikakvih fakti, nego smao onako iz osjecaja subjektivnog i kratkorocnog sjecanja. Da, telefon bolje radi (kratko), ali ne zato sto je uraden hard reset, to nije primarno pomoglo, pomoglo je da se oslobodilo mjesta sa telefona. Ali nakon hard reseta ce korisnik za 7 dana opet imati sve te aplikacije instalirane i one ce sakupiti onoliko koliko su i prije hard reseta zauzimale na telefonu. Tako da po meni je to nepotrebno raditi jer WP kao sistem sam cisti koji su nepotrebni i koji se ne koriste, ali ih sam i skuplja kako bi brze/bolje radio telefon. Vracanje preko Backup ili pocetak od 0 na isto dovode korisnika to mi mozete vjerovati jer sam prosao kroz sve po stotinu puta :) a clean install na telefonu?! ne shvatam kako to zelite izvesti? Sa clean install se misli Hard disk na racunaru formatirati i instalirati sa DVD ili USB novi sistem. Na telefonu nema tako nesto. Osim Windows Phone Recovery Tool. Ali nece ni tada Windows 10 Mobile bolje raditi, sve vodi na isto da trenutno nije jos dobar :) ocekujemo eto novi build pa cemo ga mi prvi testirati i sigurno napisati utiske. Ako bude bolje od proslog i to cemo napisati. Ali naravno i greske koje ima.

    ReplyDelete
  27. Ima jos do toga i vrlo je moguce da biti stabilan taj build. Mislim da cemo dobiti do tada jos dva nova builda. Sada ovaj jedan koji ocekujemo i jos jedan, moraju biti naravno bolji :P

    ReplyDelete
  28. Odlicno onda, hvala ti. Mislio sam da odradim tako jer sam procitao dosta komentara da im onda w10 nije pravio problema. Mislio sam na to da kad se odradi update da ne idem na vracanje podataka nego da sam instaliram opet sve ono sto mi treba. U svakom slucaju hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  29. Imam pitanje.
    Hteo sam da kupim nesto iz prodavnice...ukucao sam sve sto je trrbalo sa kreditne ali mi je posle izbacilo gresku 8000fff

    ReplyDelete
  30. Ja sam isprobao i to cak sa Win 10 Mobile ali mi jos gore radilo :D. Nekim cudom direktno sa upgradom na WP8.1 je sve lijepo radilo osim sto nisam mogao hrvatski za tastaturu da preuzmem, kasnije uradim hard reset i onda nista nije radilo...

    ReplyDelete

Ostavite komentar