20.1.15

Microsoft priprema novi Windows Phone uređaj

LG_Optimus_Speed_1_600-55fb291eac3647d5Prisjetimo se na trenutak Nokia uređaja, ali i uređaja drugih proizvođača koji su imali horizontalnu QWERTY tipkovnicu. Glasine koje se ovih dana provlače internetom govore kako Microsoft sprema novi uređaj, upravo takav, s fizičkom QWERTY tipkovnicom.

 

Prema pisanju The Information-a Microsoft planira ponuditi uređaj koji je namijenjen poslovnim korisnicima, hibrid telefona i laptopa koji će biti korisnicima pružiti puno lakše tipkanje preko QWERTY tipkovnice. Pretpostavljamo da će uređaj biti po uzoru na poznati Nokia E7 uređaj koji je također bio namijenjen kao poslovni uređaj. Budući da  mnogi korisnici žele tanak uređaj, nije isključena ni mogućnost da ta tipkovnica bude odvojiva kao kod Surface Pro tableta. 

 

Nažalost nije poznato više detalja jer je ovo prva vijest o takvom tipu uređaja, nadamo se da će uskoro biti više informacija o tome. Smatrate li da je potreban takav uređaj? Hoće li takav uređaj pomoći zastupljenosti Windows Phone OS-a na tržištu?

 

izvor: WMPU

16 komentara :

  1. Naravno da je potreban uredjaj taj..treba biti raznovranosti kod wp jer samo tako se dize prodaja i rejting

    ReplyDelete
  2. Edi Kovačić20 January, 2015

    Veoma pozeljno da ima tipkovnicu, stvarno must have. Ovako stalno sa masnim tipkama po ekranu.

    ReplyDelete
  3. Po Meni vise treba da osposobe USB o.t.g.

    ReplyDelete
  4. Ja Sam imao e7. Kupio novog I koristio perfektno 2 godine I jace.. Fizicku tastaturu Nisam koristio zbog bojazni da NE rikne flet-kabl :) ona je sluzila Samo za igranje drugara I dece. Eto to je moje iskustvo... Lako bi ja sad stavio tastaturu I mis I na l920 da ima USB o.t.g

    ReplyDelete
  5. Ja sam koristio htc desire z ....prvi i najbolji android koj sam ja imao...voleo bi da vidim kako ce to m$ izvesti...rado bi posedovao takav tel😊

    ReplyDelete
  6. Ja mislim da je prošlo vrijeme telefona sa fizičkim tipkama... Ako i naprave, prodat će neku količinu ali nije više to, to...

    ReplyDelete
  7. Pa to j za svaku pohvalu , jos ako bude aluminijumsko kuciste kao kod E7 koji sam imao i nikad bolji telefon Nokia nije imala , meni je fizicka tastatura zbog mejlova bila nesto sto su najbolje mogli da ubace u telefon , samo da jos izadje i ako cena bude prihvatljiva bice verovatno moj sledeci koji cu kupiti .

    ReplyDelete
  8. I ja isto mislim. Imao sam HTC 7 Pro, jedan od prvih WP7 na ovaj fazon sa strane da se izvlaze tastatura. Nisam ga pozelio ni sekunde nakon prelaska na Lumia 920 :D

    A mislim da se ova informacija odnosi ne samo na telefone, ili cisto tablete nego da bude bas hibrid.

    Moguce i spajanje preko Bluetooth, a tastatura da je odvojena totalno... Uglavnom po meni to nije dobra ideja. Bas kao sto kazes, prodat ce nekoliko komada korisnicima koji to stvarno zele. Isto kao faza prije Lumia 1520, ljudi su govorili daj te nam 6" quad Core sa toliko i toliko Ghz i 2 GB RAM i 32GB memorije sa microsd karticom i to je top. Jeste eto izasao je taj model i zove se lumia 1520 i nigdje ga nema na spisku prodaje :D nazalost. Iako je najbolji WP ikad, i najbolji Nokia telefon ikad.

    ReplyDelete
  9. Kome treba toliki telefon , kad je Lumia 920/925 gotovo pa savrsene , sve preko 5 inca je preveliko , samo da imaju slot za karticu , ali i ovako za Lumiu 920 je dovoljno , ono na cemu bi trebalo da streme je da povecavaju kapacitet baterije , moje misljenje.

    ReplyDelete
  10. Imam 1520 i nikad ga ne bi menjao.. Jeste kad sam ga kupovao dosta dugo sam ga cekao jer ga nema na stanju i redak je telefon.. Koliko je dobar tel, govori to da mi je ovo druga lumia 1520 jer su mi prvu ukrali i opet sam uzeo lumiu i dao oko 900€ sve ukupno :)

    ReplyDelete
  11. Pa eto to je lumia 1520 :) zbog toga sam je ja uzeo, drugi razlog je lcd zaslon, treci vise memorije nego lumia 925 koju sam imao do tad, i jos jedan razlog je bezicno punjenje ugradeno, kod lumia 925 to nema (ima ali sa poklopcem), a tek rezolucija na 1520 i kamere i zaslona. Prvo sam mislio sto ce mi to, nije to bitno ali sada jeste :)

    Tako da i ja sam mislio tako kome ce to, ali ne bi sada mogao sa telefonom cija baterija ne drzi barem 30h kao sto drzi moja lumia 1520 i to sa jacom upotrebom

    ReplyDelete
  12. Nekad sam imao neku Nokiu koja je imala ovakvu tastaturu nabadao sam tipke olovkom ili cackalicom ali je imala dobru kameru i blic,mozda u znak nostalgije poneko kupi,,,Nikad ali nikad necu imati telefon sa manjim ekranom od 6 inca cak i 5.8 ne zadovoljava sve manje felefone kada pogledam kao da su dosli iz micro svijeta,naravno stvar navike

    ReplyDelete
  13. Jedino sto mogu da ucine je nesto u stilu Motorole Atrix sa laptop dock.Znaci mobitel je kao centralna sav proces ide preko njega a u laptop dock imas dodatnu bateriju fizicke tipke i ekran do 13".Ja licno mislim kada bi ovako nesto prezentovali da bi bilo odlicna stvar.Ali fizicke klizne tipke to bi pokazalo koliko su neozbiljini.Cak i prezentacija ako se bude svodila da se isticu funkcije WP 10 koje vec godinama imaju Android i iOS korisnici,mislim da vise nikada nece uspjeti da napreduju u osvajanju trzista.

    ReplyDelete
  14. Da da da. Sta cu, old school ;)

    ReplyDelete
  15. E vidiš, ja bi baš volio vidjeti nekakav docking za mobitel.. tipa ono, priključiš mobitel i imaš mini tipkovnicu s dodatnom baterijom. Poželjno bi bilo da bude odvojiva tako da je priključim samo kad trebam, inače je držim u torbi. Prihvatio bi i da bude uređaj sa kliznom tipkovnicom, ali ako može biti neke razumne debljine.
    U svakom slučaju, bolje bi bilo da bude docking, možda i kao neki oblik flip case-a.. ima puno mogućnosti.


    Zašto želim docking, zato što bi onda čitav zaslon imao samo za tekst koji tipkam, bilo bi preglednije a vjerujem i ugodnije tipkati. Jedno kratko vrijeme sam koristio N97 i to mi je bilo baš praktično, pogotovo ako bi pisao neku dužu poruku.

    ReplyDelete

Ostavite komentar