4.1.15

Da li je ovo kako će izgledati Windows 10 na telefonima?!

Windows 10 za telefone wpnovosti

Windows 10 za telefone još uvijek je daleko od stvarnosti i javne verzije u vidu preview for developers ali vjerovatno imamo novi pogled na to kako će izgledati Windows 10 za telefone sa slijedećim fotografijama koje donosi Windows Phone Italia. Fotografije koje vidimo mogu biti i lažne zato ne gledajte na ovo kao vijest, nego više kao glasinu koja nije još potvrđena.

 

Što se da primjetiti jeste da je fotografija malo novija jer na fotografiji vidimo datum 1. i pored gio (giovedÌ - četvrtak), a to je bio 1.1.2015. datum može biti samo taj jer vidimo i HERE maps i HERE Drive prozirne pločice, a one su tek nedavno postale prozirne.

 

Na fotografijama vidimo vjerovatno šta možemo očekivati od Windows 10 za telefone, pozadine, i prozirne pločice za one aplikacije koje i jesu prozirne. Pozadina vidimo da nema parallax efekat kao ona koju trenutno imamo na WP8.1 jer se na spisku sa aplikacijama nije pomjerila u stranu. Da li se pomjera vertikalno to ne znamo.

 

Po nama je ovo tek početak novog vala fotografija i informacija o Windows 10 za telefone. Šta vi mislite o ovome? Jeli vam se dopada?

 

Izvor: Windows Phone Italy

43 komentara :

  1. Cista kozmetika, ali nista vise od toga...

    ReplyDelete
  2. Iznenadjen sam izjavom da je Windows 10 daleko od stvarnosti a ja ga sa nestrpljenjem ocekujem,vec je objavljeno da ce biti dostupan u drugoj polovini godine

    ReplyDelete
  3. Dino,treba mi savet! treba da kupim zeni telefon,imala je lumia 720, sad planiramo da uzmemo 735 ili 925? znaci do 200e bi platili!sad...sta li je pametnije 925 ili 730-735!?hvala unapred...

    ReplyDelete
  4. Dino Linić04 January, 2015

    Dino, dali vrijedi kupovat Lumiu 1320 znam njegove performanse ali mislim dali ga vrijedi kupit?

    ReplyDelete
  5. druga polovina godine ja daleko za mene :P tek je januar. do marta cemo vidjeti jos ovakvih fotografija i vjerovatno prve videozapise, mislim do aprila ili u aprilu da ce preview. nekako imam osjecaj da se pratiti proslu godinu po tome.

    ReplyDelete
  6. Sad je vec bolje naravno i meni je daleko druga polovina godine ali je blize nego cijela godina,tako cekam da imam lap top i telefon sa istim programom naravno skoro istim

    ReplyDelete
  7. Pa da... Do sad je wp prilično kompletiran, samo mu fali kozmetika...

    ReplyDelete
  8. Stefane, moj predlog ti je lumia 735, mozda ima malo slabiju kameru ali sve ostalo je extra, bas sam ga juce koristio i mogu da ti kazem da je telefon dosta brz, dok 925 radi sporije od moje lumie 820, imao sam prilike da ih uporedim :)

    ReplyDelete
  9. Ne znam sta bi rekao. 735 jeste dobar telefon ali 925 je viseg ranga. 925 ima bolju kameru, i metlanu obruc koja je veoma kvalitetno odradena. 735 je od plastike i to mora svako za sebe da vidi sta je bolje. Mislim da su oni veoma slicni po svemu ostalom

    ReplyDelete
  10. Da li vrijedi to svako mora za sebe da vidi. Men inpr vrijedilo je platiti za Lumia 1520, nekome to ne vrijedi jer je preskup.

    ReplyDelete
  11. Meni vrijedi,koliko vidim nikako da se pojavi 6 inca i slicnih karakteristika,cini mi se da ce dosta proci vremena da se pojavi slican model

    ReplyDelete
  12. Vlatko Lović04 January, 2015

    Ja ti imam Lumiu 1320 i kazem da je telefon odlican, ima veliki ekran sto je odlicno za sve, gledanje filmova,igrice, surfanje jedino za nosati po dzepovima je problem, ali naviknes se. Baterija mu je vrhunska, uz normalno koristenje, znaci igranje igrica, surfanje baterija izdrzi 24 sata bez problema, a ako se ne koristis njime i koristis samo za rszgovore ili tu i tamo napises poruku 2-3 dana traje baterija. Jedina mana po meni je kamera, kamera je na dnevnom svijetlu odlicna, zoom, fokus je odlican slika cak nije ni losa kad se stavi na racunalo, bolja od prijasnjih kamera 5 MP koje sam imao, ali po noci je jako losa, necu reci katastrofalna ali jako losa.

    Sve u svemu za novce za koje se moze nabavit ovaj mobitel se definitivno isplati.

    ReplyDelete
  13. I ja mislim da cemo se nacekati. I jos nesto, imamo jedina dva Nokia phableta ikad proizvedena :) Lumia 1320 i 1520.

    ReplyDelete
  14. Ja imam 1320 i potpisujem sve što si rekao...

    ReplyDelete
  15. Također 1320, ulozeno dobiveno apsolutno best buy...potvrđujem gore napisano, osim eventualno kamere mobitel je zakon i leti, nema stekanja

    ReplyDelete
  16. Inace da ti javim, mozda nije svima interesantno, al ja sam dugo ceko aplikaciju, stigla je mzaba aplikacija za mobilno bankaratvo za zagrebacku banku

    ReplyDelete
  17. ok...i ja mislim da su bas slicni...i isto misljenje imam...videcu sta ispadne povoljnije...moram potraziti po oglasima!a da li mi preporucujes neki drugi uredjaj osim ova dva?a da je slicne cene!?

    ReplyDelete
  18. Odlican telefon ali se ne smije raditi ono sto ja radim sa njim

    ReplyDelete
  19. @nawzil Pominje datume , 21 janura kratko predstavljanje i 29 aprila developer preview, otprilike kao i prošle godine.

    ReplyDelete
  20. za 200€ jedino bi preporucio mozda jos polovnu Lumia 830 :) osim toga 735 dobar je telefon. cak ima dobru prednju kameru

    ReplyDelete
  21. Da, izgled da ce tako. Tako smo i mislili april preview kao i prosle godine. a uskoro prezentacija tj. 21. januara. Vidjet cemo jeli istina

    ReplyDelete
  22. Dobar 735, jedan prijatelj ima... Ako ništa bar je noviji od 925 a i selfie je, tako da je baš za ženu... :-) Kod moje je uvijek kamera postavljena na prednju, sve jasno... :D

    ReplyDelete
  23. ja bih dao odva 200e za 830 ali nema ih kod nas u srbiji,ima ali skuplje dosta...dao bi i 220e za novi ili 200 za polovnu!ako neko ima na prodaju neka se javi na moj broj 064/29-85-086 stefan!

    ReplyDelete
  24. hhmmm dobro izgleda, wallpaper i na drugom delu gde su apps to je dobra ideja da ne bude onako crno

    ReplyDelete
  25. Da se nadovežem na temu 925 vs. 735
    Niko ne spominje jedan vrlo vrlo bitan detalj, a to je trajanje baterije.
    GSMarena kaže, 925 - 43h autonomije, 735 - 59h autonomija,
    što u prevodu znači da prosječan korisnik puni 925 svaki dan, dok 735 puni svaki drugi dan (noć).

    ReplyDelete
  26. Koristim l925,jedinu zamerku koju sam nasao za period koriscenja od godinu dana je trajanje baterije!! Kod mene ima autonomiju od deset sati,sto mi nikako ne odgovara.. Da je l735 izasla pre godinu dana sigurno bi bila moj izbor. Usustini slicni telefoni po performansama.. Tako da preporucujem L735!!;)

    ReplyDelete
  27. Prvo moram reci da sam veliki protivnik providnih plocica. Ne vidim nikakav smisao istih jer onda gubim preglednost, a dobijam ispresecanu sliku i ruznu kopiju Androida, a desno u meniju zelim i dalje crnu pozadinu jer ko koristi amoled ekran, zna o cemu pricam. Drugo, vidim da se poredi 735 i 925 i dovodi u zabludu covek koji se dvoumi. 925 je tel vise klase, a 735 debelo osakacena verzija 830. Moze se uzeti 925 sa 32GB ( ja je imam) i to je daleko bolje od 8GB koliko nudi 735, dalje 925 ima glance, aluminijumski ram, bolju kameru, hardverske tastere sa vibracijom. Jednostavno visa klasa.

    ReplyDelete
  28. Vladan Vukajlovic04 January, 2015

    Po meni ni jedan ni drugi ili Lumia 830 ili Lumia 930 mislim da se ne treba vracati nazad ,ako ipak budzet ima ogranicenje onda je bolje Lumia 928 (ako uspes da nadjes) ili Lumia 925 32g

    ReplyDelete
  29. Može mi netko pomoći? Imam lumiu 630 već negdje 6 mjeseci i često mi touch screen prestane raditi pa moram zaključat pa otključat a to me nervira. Ima koje rješenje ili moram hard reset?

    ReplyDelete
  30. Znam da je offtopic al eto

    ReplyDelete
  31. Meni je ovo isto, al kad prekidam vezu na viberu, skajpu... Isto 630. Mora da je do toga sto nema one senzore.

    ReplyDelete
  32. Zijad djulovic04 January, 2015

    Probaj u postavkama "dodir osjetlivst dodira stavi na visoko" a ako ne onda obicni reset .....

    ReplyDelete
  33. Morat ces i pomoli se da je to

    ReplyDelete
  34. Jeste to slazem se mada je 830 je bolja od 925 cura mi ima 925 a ocu sam uzeo 830 i primjeti se kvalitetnija je i bolja.A jedina razlika je procesor neki vicu da je bolji procesor od 925 nego od 830,mada sam se uverio da je meni bolji od 830 brzi zerku i manje se greje sto drzi dulje bateriju.

    ReplyDelete
  35. Druze polako trazi pokusaj naci ko radi sa tim da ti sredi.Ja sam trazio dugo i nadjem i prosao sam extra,sad pogledaj po sajtovima neki za prodaju i tako.Malo se cjenkas i td,ovaj gde sam ja kupio trazio je 260 eura ali kada se cjenkas i dobijes sta zelis,ja sam dobio za 200 eura a pre toga 1520 i 930 za 300.Danas je tesko ista prodat tako kada nudis kess dobro i prodjes 😉

    ReplyDelete
  36. pa jeste, a kad ti ispadne 925 na beton i posle toga ga podignes i pogledas i vidis da taj metalni okvir i ne izgleda bas najbolje.... :D tel je prelep nemam ja nista protiv 925 ali moraju se sagledati sve cinjenice i objektivno gledati na stvari!

    ReplyDelete
  37. pa kad 735 ima za nijansu jacu bateriju i nema glance i ima quad core procesor!

    ReplyDelete
  38. Ništa ti, budući da ima zagovornika i ovog i onog ti fino ženu za ruku i neka izabere koji joj je ljepši jer tako one inače biraju telefone... Ja bi išao na 730/735, ako ništa noviji je telefon, noviji hw a vidiš kako stariji telefoni ostanu zakinuti za koješta...

    ReplyDelete
  39. Po toj logici najlosiji telefon se moze porediti sa najboljim, jer ni jedna funkcija nije narocito bitna i moze se bez nje. Lumia 925 je napravljen kao uredjaj visoke klase, glavni model u tom trenutku, a Lumia 735 kao jeftina varijanta 830 sa ozbiljnom ustedom proizvodjaca. Lumia 925 se moze porediti sa 830, mada je 830 bolja kupovina, ali nikako sa 735 koji je rang ispod.

    ReplyDelete
  40. to ti je poredjenje babe i zabe sto bi rekao nas narod :D ne mozes da poredis 925 sa 735 jer nisu istog ranga! 925 je i sam si rekao bio uredjaj visoke klase za one modele koje sam ti gore u komentaru naveo a ne za 735! a koje to prednosti ima 830 u odnosu na 735? glance funkciju? bolju kameru? ips lcd ekran? :D

    ReplyDelete
  41. alu ram? :D

    ReplyDelete
  42. A htc 8x jos uvek nije dobio zvanicni 8.1 update. Odlozeno je od oktobra na decembar,a sada je vec 5. januar. Sta mislis, Dino, hoce li ovaj telefon dobiti windows 10 ili ce ga htc napustiti?

    ReplyDelete
  43. Vrlo je moguce, ja sam htio nedavno da napravi mfotomontazu. To je posao od svega 20-30 minuta da se napravi ovako nesto ali ipak... glasina je glasina i bolje da djelimo misljenja kroz glasine ovako nego da zamisljamo nesto sto nismo nikad vidjeli :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar