9.1.15

VLC aplikacija ima novu nadogradnju sa ispravkama grešaka

VLC Setup

VLC aplikacija nedavno je tek izašla i prouzrokovala buru loših osjećaja WP korisnika. Nakon što je Nazwzil objavio javno link VLC aplikacije koja nije bila i još nije ni blizu za svakodnevnu upotrebu on je pokrenuo tu lavinu negativnosti prema razvijaču Thomasu Nigru kojeg je čak i kompanija koja stoji iza VLC i zove se VideoLan uzela u zaštitu od korisnika koji još prerano osuđuju mladog razvijača koji radi (kako izgleda sam na aplikaciji!).

 

videolan2

 

VideoLan je također izjavio da razvijač koji radi na VLC korisnicima ne duguje ništa što možete pročitati na fotografiji iznad. Ta reakcija od VideoLan je uslijedila nakon što su dosta korisnika napali i na Twitteru i u ocjenama razvijača iako aplikacija VLC još nije trebala biti objavljena. Ali kao što piše Daniel Rubino sa Windows Central „Windows Phone korisnici su prešli iz novajlija (operativnog sistema) u namrgođenog starca kojem sve smeta“, on to spominje u kontekstu sa generalnim ocjenama u Windows Phone trgovini koji su ili 1 ili 5, između kao da ne postoji ništa. Njegov komentar se također odnosi na korisnike koji traže da aplikacije postaju besplatne i radi toga daju loše ocjene.

 

Mi ne podržavamo uglavnom ni jedan vid lošeg ponašanja, ni od korisnika ni od razvijača. Smatramo da je Thomas Nigro bez razloga napadnut i otežan mu život i dalji rad, tako isto smatramo da VideoLan su mogli tom incidentu malo ozbiljnije pristupiti.

 

Da se vratimo na VLC aplikaciju, danas ima nadogradnju koja donosi neke ispravke grešaka i malo noviji dizajn unutar aplikacije što i vidite iznad na naslovnoj fotografiji. Ovu aplikaciju mogu svi preuzeti i nije više „zatvorena beta“.

 

VLC setup wpnovosti

 

izvor: Chip.de

52 komentara :

  1. U marketu se ne vidi a odavde na cekanju

    ReplyDelete
  2. :S hmm to nikad nisam cuo, moze li se kako snimiti ili reproducirati?! imas li kakav snimak mozda sa tim znakovima i tim zvukom?!

    ReplyDelete
  3. Ja kad uđem u aplikaciju i idem pogledat film uđemi u full screen i iman sve normalo pauzirat primotat i sve to ali kad stisnem te tipke uopce mi nereagiraju i bloka mi app kad uđen u film a muzike radi sve normalno

    ReplyDelete
  4. Hahaha woody, lud si za sto gradi, skoro sam sok povratio kroz nos kad sam procitao ovo za kineska slova i gong 😃

    ReplyDelete
  5. Tesko napraviti snimak kad neznam kad ce se pojaviti,sad dok sam bio na marketu i nisam siguran ali mislim jos jedan put isto market bio u pitanju a ukupno mozda oko 5 puta,slova su prilicno krupna i ispisana su grupisano u recenicama i kao na vratima gong zvono,,telefon je predvidjen za Hong Kong mozda neko upozorenje koje nije prevedeno

    ReplyDelete
  6. Stajem na stanu razvijaca. Naravno da treba postovati svaciji trud i rad, pogotovo bas zato sto on nikome nista ne duguje. A sto se tice komentara kako su WP korisnici, kako rekoste, presli u rezim namrgodjenog starca je iskljucivo zasluga razvojnih timova, pa i MS-a, jer realno, kako i ne bi, kada dobijamo obogaljene verzije aplikacija, kojima fali funkcionalnosti sa konkurentskih sistema, a veliki razvojni timovi ocigledno nemaju zelju da ih poprave (Twitter npr. ) i MS kod koga samo cekamo da popravi nesto, omoguci nesto. Samo cekamo nesto. I onda sto smo namrgodjeni starci.

    ReplyDelete
  7. Slazem se. Iskreno se slazem ali isto tako mislim da je wp 8.1 zadnja verzija 8 i da oni vec veoma aktivno rade na 10. I da to zele srediti. Meni je ok sistem kao sistem ali se slazem oko aplikacija. Twitter ne pamtim kad je imao nadogradnju.

    ReplyDelete
  8. Da nije njihova ona Cortana?! I greska neka kako kazes da mozda nije prevedeno nesto... Kineska Cortana izgleda kao izvanzemaljac

    ReplyDelete
  9. I ja sam vec na to pomislio ta slova nisu izgledala kao nesto informativno redoslijedom je ispisao poput chata ili sms njihova slova su i onako zakrivljena a ova cini mi se i jos vise,,,nista jos da nadjem na google ali sad bar imam nesto da radim

    ReplyDelete
  10. Pitanje
    imam L 730 i pise mi da imam denim. Posto je pre isto pisalo denim a u stvari je bila cyan,kako da znam da je sada sigurno denim na lumiji? Cortanu ne mogu pozvati glasom(region US). E da,dozvoljen mi je auto update od 3am pa me zato buni da sam nije preuzeo denim. Hvala.

    ReplyDelete
  11. Lumia 730 nema pozivanje Cortane glasom, to samo imaju lumia 1520 i 930, a sto se tice drugog, onaj sat samo sluzi za kad da se instaliraju nadogradnje koje su preuzete, ako nije niste preuzeto nece ni instalirati.

    ReplyDelete
  12. U pravu si,glupo pitanje. :)

    ReplyDelete
  13. Slazem se, veoma bahato su se ophodili. Nisu trebali tako. Treba imati strpljenja jer nekad korisnik nema pojma i da losu ocjenu. I ako nakon pitanja razvijaca nista ne odgovori nikome nista, ako odgovori moze mu razvijac mozda objasniti i vecinom se ispostavi da je nesporazum u pitanju i ocjena se vrati na bolju od 1 :)

    Ali moram i priznati ima i onih koji spamaju i placeni su za to od konkurencijskih aplikacija. Ugaseni su im i obavijesti da ih razvijaci ne mogu kontaktirati... Nedavno je bio clanak o tome negdje. Ima svakakvi korisnika, na to se treba navici.

    Sto se tice linka i te statistike jeste smjesno ali ipak ima ovdje i starijih i zenskog roda pa...

    ReplyDelete

  14. Poznato je da se WP ne grije zato mozemo gledati hot

    ReplyDelete
  15. Prethodna nadogradnja je radila super,sa ovom zadnjom blokira,nece da pusti video

    ReplyDelete
  16. bar ti si jedan od zadovoljnijih korisnika,. Zasto menjas rom? to je navika androidasa :)

    ReplyDelete
  17. Dino,ne znam da li imam denim na lumia 1520!pise da ima ali mislim da sam jos uvek na cyan-u...kad probam da pozovem glasom hey cortana nista se ne desava...a probao sam u sa united states i united kingdom...kako da proverim da imam denim...?kad stikliram pdf pise mi cyan a kad iskljucim pdf pise denim u extras+info ...

    ReplyDelete
  18. Munjevitom akcijom ulovio sam sliku ali GONG nisam....

    ReplyDelete
  19. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Verovatno je greska (predpostavljam) sa pfd i vrlo je verovatno da imas cyan ali ako znas za koje ti trziste radjen telefon mozes ovde da proveris

    http://www.microsoft.com/en/mobile/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

    ReplyDelete
  20. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Nisam pokusavao ali mislim da postoji mogucnost preko NRT ali predhodno da skines rom sa neta ,neko je vec pisao o tome i pominjao je da je ubacio finski rom...

    ReplyDelete
  21. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Greska tromb ,to je navika nastala jos u Windows Mobile svetu tada je bilo popularno prepravljati postojece romove od drugih uredjaja i dodavati unapred neke aplikacije ,znam to zato sto sam jedan od njih koji su to radili ....

    ReplyDelete
  22. Jel to iz VLC aplikacije.?

    ReplyDelete
  23. Pisao sam o tome iznenada pocrni ekran na crnom ekranu pojave se ova slova i cuje se snazan gong kao sa Tibeta i za tri cekunde vrati se u normalu tel..

    ReplyDelete
  24. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Slicno je i na Play storu postoji brdo aplikacija koje se tako ponasaju ,mislim da je MS popustio malo sa svojim pravilima da bi privukao vise developera i da bi povecao broj aplikacija u svojoj prodavnici i mislim da je sve na zahtev korisnika...

    ReplyDelete
  25. Da probas u google prevodilac da vidis sta pise, ako uspes uopste da ukucas slova.?

    ReplyDelete
  26. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Sad nam treba strucnjak za prevod -ne bi bilo lose da znamo sta znaci :)....

    ReplyDelete
  27. Ja mislim da pise "Woody ima Lumiu,bateriju probusio pa je zalio katranom"...salim se nekoliko puta se pojavilo telefon je preveden na domaci jezik a ovo?

    ReplyDelete
  28. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    ako je tacno......?

    ReplyDelete
  29. Salis se kako ovo da ispisem kao grane cetinara

    ReplyDelete
  30. Neznam sta da kazem ni prevod mi nije poznat

    ReplyDelete
  31. Cini mi se engleski kineski google transs.ne uklapa se

    ReplyDelete
  32. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    udjes u kameru pa Bing vision -scan tekst-translate i to je to ,opet kazem ako je tacno...

    ReplyDelete
  33. Kasnije cu se time pozabaviti

    ReplyDelete
  34. Interesantno kad sam skenirao teks iskljuci mi se bing pocrni ekran cuje se ton i opet izadju ta slova

    ReplyDelete
  35. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    sad je drugaciji prevod.........?

    ReplyDelete
  36. Ja sam dosao dovde, sad ti nastavi...

    ReplyDelete
  37. Hocu da stavim na finsu regiju da skinem denim 😄

    ReplyDelete
  38. Finski*
    Pa neznam dal je neko pricao ako ko zna kako ide i ako je radio neka kaze da mi pomogne da prebcim

    ReplyDelete
  39. 打开一个姓日历 - Open a surname calendar ne uklapa se prevod,,,zasto velika slova?

    ReplyDelete
  40. Prije oko desetak dana jedan je clan rekao da je ili uradio ili moze uraditi meni je bio upucen taj post,,,,sad zaboravih

    ReplyDelete
  41. Ispravka prije oko 25 dana....

    ReplyDelete
  42. Jedino da odem u neku kinesku prodavnicu:)

    ReplyDelete
  43. Ja nisam ocijenio jos uvijek ovu aplikaciju.I neznam koliko je tesko razviti funkcionalnu aplikaciju.Ali istina je kako god htjeo drugacije da je prikaze da aplikacija nije funkcionalna trenutno.Nevjerovatno ali moja L920 svaki put kada udzem u aplikaciju zaledi displej.Sto se tice onih koji brane razvijaca i oni imaju pravo u mnogo cemu,ali zaboravljaju da se te aplikacije prave radi korisnika.I na kraju nije je trebao izbaciti na otvoreno trziste razvijac,makar ni u Beta verziji.Morao je biti svjestan lose reakcije pogotovo na ovako trazenu aplikaciju.

    ReplyDelete
  44. Zijad djulovic10 January, 2015

    Nevezano za temu ,otkriven PHONE INSINDER ,nesto slicno P.F.D-u a snamjerom za preuzimanje buducih nadogradnji za wp10 ,pa izvolte u prodavnicu😃

    ReplyDelete
  45. Da citao sam mada mislim da je malo modifikovan htc na kome radi to sam zakljucio posto su bile dvije fotografije telefona a cini mi se da nisu potpuno isti

    ReplyDelete
  46. Razmisljam ako mi se ponovo pojavi trebao bih nesto pokusati koliko se meni cini da je bilo jos texta u stinu rasporeda "yes no" pa nesto pitisnuti

    ReplyDelete
  47. Koristi Cortana lokaciju?danas dva puta mi se dogodilo i obadva puta je bila ukljucena lokacija i app Here City Lens

    ReplyDelete
  48. Dobro. Racunam na ove aktuelne os-ove. Ja kuvao Symbian nekad :)

    ReplyDelete
  49. A to te muci. Pa bre pun je net uputsva. Sad da se kuca nije bas zgodno. I ja cekam da se negde pojavi Denim za 920 i prelazim na tu regiju :)

    ReplyDelete
  50. Nemoj te ko Boga vas molim taj gospodin Denim je jako zao,danas baterija na 42% za jedan minut koristenja pada na 9% poslije nekoliko minuta tel.iskljucen srecom da sam imao u dzepu akumulator pa prikljucim,taj Denim radi na kurblu,Denim zvana kurbla,vec trazim da kupim telefon koji nemam Denim,skoro se svi zale.

    ReplyDelete
  51. Pokusao danas na gpoglu ono da prevedem sa kineskog. Nesto o uslovima koriscenja i prihvatanju. Onaj deo slike sto je dole.
    Ma ja sam nezadovoljan i cyan nsdogradnjom. Ne verujem ni u denim da cu da budem. Otkad sam kupio ovaj fon ja nesto cekam. Jos uvek cekam. Smucio mi se wp. Verovatno cu na Android da predjem cim se otarasim ove bede od Wp-a.

    ReplyDelete
  52. Meni niko ne vjeruje pa i ne govorim sve sto me snadje,za moje potrebe Cyan je bio dobar ali prije nego su bombardovali sa beskonacnim azuriranjem opet kad se sjetim androida vadjenja baterije reseta blokiranja trazanja necu mu se vratiti,kako pratim L1530 niko nemam problema,vidjecu

    ReplyDelete

Ostavite komentar