22.1.15

Prijavite se na Windows Insider program

windows-insider-logo

Nakon prezentacije Windows 10 sada je možda vrijeme i za vas da se prijavite na Windows Insider program jer će uskoro on započeti i za telefone, a važi istovremeno za sve uređaje nakon prijave. Svi se možete prijaviti na Windows Insider program koji je besplatan i preuzeti legalno Windows 10 ISO na svoj računar. Ja ga lično koristim svakodnevno i zadnji build koji je napravljen (build 9879) radi ok i bez većih grešaka. Događaju se greške za razvijače, ko koristi Visual Studio 2013 imat će male poteškoće povremeno dok radi build aplikacije. Te poteškoće sa Visual Studio nestaju nakon što se projekt ugasi pa ponovno pokrene unutar Visual Studio.

 

 

Windows Insider program za one koji ne znaju, postoji već neko vrijeme i omogućava testiranje ranih Windows verzija kroz koje Microsoft uči kako će napraviti sistem što boljim. I danas ovo što smo vidjeli u prezentaciji Windows 10 je rezultat zajedničkog rada Windows Insider-a i Microsoft-a koji je slušao pažljivo.

 

Vi se možete prijaviti ovdje na Insider program koji važi za tablete, računare i telefone. Trenutno je dostupno samo za računare ali u februaru stiže Insider (preview) verzija i za telefone. Novi build za Windows 10 (za računare) izlazi već slijedeće sedmice i mi ćemo obavještavati o tome u budućnosti jer od danas Windows 10 postao je jedan sistem kroz sve uređaje koje smo poznavali do sada, i koji su pod Microsoft-ovim operativnim sistemima. Do tada na linku iznad možete preuzeti trenutni build za računare i testirati ga.

 

Ipak moramo napomenuti da ako ne znate mnogo oko računara da se ne igrate sa sistemom i kako jedna poznata fotografija od prošle godine pokazuje

 

event_09-30introducingInsiderProgram_Web

 

„Windows Insider program je za ljude koji znaju da DLL nije novi OMG (oh my God), PXE boot != nije neka nova punk rock grupa i koji znaju da BIOS nije neko novo prirodno gorivo“

 

Napomena

 

Windows 10 Technical Preview (Windows Insider) još uvijek nije gotov proizvod i zbog toga savjetujemo da svako prvo ispita posljedice instalacije ovog sistema na svoj računar. Mi nismo odgovorni ako se dogode bilo kakve greške koje su prouzrokovane instalacijom Windows 10 na vaš računar, kao i kod svako instalacije može i kod ove doći do grešaka, u tom slučaju se obratite Microsoft podršci.

29 komentara :

  1. Dali ce,ga,podnijeti procesor 2.8 i 4 GB Rama. 8.1 bez problema ide

    ReplyDelete
  2. Prijavio sam se na Insider program najvise radi telefona. Na njemu imam instaliran program Phone Insider ali kada udjem ne mogu nista, samo stoji "find a program" i "troubleshoot". Je li to znaci kada izadje Windows Phone 10 da cu tek tada moci preko ovog programa skinuti WP 10 kao sto sam mogao i preko PDF-a?

    ReplyDelete
  3. Samo se pitam dali se to jos nekom dogadja ,u 3 poslije ponoci nastavljam putovanje oko 8-9 sati voznje u 5 popodne uzeo tabletu za spavanje a spavao nisam ni minuta ,

    ReplyDelete
  4. Da, podrzati hoce. a kako ce raditi to ne znam. Kod mene Windows 10 trosi resursa isto kao Windows 8 ili 8.1, i ipak manje nego Windows 7...

    ReplyDelete
  5. Da, tako je. DA Phone Insider aplikacija je tu samo za telefone, kada se prijavite na insider.windows.com to automatski vazi kasnije i za telefone. Medutim prva insider verzija za telefone se ocekuje tek u februaru. Znaci najkasnije za 37 dana cemo dobiti prvu verziju na telefonima. 38 dana jer je to zadnji dan februara od danas.

    ReplyDelete
  6. Zijad djulovic22 January, 2015

    Phone insinder trenutno ne prima prijavu ,u dogledno vrijeme ce biti dovoljno samo se prijaviti ,je li tako ,posto sam trenutno na pfd ,pitam ko se razumije ????????

    ReplyDelete
  7. jes kad odem tamo pise dodjite kasnije windows prozori su skoro spremni , hteo sam iso fajl za desktop da skinem , posto je cist .

    ReplyDelete
  8. Da li moram sad da se prijavim za Windows Insider program da bi kasnije dobio oficijalnu verziju kad je puste kao gotovu (imam W7 legalan) ili ne mora, nego cekam kad je puste pa preuzmem tad.?

    ReplyDelete
  9. Ne, za oficijelnu nadogradnju Windows Insider nike potreban. Insider je samo tu da isprobamo novije verzije sistema prije oficijelne...

    ReplyDelete
  10. Prijaviti se na Insider program, preuzeti Phone Insider o kojoj smo pisali ranije, pa cekamo februar i prvu verziju Insider builda. Mada mislim da ce Microsoft instalirati Phone Insider sam za one koji imaju preview for developers, kako smo javili vec u jednom clanku desilo je se to nekima. Dobili su novu nadogradnju i ostala je samo app Phone Insider, preview for developers su izbrisali. Jer nije vise samo za razvijace nego i za obicne korisnike Insider program :) vidjeli ljudi kada je se preko milion ljudi prijavilo prvi dan, dva, na preview for developers, a toliko razvijaca nemaju uopste :)

    ReplyDelete
  11. Da, obezbijedit cemo i forum. Kolega Zeljko je imao dobru ideju kako sprijeciti spam ali za to moram imati malo vremena da poradim na forumu...

    ReplyDelete
  12. hvala drug, kako se tebi cini W10 posto ga koristis neko vreme, jesi li zadovoljan do sad.?

    ReplyDelete
  13. Meni je dobar za sad. Vise lici na Windows 7 nego na 8 :) ali ima i elemente 8ce kao Metro aplikacije, direktno na desktopu. Bas dobra stvar. Imao sam problema to necu da krijem. Desavalo se da ne mogu da "sklopim" aplikaciju u visual studio jer je izbacivalo neke greske, medutim zadnju sedmicu nema tih problema, rijesilo se nekako :D

    Ostalo sve je Windows 7 samo dosta bolji.

    ReplyDelete
  14. Sad si me usrecio za sve pare...:) Ja koristim W7 i odlican je a i svidja mi se metro i ta kombinacija je izgleda dobitna, sad sam uveren u to... ziveli..

    ReplyDelete
  15. Mislio sam da sacekam oficijalni W10 ali me ti Dino zeznu kad si rekao
    da je kao W7 ali jos bolji...sad se debelo premisljam sta da radim, da
    li da se upustim u avanturu...:)

    ReplyDelete
  16. Instaliraj ga na zasebnu particiju pa isprobaj. :) ja sam tako dugo koristio win 7, 8.1 jedan pored drugog dok nisam presao skroz na 8.1. I sada na 10

    ReplyDelete
  17. Imas pravo, imam dva HDD-a na kompu a taj drugi ne koristim uopste pa bih mogao na njega da instaliram, bravo prijatelju...

    ReplyDelete
  18. Samo instaliraj sebi nesto kao easyBCD uz to na oba sistema i win7 i kasnije na 10 ako bi doslo do problema u bootu da mozes jednostavno da rijesis :) mada ne bi trebalo biti problema ako je na dva razlicita HDD

    ReplyDelete
  19. Zijad djulovic22 January, 2015

    Ja imam instaliran phone insinder ali neda se jos prijaviti ako je to to a jos je instaliran i pfd ,u svakom slucaju hvala 😊

    ReplyDelete
  20. Zna li tko, hoce li svi mobiteli koji imaju phone insider i acc za insidera dobit win 10 na mobitelu? Konkretnije, koristim htc 8s

    ReplyDelete
  21. Preko Insider programa vjerovatno hoce, ali oficijelno ne znamo jer HTC 8s ima dosta problema sa memorijom telefona tako da su otkazali i oficijelnu WP8.1 nadogradnju radi toga. vidjet cemo sve kada stigne prva verzija Insider-a za telefon.

    ReplyDelete
  22. Pozz zna li neko kako da promjenim ROM na mobu. Prije je bio Mađarski ali odjednom se pojavio Tajlandski.

    ReplyDelete
  23. Pozdrav,

    ROM telefona se ne mijenja "odjednom" i samostalno :) ako je bio tajlandski ROM na njemu jos uvijek je. Madarska je mozda proizvodnja telefona ali ROM moze biti iz svake drzave. I zasto bi mijenjali ROM?

    ReplyDelete
  24. Razumim sta hoces reci ali meni je u extras+info od kada sam kupio mob pisalo mađarska do prije jedno mjesec dana a od tada pise Tajland. Inace lumia 1020.

    ReplyDelete
  25. Je li mozete napraviti fotografiju zaslona i podijeliti je ovdje? Tako mozemo vidjeti o cemu se radi. U extras i info aplikaciji vazan je onaj dio gdje pise manufacturer i operater itd...

    ReplyDelete
  26. Zao mi je na pogresnoj informaciji nije Tajland nego Tajvan

    ReplyDelete
  27. Da, evo i ja vidim taiwan. To znaci ili da je neko flesirao prije vas ROM na taiwan, ali to sumnjam, ili druga varijanta da je telefon prvobitno namijenjen za to trziste pa i ima taj ROM na sebi. Vi ako niste mijenjali ROM on se ne moze sam promijeniti. A samo flesiranjem se moze ROM promijeniti

    ReplyDelete
  28. Da li znas Dino da li postoji sansa da 730 dobije glance? Nedostaje mi. I jos nesto,kako da saznam odakle je moj fon?

    ReplyDelete
  29. Da li znas mogu li ja ponovo vratiti ROM ponovo na neki evropski

    ReplyDelete

Ostavite komentar