24.2.14

Nokia Lumia 620 polako dobija Lumia Black nadogradnju

Lumia-620-main

Od danas polako i Nokia Lumia 620 dobija Lumia Black nadogradnju. Neki su se citaoci vec zalili da li je Lumia 620 zaboravljena, ali evo Finska i Holandija su prve drzave koje pustaju Lumia Black za ovaj uredaj. Ne bi trebalo trajati mnogo da i ostali dobiju, provjerite na svojim telefonima jeli mozda vec dostupno pod postavkama > update > check for update.

Za ostale koji nisu dobili postoji ova stranica na kojoj mogu provjeriti dostupnost za Evropu. Morate naravno znati koji vam je model telefona, i pod kojim je mreznim operaterom. Provjera dostupnosti

8 komentara :

  1. Konačno.. Još samo da stigne do Balkana!

    ReplyDelete
  2. Pozdrav Dino, molim za tvoje mišljenje ili pomoć, naime, na Lumia 1020(isto je bilo i sa prošlim Lumia uredzajima) postoji problem kod e-maila.I pored toga što sam u postavkama
    označio (sync setting) da mi skida email "bilo kad" ili "zadnje dvije sedmice", u inboxu samo vidim poruke od 4 ili 5 dana.Bez obzira kako stavim, uvijek isto.Ovo je zaista iritirajuće, evo gledam svoj drugi telefon N9 i tu nema problema imam poruke starije i od mjesec dana.
    Posebno je ovo loše jer mi je ovo poslovni acount i trebaju mi često starije poruke kada sam van kancelarije.Gdje može biti problem?
    Još jedanput svaka čast za tvoj rad, sve pohvale...
    Benjamin

    ReplyDelete
  3. Da, ne sam odo balkana nego uopste sve drzave. tek su finska i holandija dobile... znaci ne da kasni balkan nego svi :D

    ReplyDelete
  4. Ako postavis na bilo kad da ti skida on ce skinuti sve sto ima na email-u, provjeri jos jednom jer on mora skinuti sve sto ima, nema tu nesto da ne radi. To je Windows Phone. Koliko je star najstariji email koji je skinuo?

    ReplyDelete
  5. Danijel Dimitrić25 February, 2014

    Odosmo iz teme ali ja imam drugi problem, imam podešene šablone da prispjelu poštu razvrstava po folderima zavisno od pošiljaoca (u pitanju je outlook.com) ali moja l920 a vjerujem i drugi wp provjeravaju samo inbox a ostale foldere samo ručno...

    ReplyDelete
  6. Zadnji mail je od 21.02.2014, manje od 7 dana.Postavljeno je na "bilo kad" zaista ne razumijem...

    ReplyDelete
  7. Trebalo bi skidati sve. Windows phone ne razlikuje tu mnogo, mialim nece birati koja da skida a koje ne. A jesu li emailovi ostali mladi od dva mjeseca? I sinhronizacija je samo za inbox. Ostali folderi kao junkmail i outbox moras otici do njih i tamo pise sinhroniziraj. Kada to uradis onda se i oni automatski sinhronizirati...

    ReplyDelete
  8. Da, ostale mape ces morati rucno sinhronizirati jednom i nakon toga ja mislim, ali nisam bas siguran, da ce se automatski sinhronizirati. Ali ipak ostaju u svojim mapama. Junk u Junk, poslano u poslano itd.

    ReplyDelete

Ostavite komentar