5.12.14

Windows Phone 8.1.1 preview for developers dobila nadogradnju

WP8.1 update

Windows Phone 8.1.1 dobija sada nadogradnju kako su neki od vas već primijetili koja donosi prvenstveno Cortanu na tržište EU, sa Njemačkim, Francuskim, Španskim i Italijanskim pokriva velika tržišta gdje je Windows Phone jak u EU. Zapravo ove države su 4 od 5 EU5 država gdje je WP najjači. Windows Phone preview for developers verzija (od sada ćemo je spominjati samo kao “Windows Phone preview”) se sada nalazi na verziji 8.10.14219.*

 

podtakovna veza WPN

 

Pored Cortane otkrili smo upravo još jednu novost, a to je prečica za podatkovnu vezu koju možete postaviti u Action Center da bih uključili/isključili mobilni internet jednim dodirom. Joe Belfiore je najavio i ovu novost prije par mjeseci i konačno je stigla. Vjerujem da će mnogi korisnici baš ovu funkciju koristiti često da bih uštedjeli internet saobraćaja ali i baterije na telefonu.

 

Preview for developers korisnici mogu preuzeti sada nadogradnju i ako primjetite još nešto novo pošaljite nam sliku zaslona ili informaciju u komentarima ili putem emaila koji imate u našoj aplikaciji.

 

Kada će korisnici bez WP preview verzije dobiti ove nadogradnje ne znamo. Imamo još jednu dodatnu informaciju da će Lumia Denim nadogradnja vjerovatno početi uskoro izlaziti. Sa uskoro mislimo da će neki uređaji dobiti još ove godine Denim, dok će ostali početkom naredne godine. Lumia Denim nadogradnja se odnosi samo za Nokia Lumia (WP8) korisnike.

 

UPOZORENJE!

 

Samsung Windows Phone korisnici mogu imati problema sa ovom nadogradnjom kako trenutno čitamo nekima nakon nadogradnje telefon samostalno se resetuje i nije moguće uopšte instalirati nadogradnju do kraja. Zbog toga znajte da vršite nadogradnju na vlastitu odgovornost! Mi ne odgovaramo za nastale štete na vašem telefonu jer ste i sami pročitali uputstvo na preview for developers stranici Microsoft kompanije u kojem piše da sve radite na vlastitu odgovornost.

80 komentara :

  1. Jurica Malović05 December, 2014

    Lumia 520?

    ReplyDelete
  2. Cijeli dan kući i sad na poslu ovo čitam... Kad će sutra... :D

    ReplyDelete
  3. hehehehe, meni je tako bilo sa prvom preview verzijom za WP8. Zeljko mi javio kada sam bio na putu :P u svakom slucaju sada nadogradnje dobijamo redovno i Microsoft radi svoj posao. Iako ima jos posla ovo je veliki korak naprijed prema EU, a samim tim i nama.

    ReplyDelete
  4. Uraditi cu update samo zbog precice za mobilni internet jer kortanu jos nisam nikada aktivirao

    ReplyDelete
  5. Dino, ti imas 5 precica zbog l1520 ili je i to novina?

    ReplyDelete
  6. da Lumia 1520 to ima radi veceg zaslona. mislim da i Lumia 1320 tako ima ako se ne varam.

    ReplyDelete
  7. svaki WP8 moze preuzeti ovu nadogradnju pod uslovom da koristi preview for developers verziju.

    ReplyDelete
  8. Meni se upravo desio problem nakon instalacije...stalno se resetuje a nije moguce odraditi hard reset... sta sad??

    ReplyDelete
  9. Uradio update,ali mi i dalje nema precice za mobilni net,bas cudno

    ReplyDelete
  10. Mozete pokusati drzati volume dole + power za 10-15 sekundi ako ne reaguje onda jedino ostaje flesiranje softvera na oficijelnu verziju Samsunga.

    ReplyDelete
  11. To moras u postavkama namjestiti

    ReplyDelete
  12. A jeli verzija ova kao u clanku? Precica se mora postaviti u postavkama.

    ReplyDelete
  13. Sta je ovo,kod mene verzija 1403 nije 203 na kraju

    ReplyDelete
  14. 8.10.14219.* je bitno, a ova zvjezdica mijenja razne brojeve jer oni zavise od uredaja. I skraceno kazemo ovo je 14219 verzija. To je verzija operativnog sistema a preview for developers nadogradnje samo unaprijeduju OS verzije.

    ReplyDelete
  15. Pa kod mene nihe 219 na kraju,nego 203 i nemam precice za mobile data,L520 je tel...bas mi cudno ovo

    ReplyDelete
  16. Boris Ladišić05 December, 2014

    Uspešna nadogradnja. Prečica za mobilni data saobraćaj se pojavila. L920.

    ReplyDelete
  17. Odem u notifikacijski centar,otvorim umjesto bilo kojf precicu i ne nudi mi ovu za mobile data...ima vpn,ne znam je li to i prije bilo

    ReplyDelete
  18. Nije vpn. Ikona je ova kao u mreze. I pise cellular data ako je engleski. Na nase vjerovatno podatkovna veza, na njemackom je datenverbindung.

    ReplyDelete
  19. Odrađen bez problema apdejt na htc8x.ima prečica mobile data i to je to.

    ReplyDelete
  20. Sulejman Hodzic 336105 December, 2014

    Lumia 1020 update uspjesno izvrsen. Jedino sto se na displeju pojavi bijeli blic u obliku linije na sredini dok se ponovno pokrene. No to se desava samo prvi put dok se update na zavrsi.
    Prije nije bilo "blicanja" displeja.

    ReplyDelete
  21. Koji ti je telefon? Čitam na wpc da korisnici Samsung Ativa imaju restart loop... Dino eto ti tip. :)

    ReplyDelete
  22. Jedva čekam jutro da odradim update. Zadnja dva mjeseca aktivno koristim mobilni internet kad god nisam kući i baš me je počelo nervirati, čak imam i onu pločicu od MS ali i to dosadi... Nadam se da će ovo biti bolje...

    ReplyDelete
  23. da, napisali smo to odmah kada sam naletio na tu vijest na twitteru. korisnici sa Samsungom se zale na to i zato ima opomena nakrjau clanka.

    ReplyDelete
  24. Maj bed... Nisam vidio... :)

    ReplyDelete
  25. Problem je bio kod mene...imao sam jos neki update,koji valjda raniije nisam uradio pa sam misio da je to ovaj...uradio sam i drugi i eevo imam ovo cudo za paljenje mobilnog neta

    ReplyDelete
  26. Zippo zipa... Jesi li ti onaj sa klix foruma?

    ReplyDelete
  27. Flesovo softver na oficijenu verziju i sljaka normalno...Hvala!

    ReplyDelete
  28. Ne varaš se.

    ReplyDelete
  29. Ozbiljno nema? Bas steta a mislio sam da ima. Ali vjerovatno radi nize rezolucije nema. Mada nema logike mogli su i to napraviti.

    Ispade samo 1520 to ima?! Ili i 930? Ne znam na pamet sada.

    ReplyDelete
  30. Dino ne varaš se, ja imam 1320 i ima 5 prečica. Da sam stavio zarez u "Ne, varaš se" značilo bi da nema. :-)

    ReplyDelete
  31. Zna li se kad oficijalna verzija ?

    ReplyDelete
  32. Ja kao da sam vidio zarez :p moj bed. Nego ova Disqus app nova je dobra. Kristi li je neko od nasih citaoca vec?

    ReplyDelete
  33. Zarko Sarenac06 December, 2014

    Primjetiio Sam na zakljucanom ekranu da se ne moze action center povuci do kraja.Je Li bilo I prije Ili se varam?

    ReplyDelete
  34. Zavisi kako si postavio zaključavanje telefona... Uglavnom može, ako je prošlo dosta vremena od zaključavanja onda se povuče samo malo... Valjda na to misliš.

    ReplyDelete
  35. Moze li info za nas koji nismo na pfd, da li precica direktno gasi/pali mobilni internet ili te prebacuje u taj meni, kao kod wi fi gasenja (sto je ultra glupo)?

    ReplyDelete
  36. Danijel Dimitrić06 December, 2014

    Imam osjećaj da mi l920 radi brže posle ovog ažuriranja.

    ReplyDelete
  37. Problem je u tome sto je ova nadogradnja samo za pfd korisnike. Tako da korisnici bez nece ni imati ovu nadogradnju jos.

    ReplyDelete
  38. Bilo je i prije. Od prvog dana action centra da se moze samo do poslije precica spustiti i tu zastane. Prije je bilo ocigledno da tu zastane dok sada nema tog "stekanja" izmedu. A prvih dana je bilo da malo zasteka da korisnik primjeti da tu moze stojati.

    ReplyDelete
  39. Ne. Ovo su dvije tri verzija ispred oficijelne tako da se ne zna kada ce ovo u oficijelnu.

    ReplyDelete
  40. Zamolio bih nekoga ko se razumije korak po korak kako peko pfd-a uraditi update ,naime pfd je instaliran i kada ukucam mikkrosof nalog lozinku i to ponovo me vrati na pocetak ????? Napominjem da sam jos pod garancihom i da li gubim istu ako uradim gore naveseno... L 1020 cuan...

    ReplyDelete
  41. Ako ukucate u preview for developers aplikaciju microsoft nalog ono vas vrati na prvu stranicu te aplikacije gdje ima ona kvaka da se odobri preview for developers sistem. Kako n toga idete u postavke telefona i na regularan nacin preuzimate nadogradnju za sistem kao i svaku do tada. Sto se tice garancije pise na MS stranici da se moze izgubiti garancija ali ne mora. Na Nokia lumia uredajma uvijek postoji nacin flesiranja na oficijelnu nadogradnju tako da u slucaju servisa niko nece primjetiti da je bio na preview verziji.

    ReplyDelete
  42. Drago Mecanovic06 December, 2014

    Meni nekako mob kao da sporije radi nakon ovog updatea L630 mozda zato sto je 512ram ne znammozda grijesim!!!

    ReplyDelete
  43. Na fonu uđem u preview f d kliknem nexst ,zatim acept ,ukucam microsoft acont i idem na sign in samo na dnu ima done i nema kvakice i izbaci me na pocetak ,pomooooc brate DINO ...😞

    ReplyDelete
  44. Da, precica direktno pali/gasi tj. ne prebacuje u meni

    ReplyDelete
  45. Uspio ali kako vratuti na oficijelnu verziju ako zatreba ici na fabricka podesavanja i to je to ?????????

    ReplyDelete
  46. Znam, samo pitam da znam sta nas ceka u bliskoj buducnosti :-)

    ReplyDelete
  47. Ne vjerujem. Ovaj update 1 i nadogradnje poslije nje oficijelno ja realno ocekujem tek u aprilu naredne godine. Tada ce se Cortana sa Alpha stanja prebaciti na beta kao sto je u USA.

    ReplyDelete
  48. Zijad djulovic06 December, 2014

    Dino u tebe vidim 5 precica a u mene 4 na l1020 a verzija je 14.219 i molim te da mi objasnis kako se vratiti na oficijelnu verziju ako zatreba ,da li samo ici na fabr. Pod i to je to ????? Hvala unaprijed

    ReplyDelete
  49. Da budem malo Dino... :D
    5 prečica imaju l1320 i 1520 jer imaju displej od 6 inča... A na oficijelnu verziju wp8.1, ako budeš htio da ukineš pfd, vraćaš sa programom Nokia Software Recovery Tool...

    ReplyDelete
  50. Danas uradio apdejt i tek sad primjetio... Glance mi okrenut za 180 stepeni, znači naopako skroz... :S

    ReplyDelete
  51. Ugasio, upalio i sad je ok... Do sad mi se nije dešavalo...

    ReplyDelete
  52. Drago Mecanovic06 December, 2014

    Pa nekako mi sporije ucitava video streaming sa stranica video i tako nekako mi je bez ovog updatea sve to bilo kao brze!!!

    ReplyDelete
  53. nadogradnja sistema ne moze uticati na brzinu ucitavanja videozapisa :) mislim da je u pitanju internet konekcija.

    ReplyDelete
  54. da bas tako lumia 1520 i 1320 to imaju. A ispravno je i ovo za Nokia Software recovery. Ili se cak sada zove Lumia sotware recovery...

    ReplyDelete
  55. ne, fabricke postavke ce vratiti samo na trenutno stanje softvera koje je sada. Jedino pomaze Nokia software recovery program koji se preuzme na racuanr i onda se uradi flesiranje ROM-a oficijelnog. Kod ostalih proizvodaca ne znam kako se radi, ali postoje programi i za Samsung s kojim je fles moguce uraditi.

    ReplyDelete
  56. Zijad djulovic06 December, 2014

    Dino kralju hvala ti velika kao i pojedinim ovdje prisutnima ,naime danas sam uz tvoju pomoc presao na PFD i imao vjerovao ili ne 4 nadogradnje sistema ,mozes misliti koliko sam propuatio. PFD 14219 stikla kao nikada do sada ma sve radi za 10 hvala vam a radi se o l1020 i prezadovoljan sam ,ovu stranicu cu preporuciti svim svojim prijateljima 😊

    ReplyDelete
  57. Nema na cemu. Mi to radimo rado ako znamo pomoci.

    ReplyDelete
  58. Dobrodošao u klub... :D

    ReplyDelete
  59. Odradio sam 3 update-a za treci znam dobrijena precica za mobilni net sto je odlicno a sta se dobija u predhodna dva update-a ? Hvala

    ReplyDelete
  60. Zijad djulovic07 December, 2014

    Hvala nihade ,jedno pitanje ako moze ,cuo sam za "denim" pa me interesuje kao laika ko ce isti prije dobiti ili PFD-ovci ili oficijelne verzije ,hvala unaprijed 😊

    ReplyDelete
  61. Pa vjerovatno prvo PFD... Prvo su ga najavili za zadnje tromjesečje 2014, to otpada. Po nekoj mojoj procjeni na PFD će doći do polovine 2015 a oficijelno neću da nagađam... :) Tu problem najviše prave telekom operateri koji odugovlače sa testiranjem... Možda je Dino upućeniji... :)

    ReplyDelete
  62. Jesi li se registrovao kao developer? Moraš biti registrovan da bi ti u PfD aplikaciji sve radilo...

    ReplyDelete
  63. Ima Li Ko slican problem,imam l1020 ,nakon ovog update baterija se brzo trosi...jutros sam je napunio do 100% i nisam puno koristio tel ....
    U zadnjih 24h pise da je potroseno blizu 25%...a ja sad imam samo 6%...jednostavno baterija je otisla u prazno...pomoc

    ReplyDelete
  64. Nisam bas siguran da sam shvatio pitanje, jutros ste dopunili i gdje pise da je potroseno 25% i ako ste jutros dopunili kako pise u zadnjih 24h?

    ReplyDelete
  65. Jutros je napunjena do 100 %. Nisam puno koristi telefon...a kada udje u aplilaciju battery saver prikaz potrosnje baterije kad se sabere je oko 25 %znaci od sinoc do vcrs ..a danas je za 10 sati potroseno 95% baterije a samo Sam bio najvise 20 min na fb

    ReplyDelete
  66. matematika mi je inace dobra strana, ali jutros 100% baterije i potroseno 25% = 75% treba da je na stanju. jer ako je baterija prazna onda odakle ovih 25%?!

    U battery saver pise koliko trenutno baterija ima na stanju, ne pise nigdje potrosnja zadnjih 24h. pise ali za aplikacije, i zbir potrosnje svih aplikacija na spisku je 100%, sto je logicno jer su potrosile zajedno bateriju koliko ona ima.

    ReplyDelete
  67. Ili je do tebe ili do telefona... Prije bih rekao da je do tebe... :-)

    ReplyDelete
  68. Dino dal' je moguće da mi je sada zvučnik jači, poslije ovog apdejta? Nekako mi muzika puno glasnija, tek sad probao...

    ReplyDelete
  69. Vrlo je moguce. Meni je zvono bilo do sada na 4, ali sada je odsta i na 2-3 :) ne znam jeli to do ove nadogradnje ili je subjektivno misljenje.

    ReplyDelete
  70. Jel primetio neko novu plocicu posle update?Zove se music+video koja je ujedno folder.To mi se pojavilo nakon sto sam formatirao telefon.

    ReplyDelete
  71. Da to je postalo kao "standard" za wp8.1.1 da bi korisnici znali da mogu praviti i mape.

    ReplyDelete
  72. Ovu nadogradnju uopste nisam dobio a na pfd sam, inace imam Ativ S..

    ReplyDelete
  73. Vjerovatno je ukinuta za Samsung radi javljanja korisnika da imaju gresku sa instalacijom koja prouzrokuje da se telefon samo restartuje i ne moze se uopste koristiti.

    ReplyDelete
  74. Pomislio sam i ja, ako je tako onda su bas brzo odreagovali jer nisam je imao ni onog trenutka kad ste objavili vest..

    ReplyDelete
  75. Ako iskljucite PfD i odete na dodaci+informacije vidjet ce te da vec imate lumia denim update.

    ReplyDelete
  76. Kasniš brate, najmanje mjesec... :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar