23.2.14

Microsoft predstavio nove proizvodace Windows Phone uredaja

MWC2014-287_575px1

Danas prije oficijelnog MWC u Barseloni je Microsoft je odrzao konferenciju za novinare i predstavili su neke novosti kao Facebook Messenger i dual SIM podrsku o kojoj smo pisali vec ranije. Pored toga prezentirali su danas 8 novih proizvodaca Windows Phone uredaja, medu njima se nalazi opet LG koji je kako neki znaju bio vec WP7 proizvodac.

U slijedece vrijeme ce novi proizvodaci biti:

  • Foxxcon, Karbonn, LG, Gionee, JSR, Lenovo, Longcheer, Xolo

Neki od ovih proizvodaca za vas su nepoznati ali su u svojim regijama veoma poznati proizvodaci koji su prepoznali potencijal Windows Phone 8 operativnog sistema i koji zele uskoro da porizvode nove telefone za Microsoft. Sa ovim novim proizvodacima sada Nokia ima malo teze trziste, ali posto znamo da je Microsoft preuzeo Nokiju i u uskoro se vrsi predaja to znaci da trebaju novi jaki proizvodaci koji ce nastaviti dobrim radom kao sto je to radila Nokia.

5 komentara :

  1. Znaci nista od Sony mobitela sa WP8.1,eh ja sam se ponadao tim glasinam i ako bi izbacili mobitel vrhunskih karakteristika ja bih odmah zamjenio svoju Lumiu 920.....ali sta je tu je ima jos vremena da se predomisle.

    ReplyDelete
  2. Vidis uvukla se greska :) Microsoft je ovdje objavio sve one koji su do sada rekli 100% da, ja kako znam i Sony je rekao 100% da hoce. Ne znam zasto ih nisu stavili na spisak.

    ReplyDelete
  3. Za mene licno ja sam veili fan Sony-a jos i doba sa njihovom suradnjom sa Ericssonom.Za mene su tada pravili daleko najbole multimedijalne mobitele.Sada kako organski ne podnosim "glupi" i zapetljani Android kupio sam prvi put u zivotu mobitel marke Nokia,i iako se pokazao vrhunski modelom napravljenim 2012 godine,i ako je odlican u svakom pogledu....stara ljubav nema zaborava Sony.

    ReplyDelete
  4. Stefan Terzic23 February, 2014

    Konacno se siri WP familija :). Ja sam skoro presao sa androida na wp, i mnogo sam zadovoljan. Kada sam uzimao telefon opredelio sam se za lumiu 820, mogao sam uzeti ativ s jeste po specifikaciji bolji ali nekako mi Nokiji vise pristaje WP, to je mozda stvar ukusa ili sam se zasitio samsunga, Sigurno je to da su nokia telefoni veoma kvalitetni. Pozdrav

    ReplyDelete
  5. Da Nokia je u cijeloj seriji od lumia 800 pa do danas pokazala da kvalitetne uredaje prpizvode.

    ReplyDelete

Ostavite komentar