19.1.15

Skype za Windows Phone 8 ima nadogradnju

Skype Setup

Skype (VOIP aplikacija) danas ima nadogradnju s kojom ne donosi mnogo novog, ali se ekipa koja razvija ovu aplikaciju fokusirala na veće uređaje kao Lumia 1520 i na one sa većom rezolucijom zaslona. Naime korisnici su se često žalili da su fontovi i sadržaji preveliki u Skype aplikaciji, današnja nadogradnja to ispravlja i smanjuje neke fontove i dovodi sve u sklad za oči

 

Skype-old-new2

 

skype-old-new-chat

 

Iznad možete vidjeti fotografiju sa Windows Central kakva je razlika lijevo kako je bilo, desno kako je nakon nadogradnje. Nadogradnja ova nosi i „generalne popravke grešaka“ koje nisu precizirane. Još uvijek je Skype u uporedi sa Android i iOS verzijom na WP „osakaćen“ i nije toliko često unaprijeđen kao na ova dva druga sistema.

 

Aplikaciju možete preuzeti klikom na fotografiju ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_Skype

18 komentara :

  1. Daj bre nek ga ljudski integrišu. U WP verziji imam samo one kontakte koje sam ručno dodavao, dok windows i android imaju 10 puta više, pretpostavljam zbog integracije sa fejsarom.

    ReplyDelete
  2. Da, imaju bolju integraciju na androidu. Plus imaju integraciju sa brojevima kao whatsapp, dok wp to nema jos uvijek.

    ReplyDelete
  3. A stalno su price tipa, viber ne radi dobro jer je jak lobi androida, fejs je zastareo jer im nije wp interesantan... A skype? Sto je skype losiji? Sto ne stizu notifikacije normalno, sto nije ljudski integrisan?! A njihov je!
    Pocinjem da gubim zivce njihovom neozbiljnoscu.

    ReplyDelete
  4. Jako mi je zanimljiva Microsoftova politika. Neshvatljivo mi je da ista firma koja stoji iza Skajpa i WP-a dozvoljava da im aplikacija sa konkurentskih sistema sije onu na maticnom. Ajde, razumem da ne mogu druge razvojne timove da prisile da rade na aplikacijama, ali da svoje dostavljaju kao poluproizvod u poredjenju sa ostalim verzijama mi je van svake pameti! Zestoko pocinju da me nerviraju! Jako neozbiljno. Samo cekam WP10 da vidim da li ce se sabrati ili se vracam na Android da odmorim glavu!

    ReplyDelete
  5. abs posle nadogradnje sam imao propusten poziv. Skype nije zvonio. Covek me zvao na Viber da mi kaze da udjem na Skype. Jel da da je malo jadno?

    ReplyDelete
  6. haha :) polako. maloprije sam dobio email od sefa Windows Insider programa. i vidim sprema se windows 10, ok sve to, ali u emailu vidim spominje i Windows 10 SDK za pravljenje aplikacija, ali tu navodi samo Windows 8.1 aplikacija kako da se spreme za windows 10 uskoro. WP nije spomenuo zato mislim da cemo biti razocarani malo 21. :( mozda cemo vidjeti nesto ali ne i dobiti preview

    ReplyDelete
  7. ljudi sta je sa windows 10? niko nista ne pominje a sutra izlazi!? :-) ima li kakvih novosti?

    ReplyDelete
  8. Dobićemo Dino, bar ti ne širi defetizam.Mnogo je negativnih komentara i paušalnih ocena ovde i to mi se nimalo ne sviđa...

    ReplyDelete
  9. Edi Kovačić20 January, 2015

    Neizlazi wp10 vec ce biti prezentacija windows 10 os-a. Mi koji smo ukljuceni u insider ocekujemo nove vijesti (pogotovo nakon maila od jutros). Prosiruje se insider na korisnike koji rade u domeni (enterprise). Valjda ce biti nesto i o wp10. Koji nije ono sto mnogi misle i krivo ga ocituju.

    ReplyDelete
  10. Windows 10 = wp10 = windows 10 mobile = windows 10 za racunare = windows 10 za tablete = windows 10 koji ce biti prezentiran sutra :)

    To je od sutra sve jedan sistem.

    ReplyDelete
  11. Edi Kovačić20 January, 2015

    Za puknut od smijeha. Za tablete, netbook racunala i neke sisteme koristio se windows rt. Također i windows phone. E sada, dali ce microsoft realno uspjeti napraviti sistem pod kojim ce to i funkcionirati kako treba ostaje vidjeti. Pa valjda su u ovih 10godina osmislili nesto a da radi kako treba.

    ReplyDelete
  12. Edi Kovačić20 January, 2015

    Andoid je odlican sustav, ali katastrofalno realiziran. Da ima barem pola kontrole kao sto ima windowsphone nebi mu bilo alternative. Ovako ostaje jedini izbor za one izdavace koji izbacuju uredjaje nizeg standarda.

    ReplyDelete
  13. Sta je smijesno? Windows RT do sada, a mi pricamo ovdje o Windows 10. i ovo sto sam iznad napisao je cinjenica. Nista vise RT i slicno. Sve je Windows 10

    ReplyDelete
  14. Kažu da će preview u februaru... Ništa sutra...

    ReplyDelete
  15. Izgleda. Evo ja provjeravam sve moguce izvore. Zbog toga je malo i procurilo... A februar je za 10 dana tako da... :P

    ReplyDelete
  16. Ma znam, ali 10 dana... Ne znam da mogu čekati do sutra a kamo li cca dvije sedmice...

    ReplyDelete

Ostavite komentar