9.2.14

Hocemo li vidjeti nove Live Tile velicine u WP8.1?! Moguce je…

Dinchy87 WP8 concept
Sudeci po nekima koji imaju informacije o predstojecoj nadogradnji i ujedno najvecoj nadogradnji Windows Phone 8 sistema – WP8.1 imamo razloga za nadu za dodatnu velicinu Live Tile-s. tako je Nawzil kojeg poznajemo od ranije izjavio na svom twitter profilu da ce pored malog, srednjeg i sirokog stici i veliki Live Tile! U sustini to i nije toliko nerealno jer kako znamo Microsoft radi na tome da se Windows Phone i Windows spoje u jedan operativni sistem, i ako pogledamo Windows 8.1 on je omogucio novu Live Tile i to onu veliku koja je duplo veca od sirokog Live Tile.

Ja sam napravio malu fotomontazu kako bi to izgledalo realno na Windows Phone uredaju i sta mislite jeli to pase uopste na telefon ili je to preveliko?! Koristio sam visinu standardnu jednog Live Tile-a udvostrucio ga plus sam dodao onaj prostor izmedu da bi bilo sa svih strana jednake dimenzije. Evo ispod orginal kako inace izgleda. Fotografija od koje sam napravio veliki Live Tile

wp_ss_20140202_0003

Moje pitanje je, da li ova Live Tile velicina zauzima previse prostora i samim tim Windows Phone gubi smisao. Tako ov osto je izjavio Nawzil moramo gledati kao glasinu dok se ne potrvrdi nesto drugo. Ali ja licno sumnjam da ce Microsoft uraditi ovako nesto na Windows Phone 8.

Dodatak

Dinchy87 WP8 concept

Mali dodatak uz ovaj clanak, kroz pricu sa korisnicima vidimo da prvi nacin i izgled novih Live Tiles i nije nesto, ali pod uslovom da ce svi dobiti novi Start zaslon kao Lumia 1520, onda stvar izgleda dosta bolje. Ako pogledate sliku iznad onda sve izgleda dosta bolje ako bi imali mogucnost odabira i velikih plocica kako sam ja napravio na slici. Da li ovo izgleda bolje?! Jeli korisno ako su Live Tiles ovako mali (mislim na ove najmanje)?!

8 komentara :

  1. Meni totalno bezveze bolje da dodaju i za zaslone od 4,5" da imaju mogućnost trećeg reda srednjij pločica kao na 1520

    ReplyDelete
  2. Ma ja, al sta gubi microsoft sa tim ako ubaci i tu velicinu. Kome se svidi neka koristi i obrnuto.

    ReplyDelete
  3. Da, ili ako smanje plocice sve po malo, mislim da dodaju kao u lumia 1520, tu ovakve plocice imaju smisla, tu ce recimo siroka biti samo duplo veca a oko nje moze se izredati jos par srednjih ili malih plocica. mislim da tada bi imalo smisla. Kasnije cu napraviti jos jednu sliku kako bi to izgledalo...

    ReplyDelete
  4. Evo dodao sam i sliku sa novim izgledom plus izgled od 1520. Mislim da ovak obolje izgleda vec ovaj veliki Live Tile. Ovako ima vec smisla nekog.

    ReplyDelete
  5. Ma dokle ce trajati da Nokia rijesi u odvajanje nivoa glasnoce ZVONA I MEDIJA?Dojadilo stalno ceprkanje po jednoj tipki.Cas smanji zvono cas smanji ton medija(ili pojacaj-svejedno)
    Nije mi jasno da i najjeftiniji smartphone imaju tu funkciju a Lumia 920 NEMA!!!!

    ReplyDelete
  6. To ce microsoft uraditi Nokia tu nema mogucnosti da radi i da cacka po sistemu. A u wp8.1 ce doci odvojena zvona i melodije i medijski sadrzaji...

    ReplyDelete
  7. E da tako bi to bilo savrseno,iako bi ove najmanje možda bile premale na zaslonima manjim od 5" (kažem možda jer za 4,5 zaslon bi to bilo ok dok za 4" već hm...) to i nije neki problem jer za neke apove mi i netreba ništa više nego samo da mi je odmah pri vrhu,a srednje pločice bi bile taman,i naravno više pločica stane na početni zaslon tako da nemoraš ni koristit te najmanje . Kažem meni bi to bilo prva liga ovako sa tri reda srednjih i ovom najvećom (duplom pločicom) znači 4 veličine ...odlično 😃

    ReplyDelete

Ostavite komentar