21.1.15

Windows 10 prezentacija sa live stream-om

hero_large

Na ovoj stranici možete pratiti prezentaciju Windows 10 od Microsofta. Mi ćemo pokušati da direktno izvršimo stream na našoj stranici, ako to bude moguće pratit ćete direktno ovdje kod nas svu prezentaciju danas u 18 sati po našem vremenu. Ako iz nekog razloga stream ne bude radio postoji ovaj link sa kojeg možete pratiti prezentaciju – oficijelni stream.

 

Pored toga mi ćemo obezbijediti dopune članka tokom prezentacije sa fotografijama i tekstom objašnjenja za one korisnike koji ne razumije engleski.

 

Dodatak

 

Ostalo je jos knap 1 sat do prezentacije Windows 10 operativnog sistema, a ovdje ispod ćemo dodavati novosti i prevoditi za vas uz fotografije. U slučaju da ne možemo obezbijediti live stream ima iznad link do oficijelnog live stream-a od Microsofta.

 

Obezbijedili smo live stream koji će raditi na stranici, da li će raditi i direktno iz aplikacije nismo sigurni.

 

 

Korisnici sa telefona koji imaju instaliranu VLC aplikaciju mogu direktno kliknuti ovaj link i on će vas dovesti do live stream-a preko cijelog zaslona. Live stream izgleda ima problem na stranici Microsoft-a, ali zato radi link preko VLC streaming-a.

 

Počelo je -

 

Spominju se i novi uređaji koji će biti predstavljeni danas! Ne znamo da li Windows Phone ili Windows , ili kombinacija oba?! Windows Insider program ima 1.7 miliona korisnika trenutno, 800.000 direktnih sugestija od korisnika…

 

windows 10 01

 

Windows 10 će biti besplatno dostupan za sve Windows 7, Windows 8.1 i Windows Phone 8.1! korisnike! Pored toga podrška za Windows će biti duža i neće biti ograničena datumom nego trajanjem samog uređaja.

 

windows 10 03

 

Joe Belfiore dolazi na scenu da prikaže Windows 10 na tabletima, računarima i telefonima (ono što nas najviše zanima).

 

windows 04

 

Windows 10 u prezentaciji... Joe Belfiore demonstrira i Action Centar koji je veoma sličan onome na telefonu.

 

windows 05

 

windows 06

 

Joe B. opominje da sve ovo što on pokazuje je još u ranoj fazi i vjerovatno će se dogoditi i greške. Trenutno priča sa Cortanom i pita je šta je Cortana danas sve radila.

 

windows 07

 

Joe B. opominje da sve ovo što on pokazuje je još u ranoj fazi i vjerovatno će se dogoditi i greške. Trenutno priča sa Cortanom i pita je šta je Cortana danas sve radila. Pita i Cortanu o novim jezicima koje podržava (7 njih) i trenutno Cortanai Joe oficijelno predstavljaju Cortanu za računare!

 

windows 08

 

Cortana na računarima će imati drugačiji algoritam koji će moći pokretati stvari koje su samo na računaru dostupne, kao programi, Windows Explorer... Cortana će također imati mogućnost da prima komande tipkanjem umjesto glasovnim uputama.

 

Microsoft je dosta unaprijedio Cortanu i ona će biti svakim danom moćnija, Joe Belfiore je demonstrirao trenutno kako Cortana pokreće Email program, piše sadržaj i šalje Email. Sada idemo na Windows 10 za telefone i tablete

 

Windows 10 na Lumia 1520 sa sortiranjem aplikacija i novi Action Center!

windows 10 08

 

Nove Postavke na telefonu!

 

windows 10 09

 

Joe je dobio SMS i direktno odgovara iz obavijesti na nju. Tastatura na Windows 10 na telefonima će se moći “odvojiti” od zaslona ako je potrebno da ispod aplikacija bude vidljiva! SMS poruke će moći biti pisane i govorom kao Cortanu štu upravljamo.

 

windows 10 10

 

windows 10 11

Sada će predstaviti novi office za Windows telefone…

 

Ovo je novi Word na Windows 10 telefonima. Word kao i sve druge Office aplikacije na Windows 10 su potpuno optimizirane za Windows 10 kroz sve uređaje od desktop računara do Windows telefona. Sav posao koji možete uraditi na računaru uskoro će te moći i na Windows teleofnima!

 

windows 10 12

 

Novi Power Point za Windows 10 (i Windows 10 telefone). Sve ovo što vidimo u videozapisu je direktno sa Lumia 1520 uređaja. Office za Windows 10 će imati i bežično printanje... Novi Email klijent za Windows 10 na teleofnima. Brisanjem preko Emaila možemo promijeniti njihove tegove, od običnih Emailova napraviti važne, ili čak brisati Emailove.

 

windows 10 13

 

Nova aplikacija za fotografije, da aplikacija. Windows 10 će umjesto direktno u sistem imati više zasebnih aplikacija koje će se moći nadograditi kroz trgovinu. Ovo je nova galerija fotografija gdje vidimo novi pristup Metro dizajnu Windows sistema, a i samih aplikacija. Windows 10 aplikacije su sinhronizirane između svih Windows 10 uređaja i tako dok gledate neku fotografiju na telefonu i ako je ona spremljena na OneDrive, moći će te je gledati direktno na računaru ili tabletu sa Windows 10. Do sada je to moglo isto ali je sada još bolje sinhronizirano sve.

 

windows 10 14

 

Galerija će biti veoma slična Nokia Storyteller aplikaciji i albumi će se na Windows 10 sami stvarati za vas kao u Storyteller aplikaciji pomoću lokacije, ljudi i datuma koji je spremljen fotografije.

 

windows-10-people-app

 

Ono što je zanimljivo jeste da vidimo kako Windows 10 aplikacije izgledaju drugačije na telefonima nego do sada. Aplikacijska traka na dnu aplikacije izgleda nije više centrirana nego ide sa desne strane ka lijevo i dodaje ikone koje ima svaka aplikacija. Same ikone su sada drugačije i nemaju kruga okolo, niti traka ima više sivu boju, sada je potpuno utopljena u pozadinu telefona.

 

windows 10 15

 

Aplikacije kao muzička aplikacija je ista na svim Windows 10 uređajima i ako napravite na jednom od tih uređaja plejlistu ona će biti dostupna kroz sve uređaje. Windows 10 će također imati online muzički folder koji će vjerovatno biti spremljen na OneDrive koji svakako koristimo uz naše Microsoft ID.

 

Joe Belfiore sada spominje novi IE (Internet Explorer)!

 

windows-10-universal-spartan

 

Windows 10 kasnije će imati ovaj novi preglednik interneta koji nosi kodno ime Spartan. Ima potpuno novi izgled spram IE11 kojeg koristimo trenutno. Ovaj isti preglednik stiže i na Windows 10 za telefone! IE 11 ima integraciju za pravljenje notesa direktno u pregledniku! Direktno ćemo moći u web pregledniku crtati i praviti notise.

 

windows 10 17

 

Windows 10 preglednik će imati podršu za spašavanje članaka kroz internet direktno u pregledniku. Pored toga PDF podrška će biti direktno ugrađena u preglednik tako da se može otvarati PDF format bez instaliranja Adobe Reader-a.

 

windows 10 18

 

Tokom surfanja kroz novi preglednik Cortana se također uključuje da pomaže sa dodatnim informacijama. Moći ćemo Cortanu direktno uključiti u pregledanju web stranica i ona “čita” sadržaj web stranice da bi vama mogla sugerirati npr. kako doći do tog mjesta ili dodatne informacije koje nemaju na stranici. Cortana ima više informacija jer je ona spojena direktno na internet i tako proširuje informacije web stranica za korisnike.

 

Joe Belfiore spominje da će Windows 10 Preview stići tokom slijedećih mjeseci. Nažalost smo malo razočarani s tim ali on kaže da nije još gotovo za upotrebu.

 

Novi Windows Insider program počinje slijedeće sedmice za korisnike sa računarima. Korisnici telefona u februaru, koji dan tačno nije još poznato. Windows 10 Insider će od slijedeće sedmice podržavati 25 jezika, za usporedbu danas podržava samo engleski.

76 komentara :

  1. E, pa da vidimo sta ce nam ovo doneti! Nekoliko dana vodim polemiku oko wp uredjaja sa drugarima sa faksa i ljudi toliko pljuju wp, meni nije jasno zasto.. Verovatno nisu probali nijedan uredjaj, a samo pricaju kako nema aplikacije. Neka im windows 10 pokaze danas :)

    ReplyDelete
  2. Davor Rehar21 January, 2015

    Ma ne mozete vjerovati koliko me ljudi proglasilo ludim kad sam kzpio

    ReplyDelete
  3. Davor Rehar21 January, 2015

    Nastavljam !!!
    Proglasili su me lzdim kad sam kupio
    Lumia 920,kao to je smeće,Nokia je propala i slićno a ti isti i dan danas koriste SMARTPHONE samo kao telefon i fotoaparat i normalno kao ŠMINKU
    ( imam Iphone šesticu,Samsung peticu -a koji je ono kod tebe??)
    No dobro,da nije njih ne bi tehnika napredovala.Najvise zahtijevaju oni koji se ne razumiju pa padaju na ŽESTOKE
    REKLAME.
    U svakom slućaju radujem se W10 jer i na PC imam W8.1.

    ReplyDelete
  4. Uzeo L520, onda 630 pa 925. Hat trick 😁 svima u porodici po jedna i svi sretni.

    ReplyDelete
  5. NE ocekujte previse! Ja to po Meni, ako nesto mnogo ocekujem Mogu mnogo I da se razocaram. Eto ja danas NE ocekujem Nista posebno.. :)

    ReplyDelete
  6. Dino...svaka ti dala

    ReplyDelete
  7. Znam da nije tema, ali me interesuje gdje je problem?, imam nekoliko akounta(email) na Lumia, samo imam problem sa poslovnim mail-om, gdje mi i pored mojih postavki u setingu
    da prikazuje poruke "any time" ostaju samo poruke zadnjih 7 dana?
    Nije do servera niti njegovih postavki, jer imam i Nokia n9 koja uredno prikazuje sve poruke i
    sinhronizira ih bez problema.Međuim, Lumia 1520 ostavlja samo poruke 7 dana(inbox), sent message , koje ja pošaljem ostaju i one se ne gube! Zaista je frustrirajuće, kada mi treba neka poruka(mail) od prije 15 dana, a nisam pored kompjutera, ne mogu se oslunuti na Lumiu, nego moram imati dobru "staru" N9?
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Sad sam citao nesto na wc-u i ako bude kako oni pricaju danas cemo dobiti samo mali uvod u wp10 ,a ostatak na mobile world congress-u u martu...

    ReplyDelete
  9. Ako imate vise email inboxa provjerite jeste li za taj koji zelite namjestili sinhroniuaciju na any time. Kod mene radi to odlicno i email ima trazenje u aplikacijskoj traci koje trazi jos starije emailove na serveru tako da moze pronaci svaki email koji je ikad pristigao.

    ReplyDelete
  10. I ja tako mislim jer je prerano od wp8.1 do 10 da se napravi mobilni sistem. Mada sve je moguce. Vidjet cemo sve uskoro

    ReplyDelete
  11. svaka čast, i Vama i njima, čekamo....

    ReplyDelete
  12. kako to "nema App za WP" pa šta to nema ?

    ReplyDelete
  13. Antonio Klapčić21 January, 2015

    Eto,ja sam korisnik WP uređaja već 3 godine. Davnu L710 kupio ljeti 2012 i ona do dana danas radi.Trenutno sam korisnik L1520 i jako sam svih tih godina zadovoljan tim uređajima.

    Od danasnje prezentacije ocekujem nista vise od same prezentacije novog OS-a i nagovjestaj daljnih updateova za SP i PC verzije.

    Deci i cure,sta niste dovoljni zadovoljni s tim uređajima :D ? Slatki updateovi stizat ce s vremenom ;) NO NEED TO RUSH :)

    ReplyDelete
  14. Ja cu nazalost prespavati konferenciju jer radim veceras ali se nadam da ce Dino izbaciti clanak i prepricati sta se dogadja...😊

    ReplyDelete
  15. Srećom ja sinoć radio, danas slobodan... :-)

    ReplyDelete
  16. Hvala na odgovoru, ali nažalost ne radi, sve sam probao, interesantno, na svakoj lumiji je bio isti problem, sve je naštimano, ali nema poruka starijih od 7 dana, nisam početnik, duze vrijeme posjedujem lumie od 920 do 1520, ali poruka nema.Nema veze, intersuje me, kako napraviti backup foldera poslanih poruka sa lumie?, kada se napravi reset i vrati backup, nema poslanih poruka od ranije...
    pozdrav

    ReplyDelete
  17. Gledate li tekmu?

    ReplyDelete
  18. Jos 20 minuta

    ReplyDelete
  19. I kaj onda dana instaliramo win10

    ReplyDelete
  20. GDE MOGU PRATITI NA KOMPJUTEU?

    ReplyDelete
  21. Iznad u clanku im video zapis - live stream.

    ReplyDelete
  22. ok malopre nije htelo

    ReplyDelete
  23. Hahahahaha ti kuris mene a ja tebe hihihihi
    Cekaaaaamooooooo da vidimo kaj bu bilo a nadamo se instalaciji win10 😉

    ReplyDelete
  24. Natasa Konstantinovic21 January, 2015

    Mislila sam da ja imam problem sa internetom ili laptopom ali sad vidim da svi imaju problem. Nesto je kod njih problem ocigledno :(

    ReplyDelete
  25. Da, live stream je preopterecen globalno :) previse ljudi izgleda zeli da prati...

    ReplyDelete
  26. Idite na ovaj link što je kolega dodao..preuzmite tu datoteku i možete ju pokrenuti s VLC, Windows Media Player-om, vjerojatno mogu i drugi.. radi dobro

    ReplyDelete
  27. Ovo ce biti dugo kao govor Fidel Castro

    ReplyDelete
  28. Pricao o Cortany za koju svi znamo da je dobra eh da mogu samo da ga nesto upitam za Skype

    ReplyDelete
  29. Evooooo ga

    ReplyDelete
  30. aaaaaaaaa i sad u najvažnijem trenutku mi pukne video

    ReplyDelete
  31. Da li je spomenuto nesto oko datuma pustanja insider verzije za nas smrtnike? :)

    ReplyDelete
  32. Boris Ladišić21 January, 2015

    Windows 10 je pobednik. Sada ne mogu da ga dočekam. I na PC i na telefonu.

    ReplyDelete
  33. Kako da preuzmemo Windows 10?

    ReplyDelete
  34. Jedan sistem kroz sve uredaje! :)

    ReplyDelete
  35. Boris Ladišić21 January, 2015

    Eko sistem "par ekselans" (što bi rekao Izet Fazlinović). Ja sam oduševljen.

    ReplyDelete
  36. I ja isto. Sve sada ima smisao da univerzalnim aplikacijama. Samo ostaje sada datum, kada i gdje da preuzmemo :D Novi build za racunare vjerujem danas ce jos dok za telefon on spominje nesto "slijedecih mjeseci" :(

    ReplyDelete
  37. Ja za sad više nego zadovoljan... :-)

    ReplyDelete
  38. da ali - slijedecih mjeseci :(

    ReplyDelete
  39. Pa dobro, ja sam sretan i sa 8.1 i baš mi je dobro... Ali ovo što slijedi... Ja ništa ne bi promijenio, sve mi se sviđa...

    ReplyDelete
  40. I meni isto. Izgled sistema je potpuno novi, nova aplikacijska traka u aplikacijama, vise stvari nego sto sam ocekivao sa tastaturom onom itd. nisam mislio ovako daleko da je razvoj.

    ReplyDelete
  41. Windows 10 za racunare se moze preuzeti vec duze vrijeme preko preview.windows.com

    ReplyDelete
  42. mille grobar21 January, 2015

    Nisam bas najbolje razumeo ono u vezi tastature,ako moze Dino iii neko da mi pojasni malo?

    ReplyDelete
  43. Izgleda tastatura ce se moci odvojiti od zaslona, nisam bas shvatio zasto ali uglavnom moze. Vjerovatno zato sto ce telefoni podrzati tastature hardverske.

    ReplyDelete
  44. Znači mi sa "Phone Insider" moramo da čekamo do 1 februara na WP 10.
    P.S.sviđa mi se opcija "text reflow" u novom MS Office-u za nas sa manjim ekranima.:))

    ReplyDelete
  45. Izgleda februar je taj neki datum. :)

    ReplyDelete
  46. Boris Ladišić21 January, 2015

    Koliko sam ja shvatio pomeranje tastature je da bi se mogla pozicionirati ispod palca ruke kojom se uređaj drži, što je zgodno kod tableta o fableta. Da se i na velikim ekranima može kuckati jednom rukom.

    ReplyDelete
  47. Dino mozes li mi objasniti ovo u vezi crtanja ? .😵

    ReplyDelete
  48. Da, ima smisla. ja dok sam pravio screenshotove nisam pohvatio sve :P

    ReplyDelete
  49. Crtanje u IE (12) ce biti omoguceno da se crta direktno na web stranice, prstom ili olovkom i to onda koristi po zelji, npr zelim podijeliti neki sadrzaj sa web stranice negdje drugo onda samo zaokruzim i pokazem to onome kome trebam nesto pokazati...

    ReplyDelete
  50. 2015 Super Bowl

    1.02.2015

    ReplyDelete
  51. Dobro jeli to to sto se tice wp?

    ReplyDelete
  52. Da za WP i Windows racunare to je to. sda je na sceni Glavni CEO Microsofta koji prica, ali to cemo prenositi kasnije.

    ReplyDelete
  53. Pa dobro to je to. Sledecih meseci znaci nista pre septembra u najboljem slucaju. Na sadasnjim uredjajima necemo mi ovo da gledamo u konacnoj verziji pre septembra sledece godine! Do tad vecina nas ima i da zaboravi jad je ovo bilo :P nego, sta bi sa Denimom? Hocemo li narednih meseci da dobijemo? :)

    ReplyDelete
  54. Ne lupaj gluposti.Prvi WP10 telefoni izlaze u maju i biće predstavljeni na
    Microsoft Build Developer Conference | April 29 – May 1, 2015
    http://www.buildwindows.com/

    ReplyDelete
  55. Edi Kovačić21 January, 2015

    Netocno preneseno ovdje, biti ce besplatan ali... Samo za 1. godinu koristenja.

    ReplyDelete
  56. Pozdrav Dino. Cini mi se da si alfa i omega za Lumia telefone, bar za BiH, a i sire. Zelio bih ti postaviti nekoliko pitanja pa te molim da mi kazes na koji nacin to mogu napravit.
    Hvala

    ReplyDelete
  57. Tacno smo prenijeli :) ko u prvoj godini izlaska Windows 10 uradi nadogradnju ona je besplatna sa Windows 7, Windows 8.1 ili Windows Phone 8.1, nakon te prve godine oni koji nisu uradili nadogradnju morat ce platiti.

    ReplyDelete
  58. od konferncije do konferencije. na toj u aprilu ima da ti kazu kako bas ta konferencija nije za siroke mase, kako je vise za ravijace i upoznavanje sa novim alatima. Tebe ce da ubede da nastavis da zivis sa nadanjem u septembarsku konferenciju. I kad dodje septembar dobijes win1o na pc, a fon ce malo kasnije....u januaru....na konferenciji. I u januaru stize win1o na nekom novom telefonu koji ce biti predstavljen,a prodaja pocinje u aprilu, cim prodje konferencija. U aprilu dobijamo i mi, veliki je to posao, dok prilagode svakom uredjaju....septembar 2016 :)

    ReplyDelete
  59. Konacna verzija izlazi ove godine... Sto se tice Denima ima par clanaka jucer i skoro polovina uredaja iz Evrope ima Denim. Moja Lumia 1520 je isto oficijelno dobila jucer (Vodafone), i dosta Lumia 830 oficijelno dobila je jucer. A par dana prije je Lumia 930...

    ReplyDelete
  60. Meni je iovako dobro sa 8.1 al 10 ce bit vrh vidim. Samo da jos izglancaju aplikacije pogotovo za Tumblr meni bitnu. Jel ima ko da mi da tumblr aplikaciju osim one oficijalne jer ona je smeće. LP

    ReplyDelete
  61. Pozdrav,

    Iz aplikacije WP Novosti mozete se javiti direktno emailom. Ima na pivotu "informacije" na dnu dugme za kontakt. A pitanja mogu svi postaviti i ovdje dok forum ne obezbijedimo... Trenutni forum je spamovan od kineza.

    ReplyDelete
  62. Ne razumem ovo besplatan 1. godinu. Da li ćemo mi sa Phone insider moći sad besplatno nadograditi sistem?

    ReplyDelete
  63. Da. Upgrade oni misle kada izade oficijelno Windows 10 ce moci uraditi godinu dana svi korisnici besplatno. Nakon te godine ce Microsoft poceti opet naplacivati upgrade kao i do sada.

    ReplyDelete
  64. Super ako stigne ove godine! Ne verujem im mnogo, do sad su se bas razvlacili.

    ReplyDelete
  65. Meh, nije za tebe Windows.Pređi ti lepo na IOS, čisto da ne gubiš ovde živce...

    ReplyDelete
  66. One ring to rule them all!

    ReplyDelete
  67. A koliko su prašine digli, ja sam zadovoljan što sam vidio šta sve donosi desetka, kad bi čekao i godinu... Nekako mi pao kamen sa srca jer ima i više nego što sam očekivao... :-)

    ReplyDelete
  68. Vazda je bilo besplatno za uređaje do 9 incha, mislim.

    ReplyDelete
  69. Cudno drugi znaju a ti neznas da za tebe nije windows

    ReplyDelete
  70. Ja ne pitam nista,ja sve znam.

    ReplyDelete
  71. Da li sam ja to dobro razumeo da ce windows 7 za racunare biti besplatno nadogradjen na W10 kad bude oficijalno izasao narednih godinu dana ko hoce.?

    ReplyDelete
  72. Posto mi je W7 za komp legalan to je odlicna vest...😊 Pre nekoliko dana sam dobio email od Micrisofta da vec sad nadogradim na W10 ovu sirovu verziju ako zelim ali mislim da cu propustiti i sacekati oficijalnu kad je ispeglaju jer nemam vremena da je sad isprobavam.

    ReplyDelete
  73. Isto cu da uradim i sa telefonom sacekacu oficijalni WP10 a i 8.1 mi radi dobro tako da nema potrebe za zurbom a od vas ovde ko bude imao WP10 učiću o novom sistemu pa će mi kasnije biti lakše...😊

    ReplyDelete
  74. http://youtu.be/Iz-8CSa9xj8

    ReplyDelete

Ostavite komentar