23.6.15

Nekoliko niskobudžetnih Lumia dobiva nadogradnju

Lumia_535_Press

Microsoft je pustio danas novu nadogradnju za nekoliko niskobudžetnih Lumia kao npr. Lumia 430, Lumia 435, Lumia 530, Lumia 532 i 535 koja donosi poboljšanje stabilnosti sistema, ispravljanje grešaka sa Wifi povezivanjem, poboljšana podrška za instaliranje sadržaja na microSD karticu i druge novosti.

 

Nadogradnja nosi firmversku verziju 02074.00000.15234.280**, verzija operativnog sistema 8.10.14234.375 (Lumia Denim). Lumia 430 pored ovih ispravki dobiva poboljšanja u osvjetljenju fotografija i balansu bijele boje.

 

Ako imate jedan od ovih uređaja pokušajte preuzeti nadogradnju u postavkama telefona > ažuriranje telefona > dugme za ažuriranje i sačekajte da se preuzme nadogradnja. Nakon toga pritisnete na „Install“ i nadogradnja će se instalirati. Firmverske nadogradnje su inače tu da poprave greške koje su primijećene nakon puštanja uređaja u promet. Da li ovaj firmver može ispraviti grešku zaslona koju ima Lumia 535 to ne znamo ali nam to možete vi reći ispod u komentarima kao imate taj uređaj sa tom greškom.

 

Izvor: Windows Central

48 komentara :

  1. Update jos nisam dobio a baš me interesuje da li će srediti problem sa wi-fi-jem koji nalazi mrežu ali ne konektuje se, mora se ugasiti\upaliti telefon da bi se priključio mreži....L535

    ReplyDelete
  2. Милош Јовановић23 June, 2015

    Nokia lumia 735 je dobila nadogradnju 😃😃

    ReplyDelete
  3. Fred O' Farich23 June, 2015

    Ja sam dobio nadogradnju na L920 i sad kad instaliram windows insider nemam opciju da najprije dobije WP 8.1 Update 2, nego odma ide na ovaj zadnji bild 10036 :-)

    ReplyDelete
  4. Samo neki telefoni dobijaju Update 2 prije bilda,ne svi. 😊

    ReplyDelete
  5. Fred O' Farich23 June, 2015

    Da znam, zbog toga i govorim, jer sam prije dobijao Update 2, a sad ide direktno sa Update 1 na 10ku :-)

    ReplyDelete
  6. Danijel Hadzy Prodanovic23 June, 2015

    Moja 535DS radi bolje nego ikad. Al touch screen I dalje zaglupi ponekad. Folija rijesi 90% problem sa touchem. Iako je ironija imati screen foliju na gorila glass 3. Thug life. :)

    ReplyDelete
  7. I ja jedva cekam update, telefon je lumia 535 ima par bagova ali je generalno dobar niskobudžetni telefon. Hoce li ikako popraviti GPS koji je radio prije 8.1 verzije? Znam sigurno da nije do hardvera kako mnogi tvrde.

    ReplyDelete
  8. Predrag Spasović23 June, 2015

    Stvarno ne vidim taj famozni problem sa lumia 535 a hardverska verzija je 3.0.0 ? Inače,nadogradnje još uvek nema.

    ReplyDelete
  9. Da... I sa mojom 535 je sve OK.

    ReplyDelete
  10. Andrija Jurkin23 June, 2015

    Ja jos uvijek nisam dobio nadogradnju na lumia 535 i da jel jos netko ima problem s navigacijom na istom? Ja sam slao na servis vratili mi i kao sve ok medjutim i dalje ne radi

    ReplyDelete
  11. Ovo nema nikakve veze sa onim apdejtom od prosle nedelje, za reset telefona?

    ReplyDelete
  12. Pa samo klikni na tu dostupnu mrezu i spojit ce se. Meni se to isto ponekad desava.

    ReplyDelete
  13. Moja 535ds
    nema problem sa zaslonom i i gps extra radi.cemu onda ova nadogradnja

    ReplyDelete
  14. Nestala mi je ikonica za rezervisanje windows 10. Sta da radim jer mi je rezervacija ponistena ili sta?

    ReplyDelete
  15. Dobio nadogradnju na moju l535,radi fantasticno.Touch pogotovo-nema vise muka.. :)

    ReplyDelete
  16. Je l još neko sem mene dobio Update2?

    ReplyDelete
  17. Tako i meni na kompu.

    ReplyDelete
  18. Tek sam sada primijetio kad sam pročitao od tebe, ista stvar.

    ReplyDelete
  19. E nzm onda.... 😊

    ReplyDelete
  20. Imam jedno pitanje ako moze neko priblizno da mi odgovori...Imam nokia LUMIA520 i juce mi je pao i naprso mi je displey,na telefonu stizu mi i obavestenja i normalan mi je ekran ali nemogu nista da funkcionisem,ni da pisem,ni da se javljam ni nista.Hteo bih da zamenim staklo na njega,e samo neznam dali moze,i koliko bi kostalo od prilike...A sto se tice telefona evo vec dve godine nemam ni jedan jedini problem sa telefonom.Unapred sam svima zahvalan.

    ReplyDelete
  21. Novost,whats app ima nadogradnju,ubacili su pozive,rwdi sve,provereno

    ReplyDelete
  22. Samo da javim stigao update za whatapp i novina pozivi napokon moguci i na wp.

    ReplyDelete
  23. Lumia 830 sinoc dobila update 2 i primjetio sam da su postavke sad grupisane

    ReplyDelete
  24. I lumia 735 je dobila update 2 postavke su grupisane i svaka može da se zakaci na početni ekran

    ReplyDelete
  25. Može se zamijeniti i nije skupo... :-)

    ReplyDelete
  26. mirzoni7724 June, 2015

    Lumia 640 napokon dobila nadgradnju koja je najavljena prije 15-tak dana.

    ReplyDelete
  27. Edi Kovačić24 June, 2015

    Meni vip blokira nadogradnju. Nece da je pokaze uopce.

    ReplyDelete
  28. Andrija Jurkin24 June, 2015

    Ja i dalje nisam dobio nadogradnju na lumia 535 a djevojka ima lumia 530 pa je dobila bas me sekiraju, i nije mi bas puno ljudi odg da li imate problem s gps-om na l535 kod mene ne radi glasovna i gubi se gps signal

    ReplyDelete
  29. Zar si ti još na VIP-u? :-D

    ReplyDelete
  30. Ibrahim Mujanović24 June, 2015

    A zbog cega nece da ima nadogradnja na Lumia 520 :( ili je vec ima ali se jos ceka da stigne ?

    ReplyDelete
  31. U kojoj si mobilnoj mreži? Ni ja nisam dobio nadogranju na istom uređaju. Mob. operateri moraju da odobre nadogradnju tako da to čekamo.

    ReplyDelete
  32. Andrija Jurkin24 June, 2015

    @jole u vipu

    ReplyDelete
  33. Andrija Jurkin24 June, 2015

    U vipu

    ReplyDelete
  34. Ja u MTS-u i još uvek nisam dobio.

    ReplyDelete
  35. Danas primjećujem da se ikonica vratila, čini se s nekim novim izgledom i dodacima.

    ReplyDelete
  36. Meni jos nije dosao update, a stvatno mi je potreban :'(

    ReplyDelete
  37. Zalac David25 June, 2015

    Ja jos uvijek nisam dobio nadogradnju na lumia 535

    ReplyDelete
  38. Nema ni kod mene nadogradnje,Lumia 535, Vip.

    ReplyDelete
  39. Andrija Jurkin25 June, 2015

    L535-vip i dalje nis od nadogradnje

    ReplyDelete
  40. Vec pocinjem da se nerviram. Proveravam svaka dva sata ima li update i ništa. Izgleda da za 535 još nije puštena ili vrlo selektivno. Moj je za Holandsko trziste, nije sa operatera...

    ReplyDelete
  41. I meni na 535 gps neradi dobro.Kada hocu da me pronadje na karti odredi totalno netocan polozaj,po tel. odasiljacu a ne po gps-u.Ali kada pokrenem navigaciju i krenem voziti onda radi tocno.Sto se tice nove nadogradnje ni ja je nisam dobio na t-mobile.

    ReplyDelete
  42. Ni ja nisam dobio na t-mobile

    ReplyDelete
  43. Andrija Jurkin25 June, 2015

    Meni uopce ne odredi i kad upalim karte ne radi glasovna navigacija i kad sam u autu ne moze mi pronaci gps

    ReplyDelete
  44. ne instalirajte updejt još morao sam fon da vratim na fabrička podešenja svakako je najveći problem bio nemogućnost komunikacije i prebacivanje podataka preko usba, mob je 730 lumia a laptop je mac i lenovo sa windowsom 8. <Baterija pada na svakih 5 minuta 2-3 %
    Dobro razmislite pre nadogradnje ili još bolje napravite bacupp pa probajte

    ReplyDelete
  45. Stigla meni nadogradnja za L535.

    ReplyDelete
  46. Edi Kovačić27 June, 2015

    Stigla nadogradnja na moju lumia 535. Puno je to bolje, osjeti se. Multitach test ipak neprolazi. Registrira 4 prsta ali samo na 1-2 sekunde a nakon toga brojke počnu skakakti, ponovno.

    ReplyDelete
  47. Zalac David28 June, 2015

    Lumia 535 tmobile jos uvijek nista nisam dobio

    ReplyDelete
  48. Zalac David28 June, 2015

    Ja nisam jos nista dobio :o

    ReplyDelete

Ostavite komentar