11.2.14

Viber za Windows Phone 8 ima slijedecu nadogradnju

viber setup
Viber je prije samo par dana ima zadnju nadogradnju u kojoj su dodali naljepnice kao i nove funkcije. Nakon te nadogradnje mnogo ljudi se zalilo kako aplikacija ima dosta gresaka i kako uopste ne radi dobro, ova nadogradnja vjerovatno popravlja te novo nastale greske.

Nisam provjerio da li su popravili pozive tj. da li se pozivi mogu primati iako je aplikacija zatvorena, ipak je Viber primarno VOIP aplikacija, a ta funkcija je na nivou Windows Phone 7 aplikacije ili bolje receno 2011. godine. Windows Phone 7 radi nemogucnosti sistema ne moze da prima pozive od zatvorene aplikacije ali Windows Phone 8 ima tu mogucnost i zaslosno je da kompanija kao Viber se ne potrudi i rjesi to vec jednom, ipak je 2014. godina.

Kako sam citao malo ocijene za Viber vidim da i nakon nadogradnje ljudi imaju cak i vece greske, ja savjetujem u to mslucaju da izbrisete aplikaciju i instalirate ponovo. Meni je u to mslucaju rijesil osve greske.
Viber aplikacijaViber
od: Viber Media inc.
Verzija: 4.0.1.0
Cijena: Besplatno

7 komentara :

  1. Probao i radilo sve, poruke i pozivi kad je zatvorena app.

    ReplyDelete
  2. Meni je nakon te nadogradnje sve radilo, i pozivi,tj sad mi sve radi, tako da ovu nadogradnju necu ni preuzeti da mi nebi pojavilo greske, jer tako mi je jednom whatsapp,sve radi savrseno, i dode nadogradnja i sve se sjebr, tako da ovo zaobilazim ;-)

    ReplyDelete
  3. Nadogradi ces :) nervirace te broj na ikonici za market.

    ReplyDelete
  4. Slazem se, i mene je strah ove nove nadogradnje :) tj.nije mi ni potrebna, jer sad sve radi kako treba. Poslije one nadogradnje od 29.1. nista nije radilo, pa sam izvrsila ponovo instalaciju i sad je sve ok...

    ReplyDelete
  5. Kod mene jos uvijek nema poziva. Dobijem samo obavijest o propustenom pozivu. A to je mislim dosta glupo od VOIP aplikacije. To bi bilo kao da WP Novosti aplikacija odjednom ne moze primati vijesti nego eto radi pozadina u njoj i nista vise :D vijesti su osnovna funkcija wp novosti aplikacije kao sto je poziv osnova viber-a.

    ReplyDelete
  6. Nesto jeste bolje nema vise da izlazi po 10 puta error kad ukljucis Viber. U prethodnoj verziji poruke mi nisu stizale vec samo notification, a poruka prazna. Sad poruke normalno saljem i stizu mi. Za razgovor nisam proveravao...

    ReplyDelete
  7. Ne može mi se instalirati Viber (i neke druge aplikacije) na Lumia 630. Upućuje na ažuriranje softvera iako sam prije dva dana instalirao Lumia Denim te nema novih ažuriranja softvera.

    ReplyDelete

Ostavite komentar