18.2.14

WP Novosti aplikacija ima slijedecu nadogradnju

WP Novosti besplatna setup
WP Novosti je nasa oficijelna aplikacija pomocu koje pratite nasu stranicu i koja je u zadnjih dva mjeseca primila dosta novih funkcija. Prije svega moram napomenuti da se ova nadogradnja odnosi samo na WP8 verziju. Danas se nastavlja sa novim funkcijama, a to su:
  • mali redizajn logotipa i lockscreen pozadina
  • dodana mogucnost da ispod sata pise aktuelni clanak sa stranice
  • dodana mogucnost da birate WP Novosti za lockscreen notifikacijski broj, to je onaj na dnu zakljucanog zaslona. Taj broj oznacava broj novih clanaka.
  • mogucnost gasenja obavijesti za “pozadinski proces”, kome smetaju one upozoravajuce poruke da ste ugasili WP Novosti iz pozadinskih procesa moze ugasiti tu poruku u postavkama aplikacije od sada.
Ove funkcije placena verzija ima vec neko vrijeme, a sada je red i na besplatnu verziju. Korisnici placene verzije se ne moraju da brinu da ce imati isto kao korisnici besplatne verzije, za njih imam opet nesto novo u slijedecoj verziji sto ce ih sigurno obradovati.

WP Novosti screenshots

Ovako i izgledaju nove funkcije besplatne verzije, koje mozete namjestiti u postavkama za lockscreen. U zadnjoj verziji je bilo samo moguce biranje lockscreen pozadine, sada ko ne zeli pozadinu od WP Novosti moze podesiti ove “obavijesti” koje se nalaze direktno ispod sata ili one lockscreen notifikacije na dnu zakljucanog zaslona gdje ima simbol aplikacije i broj.
WP Novosti aplikacijaWP Novosti
od: Dino Borogovac
Verzija: 2.0.2.0
Cijena: Besplatno

11 komentara :

  1. Brate,ti primeri neka budu bar na engleskom a ne na nemackom ili vec na kojem. Pz.

    ReplyDelete
  2. Koji primjeri? mislis slike? kod mene je telefon tako namjesten i to su moje licne slike, ja ne mogu mjenjati jezik telefona radi par fotografija svaki put :D

    ReplyDelete
  3. A i na prvi pogled se vidi gdje su ove postavke, ova 4 kvadratica na dnu imas samo u lockscreen...

    ReplyDelete
  4. Dino aplikacija je super i jedna i druga, i mi što imamo plaćenu app to je naša mala podrška tebi i tvom radu, tvojoj ažurnosti,a naročito bih pohvalio tvoju volju da nam svima odgovaraš na pitanja bez obzira na njihov sadržaj. Zato pozivam sve koji su u mogućnosti da kupe ovu odličnu aplikaciju.

    ReplyDelete
  5. Hvala vam puno! :D to uvijek voli mda cujem. Mada je malo onih koji su kupili, djelom je tu problem naseg regiona koji skepticno gleda na "kupovinu" aplikacija. korisnici misle da je sve bespaltno nakon kupovine telefona... A za placenu kao sto sam rekao spremam nesto posebno uskoro ;) a posebno sa WP8.1 ce biti unaprijedena.

    ReplyDelete
  6. A evo bit cu fin i stavit cu telefon na domaci jezik pa pokusati ga opet koristiti pa ce slijedeci primjeri biti normalni. Nisam se jednostavno snasao sa nasim jezicima pa su svi primjeri na njemackom...

    ReplyDelete
  7. Planiram da zamenim tablet asus memo pad hd7 i lumiu 520 za neki win phone...lumiu znate a asus ima 4 jezgra, 1 gb ram, 16 gb memorije, kamera 5 mpx + prednja 2 mpx,sd card...koja je realna zamena? Planirao sam lumiu 920 jer jer je 925 ista ali sa manje memorije...

    ReplyDelete
  8. Mene ako licno pitas to je realna zamjena, ok morao bi doplatiti mozda jos malo. a kako idu vec zamjene ljudi "ponize" vrijednost tvojih stvari kao da nista ne vrijede. A za lumia 920 to ako dajes onda je dobra zamjena. Lumia 925 se bolje drzi na cijeni jer je noviji telefon i ima neke prednosti spram lumia 920, osim memorije naravno koje ima samo pola kao lumia 920.

    ReplyDelete
  9. Dino, imate li neku ideju?Naime na mojoj lumia 1020 ne funkcionise voice call counter, black je verzija, sve tip top, ali nece, nije mi ni toliko bitno, ali bi volio da znam, gdje bi mogao biti problem?BH telekom je kartica, na preplati sam, ako to ima kakve veze?
    pozdrav

    ReplyDelete
  10. Ja kako znam onaj counter radi "sporo" i prvi broj desno bi znacio nesto kao sat. A ne minuta. Evo i kod mene stoji na 0 iako sam telefonirao. Znam da sam kod lumia 920 nesto malo imao nakon par mjeseci pa onda moze prvi broj biti samo sati razgovora, pa onda dani lijevo i skroz lijevo mjeseci. Ali mozda se i varam.

    ReplyDelete
  11. Hvala na odgovoru

    ReplyDelete

Ostavite komentar