15.2.14

Nove pogodnosti za Windows Phone razvijace!

dev center
Microsoft je u zadnjoj godini imao toliko posla sa uskladivanjem Dev Centra za sve razvijace da su jedva stizali pregledati aplikacije, pa je jedan pregled aplikacije znao trajati 5-7 dana. Uz to su radili na spajanju Windows i Windows Phone trgovine sto se osjeti posebno na racunu za razvijanje.

Sada se stvari drasticno mijenjaju, ja sam licno ucestvovao u ispitivanju kako mogu popraviti Dev Centar za razvijace i prvo sto sam sugerirao jeste bas ovo da se certifikacija skrati. Ja sam predlozio samo da se uradi za razvijace koji regularno postavljaju nadogradnje za svoje aplikacije i koji zele sto prije rezultate da cuju od svojih korisnika, uz to sam predlozio da ako je aplikacija testirana za jednu stvar da se slijedecom nadogradnjom ne testira opet ta ista stvar.

U sustini nisam jedini koji tako misli i izgleda poslusali su razvijace. Od danas Microsoft je predstavio novi koncept pregledanja aplikacija, u kojem se skracuje pregled na 1h do 1 dan. Taj koncept poceo je vaziti za starije razvijace kako sam i ja primjetio na svom racunu, tako je WP Novosti placena verzija prosla za svega pola sata kroz cijelo testiranje. Za novije razvijace ce biti pusteno ovih dana i slijedecih sedmica.

Uz to su promjenili za one koji razvijaju za Windows aplikacije da mogu odrediti datum kada ce biti aplikacija pustena u trgovinu precizno. Microsoft ovim zeli da ubrza proces novih aplikacija sto ce i pomoci razvijacima mnogo, osim toga ce razvijaci vjerujem imati vise volje da rade ako ide sve ovako brzo.

Uz to uskoro nam stize WP8.1 (jos nekih 45 dana) i mi razvijaci dobijamo novi SDK pun novih stvari, imao sam priliku malo da ga danas testiram i mogu reci stvarno ima dosta dobrih stvari koje su na svom mjestu.

9 komentara :

  1. Sva najavljene novine su ok ali ja bih najvise voleo da vidim neki vid file manager-a, bar kao u simbijanu. I jos jedna stvar me nervira strasno, a to je da kad mi stigne sms delivery report da se ne cuje kao nova poruka vec kao notification ton.

    ReplyDelete
  2. Pa i to smo objavili. fila manager ce biti dostupan do te granice da mozes skidati podatke, te fajlove koristiti kasnije. file manager da mi diramo sistemske podatke to necemo sigurno vidjeti. Kao sto je to recimo Windows 7 i 8 da ides u Windows folder itd. Osnove kao download folder, muzicki fodler, slike, dokumenti i sve to ce biti dostupno u 8.1.

    A sms zvuk mozes svkaom kontaktu pojedinacno promjeniti, odes u kontakte odaberes ko ti pise sms i odaberes sms-zvuk. tako ce njegovi sms imati posebni zvuk. To je vec neko vrijeme prisutno...

    ReplyDelete
  3. a sorry nisam te razumio, sms deliver report si napisao :) e to je ipak obavijest a nije direktno sms. i zato ima ton notifikacije. jer na deliver report ne mozes odgovoriti.

    ReplyDelete
  4. Kad posaljem sms hocu da znam da li je otisao, ali da ne dobijem poruku sa tonon kao za svaki sms, vec da to bude neki ton kao recimo kad signalizira da je baterija pri kraju. Da bude kao na starim telefonima, recimo kao na simbijanu.

    ReplyDelete
  5. Shvatio sam kada sam jos jednom procitao. a po meni to ipak spada u sistemsku notifikaciju, jer nije direktno sms od nekog kontakta. razumijem da je pozeljno ali nije bas toliko od znacaja nekog.

    ReplyDelete
  6. Ja sam u opcijama iskljucio sms delivery confirmation i sad ne znam da li je poruka poslata ili nije. Da bar pise ispod poruke delivered ili tako nesto.

    ReplyDelete
  7. Ipak je to sms poruka, ne postoji nacin da se provjeri jeli poslala osim delivery report :) jer radi preko GSM i ako je report ukljucen dobijes obavijest, ako je iskljuceno nema obavijesti.

    A Windows Phone javi ako poruka nije poslana, ako nije poslala nakon 1 min. ili 2. se javi Windows Phone sa porukom i pise ispod "ponoviti slanje..."

    ReplyDelete
  8. Hoce li 8.1 biti na novim uređajima ili ce se moci update na WP8? Nisam neki strucnjak pa ne kontam. :D

    ReplyDelete
  9. Ne razumijem bas pitanje, ali evo da odgovorim kako sam shvatio. WP8.1 je slijedeca nadogradnja za WP8 uredaje. Svaki WP8 uredaj kao Samsung Ativ s, Htc 8x, Nokia Lumia od 520 do 1520 ce dobiti WP8.1 oko juna.

    ReplyDelete

Ostavite komentar