15.1.15

Windows 10 predstavljanje, gdje, kad i kako?!

Windows 10 presentacija

Microsoft će predstaviti Windows 10 21. januara ove godine. To je za 6 dana od danas, a mi vam želimo donijeti sve informacije vezano za taj događaj. Microsoft je objavio termin za događaj, a to je 21.01.2015 u 9 ujutru po PST (Pacific Standard Time), po našem vremenu to dođe 17:00 sati 21. januar.

 

Ono što je važno na ovom događaju jeste da ćemo po prvi put oficijelno čuti o Windows 10 za mobilne uređaje. Pored toga očekuju mnogi da ćemo dobiti i prvu Insider verziju Windows 10 za mobilne, kao i novi Build za računare.

 

Prezentacija ove Windows verzije bi mogla biti i zadnja ovakvog karaktera. U smislu Windows 7, Windows 8, Windows 10. Microsoft je cijelo vrijeme od kako postoji Technical preview za Windows spominjao Windows 10 kao Windows „one“ (jedan). Mnogi to smatraju znakom da neće u budućnosti biti novih većih verzija Windows-a kao npr Windows 11 ili slično nego da ćemo imati sistem koji će se nadograđivati kroz vrijeme bez novih oznaka i novog brendiranja.

 

Pored toga ovaj novi način bez novih velikih verzija Windows-a omogućava Microsoftu da radi konstantno i izbacuje novosti i funkcije kako žele, a ne da su pod pritiskom svakih 2-3 godine izbaciti novu veliku verziju Windows-a.

 

U suštini svi operativni sistemi će doći do trenutka gdje je „sve već bilo“ i sve „već viđeno“, tako da će softverske kompanije poput Microsoft morati izmisliti novi način kako privući nove kupce, a to je jedan Windows kroz sve uređaje od 4“ do 80“ (a to otprilike pokriva sve multimedijalne površine današnjice).

 

Od Windows 10 za telefone treba za početak malo očekivati da ne bi razočarenje bilo veliko. Insider program za telefone će tek početi 21. januara ali to ne znaći da će tada biti potpuno novi sistem na telefonima. Naravno bit će dosta novog ali treba biti skroman jer nije toliko vremena prošlo od WP8.1 da bi se mogao sistem potpuno preokrenuti.

 

Šta vi očekujete 21. januara?! Mi ćemo pokušati obezbijediti live prijenos događaja 21. januara. Ako to ne uspijemo link na dnu je na kojem se može gledati uživo

 

izvor: Microsoft

54 komentara :

  1. Hajde ito da vidimo

    ReplyDelete
  2. Zijad djulovic15 January, 2015

    Mnogi ce sjesti na pakšu ,ma ima microsoft da razvali ba abd 😊

    ReplyDelete
  3. Ide na nesto pozitivno ova verzija Windows-a. Jucer sam Zeljku bas rekao da me krug ovaj na stranici njihovoj odakle je i fotografija podsjecan a Cortanu, znaci ona ce biti sve veci faktor Windows-a uskoro, drugo Microsoft/Windows Logotip unutar tog kruga. Po meni je to simbol za jedinstven Windows sirom svih uredaja kao krug se zatvara ovom verzijom.

    ReplyDelete
  4. Samo se nadam da ce sve glatko i fino radit na l720

    ReplyDelete
  5. iskreno ne verujem da cemo videti previse novina...jer je u principu sve tu....mislim da ce sada poceti da rade malo vise na kozmetici. ja bi licno voleo da najvise porade na action centu...npr da se doda vise precica, da se ubaci muzicki player i kozmetika. nadam se da ce da privuce vece kompanije da prave oficialne aplikacije..sta znam to su neke moje zelje

    ReplyDelete
  6. i jako mi je cudno sto se gotovo nista ne zna o wp10..kad se setim prosle god pred izlazak 8.1...skoro sve sve znalo pre same promocije

    ReplyDelete
  7. Zato i ja kazem ovo je prva verzija ne treba mnogo ocekivati. A slazem se i oko informacija. mnogo vise smo znali, ali razlog je sto su razvijaci imali tada SDK, bi oje proprabni krug razvijaca i neko od njih je sve to uzeo i objavio :) sada toga nema ili su izgleda strozije kazne pa ne smiju ni objaviti. A i ja isto tako ocekujem "kozmetiku" da srede i da naprave plan i program kako dizajnirati Windows aplikacije jer toga jos konkretno nema. Imamo metro dizajn filozofiju koje se pola razvijaca ne drzi, pola aplikacija na WP trgovini izgleda kao da su djeca napravila, ali iskreno, i to u Paintu da su crtali.

    ReplyDelete
  8. I ja se nadam...😊

    ReplyDelete
  9. Dušan Begović16 January, 2015

    Nadam se da će da stave Ekvilazer kao opciju sa uređaje nižeg ranga, nije pošteno da konkurencija istog tog ranga ima ekvilazer. Ako ne u sistemskim postavkama onda u samom Xbox Music plejeru. Fora je da kao uređaji nižeg ranga su hardverski ograničeni za tu opciju, za Glance razumem ali za ovo ne razumem. Koliko li sam samo puta dao 3 glasa za to na sajtu WP-a za predloge. Ne sviđa mi se takva politika MS-a u opšte, to je kao jedan od trikova da uzmemo bolje uređaje sa Dolby Digatal zvukom da bi imali tu opciju. Nije fer...

    ReplyDelete
  10. Hocel moci na lumiu 520?

    ReplyDelete
  11. Sve lumije ce dobiti nadogradnju

    ReplyDelete
  12. Strah me da mozda nema puno za reci,nedaj Boze

    ReplyDelete
  13. Covjece kako ne treba puno ocekivati,pa ja cekam 10 kao otac bebu ispred porodilista

    ReplyDelete
  14. AJMOOOOOO!
    😃😃😃

    ReplyDelete
  15. Sve koje su imale wp8...

    ReplyDelete
  16. Da li neko zna dobija li samo Lumia ili i ostali kao HTC, Samsung a..?

    ReplyDelete
  17. U pravili, svi telefoni koji pokreću wp8 bi trebali dobiti w10...

    ReplyDelete
  18. O drugari. Razmisljam sta davradim. Imam l920, pa razmisljam da li da pazarim l1520 ili da cekam da se pojavi nesto novo? Kakvo je vase misljenje? Ima li predlog za dobar tablet? Hvala!

    ReplyDelete
  19. Dosta ces cekati da bi uzeo nesto boje od 1520

    ReplyDelete
  20. Imal ko problem s viberom, za pojedine kontakte, nema mi zvucne neotifikacije, I kad dobijem poruku imam samo broj na live tiel da je stigla. Zvuka nemam. Znal neko kako rijesit to

    ReplyDelete
  21. Malo je onih koji nemaju problem sa Viberom

    ReplyDelete
  22. Sacekacu 21. da vidim sta ce microsoft da predstavi i da li ce nesto da ispegla u samom sistemu. Ako je tako eto meni i 1520 :)

    ReplyDelete
  23. Dušan Begović16 January, 2015

    Moraćeš da čekaš update za Viber. Jedino to, imam i ja problem sa dobijanjem notifikacija, ali kada ga ne koristim ceo dan. Onda moram da otvorim app da bi video unutar notifikacije. Isti problem i sa Skype-om.

    ReplyDelete
  24. Edi Kovačić16 January, 2015

    Jesi siguran ? Dosta htc telefons koji imaju wp 8 nije i nece dobiti cyan. Zs wp 10 je tesko govoriti.

    ReplyDelete
  25. Zijad djulovic16 January, 2015

    U prodavnici se pojavio novi PFD BETA ali trenutno se nemoze preuzeti ,najvjerovatnije ce raditi u sklopu insindera za 10-ku 😊 posto cuo poto prodo 😃

    ReplyDelete
  26. Naravno da jeste sigurno :) a sto se tice htc i Cyan to vam ja odmah mogu reci da se nikad nece desiti jer je Lumia Cyan i Lumia Denim nadogradnja samo za Nokia/Microsoft telefone. Htc mora svoj firmver pustiti uz OS update koji se zove WP81. Update 1 + htc firmver to onda mogu nazvati kako hoce ali Cyan 10000% nece dobiti :)

    ReplyDelete
  27. Bas tako :) jednom sam ja tako spomenuo Lumia i bio napadnut jer korisnik nije shvatio da WP8.1 nadogradnja nije za wp7 Lumije :D

    ReplyDelete
  28. Hahaha :) dobar. Pa onako kazem radi se ovdje o prvoj beta verziji. Daleko ce vise biti beta nego sto je to preview for developers. Ocekujem i mnogo bugova, ali zato i mnogo nadogradnji kao sto to imamo trenutno na Windows 10. Malo malo i neki update i novi build. Do sada 3-4 talva bila u kratkom vremenu prije nove godine. Jer ima jos greske, ali ovdje sa Insider programom cemo biti bas beta testeri, da bi sto bolji proizvod oficijelno izdali na kraju.

    ReplyDelete
  29. Mislio sam i kleo se da nikad necu ali se desi aktivirao sam Cortanu imam tremu morat cu nesto ljuto trgnuti,,,i onako misle da sam se "makao" a tek ce sad...

    ReplyDelete
  30. Samo naprijed... :D

    ReplyDelete
  31. Pa do kad više jbt? Cyan je firmver za Nokija uređaje, kao i Denim, nemaju veze sa HTC i ostalim WP...

    ReplyDelete
  32. Ha ha haaa pitam je sta da radim jer sam danas sam,ona kaze pozovi neku ili jednostavno pricaj samnom,,,idem je malo izvesti u grad ova je dobra ne svadja se kao moja bivsa

    ReplyDelete
  33. Kad budeš išao spavat, reci joj da ti pjeva nešto.. a ako sretneš neku simpatičnu djevojku pokaži joj kako Cortana priča viceve, uspjeh zagarantiran :P

    ReplyDelete
  34. Sad nesto slabo prica vecinom pise i otvara web stranice,da se nije naljutila razgovarali smo o braku kaze da je prerano...

    ReplyDelete
  35. Pogledaj na YT malo kako i šta...

    ReplyDelete
  36. Edi Kovačić16 January, 2015

    Zato što Microsoft smatra da neki modeli neudovoljavaju minimalnim hardverskim uvijetima za pokretanje wp 81. Kao i što mobteli koji imaju wp 7 (da ne nabrajam verzije ovdje) nemogu instalirati wp 8.

    ReplyDelete
  37. Svi telefoni koji su na wp8, imaju hardver za 8.1, ne lupaj bezveze molim te... I kad ti nas 3 ili 5 kaže nešto budi siguran da je tako... Do sad si sve rasprave izgubio pa nauči nešto...

    ReplyDelete
  38. Dobro dosao u klub.

    ReplyDelete
  39. Izbriši pa ponovo instaliraj app...

    ReplyDelete
  40. wp 8 je potpuno nova koncepcija u odnosu na wp7

    ReplyDelete
  41. Win 10 21. Najavljuju za septembar da se pusta u opticaju. To znaci da nije sigurno sto znacu da cemo cekati do nove godine. Nove jace modele telefona ne najavljuju skoro. Mnogo je to sporo, a konkurencija radi. Kod microsofta sve nesto mora da se ceka. Svaka verzija windowsa koja se objavi kao gotov proizvod ispada da je beta, pa onda sledeca verzija bice ok. Mislim nikako odjednom da krene. Surface tablet skoto da ga retko gde ima u prodaji, l1520 mora da se kopa kako bi je nasao. Setimo se windows os. 95, pa 97, win me, pa win 98. Win 2000, win xp, vista, win 7, win 8, win 8.1. Svaki drugi je ok. Ja volim microsoft, samo me nervira to sto samo se ceka, sporo reaguju.

    ReplyDelete
  42. Ja mislim da se ne ceka predugo vec oni prerano najave,

    ReplyDelete
  43. Opet se ceka, da li ovako ili onako.

    ReplyDelete
  44. Da i to... A u ostalom i ovi na ostalim OS čekaju, tako to ide...

    ReplyDelete
  45. Bas tako. Microsoft trazi non stop misljenje korisnika zato je ovo sve ovako javno. Inace obicni korisnici nemaju pojma o wp8.1 dok im ne stigne na telefon. Isto tako sa windows 10 sada. Kada je izasao win8? Ne trebamo ocekivati sada 21. RTM verziju windows 10 :) posebno ne jer ovo je prvi pokusaj neke kompanije da zahvati sve uredaje pod jednu kapu. Tako da nije dugo ni u septempru izade oficijelno. Uvijek ima Insider verzija za one koji ne mogu cekati...

    A iznad za komentar, nije tesko naci Lumia 1520, ima ga svugdje. Aprije svega u Mobisu :) sto se tice Surface Pro 2 ili 3 mislim da to nije za nase trziste. Niko ili par njih bi platilo Surface Pro 3 900€.

    ReplyDelete
  46. Nedavno smo imali Cyan zatim sad Denim mnogi ga i nemaju MSoft trebao je sacekati sa najavama za desetku bar do treceg mjeseca a mi bi za to vrijeme igrali se sa nadogradnjama i azurirali posto nebi znali za desetku tako nebi je ni ocekivani i nervirali se

    ReplyDelete
  47. Ja sam surface trazio u Becu retko gde ga ima, surface 2pro da ima ga, a l1520 ni jedna veca radnja ga nije imala. Nasao kod nekih rumuna i turaka.

    ReplyDelete
  48. Svicarska,Pojska,Holandija 1520 ima i to sam siguran i vjerujem da cu je uzeti posto ne izlazi nista vise od 6 inca

    ReplyDelete
  49. Navodno procurele neke slike....video i nista spektakularno(barem za mene).

    ReplyDelete
  50. Bokifireman18 January, 2015

    http://www.pik.ba/artikal/14516336/microsoft-surface-pro-3-i7-type-cover-black-256gb-silber-wla/
    Evo ima i kod nas

    ReplyDelete
  51. Ja se nicemu ne nadam :P sve mi se cini da ce to da bude kopija wp8.1 sa nekim minimalnim poboljsanjima. Verovatno ce da nas zaludjuju sinhronizacima i xbox uslugama. Bas da ce da kazu nesto novo toliko za skok na novu verziju sumnjam. Neka ispeglaju ovo sto vec imamo da radi kako treba i ja cu da budem zadovoljan!

    ReplyDelete
  52. Ma bit će mazanja očiju, što kažeš ali ja mislim da će biti puno bolji od 8.1 jer na kraju krajeva i w10 nastaje na osnovama w8, tako da će to biti "napucana" w8... Bit će customizacije za customere koji vole sve custom... :-) Meni svejedno... Ali eto, lijepo je dobiti nadogradnju... :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar