30.1.15

Facebook i VLC aplikacije imaju nadogradnju

Store picture manji

Facebook aplikacija oficijelna ima od sinoć nadogradnju koja donosi sve ono što je Facebook Beta verzija imala do sada. Facebook aplikacija je u zadnje vrijeme imala dobre nadogradnje sa novim funkcijama i ispravkama, međutim, uvijek postoji segment gdje se aplikacija može poboljšati.

 

facebook app setup 2

 

Trenutno kako stoji Facebook i Facebook Beta aplikacija korisne su i dovoljno brze (brzina zavisi i od vaše internet konekcije) i tečne su u korištenju. Sada su sve ono što nisu bile na početku.

 

Novosti ove nadogradnje su:

  • Poboljšani „glavne teme“ spisak
  • Poboljšani „zadnje teme“ spisak
  • Poboljšani sadržaj tema
  • Ispravke profila na spisku tema
  • Poboljšani spisak tema u grupama, događajima i stranicama
  • Ispravke integracije u kontaktima (osobama) na WP8.1 telefonima

 

Ako ste primjetili još nešto novo dopunite nas slobodno u komentarima. Aplikaciju Facebook možete preuzeti klikom na fotografiju ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_Facebook

 

VLC Beta

 

VLC Setup (3)

 

VLC Beta aplikacija također ima nadogradnju danas koja donosi male ispravke i crnu temu koju smo i imali prije zadnje nadogradnje. Sada korisnici mogu odabrati u postavkama aplikacije da li žele da sistem određuje temu po odabiru u postavkama telefona ili da korisnik ručno podesi da li želi crnu ili bijelu pozadinu. Ova nadogradnja donosi i manje promjene dizajna i podršku za 720p zaslone kao što je to HTC 8x, ispravke grešaka, nove ikone i dugme za dijeljenje koje je razvijač najavio prošlom nadogradnjom.

 

Još uvijek postoje problemi sa reprodukcijom videozapisa na Lumia 1520, posebno onih sa 4K videozapisima snimljenim sa kamerom telefona. Razvijač sigurno je upućen da ima ta greška i vjerujem oda radi punom parom na ispravljanju iste. VLC aplikaciju možete preuzeti ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

VLC setup wpnovosti

43 komentara :

  1. Nemojte apdejtovati ,ja sam apdejtovao facebook beta i sada je news feed katastrofalno uradjen ,pokazuje vesti stare po jedan ,dva dana, uopste ne mozete pratiti najnovije vesti,a kao najveci minus je to sto vise people hub ne radi ,uvek pise no new feeds right now il tako nesto ,zato ja ovaj apdejt necu raditi na ovu ne beta verziju.

    ReplyDelete
  2. News feed očajan...prijašnja verzija je radila dobro po tom pitanju. Sad su datumi objave razbacani bez nekog reda. Kod most recent se svašta pojavljuje...uz sve još totalno neke desete stranice i likovi???

    ReplyDelete
  3. Na Windows Phone nema downgrade aplikacija.

    ReplyDelete
  4. To sto trenutno vidite da prikazuje sadrzaj od prije dva ili vise dana je uklonjeno proslom nadogradnjom. Zato postoje nadogradnje, ko ih namjerno ne zeli instalirati sam je sebi kriv sto i dalje stoji na greskama proslih nadogradnji...

    Nadogradnje su tu da isprave greske a ne da prave nove probleme. Jeste da je sada sve razbacano i niju u nekom redu ali takve su sve Facebook aplikacije i na Androidu i na iOS

    ReplyDelete
  5. Kako napraviti downgrade na prijašnju verziju?

    ReplyDelete
  6. Imao sam sve nadogradnje jer mi mob automatski to napravi. Prije ove zadnje nadogradnje (maloprije) je bilo ok sa news feed. Sada nije. Prije je sve bilo sortirano kronoloskim redom, kao i friends i pages zajedno...bez nekih lijevih likova, stranica, njihovih postova itd...

    ReplyDelete
  7. Lepo sam vam napisao ,inace Dino "ko ih namjerno ne zeli instalirati sam je sebi kriv sto i dalje stoji na greskama proslih nadogradnji..." Epa prijatelju ja upravo ne zelim apdejtovati face iz razloga sto je sadasnja verzija bolja nego ova nova ,tako da mu sad dodje ,ko instalira apdejt sam je sebi kriv sto mu app e radi dobro kao pre.

    ReplyDelete
  8. I naveo sam iznad, ako imate stariju verziju onda ce pokazivati i objave od prije dva tri dana, novija verzija je to ispravila! I zato kazem sam je sebi kriv ko ne uradi update, a kasnije se zali.

    I u mene je isto tako bilo, a zadnja nadogradnja je napravila da se prikazuju samo objave iz zadnja 24h. Ne dalje.

    ReplyDelete
  9. I kod mene people hub radi, tako da ne treba generalizirati sa "nemojte apdejtovati" ili "ne radi sada ovo ili ono". Svako moze iz licnog iskustva pricati ali ne govoriti generalno jer to nije slucaj. Naravno svako ima pravo na svoje misljenje ali kada procitaju drugi korisnici takav kometar onda ne urade nadogradnju iz straha. A ustvari ako urade nadogradnju tek se moze napredovati bez toga ne.

    ReplyDelete
  10. Da i stojim iza toga, ima korisnika koji su na verziji od prije 6 mjeseci jer strahuju da nesto ne radi kako treba, i gdje je tu napredak?! Tek kada se korisnici upuste i vjeruju razvijacima svi zajedno mozemo napredovati. Bez toga i aplikacije i korisnicko zadovoljstvo ostaje 0.

    A da li je nesto bolje ili ne to ne znam, meni je uglavnom bolje sada. A facebook kako je namijenio da app radi tako ce i uraditi, korisnik nema tu sta puno da se buni. Ionako na webstranici facebook isto ovako radi kao u ovoj verziji aplikacije i ne vidim problem u tome. Oni rade kako zele svoje korisnike da koriste app, a ne obrnuto da korisnici odlucuju kako da radi app. Jer ipak to je njihov biznis, njihova zarada.

    ReplyDelete
  11. Nemam facebook

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic30 January, 2015

    Exstra +informacije ima nadogradnju ...

    ReplyDelete
  13. U pravu je momir, sto se tice News feeda, katastrofa! Prvi post objavljen prije 12 min, zatim ide feed koji je objavljen prije 9 sati, nakon toga feed objavljen prije 2 sata, pa onda dva feeda objavljena prije 6 sati. Uzas!

    ReplyDelete
  14. Slazem se da nije ok, i i ja sam zagovornik reda i mira i hronoloskog redoslijeda. Ali ima tu jedno veliko "ali", facebook je odlucio da na stranici ne prikazuje hronoloski vise, i to nije od sada tek nego vec duze. Post feed i news feed na facebooku pokazuju odabrane objave i popularne. To je kako facebook funkcionira. Ova aplikacija koju Microsoft pravi nema veze s tim, oni samo urade kako njima Facebook odredi da promijene.

    I na kraju ko koristi facebook on zna da je takav raspored i na racunaru, i na tabletima i iOS i Android. Zasto onda WP da bude naopak ako je to koncept Facebooka?!

    ReplyDelete
  15. Ne znam za ostale sustave, ali na PC nije tako. Na PC se moze odabrati izmedu Most recent ili Top story.

    ReplyDelete
  16. Ne znam, meni nikad nije vracao na top story, stalno je na most recent

    ReplyDelete
  17. Da ali sa most recent uvijek vrati na top story htio to korisnik ili ne. Jer oni forsiraju top story i most recent ce ukinuti i spojiti sa top story. Tako da ce biti kombinacija dobrih objava i zadnjih... Tako Facebook funkcionira.

    ReplyDelete
  18. Koji program koristite za citanje knjiga na WP8.1 i na kojim sajtovima preuzimate e-knjige na srpskom jeziku?

    ReplyDelete
  19. Menja se nego nisi gledao. Pz.

    ReplyDelete
  20. Vladan Vukajlovic30 January, 2015

    Coffee Reaeder ja koristim nije svetsko cudo ali postoji dosta podesavanja
    za knjige moraces po netu da kopas imas i na torente nase knjige samo treba malo da potrazis.

    ReplyDelete
  21. Vjeruj mi, primjetio bih

    ReplyDelete
  22. koliko znam izbacili su opciju odjavljivanja

    ReplyDelete
  23. bzv,sad ako imam nesto licno sacuvano svako mozze videti.

    ReplyDelete
  24. Da li mi neko moze reci kako da se odjavim sa one drive-a? Tj. kako sa se izlogujem? Ja ne vidim tu opciju u aplikaciji? Mislim na lumiji. Hvala. Danke. Tnx. Takk. Merci.

    ReplyDelete
  25. Kako mislite svako moze vidjeti? Na OneDrive je javno samo sto korisnik napravi javnim... A imaju i privatni folderi koje drugi ne mogu vidjeti

    ReplyDelete
  26. Ja stvarno ne vidim kako da to odradim u app za wp? Kad neko uzme fon npr.a nije zakljucan,udje u one drive app i tamo sve moze videti.

    ReplyDelete
  27. U app ne moze, jer tu je sav sadrzaj i vi ste administrator toga i ako se sakrije kako ce te ga prikazati opet... Ja sam mislio drugi ljudi vide preko vaseg onedrive i Microsoft emaila vas onedrive sadrzaj.

    I lof out ne postoji jer je onedrive prosirena memorija telefona, i sakrivanja sadrzaja nema ni u galeriji u WP tako ni na onedrive nema... Znam da jeste potrebno ali tako je.

    ReplyDelete
  28. I dalje izbacuje iz app windows novosti tokom citanja ili ucitavanja vesti.

    ReplyDelete
  29. popravit cem ocim saznamo do cega je greska. pustili smo novu nadogradnju koja ce mozda to ispraviti, ako ne onda je crash u app prouzrokovan reklamama a reklame su "ztavoreni" dio koji je microsoft ponudio i oko kojeg se ne moze nista dalje dirati :( to onda oni moraju da vide sta je, ali nadajmo se da nije do reklama.

    ReplyDelete
  30. Mislim da bi moglo biti do reklama, jer imam neke ovako dvije aplikacije gdje se vrte reklame i uzasno stekaju obje aplikacije i izbacuju. WP novosti imam kupljene i nista ne izbacuje, tako da vjerujem da je onda do reklama.

    ReplyDelete
  31. Zato je moj mobitel uvijek zakljucan i to sa sifrom :D

    ReplyDelete
  32. Isti smo... :-)

    ReplyDelete
  33. Zijad djulovic31 January, 2015

    Ja imam rješenje što se tice wp novosti , jedno pivo manje ,kupis placenu verziju i nema stekanja ,barem u mene ide ko doxa ,nema reklama i to 😊

    ReplyDelete
  34. Zbog toga i kazem gledam kpd aplikacije i nema sta da uzrokuje izbacivanje, a na placenoj verziji zadnjih 6 mjeseci nije bilo ni 20 rusenja. Vodjet cu sa Microspftom jer koristim njihov Ad Mediator koji je tek izasao nedavno...

    ReplyDelete
  35. Edi Kovačić31 January, 2015

    Da, a Dino sere da ja jedini imam taj problem. Ljudi se masovno zale na stabilnost aplikacije.

    ReplyDelete
  36. Odakle ti pravo da nekome kažeš da sere? Mi ovdje svaku tvoju primjedbu ili komentar vidimo kao trolanje jer si s tim počeo i ostavio si dojam jednog trola. Zato imamo poteškoća da tvoje sadašnje primjedbe i komentare shvatimo ozbiljno...

    ReplyDelete
  37. Hocemo izbrojati i vidjeti koliko smo dobri iz matematike? Masovno znaci vise korisnika, znaci 80-90%, javilo je se svega 4 korisnika sa ovom greskom l, dvoje od njih nemaju vise gresku, ostalo jos dvoje :) od ukupno 3000 i vise aktivnih korisnika nase aplikacije je to minoran broj. Ne kazem da se treba zanemariti ali ipak masovno znaci nesto drugo. Aplikacija ima 5-20 kreseva dnevno od par hiljada korisnika, a to ima svaka aplikacija, nema te koja je savrsena. I plus ko zna mene ja rijesim svaki problem jer ne zelim da mi ljudi blate rad i trud.

    ReplyDelete
  38. Nije problem u placanju nego ne posedujem nikakav racun a Dina sam vec pitao da je kupim na neki drugi nacin ako moze ali nema resenja za sada...

    ReplyDelete
  39. Edi Kovačić31 January, 2015

    Ja nikoga ne trolam, a ti neznas sto to znaci, ocito. Samo iznosim informacije onako kako ih nadjem na netu. Aplikacija radi gore nego inace, update ju je pokvario, to i iznosim. Da ljudi se zale, masovno. Samo 20-tak njih prevelika je brojka !

    ReplyDelete
  40. Dino ti je već odgovorio, a što se mene tiče sa prethodnim postom nisi ni to zaslužio...

    ReplyDelete
  41. Edi Kovačić31 January, 2015

    Probak prebaciti ns rucno u aplikaciji, tako te nece gnjaviti. Naime, ta aplikacija je dosadna i na stolnim windows 8.1

    ReplyDelete
  42. Ma opušteno druže ako je do reklama ti tu ništa ne možeš, vidi se da ulažeš dosta truda da popraviš šta se može. Bilo bi bolje da operateri omoguće kupovinu app!

    ReplyDelete

Ostavite komentar