27.1.15

AdDuplex izvještaj za siječanj (januar)

adduplexjan2015-2-620x318

AdDuplex je objavio svoj redoviti mjesečni izvještaj koji nam donosi nove informacije o kretanju i zastupljenosti pojedinih uređaja i inačica Windows Phone sustava na tržištu, a izvještaj je rezultat prikupljenih podataka iz 4,995 mobilnih aplikacija.

 

Gledajući na globalnom razini, Windows Phone 8.1 OS se nalazi na 62.6% Windows Phone uređaja, što ni značilo porast od 4.7% u odnosu na prošli mjesec. Windows Phone 8 OS se nalazi na 24.2% WP uređaja (pad 2.9%), a Windows Phone 7 na 13.2% WP uređaja (pad 1.8%).

 

adduplexjan2015-3

Na Windows Phone tržištu, Microsoft/Nokia očekivano i dalje ima najveći udio odnosno udio od 95.60%, iza Microsoft/Nokia dolazi HTC s 2.56%, Samsung s 0.99%, Huawei s 0.56% te na ostale proizvođače otpada 0.29% tržišnog udjela. Svi navedeni proizvođači su ostvarili mali porast udjela na tržištu dok je HTC izgubio 0.2% tržišta.

 

adduplexjan2015-620x382
U ovom izvještaju najviše pozornosti privlači Lumia 630/635 uređaj koji je uvjerljivo po tržišnom udjelu “nasljednik” Lumia 520 modela. Na globalnoj razini, Lumia 630/635 drže 12.6% udjela svih Lumia uređaja što je postavlja na drugo mjesto po zastupljenosti, odmah iza Lumia 520 uređaja koji drži 23.8% udjela svih Lumia uređaja. Ista situacija je i u EU5 zemalja, gdje Lumia 630/635 polagano stiže Lumia 520 po zastupljenosti. 

 

U ovim izvještajima nije još vidljiva Lumia 535, ali zanimljiv je i podatak da je u Indiji u relativno kratkom razdoblju ostvarila udio od 9.1% što je postavlja na drugo mjesto po zastupljenosti, odmah iza Lumie 520 koja drži drži udio od 26.8% u Indiji. Detaljniji AdDuplex izvještaj možete pogledati ovdje.

11 komentara :

  1. A najveca kazna je hh da za 635 na za njemacku jos nema Denim nadogradnje...

    ReplyDelete
  2. haha.. A ja stvarno ne kužim čemu tolika napetost oko Denim-a. Ajde da ćeš dobit neke pretjerane nove funkcije tipa 4k video, hey cortana ili tako nešto, pa tada bi i razumio. Ja isto čekam za L920, ali ono.. samo lagano, kad dođe došla je i to je to.

    ReplyDelete
  3. Zeljko mozete li ti i Dino kad pisete mesece kao sad "sijecanj" da stavite u zagradi koji to mesec da znamo i mi u Srbiji.
    Hvala i pozz

    ReplyDelete
  4. Meni nije jasno sta cekaju ovi sa wp8,ja cim sam dobio 8.1 odamh sam uradio update.

    ReplyDelete
  5. Neki ljudi i ne znaju da ima WP8.1 i neke i ne zanima. Zvuci cudno ali tako je. uvijek ostane jedan broj % nezainteresovan. Ali sto vidim kod Windows operativnog sistema, puno vise je ovih sto su zainteresovani :) evo primjer 2 miliona Insidera, zbog preview for developers se prijavilo 1.7 miliona korisnika da bi ranije preuzeli 8.1. to je znak da ima volje za novostima, samo opet ima i taj mali broj ljudi koje ne zanima.

    ReplyDelete
  6. Сијечањ је јануар (1). Може и бројчано означавање, било би лакше...

    ReplyDelete
  7. Koliko koristi od bivse zene toliko i od Denima

    ReplyDelete
  8. Htc 8x dobija oficijalnu nadogradnju... Od juce...

    ReplyDelete
  9. Je ne kazem imao sam wp7 i bio sam lzd gledao hh sto sve wp 8.1 moze hh.Naravno nebi wp mjenjao za sto usranih androida i i shita,Ali opet ono znate nije velika znacajna promjena ali zelis imat zato sto je nesto novo hh :).Kako kazu strpljen spasen :)

    ReplyDelete
  10. Znam da vam je nezgodno pohvatati mjesece, pa nastojim pisati brojčano mjesece i godine ili barem staviti u zagradu drugi naziv mjeseca tako da svi mogu razumjeti. Ovaj put sam zaboravio na to pripazit, ali evo sad sam popravio.

    ReplyDelete

Ostavite komentar