1.2.14

Nokijine Here mape imaju nadogradnju za BiH i okolne drzave

here maps 2

Here maps su dobile nadogradnju svojih mapa. Svaki Windows Phone koristi Here maps od Nokije i sada su one dobile velike nadogradnje i dodatke. Za BiH ima dodatak cak od 91MB, dok su same mape bile oko 81MB. Kako provjeriti u skinuti mape?! Jednostavno odete u postavke telefona > aplikacije > mape > provjeri da li postoji nadogradnja.

BfS3Bv0CMAADIrR

Kako saznajemo i za sve okolne drzave (Hrvatska, Srbija, Makedonija i Slovenija) su stigle nove offline mape koje mozete svi preuzeti.

izvor: Here twitter

18 komentara :

  1. Dino, a jel se ovo odnosi i na wp7.8 ili samo za wp8?

    ReplyDelete
  2. Samo za wp8. tako pise u twitu od Here.

    ReplyDelete
  3. Ivan Jankovic01 February, 2014

    Sve radi fino na L520. Juce instalirao posle apdejta na blek:)

    ReplyDelete
  4. Ja imam kartu Njemačke,Austrije,Slovenije i ove naše sve okolne Hr,BiH,Srb...sve su dobile nadogradnju bilo nešto malo manje od 1Gb više od 45 min trebalo da se ažuriraju karte

    ReplyDelete
  5. Ja još nemam update, BHT, jel moram ćekati da oni to puste ? (920)

    ReplyDelete
  6. Ne. Za ovu nadogradnju ides u postavke telefona > aplikacije... Procitaj iznad u clanku. Pise sve kako ides. Ovo nema veze sa mobilnim operaterom.

    ReplyDelete
  7. Samo mi kaže da su mape up to date. A nisam niikad imao update.

    ReplyDelete
  8. Jesi li imas uopste tu koju mapu?! jer trebas prvo imati neku da bi je nadogradio. mozda si skinuo nove mape prije nego sto sam objavio clanak. i mislim da imas vec nove na telefonu.

    ReplyDelete
  9. Znaci sve su karte dobile nove verzije. Ja sam mislio samo da je odredeni broj dobio. Nokia radi svoj posao odlicno po tome pitanju, trenutno imamo bolje mape nego dosta navigacijski uredaja iz automobila.

    ReplyDelete
  10. Josip Žilić Žila04 February, 2014

    Tre

    ReplyDelete
  11. Pa naravno da imam mape, BH ima 94mb, jeli to to ?

    ReplyDelete
  12. Na wp7 nema domacih jezika. Tek su dostupni od wp8.

    ReplyDelete
  13. Da to su nove mape, izgleda skinuo si prvi put odma nove :)

    ReplyDelete
  14. Imam mape 6-7 mjeseci, ali mi je ukljućena opcija auto update, pa su se vjerovatno nadogradile bez mog znanja. Samo mi nije jasno ti si spomenuo za BH 84 plus 91mb, a ja imam 94 total, a Hr oko 170....

    ReplyDelete
  15. Pogresio sam izgleda. 81 su bile a sada 94 znaci 13 mb dodali. Moja greska. A mape nemaku funkciju auto update-a. Nekako si skinuo :)

    ReplyDelete
  16. Možda, nisam siguran. Hvala na strpljenju.

    ReplyDelete
  17. Josip Žilić Žila05 February, 2014

    hvala :(

    ReplyDelete
  18. Nista, pomoci cu ako ikako mogu. Ja sam cak prevodio wp7 jezik sa engleskog na domaci, uspjevalo mi je ali problem je bio ko je zelio recimo domaci jezik morao je oprostiti se od engleskog uz to je morao imati potpuno otkljucan telefon i root pristupe. Sto u to vrijeme nije imao svako. Sada bi to mozda cak i imalo smisla izbaciti ali malo korisnika ima, a i nisam zavrsio prevode sve.

    ReplyDelete

Ostavite komentar