23.2.14

Facebook Messenger za Windows Phone najavljen

facebook_messenger
Danas u Barseloni je Microsoft najavio novi Facebook Messenger za Windows Phone, izlazak vjerovatno u toku slijedecih sedmica. Mada mnogi od vas misle ovo je trebalo ranije, moguce je da nije moglo ranije, Microsoft ipak radi na WP8.1 punom parom, uz to spremaju Update 1 za Windows 8.1.


Odvajanjem Messengera od same Facebook aplikacije omogucava njen brzi razvoj i cesce nadogradnje funkcijama. Jedan razlog zasto ovo mozda tek sada stize jeste WP8.1 koji ce donijeti tek notifikacijski centar, i tek tada bi Facebook Messenger imao 100% smisla. Microsoft nije pricao o funkcijama Facebook Messenger-a, ali vjerujem da ce biti u rangu ostalih Facebook Messenger-a koje vidimo na Android ili iOS.

Meni licno je jedino zao da ovo sada potvrduje tezu da ce ugradene poruke biti ukinute za Facebook chat. Integrirani facebook chat u porukama Windows Phone 7 i 8 je dobra funkcija koja se samo trebala dalje razvijati, a ne ukidati. Toliko je imala potencijala da bi bila bolja nego ijedan drugi Messenger ili zasebna aplikacija.
sika preuzeta sa: WPC

17 komentara :

  1. A ko ukinu integrirani facebook chat to ce biti veoma glupo i nepromisljeno jer to je jedna od najbolji stavri intergrajie na WP8

    ReplyDelete
  2. Mislim postojanjem ove aplikacije postaje onaj integrirani chat visak. Ali ja mislim da su trebali ugraditi sve ove funkcije u taj integrirani chat. zasluzuje to jer je veoma brz.

    ReplyDelete
  3. po meni je jedna od najboljih stvarcica integrisanih opet ponavljam,i ne samo sto je brz meni je jako funkcjonalan jer nemoram imati vise zasebnih aplikacija,a imam sve poruke na jednom mjestu.Ali eto vidjecemo sta ce se desiti.

    ReplyDelete
  4. Bilo bi bezveze da ukinu integrisani čat, ovako ću morati instalirati jednu aplikaciju više.

    ReplyDelete
  5. Da, sve je na jednom mjestu sada. Samo da su ugradili recimo ono sto ljudi traze. tj. da vide kada je poruka procitana, drugo slanje fotografija i primanje fotografija, i mozda slanje/primanje videozapisa. to je chat, vise ne treba. ostale funkcije su za aplikaciju.

    ReplyDelete
  6. Da, bas je to. Do sada je bila politika da se ne instaliraju aplikacije, ali problem toga je sto dosta ljudi i ne zna za Facebook chat u porukama. Pa se zale sto facebook aplikacija nije dovoljno brza, dovoljno dobra ili sta vec...

    ReplyDelete
  7. Mislis direktno ispod clanka nesto kao share ili like dugme za socijalne mreze ili u apliakciji direktno? :) ja ovih dana bas radim na tome da na stranici uvedem opet lajk i share opcije ispod samog clanka da ima svako mogucnost da podijeli.

    ReplyDelete
  8. E bas tako pa ako imas mondo ili b92 pogledaj,znaci da ima da podjelim clanak tj informaciju na fb bez logovanja,vec automatski da bude povezano sa fb racunom koji je ukucan u telefo,ako me razumes :) Skini od ovih neku aplikaciju pa vidices tacno :) Ja inace sam promenio dosta telefona prvi je bio Simens a35,pa Nokia 3310.Inace sam,fan Nokie od uvek.Imao sam ih dosta pretezno n seriju ili neke tako.Kada je izasao iPgone 4 uzeo sam novog 2 ipo godine koristio 256 aplikacija nikad zabagoval.Zamjenim posle za Samsung s3 koristio ga 3 meseca zivce mi pojeo radi stekanja a imao 120 aplikacija.Posle njega uzmem Nokiu Lumiu 920 i progledao sa zmaj,kamera,dizajn,brzina i stabilnost softvera.Koristio 7 meseci sam bratu opet uzmem android i to Sony Xperia z1 i opet malo lagano stucanje,pregrije se kamera nece da se upali dok se ne,ohladi i nakon 7 dana prodam i aada vec 2 ipo meseca Nokiu Lumiu 1020 i nema windows phone je pored iOS-a najbolji sistem,ne baguje ne koci,slusaju korisnike za ispravke.Android jeste open sorce ubacujes programe krekovane ali stekanje dve pokvari.A sto se tice Nokie,extra ekrane,zvucnike,i najbolju kameru.Gooo Nokia i Windows Phone i Apple i iOS :) Dino joa jednom sve pohvale sto vise aplikacija pravite jer ovo je extra sistem i stvarno nije fer sto se kod nas ponozava WP i iOS i samo se prave aplikacije za android.Svaka cast samo napred i ako moze okaci clanak o Piip mesengeru jer su tu najvise zasluzni nase komsije za njega,i treba sto vise ljudi da se poveze sa balkana i zajedno da prave aplikacije :)

    ReplyDelete
  9. Pogledat cu bas te dvije aplikacije. A piip kazes domaci rade? Sad cu ja to vidjeti i ide clanak o tome uskoro odma :) i meni je bitno da se dobri ljudi i dobro prezentiraju.

    ReplyDelete
  10. Da domaca radile su je komsije iz Srbije,a sjediste firme je u Svicerskoj.Bas je dobra kod mene vec dosta kolega je instaliralo.Dzaba je i uvjek ce biti dzaba a i ako dosta nasih skida to ce programima tj developera da je azuriraju i pravre nove aplikacije :) Zasto da koristimo FB,whatsapp kada mozemo da mi sami napravimo,da nas spijunira neko.Bas moj prijatelj radi na Novom Zelandu za Microsoft i bas meni je rekao zasto ne nadjem par ljudi i napravomo nesto kao FB ali za bivsu Yugu,Balkan.Jer u mene je brat master informatike.Tako da Dino svi vi koji pravite aplikacije i pomazete narodu da se zna za njih i da dokazemo svima da i mi imamo sta ponuditi i da nismo losiji od drugih :) Ako mozes ostaviti neki imal ili nesto da stupimo u kontakt :) Imam par ideja :)

    ReplyDelete
  11. E da pa skini aplikacije pa vidi tu opciju share najbolje, teze je malo objasniti :) Uglavnom skines vidis i znaces sta sam ti hteo reci :) Inace tvoja aplikacija je jedina koja moze biti konkurent WP Central app :)

    ReplyDelete
  12. Da, mi imamo pametne ljude to stoji! :) a email za kontakt mi je wpnovosti@outlook.com mozes mi direktno i iz WP Novosti aplikacije poslati email, tamo u info tabu pise na dnu "kontakt" i onda mi posaljes email sa telefona. Taj email dolazi na ovu adresu.

    ReplyDelete
  13. evo pogledao sam b92 i ovakav nacin zelim i ja da napravim. radim vec na tome da ose ovako clanci otvaraju, malo udaram tu na probleme jer zelim zadrzati izgled kao na stranici, i ostaviti recimo na kraju svakog clanka da ipak ljudi mogu skinuti aplikaciju iz clanka, da ne moraju listati nigdje dalje, plus da su komentari odma ispod, a to je sve malo tesko jos :) ali uspjet cu i to nekako.

    ReplyDelete
  14. Nasao sam tvoj kontakt na fb stranici,cucemo se :) E super bas mi je drago da tako radis,jer to je najbolji nacin share aplikacije :) Znali se mozda kada izlazi tacno facebook mesenger?I nije mi jasno zasto facebook ne napravi aplikaciju vec radi sa microsoftom a za windows 8.1 su napravili oni aplikaciju.To je malo glupo,jer bi tako bilo cesce ispravljeni bagovi i vise update.I sada sam procitao na netu da whatsapp uvodi poziv do kraja godine :) Nadam se clanku o Piip mesengeru,zivio druze :)

    ReplyDelete
  15. Ja mislim da ce messenger pustiti tek kada prezentiraju WP8.1 tj. u aprilu. ali i tada mozda neku beta verziju jer sumnjam da su radili jos na njoj. ovo na slici jeste dobro ali sumnjam da su dalje od slike isli. a facebook radi zajedno sa microsoft-om jer njihovi razvijaci vjeruj ili ne nisu mogli napraviti dovoljno dobru aplikaciju sami. Nisu se snalazili sa windows Phone dizajnom, funkcijama i svim. Imali su prije ove oni svoju verziju facebook aplikacije koja je bila katastrofa, u svkaom pogledu. Ne znam kako su mogli za Windows 8.1 napraviti ipak ovako dobru aplikaciju, a za Windows Phone 8 ne.

    ReplyDelete
  16. Ni meni nije jasno kako,kako sam ja,procitao na nekom sajtu da facebook mesenger izlazi sledece sedmice.Dobar mi je onaj ugradjeni ali moram biti na online da pisu mi,i ako mi posalje ko poruku ako sam na off nece doci.A windows Phone 8.1 ako bude sta su rekli bice extra,po meni bi bilo bolje da su poradili na facebook glavnoj aplikaciji znaci nakon onoliko verzija da i dalje steka,kasni i da je spora.I da su malo promenili dizajn da ne bude kao u androida,vec da ima svoj luk kao iPhone,ona orva noje bila losa saml da je chat imala,barem nije stekala ko ova.Treba ono i facebook mesenger ali ako ce biti kao ocs glavna,aplikacija bolje da ne prave.Nisam znao to da nisu znali pa da su zato radili sa Microsoftom,jer i na iPhonu je bas drugacija i brza od androida.Nadam se da ce popraviti glavnu i da ce mesenger valjati,jer isto i Viber ima muka bas isto kao fb,dok whatsapp zna sta radi i aplikacija im je super.Jedino google je bezobrazan sto blokura microsoftovu aplikaciju za youtubr a bila je extra,a nece svoju naprave.

    ReplyDelete
  17. Evo samo da javim da sam uspio ugraditi dijeljenje kao sto si zelio :) nije bio nikakav problem to ugraditi, ugradio sam za sada djeljenje na drustvene mreze kao sto si rekao, a sad cu ugraditi i slanje emailom i kako je jos vec moguce. :) prvo cu pustiti za placenu verziju ovu nadogradnju, i najdalje za 7 dana ce i besplatna.

    ReplyDelete

Ostavite komentar