29.1.15

Xbox Music aplikacija ima nadogradnju

Music App Setup 2

Nova nadogradnja za Xbox Music je od sinoć dostupna za Windows Phone 8.1 koja ispravlja nekoliko grešaka i rušenja aplikacije prije svega. Sve novosti sve nadogradnje su:

  • Tri glavna uzroka za rušenje aplikacije su uklonjena
  • Ispravljena greška gdje preuzimanje pjesama nekad vodilo do grešaka
  • Ispravljena greška sinkronizacije kupljenih pjesama i plejlista
  • Ispravljena greška koja je pozadinu u aplikaciji dovodila do treperenja
  • Ispravljene greške puštanja muzike specifičnog sadržaja
  • Ispravljena greška brisanja
  • I ispravljena greška pogrešnih naslova grupa (a, b, c, itd.)

 

xbox music 2

 

Iako je Microsoft najavio sporije razvijanje ove aplikacije radi Windows 10 izgleda imali su mnogo primjedbi tak oda su bili primorani da urade nešto što će smiriti korisnike. Xbox Music aplikacija je meni lično postala veoma stabilna i korisna za ono koliko ja slušam muziku dnevno je ok i ne žalim se jer uvijek ima alternativa na koje se možemo osloniti ako ova ne radi. Preuzmite nadogradnju klikom na fotografiju ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_xbox_music_1

 

Hvala svima na javljanju!

41 komentara :

  1. Meni pre nije sacuvalo skinute pesme, jel to ispravljeno??

    ReplyDelete
  2. Imam jedan problem,kada slusam muziku na slusalicama telefon ih nekada ne prepozna,pa pusti muziku naglas.Ima li neko slican problem?Moze li neko da mi pomogne da ga resim?
    P.S.Moj telefon je Nokia Lumia 925.
    Hvala!

    ReplyDelete
  3. Mozete li malo pojasniti detaljnije, u ovoj app ste preuzimali pjesme i njih vise nema?! Od kad ih nema?

    ReplyDelete
  4. Takvi problemi sa slusalicama nastaju kada ima prekid u kablu ili sam konektor na telefonu ima kvar ili je zaprpjan. Treba ispuhati prasinu mozda iz jkonektora na telefonu i probati sa drugim slusalicama, ako radi sa drugim onda su vase slusalice u kvaru.

    ReplyDelete
  5. Skidao Sam app za skidanje pesama, preko toga Sam pokusavao, Ali pesme nisam nalazio u muzici

    ReplyDelete
  6. To je eine nda do tih aplikacija sa kojima ste preuzimali muziku, one moraju imati kod napisan da exportiraju muziku skinutu u muzicki folder. Vecina takvih aplikacija ostavlja muziku u vlastitoj memoriji aplikacije i zbog toga nisu u muzickom folderu i nisu ni vidjive... Znaci aplikacija s kojom preuzimate mora imati funkciju integrisanu za muzicku mapu na telefonu.

    ReplyDelete
  7. Jel image neku preporuku, koju aplilaciju da skinem??

    ReplyDelete
  8. Znajuci da nijedna aplikacija nema prava na tu muziku koja se preuzima ja ne smijem dati nikakvu preporuku... Sve su one u "ilegalnoj zoni" sto se tice prava na tu muziku i mi ne bi da se povezujemo sa takvim aplikacijama. Imate na Xbox Music legalno Music Pass i kupite prava na muziku i bez brige skidate.

    ReplyDelete
  9. Boris NevermorE29 January, 2015

    Il skinite muziku na kompu sa torenta, uklucite tel na komp I copy paste u telefon u folder Music I evo vam muziku na telefonu :)

    ReplyDelete
  10. Dušan Begović29 January, 2015

    Jedino što mi se ne sviđa kod ove aplikacije jeste da nema ekvilazer. A ostalo sve radi super. A pošto low-end uređaji kao npr. Lumia 630 nemaju EQ u postavkama. Da li ima neko informacije da li će stavljati u naredne verzije aplikacije EQ ili će možda biti na Windows-u 10 za low-end modele?

    ReplyDelete
  11. Kako se skida glazba preko ove aplikacije?

    ReplyDelete
  12. Ima Torrex Pro, dobra app za WP8.1, samo kazem :) kako ce je ko koristiti je do njega licno

    ReplyDelete
  13. Izašao je već apdejt za lumiu 630 u nekim regionima i ubacili su ekvalizer , samo ostaje da sačekaš ažuriranje .

    ReplyDelete
  14. Dušan Begović29 January, 2015

    Hvala puno na odgovoru, jel u postavkama EQ ili u Player-u? Još me samo to zanima... 😊

    ReplyDelete
  15. Nisam procitao pitanje kako treba. fotografije u pozadini su kada nesto svira... i koristi fotografiju tog benda.

    ReplyDelete
  16. Xbox ima tzv. Music Pass na koji se pretplati i onda se moze preuzimati muzika iz skoro neogranicenog kataloga muzike.

    ReplyDelete
  17. A gdje se nalazi taj music pass?

    ReplyDelete
  18. U aplikaciji se ne moze uzeti ali je in vezan za Microsoft racun i kupuje se zasebno. Pokusajte naci na internetu jednostavno xbox music pass. A sadrzaj se moze direktno i karticom kupiti, ovako...

    ReplyDelete
  19. Hvala i jos bih pitao, kakvo je stanje sa pjesmama sa ovih nasih prostora, je li ih ima? :)

    ReplyDelete
  20. Još jedan savjet, isprobaj MixRadio.. tamo znam da ima domaće glazbe, možeš tražiti pjesme, preuzimati gotove mixeve glazbe.. možeš uzeti i mjesečnu pretplatu pa onda imaš više mogućnosti oko preuzimanja i slušanja :)
    možda ti čak ove besplatne funckije budu dovoljne dovoljne

    ReplyDelete
  21. Eh to sam zaboravio, muzika koja je dostupna zavisi od regije Microsoft racuna i telefona. Npr kod mene posto je njemacki prikazuje mi njemacke pjesme pod "folk" bas sam maloprije provjerio, dok bi na nasim prostorima trebala biti nasa muzika. Samo nisam 100% sogiran da li je podrzan xbox music kod nas

    ReplyDelete
  22. A taj mix radio, je li ima za mobitel ili da isto preko nwta nađem? :)

    ReplyDelete
  23. U trgovini imaš MixRadio.. samo mislim da trebaš prebaciti regiju na USA ili UK da bi mogao korstiti :)

    ReplyDelete
  24. Hvala momci :)

    ReplyDelete
  25. Dušan Begović29 January, 2015

    Sada gledam i ne verujem! Pre 2 sata sam gledao, i ništa nije bilo. Hvala na odgovorima i ažurnosti. Sve pohvale. Jedva sam čekao ovaj dan 😄

    ReplyDelete
  26. Da, ako se trebam odluciti izmedu ove dvije aplikacije ne znam koja je bolja :) obje imaju svoje prednosti i mane

    ReplyDelete
  27. U Audio settings ,inače pušten za Srbiju Denimm koliko vidim .

    ReplyDelete
  28. Zijad djulovic29 January, 2015

    Nevezano za temu ,gaaaazda daj brate nesto za wp 10 ,imali sta novo ,imal habera kada ce na fon 😊

    ReplyDelete
  29. Boris NevermorE29 January, 2015

    Nista takvo ne drzim na telefonu. Nit sam ih drzao nekad na moju voljenu Omniu i900. Ja sam old school, haha, skinem sta treba na kompu, odlucim sta trebam imat na mobilni i to radi preko File Explorera i copy/paste na telefonu. Sigurnije od toga, zdravlje. :)

    ReplyDelete
  30. Gdje da pišem, kome da se javim... :-) Tetra lock ima update i ubacili su opciju vremenske prognoze koja mi se jako svidjela, sad sam probao i sve super radi... Ko nije probao neka proba...

    ReplyDelete
  31. Meni nikad nista ne koristi,al nisam mislio na onaj kvadratic mali vec podloga iza

    ReplyDelete
  32. meni opet nista kada udzem u dio pjesme samo crvena ciza sa tri tacke i pise strujanje moze pomoc sta da radim

    ReplyDelete
  33. Da, vjerovatno jer uz mp3 nema metatagova koji su potrebni da bi xbox music prepoznao o kome se radi, a i baza im nije popunjena, recimo za nase izvodace nema fotografija...

    ReplyDelete
  34. evo malo prije objavljeno nesto malo... ali nista strasno

    ReplyDelete
  35. Aplikacija ima potencijala, samo sto ima masivni lag dok otkljucavas telefon cak i na lumia 1520, to po meni nije prihvatljivo, vise volim ovo kako je sada i da je tecno. Kada isprave to i ja cu je koristiti, za sada stoji moja Prognoza beta koja ce uskoro dobiti nadogradnju :P

    ReplyDelete
  36. trebaš u postavkama računa s kojim se prijavljuješ promijeniti regiju, stavi na USA.. ja koristim tako.

    ReplyDelete
  37. izbrisi aplikaciju i ugasi lociranje, instaliraj mixradio i onda na prvom zaslonu otkaci onu kvaku za lociranje i otvorit ce aplikaciju kako treba. E sada je potrebno da se prijavite Microsoft racunom u aplikaciji i onda ce raditi na bilo kojoj regiji...

    ReplyDelete
  38. Ne moze ni kad prebacis na USA regiju, ja sam na USA regiji pola godine i dalje ne mogu da koristim mix radio osim za slusanje muzike koju imam na fon a ne znam zasto, ko zna neka javi...😊

    ReplyDelete
  39. Ima fotografija za naše izvođače ali samo ako ih sam ručno ubaciš.A za postavljanje metatagova na mp3 datoteke može da koristi "Tag Editor" sa Widows Phone Store.

    ReplyDelete
  40. Dino, meni je regija na telefonu US, al i dalje mi music i video aplikacije javljaju da moja regija to ne podrzava. gdje da to promijenim. Inace imam isti microsoft account i na HR i na USA, pa sam malo zbunjen, mozda je tu neki problem?!

    ReplyDelete
  41. Od zadnjeg updatea ne radi više na lumia 635 -.-

    ReplyDelete

Ostavite komentar