3.6.15

Poznato šta će se dogoditi prilikom reinstalacije Windowsa 10 nakon prve godine

Windows 10 setup novi 2 (2)

Danas donosimo informacije za koje ste nas zamolili da ispitamo. Naime kako ste sigurno pročitali kod nas ili negdje drugo na internetu Windows 10 od 29.07.2015 oficijelno izlazi i korisnici Windows 7, 8 i 8.1 mogu ga preuzeti besplatno. Besplatna ponuda važi za period od godinu dana, znači do 29.07.2016. Do tada bi korisnici trebali nadograditi svoj računar na Windows 10 kako bih stekli važeću licencu za moguću reinstalaciju sistema nekad poslije te prve godine.

 

Windows 10 potvrda od Gabe

Dokaz o tome nam donosi sam Gabriel Aul kod kojeg smo izvršili upit na Twitteru. Pitanje je bilo šta će se desiti i kako će se uraditi reinstalacija nakon tu godinu „gratisa“. Nakon godinu dana može se jednostavno instalirati Windows 10 bez ikakvih problema sa tim ključem sa kojim ste nadogradili.

 

Vrlo je moguće da će se licenca vezati za korisnički račun sa kojim se prijavite na taj računar, i zato spominje da ključ neće biti potreban nego se jednostavno prijavite sa emailom vašim kao i do sada i aktivacija će biti urađena.

 

S ovom informacijom možemo sada mirno svima preporučiti da rezerviraju svoju Windows 10 instalaciju, a rezervacije su već počele. Pojavit će se obavijesti na vašim računarima ako ste vi jedan od tih koji imaju pravo na besplatnu nadogradnju. Ako se ne pojavi danas ima još vremena do 29.07.2015 kada se može pojaviti.

 

Izvor: Twitter

21 komentara :

  1. Vladimir8703 June, 2015

    Ja sam se prijavio da budem insajder na drugom racunaru, a sinoc upalim moj prvi racunar na kojem imam instaliran win8.1 pro i azuriram sistem, resetujem i kad se upalio vidim dole na start liniji logo windowsa i kliknem kad ono da rezervisem win10 :D e sad me zanima posto sam sa istim nalogom i na prvom i na drugom racunaru da li ce biti problema, na prvom sam rezervisao a na drugom sam insajder? :D

    ReplyDelete
  2. Andrija Jurkin03 June, 2015

    Hvala vam na obavijesti to je ono sto sam pitao pa nismo bili sigurni stvarno ste kraljevi :) Usput kak se moze predbiljezit za win 10?

    ReplyDelete
  3. Ne znam pouzdano, ali ne razumijem što bi bilo problema.... tamo ćeš nastavit bit insider i dobivat post-RTM buildove W10, a ovdje će ti se 8.1 nadogradit na W10 RTM. Imam istu situaciju, ali ne na 2 kompa već na 2 particije.

    ReplyDelete
  4. Dino pitao, Dino dobio odgovor hehe.... HVALA!!! Sad gledam koja bi mogla bit sljedeća 'kvaka'... Vjerojatno je kvaka u onoj sitnici: "For the lifetime of the device"... Što će biti kada promijenim hardver komponente... matičnu i sve kompletno npr...bit će plati novu licencu... ali možda ima neke nade da neću morat ako se aktivacija vezuje uz MS račun (nalog), vidjet ćemo... Ako se ovo desi onda ću ne znam...na novom hardveru instalirat Win7 box, pa njih nadogradit na 10 na novom hardveru tad nekad u budućnosti...

    ReplyDelete
  5. imam win 7 (ne)legalne i sinoc sam dobio ponudu za win 10.. jel pametno da rezerviram 10-tku???

    ReplyDelete
  6. Pozdrav, ja sam imao original Win8. 1 i sad sam instalirao Win10 Preview, hocu ja moci nadograditi Win10 official tj hocu li imati sve mogucnosti Win10?

    ReplyDelete
  7. Da, moći ćeš (zbog originala 8.1)

    ReplyDelete
  8. Dino rula :D

    ReplyDelete
  9. Edi Kovačić03 June, 2015

    Moci ces nadograditi windows 8.1! Ali... Technical preview i dalje ostaje kao takav, ustvari se on nece ugasiti. Dobit ce znacajke pune verzije ali se svejedno nastavlja dalje.

    ReplyDelete
  10. Citao sam sve, ali mi i dalje nije potpuno jasno, pa da pitam dve stvari:
    1. Ako neko ima nelegalnu verziju 8.1 i nadogradi na 10, godinu dana ce i dalje imati nelegalnu verziju windowsa, i sta posle tih godinu dana?
    2. Ako neko ima legalnu verziju 8.1 i nadogradi na 10, godinu dana ce imati legalnu verziju windowsa, i sta posle tih godinu dana?

    Imam utisak da ce u "obe" varijante, morati posle godinu dana da se kupi windows 10...

    ReplyDelete
  11. meni se danas pojavila ikonica sa lijeve strane get windovs 10,sta da radim.hvala

    ReplyDelete
  12. Da li mi neko moze objasniti da li ce mi se obrisati podaci(npr video fajlovi,muzika itd) koje imam na sedmici kad instaliram 10 prewiev,i da li se mogu vratiti na 7 ukoliko mi se ovja prewiev ne svidi?

    ReplyDelete
  13. Nece se obrisati podaci ali ako kliknete upgrade. Instalacija nudi i clean install (to ce obrisati sve podatke). Vracanje na Windows 7 ne znamo da li je moguce, na windows 10 Insider Preview jeste moguce, ali provjereno znam samo da radi na Windows 8.1, tako da nisam siguran da li ce moci vratiti na 7 jer je ta instalacija kao instalacija potpuno novog sistema i na kraju samo jos prebaci vase podatke na njega.

    ReplyDelete
  14. Do vas je sta da radite, da li zelite novi Windows 10 ili ne. Tu se prijavite ako zelite. Mi smo objavili novi clanak sa vise informacija maloprije pa pogledajte.

    ReplyDelete
  15. Pod 1 ce morati u slucaju reinstalacije kupiti ili ce pisati na dnu ono "this version of Windows is not genuine..." itd. pod broj 2. se stice licenca 10ke ako se nadogradi u roku te godine ona ostaje do kraja vijeka trajanja tog uredaja vazeca i reinstalacija je moguca, cak i clean install.

    ReplyDelete
  16. istrazujem :P moram donijeti tacne informacije, a ne samo prepisati :)

    ReplyDelete
  17. I to smo pitali usput :P for the lifetime misli se na taj uredaj, ne znamo tacno koji je dio u pitanju ili HDD ili maticna ploca ali moze se mijenjati komponente npr i ipak uraditi reinstalacija bez ikakvih problema. A kako sam ja procitao ako promijeni sve dijelove onda je potrebna nova licenca. Ali u svakom slucaju mislim da ce korisnici imati vise mogucnosti prijenosa te licence na druge uredaje iako ovako pise sada. Sve cemo vidjeti 29.07.2016. :)

    ReplyDelete
  18. Mislim da nece, imas jednu validnu licencu koja ce dobiti regularno pravo na pravu Windows 10 licencu koja nece isticati, a ovo preko Windows Insider moze se prekinuti bilo kada. Mislim da ce nakon RTM dodati i dugme kao opt-out za nadogradnje bilo kakve od Insidera, tako da je to varijanta za korisnike kako mogu "legalno" doci do Windows 10 gratis jer Windows Insider ce se nastaviti i dalje nakon RTM.

    ReplyDelete
  19. Dino, sad si me opet zbunio...Sta znaci "ostaje vazeca do kraja veka tog uredjaja" ??? Znaci da ako budem hteo nov komp da kupim necu moci na starom da obrisem win10 i na novom da ga instaliram??? Ili jos gore, ako mi na starom crkne neka komponenta (tipa ploce ili hdd-a) necu moci kad kupim novu plocu ili hdd i da instaliram opet win10??? Onda je najbolje kupiti win 10 kad izadje 29.07. i mocice da se instalira VALJDA i prilikom kupovine novog racunara...

    ReplyDelete
  20. Da, bas to znaci. Kako sam ja shvatio. Ali Gabriel ce napisati jos jedan clanak povodom reinstalacije i sta ce se sve dogoditi sa licencom jer vidi da nisu dovoljno opisali. Pokrenuli smo lavinu :P Kupljeni box Windows 10 znam da ce se moci instalirati iblo gdje bez problema. Samo ne znam za koliko racunara ce vezati jer i trenutna verzija Windows 7, 8 i 8.1 ne moze se instalirati na bezbroj racunara negose mora kupiti nova licenca.

    ReplyDelete
  21. Vladimir8704 June, 2015

    Kod sestre na lap topu sam instalio takodje win8.1 pro i danas sam bio kod nje jer me zvala kaze da joj je izbacilo nesto a ne zna sta je to :D Odem ja kad ono isto da se rezervise win10, e sad ja sam kliknuo i otvorilo mi je da unesem e-mail adresu medjutim ja nisam hteo da unosim svoju vec sam isao na X tj. zatvorio sam jednostavno prozor, kad posle izvesnog vremena ponovo otvorio pisalo je da sam rezervisao a nisam uneo e-mail!? Jel moguce da na jednom nalogu mozes dobiti za vise racunara?

    ReplyDelete

Ostavite komentar