25.1.15

Windows 10 ima novi skriveni kalendar i sat

1_screen_shot_2015-01-25_at_12.44.43_pm_story

Microsoft je pustio novi Build za Windows 10 sa mnoštvom novih funkcija i ispravki. Jedna stvar je također nadograđena ali nije javno objavljena kao novost i nalazi se sakriveno u sistemu, a to je novi kalendar i sat. Razlog zašto je još sakriven nije poznat ali moguće da se radi još o probnom modelu za novi sat/kalendar koji će stići nekad kasnije.

 

Vi ako želite da koristite novi kalendar i sat na Windows 10 (build 9926) možete to vrlo jednostavno omogućiti sa malim dodatkom u registry. Za to kliknite dole na traženje pored Start tipke, unesite “regedit.exe” zatim potvrdite ili mišem ili Enterom. U Regedit programu idete sada do HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ImmersiveShell > desni klik na ImmersiveShell i dodajte novi (new) > DWORD (32 bit) i nazovite ga UseWin32TrayClockExperience ovako kako piše i ovdje, bez razmaka. Sada imate novi sat i kalendar, ako želite izbrisati ovaj kalendar i sat jednostavno izbrišite samo UseWin32TrayClockExperience unos. Za više informacija o Windows 10 pogledajte ovdje.

 

Izvor: Neowin

33 komentara :

  1. Odakle moze da se skine cista instalacija u iso fajlu za windows 10 , sa svim zakrpama , koje su objavili dosad , posto ne bih da eksperimentisem sad da preko Windows 8,1 instaliram 10 , imam prvu verziju build 9600 mislim da je bio , ali dugo treba da se instalira .

    ReplyDelete
  2. Ja sam skinuo sa: https://insider.windows.com

    ReplyDelete
  3. Da li netko zna kako doci do nove OneNote aplikacije za build 9226. Procitao sam na WC-u, da postoji...al ne mogu nikako doci do nje, imam onu staru?! :-)

    ReplyDelete
  4. Au , ljudi ja Sam se odusevio Sa desetkom 9926!!! 2 Dana negasim komp :)

    ReplyDelete
  5. Hvala upravo skidam , pa cu probati .....

    ReplyDelete
  6. Zijad djulovic25 January, 2015

    Umeme nije skriven sat i kalendar samo klik na donjem desnom uglu na datum i izbaci ga ..

    ReplyDelete
  7. Dino,dali instalirati PfD ili cekati oficijelnu Denim nadogradnju na lumiji 930.zivci su utanjili cekajucii.Pozdrav,

    ReplyDelete
  8. Evo uspilo ovo sa satom.....thx :-)

    ReplyDelete
  9. Meni su plocice i njihova funcionalnost bili bolji na W.8

    ReplyDelete
  10. Izbaci ga da, ali nije ovaj novi sat i kalendar kao na slici iznad...

    ReplyDelete
  11. Plocice su jos tu, zbog toga postoji Continuum mode, bez tastature su plocice tu sa tastaturom i misem se pojavi desktop. Ali i na desktopu ima start meni full screen da se ukljuci i bude kao Windows 8.1 :) tako da ovaj build ima sve sto i windows 8 a i 7. Ima ovdje desno dole i dugme za notifikacije / action center i tu ima "tablet mode" da prebacis i sa misem na modus koji je za prste namijenjen.

    ReplyDelete
  12. Nisam se dotakao sistema za sad kazem samo za plocice,da plocice su i dalje tu ali u nekom drugom dizajnu,,,nekako sam na 8-mici lakse redjao i postavljao app,mada upravo sam krenuo da ispitujem desetku,,cini mi se da mi je prilikom instalacije deinstaliran anti virus,,,,ocekujem dobru sinhronizaciju sa WP

    ReplyDelete
  13. Izgleda nisi jedini :) maloprije je bio komentar da je izbrisan isto antivirus... Ja koristim samo Windows Defender i do sada mi je on bio dovoljan. Tako da ne znam sta bi moglo prouzrokovati tu gresku. Evo ima vijest da ce svi noviji buildovi stizati malo brze, a ne kao ovi do sada. Tako da mozemo nove funkcije i poboljsanja ocekivati jos u februaru :)

    ReplyDelete
  14. Meni barem, prva verzija Windows 10 koja je cini mi se build 9600 je bila mnogo stabilnija od ove 9926, ikonice metro aplikacija mi se uglavnom ne prikazuju na taskbaru kad je ta aplikacija otvorena, otvaranje fajlova i programa traje podosta duze, Chrome, IE, i jos nekoliko programa se na svakih par minuta neocekivano ugase. Ne znam kada izlazi sledeci build ali ocekujem da ce biti stabilniji od trenutnog..

    ReplyDelete
  15. Jeste li nakon instalacije builda 9926 otisli u windows update?! Tamo ima jos update da se uradi kao zakrpa za rusenje programa... To je odma izaslo a zaboravili smo napisati o tome... Samo u settings > update & recovery > windows update tu provjeriti i instalirati novi update tipa KB*****

    ReplyDelete
  16. To je to :) ali uz novi kalendar koji ce jos doci u narednim build-ovima ne znam hoce li biti ovaj kalendar jos prisutan ili ce ga zamijeniti taj novi... To ostaje da vidimo. Mada meni se ovaj dobro uklapa u dizajn, onaj stari je preview Windows XP ili 7

    ReplyDelete
  17. Mnislim da nije jos dostupna app i da su oni imali samo kao pregled neki ili fotografije sa stranice Microsofta. Ali ako ima i mi cemo objaviti o njemu

    ReplyDelete
  18. Da, to sam uradio odmah nakon instalacije jer je previse sporo ali nikakva poboljsanja nisam uocio sto se tice rusenja programa :/

    ReplyDelete
  19. Koristo sam licencirani AVG koliko vidim do sad sve je tu osim tog programa ali ja i onako ovo koristim kao probu i instalirao sam na rezervnom hard disku,znam ja zasto je sve ovako mnogi se zale na osmicu jer se ne snalaze ustvari nece da uce i da se osposobljavaju na novim sistemima zato je MS kombinirao 8 i 7 ,nedavno citam zahtjeve koji su iz cijelog svijeta pristigli Microsoftu sa zahtjevom da "izbaci"XP novi pak.sanse 0.00%

    ReplyDelete
  20. Ima i toga, ja sam prvi nekako bio sto se tice misa skeptik i dugo mi je trebalo se navici na IE metro i cesto sam koristio Desktop umjesto Metro aplikacije i na kraju sam se uhvatio u tome da koristim Metro 1% a 99% vremena Desktop. Sada imam Desktop i Metro aplikacije koristim rado :) od twittera, facebooka, emaila, kalendara, alarma i svega. Sada cesce koristim na Desktopu nego tada na Metro strartu.

    Jeste da su zahtjevi kao ti za XPom nemoguci ali MS slusa dobro sta korisnici zele.

    ReplyDelete
  21. Automatski se ne prijavljuje na wi fi i ako je podeseno,,,,nekako ni rezoluciju ekrana ne mogu prilagoditi kao na 7 ili 8

    ReplyDelete
  22. Da li ste uradili azuriranje drajvera?

    ReplyDelete
  23. Ma da, I meni se sviđa. Nego jel imas ti mozda neki novi OneNote o kojem sam čitao na Windows Central sajtu. Ja imam onaj stari :-)

    ReplyDelete
  24. Nisam,ako bih trebao onda ima prilicno programa za azuriranje

    ReplyDelete
  25. Da, potrebno je uraditi azuriranje makar drajvera za graficku karticu, imao sam bas taj problem

    ReplyDelete
  26. Kad sam skinuo zadnji build...nema više start dugme nikakvu funkciju...osim desni klik...i nema pločica nigde.

    ReplyDelete
  27. Zoran Nikic25 January, 2015

    Kao sto je rekao Dino ponovo ga instaliraj kao i ja a evo i licenca mislim da jos vazi

    8MEH-RJR4R-7FDJ6-NL3DA-CRXQC-J­EMBR-ACED

    ReplyDelete
  28. Zijad djulovic25 January, 2015

    U mene mete ,imas plocicu ? Sa svim objasnjenjima i ako nije sve odradjeno kako treba u donje desnom uglu stoji opomena blijedim slovima da sva inst nisu odradjena ,samo treba pratiti upute ,u mene kao laika radi ko doksa i sve u hd ,bilo je malih problema ali sva su rjesiva vjerujte samo polako cigare kraj sebe i polako svunoc hehe

    ReplyDelete
  29. Ako je to jedini nacin onda ja nemam sanse ne pusim,ali zato ima planina cokolada ako to moze da zamijeni

    ReplyDelete
  30. za instaliranje avg trazi mi proxy server ni ja sam neznam jer koristim mobilni net roming

    ReplyDelete
  31. Goran Sunjic26 January, 2015

    Podrav ljudi, jedno pitanje malo off topic. Imam problem sa backupom mobitela, backup počne normalno da se odrađuje i kad dođe do 94% samo mi javi neku grešku i kaže mi da backup trenutno nije moguć i da pokušam ponovo. (L820)

    ReplyDelete
  32. Edi Kovačić26 January, 2015

    Negube se parametri vec registry unosi o tome gdje se nalaze driveri. Po mogucnosti driveri na cisto (nvidia graficke imaju tu opciju).

    ReplyDelete
  33. Edi Kovačić26 January, 2015

    To nepostoji kod microsofta. Update se radi rucno i po nekoliko puta, jer nepokazuje odmah sve update-e vec one kako i dolaze redom. Service pack za windows 10 nepostoji.

    ReplyDelete

Ostavite komentar