22.1.15

Dropbox aplikacija

Dropbox Setup

Dropbox je online skladište za podatke kao dokumente, muziku, fotografije - koje koristi dosta korisnika, mnogi od njih koriste za biznis. Sada je Windows/Windows Phone trgovina dobila oficijelnu aplikaciju od Dropbox-a. Spominjemo Windows i Windows Phone jer je ova aplikacija univerzalna i može se koristiti kroz sve Windows Phone 8.1 i Windows 8.1/10 računare.

 

Dropbox screenshots

 

Pristupite vašim fotografijama, dokumentima i drugim sadržajima s bilo kojeg windows uređaja sada. Dropbox vam daje 2GB prostora besplatno ako se prijavite sada. Preuzmite aplikaciju ispod skeniranjem QR koda ili klikom na fotografiju.

 

qr_dropbox

18 komentara :

  1. Ja koristim onedrive cini mi se i zadovoljan sam

    ReplyDelete
  2. Dobro je... Ja inače ne koristim ali ima onih koji su tražili ovu app...

    ReplyDelete
  3. Zasto u trgovini nemogu pronac dropbox aplikaciju? A kad kliknem na sliku može...

    ReplyDelete
  4. Trgovina se jos nije osvjezila... To jedino moze biti. Potrebno je nekad i par dana da se pojavi neka app u trazenju trgovine

    ReplyDelete
  5. Već dva sata instalira aplikaciju.restartovao telefon i dalje ukopana na pola instalacije?Savet?

    ReplyDelete
  6. RM-1045,mobilni operater SWI-CH,lumia 930.Kada ce Denim.Ili ici na PfD.Pozdrav

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic22 January, 2015

    "MEGA" jos jedna aplikacija za pohranu podataka u "oblak" dostupna u trgovini ,hehehehe nema da fali memorije ....

    ReplyDelete
  8. Napisat cemo clanak cim budemo mogli preuzeti app, trenutno ja ne mogu da je preuzmem ali vjerujem da cu .oci kroz koji dan...

    ReplyDelete
  9. I meni je to bilo neki dan, a danas sam,preuzeo bez problema 😄

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic22 January, 2015

    Odmah po registraciji dobivas 50 gb slobodnog pristora a zasticena je lozinkom 😊

    ReplyDelete
  11. Zijad djulovic22 January, 2015

    Dino kda si tu pojasni mi ,znaci imam instaliran phone insinder a ujedno sam i na pfd ali jos se ne mogu registrovati na insinder ,hvala unaprijed 😊

    ReplyDelete
  12. Da, Phone Insider aplikacija je objavljena prerano, nije jos vrijeme za Insider na telefonu. Tek u februaru ce biti... Za sada mogu samo se radnici Microsoft prijaviti, i to odredena grupa njih.

    ReplyDelete
  13. Zijad djulovic22 January, 2015

    Hvala Dino na brzom odgovoru ,ma kralj si 😊

    ReplyDelete
  14. Kristijan Orlovic22 January, 2015

    Dino pozdrav,
    Novi sam na Disqus pa ti se javljam na ovaj nacin nevezano za ovu temu.
    Resetirali mi mobitel na servisu pa me zanima dali postoji mogucnost povratka placene verzije wp novosti koju vise nemam?
    Lp.

    ReplyDelete
  15. Pozdrav,

    Da postoji nacin. Svaka aplikacija koja je placena na Windows Phone trgovini ostaje spremljena u Microsoft racun s kojim je telefon prijavljen. Nakon reseta je bitno samo taj racun i dalje korostiti jer su na njemu sve licence zabiljezene. I onda u trgovini ispod placene verzije WP Novosti pisst ce "instaliraj" umjesto "kupi". I ispod samog imena pise da ste je imali u vlasnistvu ranije.

    Ovo je link do placene verzije -
    http://www.windowsphone.com/s?appid=ab98f185-6137-43b6-9a0d-c22a2e460ea3

    ReplyDelete
  16. Kristijan Orlovic22 January, 2015

    Zahvaljujem
    Lp

    ReplyDelete
  17. Ili nisam skuzio kako ili ne postoji upload dokumenata koji nisu fotografije???

    ReplyDelete
  18. Za sada ne jer je Dropbox za poctak htio samo wp8.0 verziju sistem sam p osebi kakav je 8.0 ne moze da radi upload dokumenata niti mizike, ovaj razvijac sto je napravio dropbox je Rudy Huyn i on ima svoju app CloudSix koja je wp8.1 app i ona podrzava sve formate moguce sa telefona na dropbox i druga online skladista. On kaze da ce i to uskoro u dropbox ugraditi...

    ReplyDelete

Ostavite komentar