20.12.14

Snapchat aplikacija 6snap uklonjena sa trgovine

Rudy Huyn (razvijać 6snap aplikacije) je maloprije objavio na svom Twitter profilu da je 6snap (zamjenska aplikacija za Snapchat) uklonjena sa trgovine radi žalbe Snapchat kompanije. Ne samo da je njegova aplikacija uklonjena nego su se ostale zamjenske aplikacije Snapchat-a također uklonjene.

 

Rudy kaže da je radio i na 6snap univerzalnoj aplikaciji za Windows tj. da dovede Snapchat i na Windows računare/tablete, međutim ne zna hoće li to sada uraditi. Evo citiramo Rudy-ja povodom uklanjanja njegove aplikacije 6snap -


 

Šta vi mislite zašto kompanije insistiraju na uklanjanju svojih aplikacija na sistemu na kojem nema oficijelne aplikacije te kompanije?! Jeli to slučajno ili možda su plaćeni od stranih kompanija da, prvo ne razvijaju aplikaciju za WP, a drugo da zahtijevaju uklanjanje zamjenskih aplikacija. Kompanije naravno imaju pravo na to jer se koriste njihovi resursi i serveri, ali ipak, više korisnika znaći i veća popularnost same kompanije.

20 komentara :

  1. stvarno su da ne kazem sta...u zadnjih mesec dana su mi tri put zakljucavali nalog...cak sam zbog toga mislio i da se vratim na android...gejovi!!

    ReplyDelete
  2. A nije stvarno fer. i kada malo razmislim dodem samo do zakljucka da neko placa da velike aplikacije ne dolaze na WP ili su nikakve. Primjer instagram beta. ima jos takvih kloliko hoces. Mogu imati korsiti od WP, a izgleda imaju druge interese.

    ReplyDelete
  3. Ivan Petričušić20 December, 2014

    Hej iskljucite pfd update app i pogledajte extras+info i pise denim probaj

    ReplyDelete
  4. Mozda neko placa, ne znamo. Ipak vise veruhem da ima uticaj udeo od 2,7%. Wp postoji 4 godine. Android je posle dve godine razbijao! Mi ovde i dalje pricamo da je EO mlad sistem, kao razvija se. Pa i drugi se razvijaju. Ogranicili sistem da ni sami ne mogu da naprave app koja pristojno radi. Ove godine su 55 puta uzbacili azuriranje za Muzicki pleier! Ej, bre, pa to je savrseno radilo na telefonima od pre 7-8 godina, a ovi ne mogu u 2014. kroz gomilu azuriranja. Danas sam presao nå wp8.1 Cyan. I dalje stoji problem sa rusenjem app. To nikako da srede, a polomise se da promene imena app. Prvo su 6 meseci zaludjivali sa Bing, pa posle iz Bing u MSN. Ima gomila zamerki, da ne nabrajam. Da se vratim na onih 2,7%. Slican procenst je i onih sa Linuxom na racunarima. Da l mislis da neko placa programere da ne prave igrice za Linux ili vise veruhes da su sa udelom od oko 2% beznacajni i nisu vredni truda. E ista prica je sa mana na WP :)

    ReplyDelete
  5. Potpisujem svako slovo.

    ReplyDelete
  6. 2.7? Po zlj izvoru. 4% po drugom. Kome sada vjerovati?! Izmedu 2.7 - 4 je razlika desetine miliona uredaja... To nije malo

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic21 December, 2014

    Da Ivane ja to uradio prije 3dana i pise denim a i ima sve funkcije denima ,pojedini mi kazu kao to je bug ,ma daj ba kakav bug ja sam ubijeđen da smo mi koji smo na pfd sa zadnjim abd dobili denim.Eto neka me upita netko ko ima denim za bilo koju funkciju kao plpcice jedna preko druge ,dijeljenje interneta preko blutua i svasta nesta a to ima samo denim i naravno mi na pfd ali kada iskljucimo isti.

    ReplyDelete
  8. Ja tugujem za skyp-om sa osmicom i sa nadogradnjom na 8.1 imao sam savrsen skyp onda su sa beskonacnim azuriranjem sve to unistili,viber i dalje radi normalno ali meni treba skyp,dali je moguce kako kaze jedan clan naseg foruma da im neko dobro placa da ta app ne radi dobro,,,kada bih samo znao da je to istina

    ReplyDelete
  9. Cekao sam dan kada ces preci na 8.1 sad me interesuje dali ces prihvatiti nova azuriranja

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic21 December, 2014

    Sve sto je novo neznaci i da je dobro ,mi navikli na novije ap bas ko kada se nasitis rođene žene pa tražiš drugu a naletiš na lošiju ,ali eto samo da je promijeniti ,mala šala ,nadam se da nezamjerite heheheheheh.

    ReplyDelete
  11. Nije sala iskustvo je pokazalo

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic21 December, 2014

    Da vjerujem jarane ali sta se moze kako je tako je ,valjda isprave greske ,barem se nadam .....

    ReplyDelete
  13. Ma ispravice oni greske a kako da ja ispravim svoje,,,i odkud nadje primer "trazis drugu zenu pa naletis na losiju"

    ReplyDelete
  14. Zijad djulovic21 December, 2014

    Hahahaha pa onako mi pade napamet ,znas covjek je proklet i stalno trazi nesta novo ,pa i mi na wp ,jedva cekamo novi ap i kada instaliramo vidimo da neke stvari nisu onakve kakve su obecane 😊

    ReplyDelete
  15. Upravo cita 8.1 ima nadodradnju 2 iduce godine ali bez mene

    ReplyDelete
  16. zasto bez tebe? sredice Skype.)

    ReplyDelete
  17. Skyp je bio dobar na osmici i na 8.1 ali sa prvim azuriranjem poceli su problemi i svako novo azuzriranje sve gore vec tri mjeseca nosim pored lumije jos jedan telefon samo da bih mogao savrseno koristiti skyp,kad izadje desetka blokirat cu svaku mogucnos azuriranja i time cu obezbediti zavrsen os.

    ReplyDelete
  18. neka mi neko objasni odakle je fon????? hvala

    ReplyDelete
  19. Koji produkt kod pise kad povezes na NSU?

    ReplyDelete
  20. Joj brate kad bih ja znao sta ti je to? :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar