27.1.15

2 miliona Windows Insidera ima oficijelno

windows-insider-03_story

U prošlom članku smo pisali o ekonomskoj statistici Microsofta, Windows Phone-a i Surface-a, sada se osvrćemo na Windows 10 Insider program koji je pokrenut još prošle godine. Mi smo prenosili 21. januara uživo prezentaciju Windows 10 operativnog sistema i nakon tog predstavljanja prijavilo je se 300.000 novih Windows Insidera s kojim dolazimo sada na ukupno 2 miliona testera koji rade zajedno sa Microsoft-om na novom operativnom sistemu.

 

Windows_10_Product_Family

 

Šta vi mislite o ovom novom načinu da se uključe korisnici direktno u razvoj operativnog sistema, ipak će ga oni i koristiti i znaju najbolje šta im treba i šta ne. Jeste li se vi već prijavili na windows 10 Insider program i nadogradili vaš Windows na Windows 10 Technical Preview? Kako vam se čini nakon ovog kratkog vremena korištenja?!

 

Windows 10 Insider za telefone se očekuje uskoro, da li ste spremni za Windows 10 na telefonima?!

 

izvor: Neowin

18 komentara :

  1. Koristim W10 na laptopu i poprilicno sam zadovoljan kako dizajnom tako i performansama ( ipak je ovo preview tako da se desi neki lag ). Utisal je pozitivan već sada, a tek kada se zavrsi do kraja.. Sto se tice preview-a W10 na telefonu, njega zeljno ocekujem jer opet je drukcije kada ga koristite nego kada samo gledate neke isjecke na prezentaciji :)

    ReplyDelete
  2. Edi Kovačić27 January, 2015

    Ma rodjen spreman.

    ReplyDelete
  3. Iskustvo je fantastično s obzirom da je razvojna verzija.Jedva čekam verziju za telefon!

    ReplyDelete
  4. Ja sam se i prijavio, ali jos sam neodlucan da li da ga instaliram zato sto mi 8.1 radi super. Skinuo sam iso pripremio disc. Jedino da uradim dual boot , sta vi mislite sve me strah da ne ostanem bez dobre 8 jer dobro sljaka?

    ReplyDelete
  5. Ja bi napravio particiju cisto da isprobam i kasnije je mozes uvijek izbrisati. najbolje je imati zaseban HDD za tako nesto i ako se sta desi onaj na kojem je windows 8 ostaje netaknut...

    ReplyDelete
  6. Kako mislis zaseban, jel spoljni hdd ili si mislio da napravim zasebnu particiju od nekih 50gb mislim da bi bilo dovoljno za windows 10?

    ReplyDelete
  7. najsigurnije je imati jos jedan Hard Disk i na njega instalirati, odvoljno je i 30GB za probanje...

    ReplyDelete
  8. ko baja:D

    ReplyDelete
  9. Fred O' Farich27 January, 2015

    Prijavljen sam od pocetka I koristim W10 na laptopu starom 4 godine I jako sam zadovoljan, iako naravno nije sve savrseno. Iskreno build 9926 mi puno bolje radi nego prosli build 9879, kad sam imao problema s buđenjem Sistema iz ''stand by'' stanja I nekad mi se dešavalo da nakon klikanja na start pločice bi bile crne I nisam uopće mogao vidit ni tekst u izborniku....sad je to sve nestalo I sve radi :-) Valjda će I Lumia 920 bit približno sposobna sa desetkom :-)

    ReplyDelete
  10. Hvala, na savetu

    ReplyDelete
  11. Ja sam se prijavio ali cekam za nobitel
    Nemam dodatni laprop,da instaliram ovo i da se igram (tacnije imao sam,ali mu je otisao display prije nekih 10 ak dana)
    Kada se moze ocekivati prvi update za telefone?

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic27 January, 2015

    Koristim w10 i jedva cekam wp10 ,jedina zamjerka ponekad nece da primi MS sifru pa moram ici na restart PC i onda primi ,ali valjda i to ispeglaju u sledecim nadogradnhama..

    ReplyDelete
  13. Zijad djulovic27 January, 2015

    Jos nesto ,Dino WP novosti si odlicno uredio ,svaka cast ,ja sam na placenoj verzihi ,doooosta pobosljsanja "sirenje"teksta , ofarbo si i osvjezio "sobu" ,pa svaka cast ,ja ovdje dnevno provedem najmanje 3do4 sata 😊

    ReplyDelete
  14. ima jos tu promjena koje ce veceras stici ;)

    ReplyDelete
  15. Pozdrav svima,

    Ovih dana planiram kupovinu Windows telefona pa me interesuje da li se zna koji ce uredjaji dobiti Windows 10. Ja bih najradije uzeo Ativ S, ako ne njega Lumiju. Receno je da nece svi uredjaji dobiti Windows 10 a necu da kupujem telefon bez desetke, jer ga bas zato i kupujem. I jos nesto ako neki uredjaj ne dobija zvanicno Windows 10 da li ce ga dobiti preko insider opcije?

    ReplyDelete
  16. A mozes i na nekoj virtualnoj masini probati (VMWare). Tako sigurno neces nista zeznuti :)

    ReplyDelete
  17. Naravno da hoće.Nema razloga da Ativ S ne dobije preko Insader programa full desetku.Neka novija Lumia tipa L730/735 je još bolja kupovina, jer pored zagarantovanog update na Windows 10 dobija i eksluzivne Lumia aplikacije, (a koje Samsung nema).

    ReplyDelete
  18. Uzmi Lumiu preko njuskala i uzivaj.

    ReplyDelete

Ostavite komentar