6.2.14

Usporedba Lumia 925 i Lumia 920 (tehnicki dio – specifikacije)

IMG_4004

Nakon proslog clanka danas cemo se pozabaviti drugmi djelom usporedbe ova dva fantasticna uredaja iz Nokije. Danas je na redu kako vidite po naslovu tehnicki dio ili specifikacije telefona. Uporedit cemo svaki aspekt koji je poznat javnosti i izvuci zakljucak za lajke sta to zapravo znaci.

Lumia 920_925

Evo na slici iznas ukratko prve specifikacije i one koje su obicnim korisnicima medu vaznijima. Ako direktno uporedimo jedan spram drugog, prvo u ruci sto se osjeti jeste tezina Lumia 920 uredaja, ta tezina kako smo ranije vec pisali je radi dodatnog djela za bezicno punjenje i do same konstrukcije telefona. Lumia 925 ima samo 139g, dok Lumia 920 ima 185g.

IMG_3998

Po dimenzijama se takode razlikuju ova dva uredaja. Nokia lumia je za nekoliko mm duza, malo sira i dosta deblja. Kod Lumia 925 pise debljina od 8.5mm a ta debljina se odnosi na tacku gdje je telefon najdeblji, a to je ako mjerimo i debljinu kamere do zaslona. U stvarnosti ako pogledamo cijeli oklop Lumia 925 ostali dio ako izuzmemo kameru je jos dodatnih 1 - 1.5mm tanji. Debljina od 10.7mm kod Lumia 920 se odnosi isto tako na najdeblju tacku tijela, a to je isto na kameri, ali se kod lumia 920 ta debljina proseze cijelom duzinom uredaja.

IMG_3995

Dalja razlika ova dva uredaja jeste sami zaslon. Fizicka velicina je ista ali tehnologija je drugacija. Nokia Lumia 920 koristi IPS LCD zaslon, dok Lumia 925 koristi AMOLED zaslon. Staklo ispored oba zaslona je Corning Gorrila Glass 2. Rezolucija na oba zaslona je ista (768x1280). Razlika u tehnologiji se odnosi na AMOLED i LCD, na slikama je to tesko pokazati ali ta dva zaslona su veoma razliciti, oba imaju svoje prednosti i mane o kojima cemo pisati u clanku koji je namjenjen samo za zaslon.

Kamera kod oba uredaja je 8.7mpx ali sa malom razlikom, Nokia Lumia 925 ima dodatno staklo u optici Carl Zeiss-a koje dodaje na ostrini svakoj fotografiji.

Duzina objektiva na oba uredaja je 26mm, f stop broj je takode isti f/2.0. Razlika u fotografiji je takode u samom blicu, Nokia Lumia 920 ima tzv. “short pulse high power dual LED” (kratkotranji visoke snage dual LED blic) i to se primjeti da se ponasa kao xenon blic, dok Lumia 925 ima samo dual LED koji se malo drugacije ponasa i malo je sporiji.

Druga razlika u fotografiji jeste da Lumia 925 ima ISO do 3200 iz kutije direktno, dok za Lumia 920 je bila potrebna softverska nadogradnja u proslosti da bi omogucila ove vrijednosti ISO osjetljivosti.

Baterija kod oba uredaja jeste istog kapaciteta, i to 2000mAh, ali postoji razlika u samom tipu baterije. Nokia Lumia 920 ima BP-4GW bateriju, dok Lumia 925 ima BL-4YW. Ne znam jeli to samo razlika u obliku baterije ili je i u kvalitetu. Ali mogu reci da po specifikacijama pise da Lumia 920 ima 19 dana standby, dok Lumia 925 ima 18 dana. To nije neka razlika.

Interna memorije se takode malo razlikuje, Nokia Lumia 920 ima 32GB interne memorije, dok Lumia 925 ima samo 16GB. Postoji i varijanta Lumia 925 sa 32GB ali je ona samo za Vodafone mreznog operatera. Oba uredaja nemaju utor za microSD kartice.

Bitno je jos napomenuti da Nokia Lumia 920 ima nize vrijednosti zracenja, SAR EU vrijednost za Lumia 920 je 0.70 W/kg (uz glavu) dok Lumia 925 ima vrijednosti od 0.81 W/kg. Naravno obje izmjerene vrijednosti su u dozvoljenim granicama regulatorne agencije koja se bavi tim.

Ostale specifikacije su identicne u oba uredaja a to su:

  • Snapdragon s4 procesor dvojezgreni taktovan na 1.5GHz
  • graficki procesor Adreno 225
  • RAM od 1GB

Za tehnicke specifikacije mogu reci slijedece, a to da oba uredaja super funkcioniraju sa ovim specifikacijama i necete imati nikakvih problema sa aplikacijama. Nadogradnje takode sve ce te dobijati jer ova dva modela se jos smatraju boljim modelima u Windows Phone 8 ekosistemu. Razliku u koristenju radi tehnickih specifikacija necete primjetiti jer su skoro pa iste, jedina je razlika zaslon, ali o tome cemo u slijedecem clanku opsirnije.

16 komentara :

  1. Mene interesuje kod nokije 920,kada se slikaju brzi predmeti u toku slabog osvetljenja,da li slike ispadaju bas kao kod telefona sa xenonom ili su mutne?

    ReplyDelete
  2. To je sve relativno. naravno xenon blic ce malo "zamrznuti" objekat. to naravno nije moguce istom jacinom kod lumia 920 i 925. jer xenon blixc ce radi svoje brzine moci omoguciti brze osvijetljenje cijelog podrucja slike, i zato nokia moze namjestiti na 1/100 ili i /250s da okida, dok kod lumia 920 ostane recimo na 1/80. to su fotografska pravila. sto krace traje vrijeme okidanja to manje ce se objekat koji se krece ostavljati trag.

    ReplyDelete
  3. Da zaboravio sam napisati a mozda je i to neki hardverski kvar pa mi crpi bateriju.Pri malo intezivnijem radu,ili malo duzem razgovoru mobitel se jako grije i to u gornjem desnom uglu jako puno do te mjere da nije ugodno drzati tu prst i manje intezivno u gornjem ljevom uglu(sa zadnje strane u oba slucaja ne na displeju).Pretpostavljam da se ti fizicki nalazi CPU i GPU.Znam da mora se mobitel grijati pogotovo sto je to sve stisnuto u maleno kuciste bez hladnjaka,ali bas se ugrije da fak nije ugodno drzati tu prst.

    ReplyDelete
  4. Pozdrav,

    evo ovako sto krace da se drzim a da ti na sve odgovorim :) hvala na komplimentu za prognozu, radim vec na poboljsanju aplikacije. A sto se tice wp8, on jeste super. Jednostavno radi. Ljudi meni ne vjeruju da nikad u koristenju od 2011 od wp7 pa sve preko lumia 920 od zadnje godine aprila i sve do sada na lumia 925 nisam nikada resetovao telefon radi nedostataka. To uradim samo kada ima neka nadogradnja, ustvaro to uradi sam... A jeste mocnija u ruci lumia 925, i znam taj osjecaj i navikao sam se i ja bio na nju i bila mi je super ok. Kada sam dobio 925 osjetio sam razliku u tezini i debljini, primjetno je posebno kada sam uzeo nakon par dana lumia 920 opet u ruku.

    sto se tice baterije ono sto pise 18h u recimo 3g, to nije moguce u normalnim uslovima. Ono sto pise standby od 18-19 dana to jeste moguce jer tada je sve pogaseno i telefon jednostavno skoro nista ne radi. Ali wp je tako napravljen da cim ga pocnes koristiti on obracunava po koristenju procesora novo preostalo vrijeme. I ustvari je to precizno jer te nece slagati, ali nedostatak je sto on uzme u obzir kao da ces do kraja baterije tako koristiti telefon kao u tom trenutku. Naravno to se normalizuje nakon par sedmica koristenja, ali da se vratim na tvoj slucaj. Normalno jeste da traje 24-26h uz recimo jedan ili dva email racuna i 10 fotografija uz nekoliko poziva, recimo 1-2h na 2 ili 3g. Naravno uz to da aplikacije rade i u pozadini, kazes da kpd tebe su ugasene i onda bi trebalo malo samo duze trajati. Gasenje svih aplikacija u pozadini produzit ce mozda samo 15min, ne vise. Sve zavisi koje su u pitanju.

    ja savjetujem gasenje here drive aplikacije iz pozadinskih procesa jer ona konstantno prati lokaciju a to najvise trosi bateriju. Mislim ok je jednom ako uzme lokaciju ali here drive je mjeri poceto u pozadini i to isprazni bateriju dosta brze. Onda postoje aplikacije kao viber, whatsapp, kik i druge za slanje poruka. Te poruke trose isto dosta bateriju jer dok pises aplikacija drzi konstantnu konekciju do servera i do druge strane, do drugog korisnika. Posebno kik ima brzu konekciju a ona se mjeri u tome koliko cesto u sekundi provjeri nove poruke, kik je tu na prvom mjestu, whatsapp za njom.

    ima pored ovoga jos uzroka npr lumia 920 kao prvi je ono "dupli pritisak za paljenje" to ce ti oduzimati dosta vise baterije nego uredaj kome je to ugaseno. Drugo ima glance screen, on iako refresh radi jednom ili dva puta u minuti ipak na lcd zaslonu trosi struju jer na lcd zaslonu i ona crna pozadina je osvijetljena. To se vidi u mraku posebno da je crna boja ipak u pozadini osvijetljena, kod amoled zalona kao lumia 925 radi samo ovaj dio gdje su bijeli pikseli, i crna pozadina je "ugasena" i trosi manje bateriju.

    ja kako sam jos cuo ali ne vjerujem posebno u to jeste da automatsko osvjetljenje zaslona isto trosi bateriju jer senzor radi konstantno ali ipak to auto osvijetljenje smanji zaslon vecinom na ispod "medium" jacine i tim ustedi cak. Pa ne znam koliko je tu istine. A sto se tice emaila dobro si postupio ako nemas puno emaila ili nemas potrebu non stop ih skidati on koristi rucno azuriranje, drugi najbolji nacin je auto skidanje emaila "kada stignu" jer je to bolje nego svskih 15min da pregleda.

    a u pravu si da ce u servisu tako postupiti, samo pravi serviseri ce isprobati bateriju i njen kapacitet, stavit ce je na punjenje i mjerit ce mAh prilikom punjenja i onda ce kapacitet izmjeriti jos jednom kapacitet kada zavrsi i zadnje prilikom potrosnje normalne. Ali lakse je i serviseru samo da ibaci novu bateriju... Ali da nije dugo stojala jer te imaju onda smanjen kapacitet i nece se nekada ni puniti.

    mislim ako je telefon jos pod garancijom sto vjerujem da jeste jer nokia ima 2 godine garanciju od prvog paljenja telefona. Onda imas pravo na reklamaciju. Kod mene pise da na bateriju imam 1godinu garanciju, na uredaj dvije godine, a na memorijsku karticu tj. Memoriju telefona 6mjeseci garanciju.

    ReplyDelete
  5. I ovo je normalno ponasanje. Nokia ne posjeduje aktivni kuler. Ima samo bakarna traka preko cpu i memorije i svih uredaja koji griju kao gps i ostali. Ona naravno da rasprsuje toplotu ali ne dovoljno i tako uredaj grije. Kod lumia 920 je to bas gdje si opisao. Kod lumia 925 je to gdje su tipke za zvuk na toj strani i na vrhu telefona. Kod lumia 920 sam par puta primjetio prilikom punjenja telefona da se ugrije toliko da nije ok za drzanje, to isto se moze desiti prilikom praznjenja baterije ako se prazni istom brzinom kao sto npr puni. A to je oko 25-30% ili vise na sat.

    ReplyDelete
  6. hvala na odgovoru.Sto se tice aplikacija u pozadini ja tacnije imam 3 aplikacije koje rade u pozadini a to su Battery Pro,MicroSalat i prognoza.Sve ostale pa i HERE drive su ugasene.Kao i same lokaciske uslugu.Samo sto sam pokusao par puta u automobilu da koristim navigaciju,to jeste da je isprobam i mogu reci da sam i vise nego zadovoljam u milimetar je precizna.Sto se tice KIK,WHATSAPP njih ne koristim...a Viber koristim ali samo kada sam konektovan na WIFI(on mora jesti bateriju to mi je razumljivo),ali i Viber ne koristim cesto.
    "dupli pritisak za paljenje" tu opciju ne koristim,nije mi zanimljiva niti malo,kao ni glance screen,jednostavno sam te opcije iskljucio jer su meni "bezveze".Da i NFC ne koristim,rijetko ko ga ima od mojih poznanika.
    Da kao sto rekoh mobitel je pod garancijom,uzeo sam ga na pretplatu u BH- telekomu na 2 godine,tako da ima jos uvijek garanciju s obzirom da ga ja koristim tek 5 mjeseci.A hipoteticko pitanje ako je sada ovako losa baterija sta ce biti za godinu ili dvije...trajace 2-3 sata.Neznam sta da radim....

    ReplyDelete
  7. Da to si u pravu sto se tice baterije. Naravno mozes tu pomoci pravilnim punjenjem tj. pustiti da se isprazni telefon pa napuniti do 100% i iskljuciti. Ali to sigurno vec znas :) u tom slucaju ako opadne na nivo ispod zeljenog onda se u servisu moze zamjeniti baterija jer samo Nokia i ovlasteni servis na lumia 920 bi trebali mjenjati bateriju.

    ReplyDelete
  8. Drago mi je da je to "normalno" ponasanje,pretopstavljao sam to a i danas sam na internet starnici Notebookcheck nasao sasvim slucajno recenziju detaljnu i tu sam vidio da se Lumia 920 u gore navedon djelu grije cak do 53.3 C...Da i ja sam prilikom punjenja primjetio da se isto tako mobitel pocne grijati,samo sto pretpostavljam da je to stav sto koristi se expresni punjac sa vise mA

    ReplyDelete
  9. Pa dobro nije bas "normalno" nama korisnicima ali nije kvar. Tu moraju jos raditi proizvodaci baterija a ima uskoro i nesto novo preko frekvencija koje trose manje struje. Na tome radi microsoft research trenutno. A ja koristim punjac koji sam dobio i on napuni s 1% do 100% za 1h i nekoliko minuta. Mozda 1h i 30min. To je veoma brzo.

    ReplyDelete
  10. ma nista jos cu malo "testirat" mobitel,pa cu im onda odnjeti u servis da vidim sta ce uraditi....i reci mi u cemu je problem.Hvala na odgovorima.

    ReplyDelete
  11. Znam da nije tema, al vidim da je u BiH stigla black nadogradnja za lumiu 520 al samo za country variant telefone dok za Bh mobile je jos u razvoju. Jel postoji nacin da se zaobice Bh mobile i da se skine nadogradnja....

    ReplyDelete
  12. Nije tacno da se WP nikad ne restartuje. Na L800 najcesca kombinacija za restart telefona je bila kad slusam muziku i listam neke ne mnogo zahtevne strane na internet exploreru. Sad na L920 poslednji restart je bio kad sam pokrenuo igricu a u pozadini je bio otvoren pdf. Cak mi je jednom "pao sistem". Znam da mi je bio otvoren IM+, otkljucam fon, par sekundi nesto ucitavao i ugasi se. Bukvalno nista nije htelo da radi, ali kad se poveze kablom na pc, racunar ga vidi. Na kraju sam morao nov WP8 da ubacim preko Nokia Care Suita.

    ReplyDelete
  13. Reći će da je sve u redu i da aparat radi kako treba,jer ja sam svoju 920 slao u servis baš iz tog razloga zbog baterije i kao sve je ok i uređaj radi ispravno. I naravno bio sam 10 dana bez moba... Sve u svemu nikakve koristi od servisa.

    ReplyDelete
  14. Znam ja to dobro,imam priatelja koji mi radi u Samsungovom servisu + sto sam se prije nego cu kupiti mobitel zatekao u MobisuBH(moj serviser),i vidio kako se bahato ponasaju i premam kupcima a i prema uredzajima.S tim kada sam nakon mjesec dana se prvi put nijam u servisu obratio oni su me "ismijali" cak se nisu udostojili da me detaljno saslusaju.Uglavnom Josipe sta si ti uradio sa svojom L920 i baterijom???Mislim jesili zamjenio bateriju ili si se pomirio sa tom cinjenicom?

    ReplyDelete
  15. Nisam ništa riješio punim mob svako veče i to je to, nekad svaki drugi dan ovisi o korištenju. S tim da je kod mene sve uključeno i lokacija i sinkronizacija 2 mail računa svaki sat i glance i dvostruki tap na ekran za otkljucavanje...znači baš sve osim bluetut i nfc. Jer kad sam i sve gasio nisam primjetio neku veću razliku u trajanju baterije tako da sve ON i preko noći na punjač i gotovo... 😃

    ReplyDelete
  16. Druze imam L 920 . Nemam nikakvih problema . Telefon kupljen u austriji nov . Zanima me tvoje mislhenje her zelim da kupim L 930 koje su mane i prednpsti na 920

    ReplyDelete

Ostavite komentar