23.2.14

Nokia Lumia 630 slika procurila

lumia_630

Evleaks se opet javlja sa slikom uredaja koji jos nije ni prezentiran. Ja ne znam kako on stize do svojih fotografija i informacija ali sve informacije su mu tacne i sve su press fotografije uredaja za koje se jos i ne zna da postoje.

Danas je objavio ovu fotografiju na svom twitter profilu, uz poruku “Nokia Lumia 630, 2014”. Na slici je Windows Phone 8.1 uredaj, naslijednik poznate Lumia 620, i vidimo jos da ce biti prvi uredaj sa softverskim tipkama naprijed na zaslonu. Ostali detalji jos nisu poznati, osim da je ovaj uredaj sposoban koristiti dvije sim kartice.

izvor: evleaks

4 komentara :

  1. Mozda mu kompanije placaju za to, da neko proveren unapred reklamira proizvod a posto svi znaju da je pouzdan to se prenese kroz medije u roku od par sati...proizvod popularan i pre nego sto se pojavi...

    ReplyDelete
  2. vrlo je moguce. Jer nikome nije jasno kako on ima promo materijal koji jos niko nema. :)

    ReplyDelete
  3. Mozda je on vlasnik svih kompanija :) zamisli da ti imas sve te informacije, da najvece novinske kuce izbacuju tvoje informacije...informacija je danas najvrednija, ali lako se manipulise ljudima koji prate jedan izvor, mediji nisu objektivni i znamo ono sto nam dozvole da znamo, kakve sam gluposti citao o wp8 na nasim sajtovima, pa to je neverovatno, samsung se forsira na sve strane, odavno pratim wp novosti i prestao sam da komentarisem gluposti koje pisu o wp8, kada sam kupio lumiu i pokazao ljudima sta moze bili su u cudu, 5 osoba je isti telefon kupilo zbog mogucnosti koje nisu znali da ima...meni je ovo vrh aplikacija jer imas direktan kontakt sa tvorcem, koji je aktivan, nema cenzure, prozivanja i sl... A oduvek sam fanatik za tehniku i pratim svaku novu tehnologiju i mogucnosti koje ona pruza nevezano za proizvodjaca

    ReplyDelete
  4. Da, moguce je da su kompanije direktno iza ali protiv toga stoji da on nudi od skora tek "oglase" kao ko zeli da se oglasi preko njega da mu plati i on ce objaviti nesto. To meni govori da ipak ne dobiva novac od kompanija da ih reklamira.

    A ima ljudi koji nisu nikad nista isprobali i misle da sve znaju, ja volim tehniku ne vezano za Windows Phone sada, sve sto olaksava covjeku zivot, a ne otezava, to je dobro. A Naravno nema cenzure osim par rijeci koje sam napravio na blacklist, neke psovke sam stavio da ako se napisu u komentarima taj komentar ide na pregled. ili ako se postavi neki link onda isto ide na pregled osim ako si prijavljen clan na disqus (podloga nasih komentara). A meni je bitan kontakt s ljudima, svakoga koga zanima ja cu mu pomoci i objasniti zasto je Windows Phone dobar i treba mu pruziti sansu. Naravno savrseni operativni jos nije napravljen ali Windows Phone radi, to je njegova velika prednost.

    ReplyDelete

Ostavite komentar