15.2.14

Novi dan, nove informacije o WP8.1 (pozadine, nove plocice, downloadi itd.)

Windows Phone 8
Svakim danom kako se blizimo 02. aprilu sve vise saznajemo o Windows Phone 8.1 nadogradnji, sve vise se potvrduje da Microsoft u ovoj verziji ispunjava sve moguce zelje korisnika. U ovom clanku cu pokusati da sumiram sve novije stvari koje nisam do sada objavio.

wp8-1 backgrounds

Kao prvo potvrdeno je iz dokumentacije pozadine iza Live Tiles. Juce je bas Tom Warren objavio jedan zanimljiv twit koji nisam htio objavljivati jer je on u njemu napisao “kako bi bilo lijepo da se moze postaviti pozadina u WP8.1”, danas dobijamo informaciju da ce to biti moguce kako i pise u dokumentaciji WP8.1. Kako vam se cine slike iznad? To je on objavio u svom twitu. Vidi se da nije pravo po tome da su “People”, baterija, sat identicni a to uhvatiti da bude sve troje isto dva puta nije moguce.

windowsphone81-start-theme-ie11-sync_thumb_3

Sada imamo dokumentaciju koja potvrduje ovu funkciju, i osim nje dokazuje jos mnogo drugih stvari. Prvo u 8.1 ce biti postavke drugacije, bit ce nesto kao “postavke” > “Start + teme” u tim postavkama cemo vidjeti teme, postavljanje pozadina, akent boja, i sto je mozda najvaznija funkcija tu ce moci neki modeli odabrati i novi Start zaslon sa vise Live Tiles kao Lumia 1520 (vjerovatno svi oni sa 4.5” – 6” zaslnima).

Idemo dalje, ovdje nije kraj. Slijedece na redu je folderi gdje ce biti smjesteni Download-i svi. Imat cemo pristup tim folderima direktno sa telefona, a i kada prikljucimo telefon na racunar. Evo i slika kako to izgleda sve. Ovi zasloni ce se pojavljivati i moci koristiti i za upload i za download podataka.

upload - download wp 8-1

Pored toga je potvrdeno da cemo moci skidati muziku direktno u muzicki folder, tako ce aplikacije poput Xbox Music, osnovna muzicka aplikacija i druge muzicke aplikacije moci prepoznati pjesme koje skinete direktno iz IE na vas telefon. To pokazuje slika ispod.

music-folder

Microsoft sa ovom nadogradnjom izgleda ispunjava sve zelje, bas sve sto sam ikada cuo a da to ima smisla. Sta vi mislite o obimu ove nadogradnje, jeli ovo dosta novih potrebnih funkcija ili ne? Naravno ovo jos nije kraj i do 02. aprila cemo dobiti jos informacija. Kao sto je Tom Warren rekao “ovo je samo pocetak novih funkcija…, ima tu jos dosta.”.

22 komentara :

  1. malo pomalo stizemo i prestizemo android OS

    ReplyDelete
  2. jeeee pozadine.. :) a bas sam pitao pre par dana.. :)

    ReplyDelete
  3. Da, ja nisam vjerovao ali eto. Ipak ce biti. Bolje da je tu nego da nema. Nece nikome smetati ako ga ne koriste.

    ReplyDelete
  4. Po funkcijama ide wp :) treba biti zadovoljan ,to ja govori. :)

    ReplyDelete
  5. Sto se mene tice sve ali bas sve jebtu sem jedne stvar koja je logicna i koja bi trebala vecini ljudi. Koliko sam vidio samo call counter fali. Tipa data sence za pozive i poruke jer se ovako prilicno tesko kontrolisati na pretplati a nije mi ok da svaki puta moram cimati call service da vidim koliko besplatnih minuta imam a ni jedno app rjesenje nije funkcionalno jer se mora zvati i pisati sms kroz aplikacije a to spada u po meni jednu od osnovnih funkcionalnosti i mislim da bi koristila milionima korisnika tako da nije zanovjetanje za neku glupost a na svim drugim tel to mozes vidjeti. Mislim mozda ce i doci sa wp8.1 ali o tome nije bilo glasina. Ako imas sdk mozes li provjeriti da li postoji ova funkcionalnost?

    ReplyDelete
  6. Ako mislimo samo na brojac poziva svih ukupno, onda ta funkcija vec postoji, nalazi se u postavkama pod "mreza+" aplikacijom, tu na dnu pise brojac poziva. A u sdk direktno ne mogu da nadem nesto "bolje" sto bi recimo zapisivalo broj poruka, i onda broj poruka u zadnjih 7 dana i zadnji mjesec. A to isto i za pozive, to bi bilo potrebno, a mozda bude ugradeno jer ja iz emulatora ne mogu napraviti poziv da provjerim hoce li se negdje pojaviti, a dosta aplikacija ugradenih ne mogu ni da otvorim, samo se zatvore cim ih otvorim. plus kako sam saznao danas dosta toga je zakljucano i nedostupno... :( vidim ovamo fajlove za sve, ali toga nema u emulatoru.

    ReplyDelete
  7. Ovo je sve bolje i bolje wp the best

    ReplyDelete
  8. Trebalo bi pozive u istoriji poziva grupisati po imenu kao poruko sto su grupisane. Nepregledno je ovako. Pozovem par puta isti broj i on se u istoriji pojavi za redom...

    ReplyDelete
  9. Nista se detaljno ne zna, ja samo onako pisem 4.5" jer mislim na 4" ili manje bi izgledalo premalo. Ali sve je moguce. :)

    ReplyDelete
  10. Martin Marca Visković15 February, 2014

    A da, skužio sam, reci mi jesi možda saznao za nekakvu glasinu hoće li htc uskoro izbaciti novi wp uređaj? Mislim da bi im bilo krajnje vrijeme. :)

    ReplyDelete
  11. Gdje je ovaj sa fm transmiterom da pita? Hehehehhe

    ReplyDelete
  12. Evo me. Slusam muziku na L920, naravno da muziku saljem fm transmiterom sa Nokie701. Znas Nokia 701 ima file menager i lakse mi je da preko nje slusam. Skinem neki .rar symbian torentom, otpakujem .rar X plore-rom i fm transmiterom saljem na Lumiu :P

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha svaka cast!!! :D a ja mislio treba ti za auto!? Hihihi

    ReplyDelete
  14. Wp8.1 ce imati mogucnost skidanja svih podataka. Zbaci bas svih ;) fm transmitter mozda se moze i napraviti ako postoji hardver za to, a to ne znam.

    ReplyDelete
  15. Jesam, ali nema specifikacija jos. Sada nakon preuzimanja nokije ostao je samsung i htc. Dolazi jos sony a htc i samsung se prica u aprilu na prezentaciji wp8.1 ce biti htc i samsung uz uredaj iz microsofta zajedno sa nokijom.

    ReplyDelete
  16. Dino, mene zanima pošto se sve više huška o tome da će biti nadogradnja live tilesa( bice 6 u redu) ako to bude samo za telefone preko 4,5" da li postoji mogućnost
    da na neki nacin i ja to nadogradim npr. u nekom servisu i ako ja imam lumiu 820 (4,3")
    slušao sam o tim "nasilnim" ili ti "piratskim"
    nadogradnjama.Hvala.

    ReplyDelete
  17. Dobro pitanje za sve koje zanima. Jos nije poznato ko ce sve dobiti u postavkama da moze namjestiti novi Start zaslon tj. 6 malih live tile ili 3 srednja. Ali ako bude recimo za uredaje od 4.5" pa na vise onda ne postoji nacin na koji bi neko to mogao promjeniti osim kod Samsung ativ s koji je ionako preko 4.5 " jer je on otkljucan i dozvoljava manipuliranje regitry podatcima. Za sada Nijedna Nokia Lumia to ne dozvoljava niti je hakovana da se moze bilo sta dirati u sistemu. Tako da ako ogranice na 4.5" i vise nema tog servisa koji to moze promjeniti.

    ReplyDelete
  18. Citam informacije o WP 8.1 i sve vise i vise mi se svidja,a posebno ovaj manager,nekako bi volio kada bi mogli "hakovati" neke igrice,ostali smo uskraceni u tom smislu,jer na Iphone i Androidima to moze i to bi "dovuklo" puno gamera...

    ReplyDelete
  19. hakovanje u bilo kojem smislu nije dozvoljeno i dovuklo bi samo probleme za Windows Phone. A file menedzer u 8.1 nece biti da mozes dirati sto zelis po sistemu, imat cemo pristup dokumentima, slikama, muzici i osnovnim folderima. To je i dosta za koristenje telefona. On nece dozvoliti cackanje po sistemu.

    ReplyDelete
  20. I mislio sam da to nece Microsoft dozvoliti,jer bi to vas razvijace najvise ugrozilo,ali moje je da pitam...

    ReplyDelete
  21. da, ugrozilo bi one koji zaraduju od toga. a ima hakiranih aplikacija nazalost. treba ti otkljucan telefon i ostalo imas na netu pronaci, ali cim se pojavi nadogradnja za tu aplikaciju ona ce stojati u trgovini kao da se azurira ali nece se moci azurirati jer ce prepoznati da je "lazna"

    ReplyDelete

Ostavite komentar