7.1.15

Windows 10 za telefone možda već vidimo 21. Januara

windows10_thumb

Microsoft je oficijelno pozvao na događaj koji će se dogoditi 21. januara ove godine u Redmondu (sjedište Microsoft-a). Naslov pozivnice je „Windows 10: The next chaper“ i kako znamo Microsoft želi sa ovom verzijom Windows-a da ujedini sve postojeće Windows-e od Windows 8.1 na tabletima, računarima do Windows Phone 8.1 na telefonima.

 

Čuli smo mnogo glasine i vidjeli u zadnjih par dana čak i fotografije kako će možda izgledati taj Windows na telefonima, za sada nije ništa potvrđeno ali vrlo je velika vjerovatnoća da će prikazati uz novi Windows na računarima i na telefonima. To bi bila snažna poruka da se jedan operativni sistem zaista može spojiti na svim modelima od 4“ do 80“.

 

Razvijaći su tako nedavno „upozoreni“ da počnu razvijati za Windows univerzalne aplikacije, i sigurno je da će Microsoft ostati pri tome da će se buduće aplikacije bazirati na univerzalnim aplikacijama i WinRT platformi kao što su to dosadašnje Windows 8.1 i „čiste“ Windows Phone 8.1 aplikacije.

 


 

Tom Warren također potvrđuje ovu glasinu na svom Twitter profilu. Pored novosti koje smo čuli do sada o Windows 10 na telefonima možemo očekivati i novi office paket za Windows 10 (telefoni), to je „obečao“ Joe Belfiore koji je šef odjeljenja Windows Phone/tablet/računari ekipe.

 

Napomena: Prezentacija Windows 10 za telefone ne znaći ni u kom obliku da će taj dan biti dostupna i za korištenje!

 

Izvor: Twitter

112 komentara :

  1. Krenulo je krenulo gdje su kokice ovo je napeto....:)

    ReplyDelete
  2. 7. 14. 21. jos tacno 2 sedmice :)

    ReplyDelete
  3. Ma znao sam da je tu negdje tu negdje u blizini....auuu sto ce da prsti po planeti tek sad ce suprotna strana da puca po nama....

    ReplyDelete
  4. Imam pitanje 😃 dali je poznat datum kada bi trebao izaci Lumia Denim za Nokiju Lumiu 520 (T mobile)?

    ReplyDelete
  5. Imam pitanje 😃 dali je poznat datum kada bi trebao izaci Lumia Denim za Nokiu Lumiu 520 (T mobile)

    ReplyDelete
  6. Edi Kovačić07 January, 2015

    Operateri u Hrvatskoj imaju nadogradnju ali je blokiraju iz nekog razloga.

    ReplyDelete
  7. Bas danas citam neki clanak na b92 o win10, sta ljudi ocekuju. Nista. Ocaj. Sprdaju se sa windowsom. Sem par komentari svi su na mestu. Ljudi jednostavno ne racunaju na wp. Do wp8.0 smo mogli da pricamo da je wp stabilan sistem. Uz to jako ogranicen pa tako stabilan i neupotrebljiv. Sad sa wp8,1 malo otvoren i vrlo nestabilan sistem. Ispade da he Viber sad jedna od boljih aplikacija na wp.

    ReplyDelete
  8. Znaci imaju ali je blokiraju madam se da bi to moglo biti omoguceno ovaj mjesec 😃

    ReplyDelete
  9. Ti jos cekas Denim a uskoro ce desetka :) salim se,,,kad sam cekao 8.1 ja sam se sa operaterima svadjao bilo je i prijetnje ali valjda moraju nesto da iskontrolisu za sto ja nisam imao strpljene

    ReplyDelete
  10. A staces izgleda da cu I ja morati nesto poduzeti 😃

    ReplyDelete
  11. To da ce da nas ismijavaju vec sam naucio vec mene muci sto je taj OS sistem prebrzo napravljen

    ReplyDelete
  12. Opet razmisljam ako bude Windows 10 baziran na provjerenim platformama kao sto su XP-7-8 onda se moze i na telefonima ocekivati nesto bolje nego sto je do sad bilo

    ReplyDelete
  13. Ma gle mogu ljudi pricati sta oce ali danas u novinama citam da ce Nokia napraviti obicni mobitel kojem ce baterija trajati mjesec dana a cijena 200kn a svi znamo sto je u stanju Microsoft team napraviti 😃

    ReplyDelete
  14. Sve je moguce 😃

    ReplyDelete
  15. Do sad me MS radio dvije razlicite platforme a sad se mogu i moraju skoncentrisati samo na jednu sto je mnogo lakse i produktivnije,skoro jednu vrlo mala razlika ce biti tako kazu

    ReplyDelete
  16. Ali svaka im cast puno projekata i sve uspije tj. ide im dobro 😃

    ReplyDelete
  17. Molim vas da ne pisete neistine da bilo koji moiblni operater drzi nadogradnje i blokira. Je li vam iko od glavnih odgovornih tog mobilnog operatera rekao tako? znam 100% da nije, i zbog toga to je izmisljena prica i nista vise. Vodite samo druge korisnike u zabludu neku.

    ReplyDelete
  18. Jedva cekam 🙇

    ReplyDelete
  19. Znaci nije istina da su blokirali znam da operater tj. u ovom slucaju T mobile treba dopustit Denima ali neznam kad?

    ReplyDelete
  20. Ne znam ko sta ismijava ali vecinom to rafe android fanboysi i vecinom se pljuju neke aplikacije,koje btw.ne pravi microsoft uopste ,i oni recimo pljujj viber
    Naravno da wp8.1 nije savrsen,ali osim kostumizacije,ima sve sto treba imati,cak i za zahttjevne poslovne korisnike
    Ja koristim wp8.1 na najslabijoj lumiji i super radi a imao sam i android na slabijem uredjaju i ne mogu se porediti
    Sistem je sada ispeglan i sa updateom na win 10 moze biti samo jos bolji

    ReplyDelete
  21. Bas to sam htio isto napisati da je vjerovatno da na toj stranici gdje je objavljeno je pretezno Android korisnika kojih mozda ima 1% koji su ikad drzali u ruci WP. A ostalo cu culi sve "rekla kazala".

    ReplyDelete
  22. Bas tako. Ovih zadnjih sedmica su bili praznici i u americi se nije radilo aktivno u zadnji mjesec svega par dana :D tako da Denim je zbog toga i stojao. Isto vazi i za t-mobile bilo gdje u svijetu. Oni moraju provjeriti nadogradnju, i imaju ugovor sa Microsoftom da je moraju pustiti ako su je dobili od Microsoft-a. A jesu dobili tako da moraju pustiti. Prica oko blokiranja ne znam otkud i ko je ikad potvrdio da bilo ko blokira bilo kakvu nadogradnju. Samo jedan izvor zelim toga da vidim :D

    ReplyDelete
  23. Nadam se samo da bi trebao izaci ovaj mjesec sta vi mislite?

    ReplyDelete
  24. Kao data sense...

    ReplyDelete
  25. E Bole Bole to ce prilicno potrajati,morat cemo se naoruzati strpljenjem

    ReplyDelete
  26. Ko ceka taj I doceka 😃

    ReplyDelete
  27. Da li neko zna zasto jos ne dobijam Denim kad na Microsoft- ovom sajtu pise da je za moj model telefona dostupna nadogradnja?

    ReplyDelete
  28. Jeste li sigurni da imate taj telefon koji pise tamo na stranici?!

    ReplyDelete
  29. Imam Lumiju 520 već duze vrijeme (to mi je prvi smartfon ikad) i moram reći da će mi idući mobitel definitivno biti android. Svaka cast wp-u ali jednostavno je preogranicen u nekim stvvarima. Npr to sto ne mogu postaviti staticni ip ili sto se ne mogu povezati na eduroam jer ne podrzava neke protokole itd, ima toga jos... Jednostavno banalne stvari za ne imati u 2015. godini. Da ne spominjem da se redovito zamrzava i da mi aplikacije crashaju, pogotovo po hladnoći. Tako da mijenjam uskoro platformu. Btw svaka cast Dino i Zeljko na stranici :)

    ReplyDelete
  30. Ma kako neko moze i sme da menja WP da bi sebi pribavio korist, ja ne mogu da verujem sta sve operateri sebi daju za pravo.!!!

    ReplyDelete
  31. Sta je sa data seanse nisam u toku.?

    ReplyDelete
  32. Edi Kovačić08 January, 2015

    Nažalost da, na stranici od Microsofta za Denim nadogradnju za sve Lumia mobitele pod Hrvatska piše: Denim. Sada su na redu mobilni operatori koji ti MORAJU dopustiti instalaciju, a ne blokirati je. Nažalost, to se u Hrvatskoj nepoštuje. Cyan je izašao u 5. mjesecu a mi smo je dobili tek u 10. mjesecu. Zamisli samo kakvu su reklamu poslali u Europu, jači smo od svih i nije nas briga za korisnike. Izgleda da če sa Denimom biti ista priča kako je krenulo.

    ReplyDelete
  33. Edi Kovačić08 January, 2015

    Zato što mobilni operater u Hrvatskoj samovoljno blokira nadogradnju, eto.

    ReplyDelete
  34. Edi Kovačić08 January, 2015

    Windows 10 trebao bi spojiti najbolje od windowsa 7 i windowsa 8. Hm... Biti če to neki križanac psa i mačke očito ?! Ja samo tražim potpuno funkcionalni destop, upotrebljivi star meni. I detekciju hardvera sa minimalnom instalacijom drivera (to su na windows 8.1 riješili fenomenalno, za razliku od windows 7 gdje je detekcija hardwera bilia 0 bez obzira na drivere).

    ReplyDelete
  35. Data sense kontrolise potrosnju mobilnog ili wi fi interneta tako da se moze vidjeti dali operater stvarno isporucuje onoliko koliko je po ugovoru ili po kupovini mobilnih podataka,neki operateri to uskracuju sto dokazuje da nisu korektni u radu,moze se postaviti na primer za mjesec dana da telefon dozvoli protok neta 1GB i nakon isteka da se iskljuci protok,,,,ma ima puno mogucnosti korisne

    ReplyDelete
  36. U kombinaciji Windowsa 7 i 8 dolaze i novine desetke,najvise se oslanjaju po njima i mnogima na sedmicu sto po meni nije tako,8.1 je savrsen i desetka ne bi smjela da bude ispod toga

    ReplyDelete
  37. Ima za tebe i pitanje i savijet.Kada si zadnji put vratio mobitel na tvornicke postavke?Ako nisi napravi to.

    ReplyDelete
  38. Ivan Petričušić08 January, 2015

    Ja svoj 4 puta na tvornicke

    ReplyDelete
  39. Ivan Petričušić08 January, 2015

    Meni L520 VIP sam updejtao i djeluje
    (barem za vip)

    ReplyDelete
  40. Znaci kada se vrati na tvornicke postavke moze se reci da se resetira i svi podatci itd. se brisu i telefon se vraca u izdanje kakvo je bilo nakon kupnje.

    ReplyDelete
  41. Ivan Petričušić08 January, 2015

    Da,to je istina

    ReplyDelete
  42. A ako vracanje na tvornicke postavke ne pomogne onda je mobitel u totalnoj banani tj. ubijen je u pojam i svaka cast onom ko to napravi 😃.

    ReplyDelete
  43. Ivan Petričušić08 January, 2015

    Da,to je istina,ja sam probao desetku
    I pomjesan je win 8 i 7 ali bolja mi je sedmica bez detekcije drivera jer mozes i na netu skinit drivere ali najlosija stvar u 10 to sto imas control panel i PC settings. Dvije iste stvari
    To je lose u 10. Samo se nadam da nece to biti na lumijama

    ReplyDelete
  44. Ne vidim kakve veze imaju operateri u hrvatskoj, kad sam ja iz Srbije i ne vidim zasto bi bilo koji operater samovoljno blokirao nadogradnju...

    ReplyDelete
  45. Kad je bila nadogradnja 8.1 sve sam operatere obisao jer sam imao otvorenu verziju svadjao se sa njima a mnogi nisu ni znali o cemu pricam sve dok napokon nisam naletio na osposobljenu osobu koja mi je rekla da po protokolu moraju kompletnu nadogradnju da provjere i da prevedu na domaci jezik ima nekih stvari osjetljivih koje mozda nece biti odobrene,e sad koliko je koji operater aktivan u tome to je samo pitanje,

    ReplyDelete
  46. Znam sta je data sense ja ga koristim, ogranicio sam ga na 600 mb mesecno nego sam pitao "sta je sa njim" nisam znao da operateri mogu toliko nisko da padnu i uklone tu opciju. Nego ima li jos neka funkcija na mob koja nije vidljiva odmah (kao sa velikim slovima) ili bilo sta drugo sto si otkrio ili doslo sa nekom nadogradnjom.?

    ReplyDelete
  47. Oprosti i ako sam procitao tvoj post nisam dobro razumio a razlog je nesanica ;-)plocicu preko plocice kad stavis dobit ces nesto novo neke nove foldere,iskreno ni meni nije najjasnije

    ReplyDelete
  48. Bilo je dosta toga skrivenom sto nije ocigledno na prvi pogled, mi smo posali davno o tome clanke koje cemo obnovoti opet jer ima novih korisnika aplikacije, a i WPa. Ima npr kada selektirate neki tekst i pritisnete trazilo. Bing zapocne odma trazenje tog teksta. To postoji jos od WP7 ali slabo ko koristi.

    Npr neka latinska duga rijec, ko bi zapamtio pa trazio, ovako selektiras i trazilo :)

    U wp8.1 se zvuk moze ugasiti kompletno klikom na ono zvono ili violinski kljuc to neki ne znaju npr. I klikom opet na to vrati se na stanje gdje je bilo.

    U Action center kada se brise sa dva prsta na desno brise sve notifikacije svih aplikacija. Dode kao ono iznad "izbrisi sve".

    U dosta aplikacija i u telefonu se koristi context menu koji izleti duzim pritiskom.

    Pod memorijom u postavkama telefona se aplikacije mogu prebaciti sa telefona na micro sd karticu. To vecina zna vec. Tu se isto moze uraditi deinstalacija vise aplikacija odjednom :)

    Ima jos tako caka dosta skrivenih.

    ReplyDelete
  49. Ako je mob uzet kod operatera i nije zakljucan, da li to znaci da ce dobiti sve funkcije ili to nema veze i bice uskracen bez obzira da li je free ili zakljucan.?

    ReplyDelete
  50. Obicno ne bude uskracenja ali ako koristis njihovu mrezu mogu neke male pojedinlsti oduzeti ali ne rade ni oni to lako ne zele izgubiti kliente

    ReplyDelete
  51. Mozes da pises poruke klizeci prstom po tastaturi

    ReplyDelete
  52. To sam vec apsolvirao dobra stvar i veoma lako raditi sa njim, ranije sam koristio aplikaciju za to ali ovo je bolje.

    ReplyDelete
  53. Nedavno sam bio u Poljskoj kupio sam 1GB interneta i stavio sense na nulu poslie nekoliko dana dobijem od operatera upozorenje da sam upravo potrosio internet paket a na date sensa pokazuje potrosnju nesto preko 650 MB

    ReplyDelete
  54. Mozes Dino kad imas vremena da napises tekst o tome tj. o skrivenim funkcijama ili manje vidljivim sto bi pomoglo svima i onima manje zadovoljnim WP i onima koji bi se eventualno odlucili za kupivinu istog.

    ReplyDelete
  55. Hvala na savjetu, probat cu to. Iako je vise problem u onom prvom, wifi prakticki ne koristim jer se ne mogu povezati ni doma ni na faksu. U svakom slucaju hvala ;)

    ReplyDelete
  56. Otkrio sam pre neki dan slucajno da u poruke kad udjes ne moras da stisnes "select" vec mozes pritiskom ispred imena znaci levo skroz uz ivicu ekrana i dobijas to isto. Eto od mene ko nije znao... :))

    ReplyDelete
  57. Tako možeš označiti pozive i mailove... To ja redovno... :D

    ReplyDelete
  58. Berislav Jularic08 January, 2015

    Bili bi još bolji kad bi ikone bile skroz prilagodljive pozadinskoj slici,kao na računalu.

    ReplyDelete
  59. Pozz ocu da vratim tvornicke postavke na mojoj lumiji 520 pa me zanima da li ce se obrisati i sva azuriranja koja sam do sada napravio. Hvala

    ReplyDelete
  60. Zijad djulovic08 January, 2015

    Ne ako imate ms. Nalog i prije vracanja na tvornicko napravite rezervnu kopiju fona..

    ReplyDelete
  61. Evo sad procitah da wp opet pada. Ne mirise na dobro. Bojim se da ce nas zadesiti sudbina blekberijevaca 😞

    ReplyDelete
  62. Nevezano za temu, interesuje me da li neko ima problem sa trgovinom? Pokusao sam neke aplikacije azurirat ali vec dva dana mi stoji pending i isto tako ne mogu nista instalirat.

    ReplyDelete
  63. Meni se to desilo pre par dana , ali mi nije stojalo dva dana nego par sati .. pa se sve zavrsilo u pozadinskom procesu dok je ekran bio ugasen, u nekom momentu kada nisam pratio sta se desava.. U sustini od instalacije(nadogranje)denima telefon je barem kod mene, osetno sve sporije, baterija krace traje, desava se onaj resuming I povratak na pocetni ekran da traje I deset sekundi..poslednja nadogradnja na pfd pre denima je meni pruzila najbolji utisak od kada imam lumiju(oko 1g). sa denimom kao da je otislo sve korak unazad..da sam znao ne bih ni instalirao jer sam vec imao preko pfd I one foldere na pocetnom ekranu koji su jedina veca (vidljiva ) novost, pored precice za internet koja je isto ranije vec stigla.. jedva cekam neku nadogradju za ovaj denim jer je po meni usporio system..

    ReplyDelete
  64. Da ali u Americi i drzavama gdje je ionako slab dok u Njemackoj i drzavama gdje je jak porastao...

    ReplyDelete
  65. Nikola Radulovic08 January, 2015

    Jeli zna neko dal izlazi denim u skorije vreme? 930 hangary....

    ReplyDelete
  66. Da, ali u 2 najveca trzista, usa i china, je veoma nisko. A dok ne ojaca u usa, nista od aplikacija.

    ReplyDelete
  67. najvece trziste po svem uje Evropa za WP. mozda za telefone generalno Amerika ili cak Kina ali za WP je najznacajnija EU. U kojoj je WP jaci nakon zadnjih statistika. I vecina aplikacija i razvijaca dolazi iz EU i Azije. Malo ih je iz Amerike.

    ReplyDelete
  68. E to je vec problem percepcije. Primjer da nista nije stiglo vidljivo u Lumia Denim je zabluda jer ste vjerovatno koristili preview for developers (jer kazete stigl oje rnaije precica za mobilni internet), jeste vama stiglo ali sa preview for developers, a Lumia Denim je oficijelna nadogradnja koja donosi sto sto ima preview verzija zadnja, sta ste iskreno ocekivali?! da jos nesto stigne za sto ne znamo :) ?

    ReplyDelete
  69. I u EU5 je pao za 1.5% nazalost. Da se razumemo, ja sam ljuti obozavalac wpa, ali samo se pribojavam. Mozda win 10 nesto preni. Nadajmo se

    ReplyDelete
  70. Ja se iskreno nadam necemu dobro a i sam MS zna da je ovo mozda jedna presudna bitka

    ReplyDelete
  71. Radi bez problema

    ReplyDelete
  72. Jasno je da cemo jos o ovoj temi dosta pisati ali bih zamolio sve korisnike WP kad preuzmemo Windows 10 da odmah na prvi dodir ne pravimo skandale od OS ali isto da budemo realni i da kazemo istinito sa cinjenicama kakav je O.Sistem,ako kazemo da je dobar a nije onda smo zakopali MS i nase tellefone zajedno,,,ja cu biti iskren a znam najmanje jednog koji ce biti isto...

    ReplyDelete
  73. Ja sam sigurno jedan od onih koji nisu iskreni... :-)

    ReplyDelete
  74. Ti si plemenit (bez ironije) ,,,samo mene i jos jednog su tjerali sa ovog foruma i to zbog istine

    ReplyDelete
  75. U redu je ukazivati na greške jer mi kao krajnji korisnici najbolje vidimo mane i propuste... Zahvaljujući user voice opciji dobili smo dosta toga što nismo imali i treba tako nastaviti, naravno...

    ReplyDelete
  76. Jedan dio kvaliteta je u nasim rukama imamo srecu da MS nas slusa

    ReplyDelete
  77. Imao sam i ja to ali prije nadogradnje,koja kamera lumia ili MS kamera?

    ReplyDelete
  78. Ma da l je moguce? Cenim da Nihad moze da ti pomogne :)

    ReplyDelete
  79. na ms kamera ukocuje vise, nego nokia camera ,bio je na servis ali nista ni su uradili opet isto

    ReplyDelete
  80. Meni je hard reset pomogao,MS je dosla sa telefonom ona bi trebala raditi,,,softverski problem

    ReplyDelete
  81. probao sam i hard i soft,ali opet isto neznam sta da radim,trazicu da mi daju nov

    ReplyDelete
  82. Nakon nadogradnje zvanicne sistem radi sporije. Iskreno sam ocekivao stabilnost i brzinu. Nista vise! Funkcuje su manje vise sve tu i do w10 nista revolucionarno se nece desiti.

    ReplyDelete
  83. Nisam upucen u WP8(jos sam na WP7), ali koliko vidim po komentarima, koje redovno pratim, mnogo su poceli da brljave, na sjecam se da je WP7 ima toliko problema, jeste da je bio dosta "ogranicen" (manje vise kod svih proizvodjaca je bio isti hardver,iste rezolucije ekrana, valjda je podrska softvera bila takva, ali apdejti su funkcionisali bez problema, u neku ruku to je bila i prednost, a valjda je i prednost iPhone-a to sto je jedan hardver, nema saranja, i maksimalno prilagodjen softver, pa i ne treba vise od 1Gb ram,a radi posao kao i drugi i bolje cak!) WP je tu nekako izmedju iPhone i androida! Zlatna sredina! :)
    Medjutim kako koji apdejt izadje (sad dal MS ili proizvodjaca) problem sa oni, problem sa ovim, odradi soft reset, odradi hard reset,(pre je Zune pravio bekap pre svakog apdejta, pa se lako vracalo na prethodnu verziju (neki su se zalili da bi sa rado vratili na 8 sa 8.1), sad tu teba skidati, nekakav Nokia softvere, a pitanje kakva je podrska kod ostalih?). Ovde ekipa komentatora voli da cacka, kosto sam i sam, ali raju to ne interesuje! Hoce da fercera! A da ne spominjem da sa tim resetima odose i podaci sa fona(poruke itd...), ne znam kakve su mogucnosti bekapa?
    Da li je do WP ili do samih aplikacija (vjerovatno ovo drugo), Opsti utisak je los! Nadam se da 10. ne ponovi greske! Mozda sam stekao laznu sliku (posto se javljaju ljudi sa problemo), nadam se da vecina nema tih problema!?
    Pitanjce za ove sa WP8 imao sam problem da se nakacim na WiFi i sa kompom i sa android fonom i sa WP7, valjda ruter pravi zjbciju, uglavnom morao sam da cackam oko IP address, gateway, DNS... i uglavnom kod ovih se moze uci i podesavati, medjutim kod WP7 moze da prikaze,ali ne moze se podesavati! Pa moze li to WP8? I da neki dan sam kvrckao komentar ovako malo duzi, zakljuca mi se fon i naravno ponovo ponovo pokrece aplikaciju, a tekst dovidjonos! I tako jos jednom, naravno tu se iznaeviram i odustanem, je li WP8 to drzi aktivno ili isto zatvara programe, posle zakljucavanja!?

    ReplyDelete
  84. Ima realnosti u tvome comentaru medjutim WP 7 i WP 8 su ogromne razlike,kako ja pratim stanje na forumima neki su zadovoljni neki nisu moj osobni dojam je da WP 8 je dobar bio a sa nadogradnjom na 8.1 jos mnogo bolji onda su pocela beskonacna azuriranja sto od razvijaca a i od MS vec medju prvim azuriranjima poceli su problemi nekad je usporavao nekad se grijao nekad trosi mnogo bateriju...onda nova azuriranja i neke te stvari se ispravljaju,nije to sve tako lose ali mi kao korisnici koji smo platili kao ispravan proizvod i zelimo da radi ispravno,to oko wi fi nisam najbolje razumio ali nigdje nisam nasao podatak da neko ima problem,,,,predji na 8 i dozivet ces potpuno nesto novo

    ReplyDelete
  85. Hehe ipak cu da sacekam 10.! :)
    Pa imao sam problem, sva tri uredjaja su se povezivala na WiFi, ali nije bilo izlaza na INTERNET, pa desavalo se da se komp poveze radi, drugu vece nece ,trecu vece radi 15min izgubi vezu sa internetom (a svo vrijeme je povezan, pun signal, cak spojim i kablom) i nema da proradi, kosu da pocupas, ok kad ne radi ,ali kada malo hoce malo ne, to je najgore! Onda sam nasao na youtube neka objasnjenja, i morao sam cackati tamo po podesavanjima, da se manuelno podrsava IP adrasa i te ostale zjbcije... mada imam udisak da i dalje nije bas naj, ali radi, kao da je odziv malo slabi kad kliknes na nesto, a i "ping" e veci nego sto je bio (adsl 4Mbps bio,a sada je 15Mbps),a i kanter malo kad se raspucam skljoca , a pre je letio! ;) :P
    E sad sa androidom sam se povezao udjes u podesavanja i isto promijenis te parametre, i proradi net, medjutim sa WP7 truba, znaci povezem se i taknem na povezanu mrezu i on otvori "edit network", ta dodatna podesavanja,ali su siva i nema dostupnosti manuelnog podesavanja, pa pitam je li to dostupno da se podesava kod WP8!?
    Laicki valjda problem pravi ruter i mozda IP adresa zbog vise uredjaja... Uglavnom, Wp7 je proradio sam od sebe, i kad jednom skonta posle nema problema, dok kod kompa i android telefona, ako vratim na automatsko podesavanje ,da se sam poveze , ponovo isti problemi! :(

    ReplyDelete
  86. To se slazem sa tobom,postala je moda, azuriranje! Ja razumijem da izbacis ispravan i testiran softver, a kasnije dodajes nekakve nadogradnje, nove mogucnosti itd., ali ovo je katastrofa, izbace neispravan(nefunkcionalan) i posle ga pegla pola godine sa abdejtima, smorise brate! Skajp rjedje koristim na kompu i par puta mi je nesto zatrebao, povezem se i taman da pozovem uleti mi apdejt i cekaj dok on zavrsi i tako zadnjih cetiri-pet puta, reko neces majci!!! Sad odmah u podesavanja i gasenje auto. apdejtovanja!

    ReplyDelete
  87. Upravo sada gledam wi fi nemam nikakvih podesavanja ja koristim iskljucivo mobilni internet onda preko lumie snabdijevam sve ostale uredjeje,

    ReplyDelete
  88. Pretezno kad izbace azuriranje nema nista novo vec popravljaju staro to znaci da nije najbolje uradjeno prvi put

    ReplyDelete
  89. :D Woody za brze odgovore! :D Spreman stici i uteci i na strasnom mjestu postojati! ;)
    Hvala!

    ReplyDelete
  90. Ja kapiram da se potkrade neka greska, pa ukazu korisnici ili vec kako i to se ispravi! Ali citam za ovaj VLC komentare, pa ispade da tu nista ne radi, pa koji ga je i izbacivao!? Ne vidjo da je neko napisao , e kod mene funkcionise dobro! Sto neko napisa onomad dao bi mu nulu a ne zvjezdicu da moze, sto Dino kritikuje naravno, u neku ruku je i u pravu, treba ocijeniti ideju, a greske staviti u napomenu!

    ReplyDelete
  91. Placene aplikacije ako ne rade dobro izuzetno sam bucan a za besplatne ako je dobra stavim dobu ocjenu ako je losa deinstaliram bez ocjene

    ReplyDelete
  92. Vladan Vukajlovic09 January, 2015

    Cyan ili Denim ili PfD / ako nije tajna ,ja sam na Cyan jos uvek...

    ReplyDelete
  93. Vladan Vukajlovic09 January, 2015

    A da promenis jezike ili region hoce na balkanske regione ili balkanski jezik(hrv;srp;itd ..) da zavitlava
    obicno na region US i jezik engleski US sve radi....

    ReplyDelete
  94. Kao prvo, ne idu ljudi danas na mjesec, ne idu već 50 godina... :-) Dalje, to što ti pada baterija, zavisi šta radiš sa telefonom i imaj u vidu da je snimanje videa zahtjevan proces koji troši dosta baterije, rješenje je da pri kupovini biraš više mAh. Trgovina nema problem sa povezivanjem već tvoj telefon, obično kad ti je loša konekcija. Ako ti ledi telefon to nije opšti problem, to je sporadično i ne tako često, mnogima nije ledio ni jednom kao i upload slika. VLC nije završena aplikacija i ne treba puno očekivati, to se zna. U biti 1020 je cameraphone i to je to, ne znam šta si mislio da je... Poz...

    ReplyDelete
  95. Možda... :-) Pa ima ovaj fazon, ne znam da li može i tu pomoći... Znači, u aplikacijama Lumia Cameru na default i prvo pokretanje uradiš tipkom sa strane... Po potrebi ponoviti postupak... :-)

    ReplyDelete
  96. Vladan Vukajlovic09 January, 2015

    Backup na Wp.8 ili Wp.8.1 funkcionise najnormalnije pre skoro 2 god imam poruke i ostalo a menjao sa dva telefona ,uradis upload ono sto zelis i posle ili menjas tel. ili uradis hard reset i vratis sve i nastavis tamo gde si stao za nekih nepunih 2 sata,ovo sto se gubi tekst to je skoro kod nekih aplikacija nema veze sa platformom.sto se tice stabilnosti softvera ili samog telefone izgleda da je kod svakog razliciti,neki imaju problem neki ne ,ja npr. na samsungu Ativ S nisam imao nikad problem (koristio sam i pfd 8.1) sada na L1020 imam malo problema sa baterijom nesto krace traje nego sto ja mislim,mozda je do softvera za odredjeni region kao npr. kamera na PffD 8.1 kad postavis na Srpski jezik ne radi -vratis na engleski UK ili US i radi najnormalnije -ne zvuci logicno ali je tako

    ReplyDelete
  97. Sretnik ima Cyan

    ReplyDelete
  98. Vladan Vukajlovic09 January, 2015

    Ja se jos uvek nadam da ce biti bolje na denimu......
    mozda se uzalud nadam :p.....!!!!!

    ReplyDelete
  99. Kamera ce imati neke koristi a ostalo.....

    ReplyDelete
  100. Vladan Vukajlovic09 January, 2015

    Ako je tako woody onda bi trebali svi migrirati na L1520 ,koliko vidim on daje maximum (iako nije po mom ukusu ) ali izgleda da niko nema problem sa njima.......

    ReplyDelete
  101. 1520 nema nikakvih problema da nije onako coskas sto mi se ne svidja odavno bih bio njegov vlasnik ali nikad nije kasno jos ce dugo biti na sceni

    ReplyDelete
  102. Miralem Stambolić09 January, 2015

    Volio bi da si u pravu ali sve što si rekao nema smisla.Misliš da imam lošu konekciju pa mi zato neće market.Niđe veze probao sam sve.Što je camera phone kad su ima karakteristike odličnog telefona 2gb rama,dobar procesor koji bi ove stvari štobsam naveo trebao riješavati bez pola muke.Pogledaj malo ostale forume i vidi gdje se ljudi žale?pozzKo se god javlja na ovom forumu većina je lošijih mob od l1020.Realno

    ReplyDelete
  103. Miralem Stambolić09 January, 2015

    Ako mnogima nije ledio mnogima jeste.
    mob je iz telekoma nema biranja mAh.Naveo sam klip od tri minute.Smješno je da mi ti govoriš da je to zahtjevna opracija na mobu.Zašto je onda napravljen mob jel da držim pored sebe rez externu bateriju??hahahaha

    ReplyDelete
  104. To je najčešći uzrok, loša konekcija... A to da su naši telefoni lošiji od tvog neću da komentarišem... :-)

    ReplyDelete
  105. Ok , a sta znaci taj upload tj. gdje se smijesta, samo se nadam da ne ide na mejl (nalog) kao i kontakti, koje prebaci bez da ikoga pita, jeste korisno, ali ja sam nekako protiv toga. Zadovoljni bi bio da se kontakti mogu sinhronizovati sa kompom, ili kao kod androida prebacis na sd karticu. Zasto bi moji podaci bili na izvolite nekome, ipak mislim da ja treba da imam mogucnos izbora(nemojte reci samo nemoj da koristis Wp). Znam, znam, da ako profi likovi zele doci do necih podataka, skinuce ih i sa kompa... haha ali se moraju dodatno potruditi! :)
    haha ...o cemu ja u ovim nasim banana drzavama, kucajuci ovo pade mi na pamet nedavna afera, oko objave licnih podataka 5 miliona gradjana Srbije... bolje da cutim!....

    ReplyDelete
  106. E pa da sto bi rekao Woody "Wp8 potpuno nesto novo" pa zaboravih da je drugaci od WP7, i da podrzava SD kartice i valjda rad sa fajlovima i folderima, pa ima i mogucnos prebacivanja,to mi je promaklo!

    ReplyDelete
  107. Vladan Vukajlovic10 January, 2015

    Upload-podizanje podataka negde obicno se misli na neki cloud servis (oblak servis -negde neki zajednicki server).Sto se tice samo kontakta imas tri nacina jedan je upload na mail,drugi je upload na One drive i treci je sihronizacija sa outlookom u tvom racunaru,neke velike razlike nema ni sa androidom i ios-om,sve je manje vise isto.
    Na One drive takodje mozes da sacuvas poruke ,podesavanje i personalizaciju telefona i slike muz itd,u samom telefonu mozes da podesis sta hoces da ti cuva a sta ne.
    Druga stvar koja je interesantna za Windows 8.1 i Window Phone 8.1 je ta sto mozes da ih objedinis i da imas iste teme aplikacije igre i internet explorer sa istim omiljenim stranicama i identicnom istorijom pretrazivanja.
    Druga bitna stvar je da bilo koji dokument editujes na One drive mozes da nastavis sa radom na bilo kom drugom uredjaju
    itd itd......
    Sto se tice sigurnosti podataka mislim da je to svuda problem i da je to prica za sebe ...

    ReplyDelete
  108. Ja ne znam sta je naucna fantastika na uploadu fotografija na onedrive?! Zar ima ijedan drugi OS neko jednostavnije rijesenje?! U WP8.1 ide ovako, selektiras fotografije, pritisnes tri tacke > podijeli > Onedrive. Tri pritiska. U cemu je tu problem sada? :) jeli na Nadroid ili iOS ovo lakse uradeno sa manje klikova?! Cisto sumnjam. Sto se tice baterije ja nisam imao nikad problema ni na lumia 625, 920, 925 ili 1520. Snimanjem 3 monute klipa ni na jednom od tih nije se potrosilo ni 5% baterije a kamo li 25. Ja da sam na vasem mjestu vratio bi telefon jer tu nesto nije uredu. To nije sigurno normalno ponasanje. I ta greska koju telefon ima mozda se odrazuje i na pucanje aplikacija jer ni to nisam dozivio na WP. Niti je to normalno da se desava. I eto ja sam bas power user i vjerujem da skoro niko ne koristi vise od mene telefon, koristim sve aplikacije koje koristi i drugi i ne pamtim kada sam morao ugasiti app da bi je ponovo pokrenuo. Teza da ako se meni ne desava ne znaci da se ni drugima ne desava ne pije vodu jer imam 625 koji je low end i na njemu isto tako radi sve ok. Ako kod nekoga ne radi vratite telefon i trazite novi. Jer na WP ove greske koje sam procitao u ovom clanku nisu normalne niti su zabiljezene kao bug. To je samo moguce da je greska telefona.

    ReplyDelete
  109. upravo stigla vest, za one koji čekaju

    ReplyDelete
  110. evo čovek se ubacio i pita za sutra izlazi li WP W10...čeka se Gabe da odgovori, ako bude uopšte

    ReplyDelete

Ostavite komentar