31.1.15

Kupite Lumia 535 i dobijete Lumia 435 gratis u Italiji

Microsoft Italija gratis lumia 435

Microsoft se odlučio na malo neobičniju varijantu kampanje reklamiranja svojih uređaja Lumia serije i tako u Italiji dijeli gratis Lumia 435 ako kupite Lumia 535 od 4. do 15. (uključujući i 15.) februara 2015. Da bi dobili vašu Lumia 435 gratis morate se prijaviti nakon kupovine sa IMEI brojem na njihovoj stranici – ovdje. Prijave primaju do 22. februara I gratis Lumia 435 će vam biti poslan na adresu u Italiji.

 

 

Uslove korištenja i učestvovanja možete pročitati na njihovoj stranici gdje ima i više informacija o ovom događaju – linku.

42 komentara :

  1. Samir Omerović31 January, 2015

    Steta sto ovo nema u bih 😃😁

    ReplyDelete
  2. Edi Kovačić31 January, 2015

    Ma i u hrvatskoj, isto tako. Hebiga, balkanci smo. 😋

    ReplyDelete
  3. Upravo sam instalirao lumia denim na 630 vip :)

    ReplyDelete
  4. Selim se u Italiju.!!!😊 Pa dobro hoće li se na ovaj Balkan ikada nešto dobro desiti.? Evo pristajem da mi iz bivše "Juge" svi imamo zapadno evropske plate, a telefone ćemo sami kupiti ne moraju da nam poklanjaju...😁

    ReplyDelete
  5. Kolika je cena lumiji 535 Dino u Italiiji ako znaš u slobodnoj prodaji.?

    ReplyDelete
  6. Da je bar lumia 1520 pa i moglo bi ali za ovu ne micem sa mjesta

    ReplyDelete
  7. Negdje procitah da Srbija u cetvrtom mjesecu dobija mrezu 4G

    ReplyDelete
  8. Moze li mi tko reci koji se klinac događa sa outlookovi kalendarom. Danas sam unio rođendane od prijatelja u njega i vratim se nekih 2 h kasnije i vidim kako su svi rođendani izbrisani. Ponovno ih unesem i sad odem i vidim kako je pola rođendana izbrisano. Stvarno me zivciraju.

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic01 February, 2015

    Woody jarane imal sta za Bosnu ,sto se tice 4g

    ReplyDelete
  10. Da, u aprilu mesecu, to je zvanicna izjava ministra! :)

    http://www.blic.rs/IT/529631/U-aprilu-stize-mreza-4G

    ReplyDelete
  11. Ne mogu da ugasim fon i da ostane ugasen.?! Samo se restartuje, zadrzim dugme i pojavi se da spustim slajd na dole da bi se ugasio sto i uradim i on se ugasi ali se ponovo upali, kako da ga ugasim moze li to, zna li neko...?

    ReplyDelete
  12. Ne možeš nikako ugasiti uređaj? Morao bi moći, osim ako je na punjaču onda se sam upali.

    ReplyDelete
  13. Pa jeste na punjacu, hteo sam da ga punim ugasenog ali se on iznova pali.?! Malo mi je neobicno da nece da se ugasi skroz dok se puni.! Da li mozda moglo prvo ugasiti fon pa onda na punjac.?

    ReplyDelete
  14. Ja koliko znam ni jedna Lumia se ne može puniti ugašena. Eventualno ako možeš izvaditi bateriju pa na eksterni punjač puniti bateriju odvojeno.

    ReplyDelete
  15. Neki telefoni imaju mogucnost podesavanja da ostane iskljucen na punjacu a noviji telefoni skoro svi nemaju kao i lumija ,napravljeno u slucaju kvara nece da se ukljuci tad je dovoljno da serviser samo stavi punjac i reaguje

    ReplyDelete
  16. Ma nije od neke vaznosti da mora da ostane ugasen dok se puni, samo sam hteo da se malo odmori dok je ugasen i na punjacu i od aplikacija i o mene i mozda zbog baterije... :)))

    ReplyDelete
  17. " Ups! Imamo problem sa objavljivanjem vašeg komentara. Provjerite vašu internet vezu i pokušajte ponovo." sad vidim da mi danas nekoliko komentara nije objavljeno ,navodno nije dobar internet ali poslije nekoliko pokusaja iygleda da je ovaj prosao

    ReplyDelete
  18. Ako te nesto tjesi ja koristim vrijeme prognozu onu sto je predvidjena za glance pokazuje umjereno oblacno a kisa pada od jutros

    ReplyDelete
  19. Kao i svaka druga :) zato se zove i Prognoza :P a ne termometar ili hidrometeoroloska stanica...

    ReplyDelete
  20. Pozdrav,

    Ako mislite na nasu aplikaciju Prognoza, ima dva razloga za tako nesto. Prvo nas izvor u zadnje vrijeme radi rekonstrukciju cijelog algoritma u svrhu poboljsavanja istog, a drugo Prognoza kao i svaka druga apalikacija zavisi od izvora svog, izvori nisu nikad 100% tacni to navodimo i u opisu same aplikacije veoma precizno i detaljno, a i u samoj aplikaciji po informacijama navodimo to isto.

    Aplikacije za vremenske prognoze kao i nasa prikazuju samo ono sto im izvor da, one ne mjere na telefonu trenutno stanje. I kao sto sam gore vec napisao taj prikaz moze kasniti korisniku na telefon i zbog toga jos pise vedro kada uopste nije vise... Tako se ponasaju sve aplikacije.

    ReplyDelete
  21. Prognoza-predvidjanje "more bit a i ne mora"

    ReplyDelete
  22. Evo primjer, Prognoza, Accuweather, Appy Weather i MSN weather. Koja je tacna? Sve po malo, trenutno termometar na balkonu mi pokazuje 4 stepena, dijelimicno oblacno je, znaci Prognoza pogodila opis vremena i skoro temperaturu, Appy weather pogodila tacno temperaturu ali javlja jaku kisu?! Accuweather promasio temperaturu i opis jer magle nema, msn weather isto tako promasio opis a temperaturu za 2 stepena.

    To ne znaci da je i jedna od njih losa ili kako kazete "da ima problem". One funkcioniraju tako, to korisnici ne shvataju. Sve dok ne bude mjerenje na samom telefonu uvijek ce biti razlike od onog sto je napolju i od onog sto pokazuju aplikacije. Logicno. Ipak to ne znaci da su aplikacije lose nego da svaka od njih pogrijesi i nijedna nije 100% tacna.

    Nadam se da razumijete.

    ReplyDelete
  23. Imatd problem sa prognozom
    Pise da je malopre azurirana...i da je vedro bez padavina
    A ovde vec satima pada kisa
    Lokacija....Nova Pazova

    ReplyDelete
  24. Dugo se dvoumim za pitanje jer se nikako ne uklapa ipak sad sam prelomio,,,dali si nekad na netu davao savjete kako instalirati rom na Androidu podsjecas me na tu osobu?

    ReplyDelete
  25. Jbg
    Pre je uvek pokazivala tacno. Ne ocekujem sad da pogodi tacno u 0.1 stepen. Ali neka barem pogodi kakvo je vreme

    ReplyDelete
  26. Znam. Ali stanice koje salju podatke nasem izvoru ne salju svaku sekundu podatke, one imaju odredeni interval kada to rade. Onda kad nas izvor kao i svaki drugi obradi te podatke to moze potrajati. Tako je kod svake aplikacije nazalost.

    ReplyDelete
  27. U postavkama kalendara ima par stavki za prikazivanje i sakrivanje kalendarskih unosa, da nije do toga?!

    ReplyDelete
  28. Dobio sam ipak email sa onim pitanjem :D nisam ja taj, nisam imao do sada veze sa Android ROM-ovima. Jesam citao dosta i pratio ali nisam nikad savjetovao.

    ReplyDelete
  29. Windows Phone 8 ne moze da bude ugasen na punjacu. To ima veze sa "layerom" koji prati stanje baterije, on je ugasen na WP dok je ugasen telefon dok kod drugih sistema on ostaje ukljucen i prati (i trosi bateriju dalje). na WP on ima jedino na HTX 8x, jedino on se moze puniti ugasen.

    ReplyDelete
  30. Oprosti,bilo je prije nekoliko godina ludovao sam za novim Rom-om tad sam naletio na netu jedan mlad momak koji je slikovito objasnjavao postupak sad dali ime ili prezime ili izgled me nekako na tebe podsjeca,vise tih podataka nema na netu.Dobro to je bila proslost sad gledam u buducnost :)

    ReplyDelete
  31. "Sjecam se bilo je to kao danas..."Sjecam se tako dobro proslog ljeta i pocetka nadogradnje WP 8.1 istina ja sam "pucao"uzimao tablete nocima nespavao na stotine puta provjeravao azuriranje na neke forume sam dobio zabranu a sa WP Novosti me slali u bolnicu...ali nisam samo ja bio nervozan i mnogi drugi su bili jako nestrpljivi,ogorceni,izludjeni od cekanja...Sad kad gledam nemamo nadogradnju vec potpuno jedan novi nepoznati operativni sistem jedan prelaz koji se sigurno narednjih godina nece dogoditi ali u prkos svemu tome mi strpljivo cekamo pogotovu ja,pitao sam se zasto jedini odgovor koji sam realan naso je da smo vec zadovolji sa postojecim sistemom a ako nesto bude bolje onda dobro doslo.(bas sam filozof:) )

    ReplyDelete
  32. Sve je ukljuceno, stvar je u tome sto sad drugi put nije sve obrisao, neki rođendani su se obrisali, a neki su ostali, tako da mi nije uopce jasno u cemu je stvar. Je li ima neki mail od nicrosofta gdje korisnici mogu poslati mail ako imaju kakve poteskoce i je li imaju neki gdje se moze poslati na nasem jeziku? Ako nema, moze i za engleski.

    ReplyDelete
  33. Zijad djulovic01 February, 2015

    Ja imam prognozu za 10 ,kada me zigaju plecke lagana kisa ,kada sefu osarafim sve bogove veliko je nevrijeme i tada me rasporedjuju na lakse poslove i nema 10% od plate haha ,a sada posle ovoga NACUO SAM DA CE WINDOWS 10 ZA MOBILNE UREDJAJE BITI PUSTEN 04.02. 2015. ,izvinjavam se ako sam pogresno nacuo ;)

    ReplyDelete
  34. Zijad djulovic01 February, 2015

    Dino ma prognoza ti je za 10 ,nekada malo odstupanje ali zaista beznacajno ,barem sto se tice moje "carsije" na 800 m nadmorske visine ;)

    ReplyDelete
  35. Zijad djulovic01 February, 2015

    woody jarane negdje si spomeno AVG ,instaliro sam i vjeruj komp leti ,ili se meni cini ,zadovoljan sam pa me interesuje tvoje misljenje da li da kupim punu verziju avg 2015 ili sta ,ali bogami poskupa ...

    ReplyDelete
  36. Neka inpulsna prognoza :)

    ReplyDelete
  37. Ja imam punu verziju 2015 malo zauzima prostora a bez greske sluzi i ni malo ne usporava,prosle godine sam imao 14-ku posto je dobra nastavio sam

    ReplyDelete
  38. Da to sve zavisi od lokacije do lokacije, ali zbog toga Prognoza ima 7 dana probnih i kome se svida kupi kome ne. I nakon tih 7 dana je moze koristiti ali plocica i lock screen kao i notifikacije ne rade dok se ne plati ili otkljuca tako da nikoga ne prisiljavamo da plati :)

    ReplyDelete
  39. Kvalitetan 3G signal bi bio sasvim dovoljan. U HR isto kao ima 4G ali činjenica je da ga ima samo u većim gradovima, a kad odeš negdje van grada ima mjesta gdje ni 3G ne možeš uhvatit.

    ReplyDelete
  40. Ne samo Hrvatska i u mnogim drugim evropskim zemljama je isto sto se tice 4G signala dobro znam da Amsterdam cijeli nije pokriven tim signalom ali zato kad ga imas sve je ubrzano i vratiti se na 3G je kao kazna

    ReplyDelete
  41. Istina.
    HTC 8X i 8S, koliko ja znam.

    ReplyDelete

Ostavite komentar