18.2.14

Swipe tipkanje demonstrirano na WP8.1 (video)

windowsphonekeyboard1_640_large_verge_medium_landscape

The Verge se javlja opet sa novim informacijama o WP8.1, danas spominju i demonstriraju tzv. Swipe tipkovnicu koja ce kako “brisete” prstom po slovima ispisivati prijedloge za rijeci, taj nacin tipkanja je dosta brzi nego dosadasnji, i u kombinaciji sa vec dobrim prijedlozima Windows Phone 8 tastature ce ubrzati pisanje drasticno. Pogledajte video ispod do kojeg je The Verge dosao i koji demonstrira uzivo WP8.1 tipkovnicu.

izvor: The Verge

9 komentara :

  1. Sad prvi put vidim da i ovo postoji uopste. Verovatno WP prati trendove, ali ovo je prakticno beskorisno.

    ReplyDelete
  2. Jeste beskorisno za one koji ne koriste sve funkcije sistema. Jedna mana jeste sto nema nasih jezika, da nam predlaze rijeci na osnovu toga ali postoji dodavanje rijeci i tako sam ja dodao sve rijeci koje sam ikad tipkao negdje i sve sto koristim na telefon postoji mi sada u rijecniku telefona. I primjera radi pocnem kucati "sr" i na osnovu toga sto sam "sretan" koristio kao rijec najvise u cestitatnju rodendana Windows Phone mi sam ponudi iznad rijec "sretan", kada pritisnem tu rijec ustvari sam ukucao samo sr i pritisnuo rijec i dobio sretan. uz do Windows Phone razmislja dalje, koristio sam vecinom "rodendan" i ponudi mi poslije rijeci "sretan" i rijec "rodendan" to npr ako imas jezik koji je podrzan kao engleski ili njemacki skrati titipkanje po telefonu jer telefon nauci tvoj rijecnik koji koristis najvise i po tome ponudi ti rijeci koje bi trebale doci u taj sastav recenice. Windows Phone je po tom pitanju veoma pametno odraden zato i kazem da je Windows Phone tastatura jedna od najboljih, jos sada kada dodatno skratis radnje s prstom da bi dosao do rijeci koju trazis kao evo opet primjer "sretan" povuces prstom na zaslonu od s do r slova i Windows Phone ce ti ponuditi rijec automatski na osnovu algoritma kako je programiran. tj ako pase ta rijec on ce ponuditi, ako ne pase nece. Naravno veliki nedostatak su nasi jezici, jer nisu ugradeni u sistem kao sto je engleski. Nadam se da ce to uraditi ovi iz Microsoft-a malo u 8.1 Mada imam 8.1 SDK i ne vidim opet prijedloge rijeci za nase jezike.

    ReplyDelete
  3. Da, samo da imaju domaci jezici to bi bilo vrh. ali nazalost morat cemo opet tipkati svoje rijeci kao ja, koristim njemacki ali zato sam svaku rijec utipkao koju koristim inace. traje to mozda i mjesec dana da sve rijeci zabiljezim ali onda je kao i domaci jezik :)

    ReplyDelete
  4. Da samo da dodam ako nekome nedostaje tastatura 3x4 moze u podesavanjima da okukica japaneze 12 key i u okviru qwerty bice opcija da se prelazi sa jedne na drugu na tipki ENG (samo mi nije jasna logika zasto pise eng valjda treba jap, kao ulazis u nju, ili je onda kao obavjestenje da je eng tastatura aktivna, mada to valjda vidis i sam, po meni bi trebalo jap) ova japanska ima i nekih dodatnih znakova ( zvjezdice, note... kao u Carli Braunu mozete nekoga da nagradite sa zvjezdicom, haha od svih carli prauna, ti si najbraunasti) :D da i ono nabolje u okviru nje ima i opcija korak napred i nazad, sto je po meni prakticno! ( ne mora se prstom postavljati kursor) Ovo je na WP7 pa predpostavljam da ima i na WP8.

    ReplyDelete
  5. Ima i takva tastatura za WP8 ali meni licno odgovara qwertz najvise jer kako mi je na tastaturi tako je i na telefonu. ne moram pritiskati tri puta ze neko slovo kao na t9.

    ReplyDelete
  6. slazem se, ali i ja sam tragao za 3x4 samo ne bi li tipke bile vece, posto cesto pogrijesim dok kucam (3.8" ekran) e sad vjeru jem da na vecim ekranima nema tog problema, i steta sto nisu negdje upakovali i dva dugmica za kiorak naprijd nazad sto sam napomenuo, bas kara se kuca pa omanes slovo da moze da se vrati, dosta je sporije dok postavis prstom na zeljeno mjesto

    ReplyDelete
  7. U pravu si, prvo nisam skutio koje strelice, a sada znam :) u pravu si. To je trebalo biti ugradeno jer primjera radi lumia 920 kada je osjetljivost zaslona na "visoko" i zelis neko slovo da izbrises i postavis prstom a slucajno prebaci se na drugo slovo. Zna biti frustrirajuce ponekad.

    ReplyDelete
  8. haha da "strelice" moje! Napisao sam po narodski! :D a da budem iskren nemam pojma kako se je to definisano kod nas! ,

    ReplyDelete
  9. Pa strelice :) nema definicije. Samo ja nisam odma razumio zasto strelice :P

    ReplyDelete

Ostavite komentar