15.1.15

Nokia Lumia 930 širom Evrope dobija Lumia Denim nadogradnju

Lumia-Denim

Nokia Lumia 930 je High End model u Windows Phone ekosistemu koji danas u Evropi dobija polako Lumia Denim nadogradnju. Imamo javljanja iz više država da je počela nadogradnja. Trenutno stanje stizanja Lumia Denim nadogradnje je još uvijek u toku kako vidimo i po brojevima, mi ne izmišljamo nego pratimo statistički stvari.

 

Prije nove godine je bilo u regionu Evrope 960 različitih varijanti telefona u svim zemljama Evrope, od njih je imalo 213 Lumia Denim, dok je 747 bilo na Lumia Cyan. Danas to stanje izgleda ovako Lumia Denim nadogradnja je dostupna za 316 varijanti svih Lumia modela, 685 Lumia Cyan. Ko je dobar iz matematike odmah je primjetio da je ukupan broj varijanti u Evropi porastao sa 960 na 1001. To je znak da se tržište u Evropi povećalo za par modela i par novih mobilnih operatera.

 

Ko posjeduje Nokia Lumia 930 iz Evrope može provjeriti da li ima nadogradnju i može je preuzeti za instalaciju.

 

 

[Dodatak]

 

Odakle je vaš uređaj možete provjeriti informacijom iz extras & info (dodaci i informacije) aplikacije na Lumia uređajima i što piše „mobile operator“ tu informaciju kada dobijete pod ovim linkom možete provjeriti o kojoj regiji se radi. Nakon toga možete na ovom linku provjeriti tu regiju i da li je dostupna nadogradnja za vaš uređaj. Pogledajte spisak samo i vidjet će te sami da pitanja poput „kad će za moj....“ nemoguća za odgovoriti. Naravno pored toga treba pogledati i „Manufacturer name“ (ime proizvođača) koje će vam dati sve potrebne informacije da potražite svoju nadogradnju.

 

Hvala Draganu na javljanju!

Izvor nadogradnji širom Evropskog kontinenta: Microsoft

34 komentara :

  1. Meni jos uvijek nije stigao posljednji update za developer kojim ostaje samo insider program ..

    ReplyDelete
  2. Nije ni meni, izgleda bio je samo test za mali krug test korisnika. a mi cemo vjerovatno ostali svi dobiti 21. januara...

    ReplyDelete
  3. Image Li info kada ce za1020 update

    ReplyDelete
  4. Dušan Begović15 January, 2015

    Ili posle :D

    ReplyDelete
  5. Imam mali problemcic,ne radi mi hallo sensor odn kad pozoves nekog display se ugasi itd a sve to od kad sam instalirao ne oficijalnu verziju wp 8.1 ili gresim?!

    ReplyDelete
  6. Nema ni za HR nadogradnje još...

    ReplyDelete
  7. Dobar im ovaj klip :)

    ReplyDelete
  8. Nema na cemu druze Dino uvek sam prvi 😜Istaliran Denim iz Nemacke za Lumiu 930 radi kao doxa 😄 Lumiu Cameru sama se instalira i mogu reci primeti se bolja slika na kameri a video zapis i da ne pricam 😉A i telefon je fluidniji primetio sam.

    ReplyDelete
  9. Kad pozoves nekoga normalno je da se ugasi display al ise treba opet ukljuciti nakon poziva... mozda je greska sa Gestures beta aplikacijom koja je nedavno izasla, ona za javljanje sa gestikama.

    ReplyDelete
  10. Upravo sam svoju 930 apdejtovao sa sve instalacijom je trajalo dobrih 28min. Inace da napomenem moja je namenjena za Italijansko trziste a ja sam na vip mrezi

    ReplyDelete
  11. Telefon je skoro nov,L930 mozda je preview ne off verzija pa se desava da baguje posto je verzija bila u pripremnoj fazi a ja sam fakticki preuzeo testiranje...kad pozovem ugasi se i to je to .. Posle moram da pritiskam 10x da ga otkljucam da bi se upalio i prekinuo poziv .. Nzm da li je neko imao ovakvih problema-bagova kako god...

    ReplyDelete
  12. Ko god procita neka se javi da vidimo do cega je :) kod mene na 1520 radi normalno kao uvijek.

    ReplyDelete
  13. Ovdje tema gori a woody i ja preveli kineski... :-)

    ReplyDelete
  14. Mitar Bošnjak16 January, 2015

    Meni se to isto dešavalo na Lumiji 920 (3 puta). Prvo su menjali senzor - radilo je par nedelja. Drugi put su se igrali sa softverom i ništa nije pomoglo. Treći put su promenili ploču i evo već više od mesec dana radi kako treba.
    Ps Zaboravili su mi staviti jedan od dva šrafa što drže kućište. Čekam ga već 3-4 nedelje i još ništa.
    Inače sam u Vip Srbija mreži. Telefon sam slao njima, a oni su ga nosili serviseru.

    ReplyDelete
  15. I meni se to isto desava nokia l820, vec duze vreme, najverovatnije da je crko senzor, ali vec sam navikao na to tako da mi ne smeta.pozdrav

    ReplyDelete
  16. Tek sad vidim tri sata mi prozor otvoren smrzao sam se....

    ReplyDelete
  17. Nesto je sad bilo neko azuriranje pomislih neka aplikacija ali trajalo je oko 15 minuta onda se pojavili tockovi koji su se vrtili jos dvadesetak minuta i zavrsilo se sad mi glance ispravno radi a koje azuriranje to se ne zna

    ReplyDelete
  18. To je azuriranje radi jezika novog...

    ReplyDelete
  19. pola sata a od toga 20 minuta tockovi okretali,,,,,jbg opet evo glace naopako,pa sta da radim

    ReplyDelete
  20. Jedno pitanje, jeli koristis remote desktop app?

    ReplyDelete
  21. Onda mi je reset dobro dosao istina na kratko popravio glance ali kao da brze reaguje na komande

    ReplyDelete
  22. Dušan Begović16 January, 2015

    Sigurno sitne ispravke grešaka...

    ReplyDelete
  23. Ja stvarno neznam sto je samnom u ponedeljak idem van zemlje u vezi posla neke stvari sam trebao da spremim zato sam se zatvorio u sobu 20 dana da bi to odradio a umjesto toga ja 18 sati provedem ispred WP Novosti dva sata jedem i ostalo spavam a i u tom spavanju prolijecu mi plocice,,,zovu pitaju jel sve u redu a ja kratko OK.ovo je zarazno kao video poker

    ReplyDelete
  24. Brutalna je ova lumia 930.

    ReplyDelete
  25. ....samo malcice veci ekran tj.6 inca

    ReplyDelete
  26. Dobro, meni je i 5" ok, ali znam tebe da ti ništa ispod 6" ne priznaješ. :D

    ReplyDelete
  27. Nekima odgovara 5 nekima jos i manje ali ja ispod 6 inca nemoguce

    ReplyDelete
  28. U čemu je bitna razlika između AMOLED i IPS LCD zaslona i koji je bolji?

    ReplyDelete
  29. x, mislim da je to kako se navikneš. Prije sam imao neki LG od 3" i mislio sam da je to dovoljno. Onda sam prešao na l520 i sad ne bih išao ispod 4". Tako, vjerojatno kada bih imao od 6" više ne bih pomišljao na manji od njega. :D

    ReplyDelete
  30. Nisam bas neki pozavalac ali koliko znam amoled ima bolje osvjetljenje ali ima i neke nedostatke sa bojama tako da obadva po meni imaju svoju vrijednost

    ReplyDelete
  31. Naravo stvar navike pored lumije imam tel 4.5 inca meni je to tako smijesno kao da u ruci drzim zrno psenice

    ReplyDelete
  32. Imam Nokiju Icon, izvanredan telefon, ali po pitanju apdejta potpuno zaboravljen. Jel' zna neko nešto u vezi sa time? Unapred hvala.

    ReplyDelete
  33. Stigla u HR :) woohoo

    ReplyDelete

Ostavite komentar