30.1.15

Phone Insider aplikacija za Windows 10 dobila nadogradnju sa novim imenom

Phone insider aplikacija setup

Phone Insider kako se zvala ova aplikacija do sada je od sada Windows Insider i po tome vidimo da je prva preview verzija Windows 10 za telefone veoma blizu. Windows Insider program koji je počeo prošle godine je za korisnike koji ne vole čekati oficijelne nadogradnje i vole isprobavati ranije faze operativnog sistema dobrovoljno. Windows Insider program je prvo počeo sa ranijim verzijama za Windows 10 Technical Preview (za računare), a sada imamo aplikaciju za telefone koja će nam omogućiti (uskoro) pregled prve Windows 10 verzije za telefone.

 

B8jT7HSCAAEomga

 

Od sada je moguće i prijaviti se u aplikaciju, ali ipak nadogradnje još nema. Ovo su samo prve pripreme i vjerujemo da će nadogradnja krenuti uskoro. Kako stoje izjave iz Microsoft-a nadogradnja počinje u februaru, mi smo još dva dana udaljeni od februara pa ćemo da vidimo kada će biti.

 

Preuzmite aplikaciju, koja se sada zove Windows Insider, ispod i čekajmo zajedno Windows 10 za telefone koji će Windows Phone dovesti u bolji položaj nego što je trenutno.

 

qr-phone-insider

30 komentara :

  1. Aplikacija služi za?

    ReplyDelete
  2. Druga recenica u clanku objasnjava...

    ReplyDelete
  3. Windows 10 je jos testna verzija i moze doci do takvih gresaka, razlog niko ne moze na pamet znati. Ako pise setting up... znaci da jos radi instalaciju i prebacivanje postavki na Windows 10, to moze sve potrajati duze sve zavisi od konfiguracije sistema.

    ReplyDelete
  4. Dino,jedno pitanje nevezano za temu...imam na laptopu windows 7 legalan i ponudio mi update na win 10 ovaj preko windows insider programa i odradilo sve kako treba i na kraju nece da udje u sistem,ucita sve i nece da otvori!izbacuje mi ovu pokuku i imam kursor misa...probao sam vise puta i isto,sreca tr se mogu uvek vratiti na win 7!evo ovo izbacuje "Setting up personalized setings for: Web Platform Customizations ....hvala unapred na pomoci!!!

    ReplyDelete
  5. Dali je predvidjeno kao na Windowsu 10 mogucnost wracanja na WP 8.1

    ReplyDelete
  6. Jos ne znamo. Ja mislim da ce Microsoft izbaciti barem za Lumia korisnike nesto da se moze vratiti, uostalom jos bi trebao raditi "Lumia software recovery" :) nadam se.

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic30 January, 2015

    Da li se prijavljuje na microsoft account ili na domain ,moze li mi gospodin Dino pojasniti postupak "korak pi korak" a time je svima pojasnio koji ce priupitati ,velika hvala 😊

    ReplyDelete
  8. bravo za ms. Za android izbacili nov office, a za nas i dalje samo menjaju imena aplikacijama.

    ReplyDelete
  9. Apdejtovao sam app, i ulogovao se Microsoft nalogom i vrati mi na pocetnu stranu. Nema nikakve potvrde tipa OK, welcome i slicno. Ne znam da li je uspesno zato sto je Ativ s, mada sam insider preko sajta i skinuo na komp sistem. Kako je kod vas kada se logujete?

    ReplyDelete
  10. Updatano. Trazio sam po netu, ali nigdje ne mogu naci? Jesu li system requiementsi poznati za wp? Nekako imam osjecaj da za mojeg htc 8s nece biti win 10

    ReplyDelete
  11. Na mojoj L920 je isti slučaj, tako da mislim da ovo još nije finalna verzija aplikacije, spremna za preuzimanje W10....pretpostavljam da će bit jos neki update :-)

    ReplyDelete
  12. HTC 8S ja kako znam nece dobiti ni windows phone 8.1.1, a kamol windows 10.Zato mozes krivit samo HTC jer nece pusti update a meni su HTC 8X i 8S medju najlepsim windows phonovima ikada.Bas kada sam prelazio sa Samsunga S3 kontao sam uzeti HTC 8X i nisam u zadnjem trenutku uzmem Nokia Lumia 920 radi 32gb memorije,i mogu reci nisam pogresio.Jer kako se HTC i Samsung odnose prema korisnicima windows phone to je bruka.

    ReplyDelete
  13. mille grobar30 January, 2015

    Ortaku je stiglo azuriranje na Denim na lumiji 630,i kada krene da instalira,prekine mu se na oko 30 % i napise mu "ne mogu da preuzmem azuriranje " (801882d2) . Jel zna neko u cemu je problem? On je na VIP mrezi u Srbiji a oznaka telefona je RM-976 1205

    ReplyDelete
  14. SamirOmerovic30 January, 2015

    Facebook ima azuriranje :)

    ReplyDelete
  15. Slazem se s tobom u vezi Nokie, a sto se tice 8.1, preko preview for developers sam uredno na 8s dobivao updatove, osim ovog zadnjeg o kojem je Dino pisao prije nekih par tjedni da se s tim uodateom obrisao preview i dobili ste phone insider. Uz ovu str pratim i windows center i tamo nije bilo nikakve rijeci o tom updateu o kojem je Dino pricao, pa ne znam jel je to bilo mozda za vas iz Bosne ili Srbije, odakle ste vec. Ja u hr nisam dobio taj update, isto kako ni center nije izvjestio o njemu.

    ReplyDelete
  16. Ja ne mogu da se ulogujem na aplikaciju.Imam lumiu 1320,takodje imam instalirano preview 8.1

    ReplyDelete
  17. Čini mi se da se neki korisnici mogu ulogirati, a neki ne.. U svakom slučaju, ništa niste propustili jer nema dostupne nadogradnje za preuzeti.

    Kad bude dostupno, prijavite se i instalirate.

    ReplyDelete
  18. Kod mn se automatski ulogovalo, pise welcome nekakav tekst i sing in with other account. E sad cekamo ... 😁

    ReplyDelete
  19. Da, to je to. treba jos pisati "no build..." uskoro ce pisati da ima build koji mozemo preuzeti i nakon toga ce biti preuzimanje kao na racunaru "postavke > windows update > preview builds"

    ReplyDelete
  20. pa ako imas ms akaunt onda ides na njega...tj prijavi se prvo na insider na kompu pa ce ti se automatski povezati na telefonu...bar je tako meni

    ReplyDelete
  21. Mozda cak i u ponedeljak znaju oni da iznenade

    ReplyDelete
  22. Da, glupo je ali za nadogradnju office-a treba pustit nadogradnju sustava. Office je dio sustava isto kao i email. Znači trebali bi pustit nadogradnju sustava svima da bi nadogradili jednu aplikaciju. Ja mislim da će takva app doći na Win10 za telefone, zato vjerojatno i nisu htjeli toliku komplikaciju radi jedne app.

    ReplyDelete
  23. Mozes normalno dobit na oba tel. 8.1 imo sam i 8s i 8X na oba sam imo 8.1 prewiev verziju,. Ne znam jel ikad izbacena oficijalno al prewiev postoji

    ReplyDelete
  24. Ja kako znam za 8X je pustena oficijalna a za 8S ne.Sto je sam kriv HTC a ne Microsoft ili ko treci, HTC nije uradio nikakav marketing niti se potrudio oko nadogradnje za te modele.Ja shvatam da si fokusiran za android prodaje se i hoces da se proda vise.Ali ako si nesto napravio u pustio u prodaju trebas biti duzan da te korisnike postujes jer su ti dale poverenje i kupili tvoj uredjaje dal WP ilk android.A HTC inace ja slabo azuran sto se tice update i za ansroid modele,kako znam HTC One M8 nije dobio jos u sve drzave update za Lolipop android 5.0.A HTC One M7 ko zna kada ce dobiti mozda za 2-3 meseca.

    ReplyDelete
  25. Antonio Klapčić01 February, 2015

    Jooooooj jos nije stigao win 10 +__+ a već je proslo puna 26h. Pa rekli su u februaru xD!!!!









    (ŠALA) :)

    ReplyDelete
  26. Da li je windows insider isto sto i preview for developers?

    ReplyDelete
  27. Obicno to bude na moj racun ali za proslih nekoliko mjeseci naucio sam da nesto novo i ne mora da bude tako dobro pogotovu ako se ceka probna verzija

    ReplyDelete
  28. Da, samo sa Windows Insider postoji veci rizik ali to cemo objaviti kada bude vrijeme nadogradnje...

    ReplyDelete
  29. Bas tako, Windows 10 donosi novi office kao zasebnu app za cijeli Windows 10. Od telefona do desktop racunara.

    ReplyDelete

Ostavite komentar