1.2.14

Nova slika Windows Phone 8.1

WP 8.1[2]

Ovih dana kruzi jedna nova slika WP8.1 operativnog sistema po internetu ali nisam je htio objavljivati iz razloga zato sto smo se upecali na lazne videozapise o Cortana nedavno. Sada nakon sto sam provjerio tacnost ove fotografije mogu je slobodno pokazati i vama, s malim zakasnjenjem.

Radi se o odvojenim kontrolama za zvuk u Windows Phone 8 sistemu. To nas ocekuje 100% potrvdeno u WP8.1. Kao sto vidite na slici ispod dizajn ne lici bas na dosadasnji Windows Phone, dosta toga se promjenilo. Primjera radi do sada nije bilo po dizajnu WP-a da se ikone stavljaju bez kruga u kontrole bilo koje. Drugo da nisu u liniji jedna ispod druge.

WP81_Volume_controls

Sve su to izgleda male promjene koje nas cekaju u WP8.1 i koje ce kako sam provjerio promjeniti cijeli sistem u izgledu i u funkcijama. Naravno to su sve sitnice koji neki i nece ni primjetiti ali ipak te sitnice su korak naprijed.

Imam jos potvrdu da ova kontrola za zvuk nece biti dostupna uvijek nego ce biti “content aware” znaci po sadrzaju aplikacije i sistema “ona” ce dodavati funkcije i slajdere. Primjera radi ako ste u muzickoj aplikaciji ovdje ce se pojaviti ovaj slajder donji koji vidite, u drugoj aplikaciji ce biti drugi slajder koji bi trebao da regulira tamo zvuk za tu aplikaciju, a da prilikom toga ne dira zvuk koji ste namjestili u prethodnoj aplikaciji.

Nisam bas siguran jeli to najbolje rijesenje ali to je sto ljudi zele. Ja odma pronalazim manu u tome, smanjis zvuk u muzickoj aplikaciji i odes u email, tamo zelis pokrenuti opet neku muzicku numeru i pritisnes glasnocu dole ili gore i dobijes kontrole za muziku pritisnes play, a zvuk ostao onako smanjen, kako regulirati taj zvuk?! Tada bi morao opet otici do aplikacije za muziku i pojacati pa se vratiti na pisanje email-a. To je bio razlog zasto je Microsoft uveo generalnu glasnocu zvuka za cijeli sistem da se jednostavno moze pojacati sve odakle god hoces. Ako rijese i tu “gresku” koju sam nasao vjerujem da ce korisnici biti zadovoljni. Naravno ovo se moze rijesiti jednostavno. Moze se uvesti da “glasnoca” pazi da li radi neka aplikacija za glazbu, ako radi da njena kontrola uvijek bude prisutna na postavkama za glasnocu tipkama glasnoce + ili –.

Sta vi mislite o ovome? Jeli vama potrebna ovolika kontrola zvuka i glasnoce?! Ja znam da dosta korisnika ovo prizeljkuje.

izvor: WPCentral

5 komentara :

  1. Po mom misljenju jeste. Iz razloga kad recimo slusam muziku preko slusalica u stanu ne treba mi jaci volumen od 1 max 2. I tako ostane, zaboravim pojacati, kod igrica takodjer, nekad iskljucim zvuk skroz i ostane tako

    ReplyDelete
  2. Da to si u pravu. Zato kazem ako mogu rijesiti da se mogu pojacavati zvukovi recimo muzike i dalje s bilo kojeg prozora onda cebiti dobro.

    ReplyDelete
  3. Nije sve tako sivo. Jesi u pravu da je malo poglup plejer, zato postoji xbox music koji je bolji i o kojem smo pisali ranije. A to sada sto nema neke funkcije sto ima android to je druga tematika. U Windows Phone moras zaboraviti na foldere, kakvi folderi?! Zelis muziku da prebacis, otvori svoj Windows Phone na racunaru kao i da otvaras USB stik, prebaci muziku u Music folder i gotovo. sta tu nije ok?! ako zelis inhronizaciju muzike imas dekstop ili windows 8 aplikaciju s kojom mozes prebacivati svoju muziku na telefon. I nije potreban uopste internet pristup. A ja kao vlasnik preko 10.000 pjesama i trenutno imam oko 6GB muzike na telefonu super se snalazim u trenutnoj aplikaciji. To je sve stvar ukusa, a jos prije ukusa stvar je s kojeg sistema si presao na Windows Phone. Ja primjecujem da korisnici sa android i iOS uredaja zele na svu SILU iste funkcije kao Android ili iOS, pa se pitam zasto su prelazili ako to ima neki android od 100€?! Niko nije prisiljen, svako odgovara za svoju kupovinu, mislim nema ljutnje tu ali ne mozes traziti nesto da ti neko napravi jer si navikao tako od ranije. Ja se slazem da nije ok player i da mu treba jos dorade dosta ali xbox music pokazuje odlicno kako mogu napraviti bolji muzicki plejer i xbox music ce ionako zamjeniti dosadasnji muzicki app u Windows Phone.

    ReplyDelete
  4. Uros Jelicic03 February, 2014

    Ne radi se o onome na sta sam navikao vec o prisili da koristim nesto sto je ocigledno lose a to cu ti objasniti ovako.. Dakle ti kazes ovako da prebacim muziku kao na usb stick, ok to je prvo sto sam uradio cim sam dobio telefon dakle prebacio sam svoj folder sa muzikom sa starog tel na l920 u tada prazni folder, sve kako si rekao.. Moj problem je sto onda kada pokrenem music aplikaciju na tel dobijam listu sa izvodjacima albumima i pesmama na ciji raspored ne mogu da uticem nikako na telefonu vec moram da se vracam na desktop i sredjujem id tagove za 1400 pesama rucno pesice jer glupi telefon nema opciju da iz muzickog plejera vidi kako sam slozio muziku po folderima(proces koji traje godinama i radi se u hodu koriscenjem). Je l ti sada jasno "sta mi tu nije ok".. I to nije stvar ukusa i da ja na silu zelim da wp8 bude kao android koji sam koristio godinama, naprotiv jako mi se svidja OS takav kakav je, cak i taj muzicki plejer ima genijalnu opciju nadogradnje tj dodataka(drugih programa) jer u stvari uvek pusta muziku iskljucivo sa sistemskog plejera...
    Nisam spomenuo da telefon ima ozbiljan bag da duplira pesme(kod mene neke imaju i do 4,5kopija).. Sto se tice xboxa ne mogu da ga skinem sa store-a trazi nekakav nalog a i koliko sam citao ni on ne resava "moj" problem..
    nije stvar u tome sta se meni svidja, sta je zelim kako nesto treba da izgleda vec sto je upotrebna vrednost takvog proizvoda koji je kupljen za veliki novac prakticno nepostojeca.. Mislim da je bezobrazno od strane MS-a da nas u 2014oj godini pored takve konkurencije sisaju ko ovce na glupostima.. a mogu da imaju potpun, zaokruzen produkt samo kad bi hteli, a zasto nece nije moja stvar

    ReplyDelete
  5. Uros Jelicic03 February, 2014

    I moja greska xbox muzicki plejer koji ti kazes da ce menjati sistemski ne postoji u store-u.. Dakle zivis na balkanu nemaaaaa za tebe

    ReplyDelete

Ostavite komentar