8.1.15

Microsoft predstavio specijalne edicije Lumia 930 i 830 u zlatnoj izvedbi

gold-feat

Microsoft je danas na svom (bivšem Nokia conversations) Lumia conversations izjavio kako će ovi modeli stići u februaru u Evropu, Aziju, Kinu, Indiju, Afriku i na bliski Istok. Cijena uređaja nije poznata jer može se razlikovati od operatera do operatera i zbog poreza pojedinih država.

 

 

Lumia-930-goldenrender

 

Lumia-830-golden-1

Oba uređaja će biti dostupni sa bijelim ili crnim poklopcem i ovom zlatnom bojom umjesto aluminijskog sivog okvira.

 

Više o Lumia 930 i o Lumia 830.

izvor: Microsoft

21 komentara :

  1. Ova crna Lumia 930 sa pozlacenom lajsnom bas mocno izgleda,nikako jeftino i kic,a sto se tice bele mogu da dodam da cu na svojoj 930 da ofarbam lajsnu u zlatno i da je utopim skuplje kad dodje vreme za prodaju! 😉 😂

    ReplyDelete
  2. Sve je to dobro ali bez 6 inca nema telefona za mene

    ReplyDelete
  3. Hehe ti bas zapeo za te od 6" 😃 nego imam jedno pitanje, je li ko zna, je li se na ovaj forum mogu stavljati slike i kako?

    ReplyDelete
  4. Na prozorcicu lijevo dole ima kvadratic mada ovdje vrlo rijetko da se stavi slika valjda sto ima i forum ali cini mi se da ne radi ili niko ne ide tamo,moderator trebao bi reci sta i koliko se moze staviti....

    ReplyDelete
  5. Stvar je navike misli ni za 3 milimetra nebih uzeo manji tel.ako ih uskoro ne bude bilo tu je 1520 taj ce i onako otici u legende telefonizma

    ReplyDelete
  6. Ima tu gdje se pise tekst za komentar, ispod odma jedan kvadrat. Sa WP8.1 on ti ponudi da biras odakle da podignes fotografiju i kada je odaberes on uradi upload tu direktno uz komentar. nekad ne prikaze odma sliku ali ce se pojaviti.

    ReplyDelete
  7. Dobar dobar :) meni nekako ovo previse glatko izgleda ovaj sjaj, trenutno ona siva obruc je meni bolja barem jer izgleda maskulino, dok ovo zlato malo ide na ... :P

    ReplyDelete
  8. Ali zasto pise Nokia zar nebi trebalo MS???

    ReplyDelete
  9. Vladan Vukajlovic08 January, 2015

    Reizdanje postojecih telefona,L930 i L830 su izasli pod Nokia imenom...

    ReplyDelete
  10. A da sad mi je jasno:)

    ReplyDelete
  11. Vladan Vukajlovic08 January, 2015

    OVDE

    ReplyDelete
  12. woody, koji fon sad koristis.?

    ReplyDelete
  13. Ja nema to 😨

    ReplyDelete
  14. 1320 i ujedno prvi put u zadnje cetiri godine da imam telefon vise od tri mjeseca,,,godisnje oko desetak telefona mijenjao sam ali na ovoj lumiji sam se zaustavio imam je od cetvrtog mjeseca i najmanje nemam potrebu da je mijenjam ispunjava moje potrebe a one su poprilicne,i ako ima bateriju 3400mA ipak je moram dva puta dnevno puniti to dokazuje da je maksimalno koristim

    ReplyDelete
  15. 535 je ms, ostalo je Nokia.

    ReplyDelete
  16. Evo meni je ovako, ove slike sam sad s kompa uplodao.

    ReplyDelete
  17. A to je nesto drugo. Ovo prvo je iz aplikacije nase, a to kod vas je iz Disqus aplikacije.

    ReplyDelete
  18. Stavio sam novi pregled WP novosti, a u njoj nema komentara, pa koristim Disqus aplikaciju.

    ReplyDelete
  19. Ja sam par puta probo da stavim sliku,al kad kliknem na to ništa se ne dešava...
    !?

    ReplyDelete
  20. Zijad djulovic09 January, 2015

    Postovani wp-ovci da li je neko upoznat kada ce denim za l1020 hungary ,hvala unaprijed ....

    ReplyDelete

Ostavite komentar