26.2.14

Skype za WP8 ima nadogradnju

Skype Setup
Skype aplikacija danas ima svoju slijedecu nadogradnju. Microsoft je kupio ovaj servis nedavno i od tada sve vise prilagodava svojim potrebama, danas to vidimo jos vise. Microsoft zeli da prilikom paljenja aplikacije Skype se ulogujete u svoj Microsoft racun, a ne vise sa Skype nalogom. S tim zele staviti tacku na razdvojenost ove usluge od Microsoft servisa.

skype 1

Ova nadogradnja osim te promjene donosi i funkciju da vidite kada vam neko trenutno pise. To do sada nije bilo. Pored toga radeno je na stabilnosti aplikacije i na popravljanju gresaka. Naravno jos uvijek nedostaje dijeljenje fajlova sto je veoma vazna funkcija za sve korisnike. Podsjetimo da je Skype na Desktopu “pruzeo” funkcije MSN (Windows Live) Messenger-a, ali nikad u potpunosti nije postao popularan na nasim prostorima kao Windows Live messenger. Tada sam jos rekao da je tesko da ce zamjeniti Skype taj servis i postalo je tako, do danas mi nemamo na Windows Phone 8 Skype aplikaciji osnovnu funkciju dijeljenje fajlova. Nadam se da ce to rijesiti do WP8.1 nadogradnje.

Skype aplikacijaSkype
od: Microsoft Corp.
Verzija: 2.16.0.266
Cijena: Besplatno

15 komentara :

  1. Kao da su ga pokvarili. Kad je zatvorena app ,odjavi se, ne moze poziv. Dal moze da se uloguje preko Skayp naloga ili mora sa Ms nalogom? Nikako da nadjem tu opciju.

    ReplyDelete
  2. Nisam jos azurirala, jer me interesuje slijedece: ako vec zele da povezemo Microsoft nalog sa postojecim Skype nalogom, da li to znaci da cemo se moci ulogovati samo s jednim nalogom? Sta ako po potrebi na telefonu koristim dva ili tri skype naloga npr.? Da li to znaci da se necu moci ulogovati kasnije i sa nekim drugim nalogom?

    ReplyDelete
  3. Dobro pitanje, sada kao i ucijek u Skype aplikaciji se mozete izlogovati i ulogovati s drugim Microsoft racunom. To nije nikakav problem. Samo za one koji imaju samo Skype nalog oni su trebali do sada vec spojiti sa Microsoft racunom jer ja mislim da drugacije Skype i ne radi vise. To je usluga Microsoft-a i jedan skype nalog ide na jedan microsoft nalog.

    ReplyDelete
  4. Da, tako sam i pretpostavljala. Konkretno, ja sam do sad koristila samo Skype nalog (dva razlicita) koji nije bio povezan sa mojim Microsoft nalogom. A uvijek je prilikom ulogovanja nudjena opcija da se prijavimo sa skype nalogom ili Microsoft, a ako sam dobro shvatila od sad ce biti samo jedna opcija, "povezani nalog". S obzirom da ova nadogradnja ne donosi neka znacajnija poboljsanja u smislu dijeljenja fajlova, za mene je trenutno bolja opcija da ga i ne azuriram :)

    ReplyDelete
  5. Da ali ja ne vidim opet razlog zasto ostajati na starijoj verziji. Svaka nova donosi i neka poboljsanja rada itd. Iako nema funkcija novih. A ja kako sam shvatio svaki Skype nalog jer povezan sa emailom svakako. Taj email postaje Microsoft racun s kojim se uloguje, u sustini se nista ne mjenja...

    ReplyDelete
  6. Dal su se konacno setili napravit da kontakte koji se imaju v mailu automatski prepozna ko viber npr., a ne da mora se rucno upisivat

    ReplyDelete
  7. Ne vjerujem da su jer skype je nesto drugo nego viber. I povezanost sa racun Microsofta jos nije 100% prosirena tako da to nije moguce da se ugradi u aplikaciju kada nema ni na desktopu skype aplikacije. Skype radi malo drugacije nego viber. A viber umrezi jer si mu dao dozvolu sa svojim brojem da te umrezi.

    ReplyDelete
  8. Dino kako da skeniram primer aplikaciju sa onim kodom za preuzimanje kada prikazu primer na wp central,jel samo upalim kameru ili moram imati neku posebnu aplikaciju?Znaci onaj kod koji skeniras pa preuzme aplikaciju na telefon,da ne u wp storu primer sada neku aplikaciju da trazim vec skeniram.Valjda si skontao sta hocu da kazem :)

    ReplyDelete
  9. To je jednostavno. Ako regija podrzava tu funkciju, pritisnes trazenje tipku na telrfonu i dole ono oko. Uskeniras qr code i pritisnes link koji ti je izbacio. Sve sto skeniras on snimi da kasnije mozes koristiti. Pored toga mozes knjige skenirati pa ti izbaci informacije o toj knjizi, ili cd dvd itd. Mozes s tim i prevesti tekst sa jednog jezika na drugi. To je bing search i veoma je mocan!

    ReplyDelete
  10. Hvala ti puno to je to,nisam znao,hvala na informaciji :)

    ReplyDelete
  11. Pa ako zelis da te neko moze nazvati moras postaviti status na online. I onda mozes ugasiti app i radit ce pozivi.

    ReplyDelete
  12. Na desktopu nisam spojio naloge, i koristim posebno sa svojim kontaktima i dalje MSN odvojeno od Skype-a. Dok ne urade čat kao u MSN, (custom emoticoni, prenos fajlova...) ostavicu ovako

    ReplyDelete
  13. Dino, postoji li ikakva sansa da vratim Skype na prethodnu nadogradnju? Azurirala sam (iako sam rekla da necu) i odmah se pokajala :) Bilo mi je mnogo jednostavnije ranije, nego sad sto za svaki Skype account moram da otvorim novi Microsoft account. S obzirom da imam porodicni i poslovni skype nalog koji ne koristim samo ja, ne bih onda da ga vezem za neki svoj Microsoft nalog. I na desktopu mi funkcionise skype samo sa svojim nalogom, dakle nije povezan sa Microsoftovim.

    ReplyDelete
  14. Ne postoji nacin da se vratis na stariju jer nje nema vise. Na trgovini je novija verzija. Stara je izbrisana. A sto se tice tog problema, skype i microsoft su jedno sada. Za mjesec ili dva morat ces spojiti sa microsoft racunom. Zato i ova promjena sada u aplikaciji. Ja ne vidim tu ipak problem jer svaki skype nalog je ionako povezan vec sa postojecom email adresom. Ako imas dva skype-a znaci da imas i dva razlicita emaila. Znaci potrebno je samo da prebacis na microsoft racun. Nista vise. A svaki danas se racun da lagano prebaciti na microsoft email adresu. I kontakte i sve prebaci. Skype je servis koji nece moci kasnije bez microsoft racuna, tako da ces morati nekada to uraditi.

    ReplyDelete
  15. Hvala puno na odgovoru!

    ReplyDelete

Ostavite komentar