18.12.14

Lumia Denim nadogradnja dostupna i u Evropi [dopuna]

Lumia-Denim

Sinoć smo pisali o Lumia Denim nadogradnji i kako je dostupna u Kini, danas stižu novije vijesti da je već od sinoć počela nadogradnja Lumia Denim za određene uređaje širom Evrope.

 

Lumia Denim nadogradnja donosi paket noviteta za korisnike koji nisu na preview for developers verziji sistema, za one koji jesu donosi firmverska poboljšanja jer oni imaju već nove softverske funkcije. Pored toga Lumia Denim otključava put za Lumia Camera 5 i za uređaje sa Sensor Core tehnologijom tj. sa Snapdragon 800 procesorima kao sto je Lumia 1520 i 930 mogućnost "dozivanja" Cortane sa "hej Cortana" će se ona aktivirati.

 

Pogledajte i javite nam u komentarima za koji model tačno imate nadogradnju. Prvo pogledajte ROM ispod dodaci & informacije u postavkama telefona. To je onaj dio sa "RM......" oznakom, po njemu vidimo za koju državu je uređaj napravljen. Nakon toga provjerite telefon na ažuriranje u postavkama na "azuriranje telefona" > provjeri azuriranje. Ako uradite nadogradnju provjerite u dodaci & informacije ponovo da li na vrhu piše plavim slovima Lumia Denim.

 

Za sada kako smo mogli provjeriti na stranici microsoft.com slijedeći uređaji u Evropi imaju već nadogradnju:

 

[Napomena] – CV oznaka znaži country variant (državna varijanta) i samim tim ne podliježe kontroli mrežnog operatera.

 

Bugarska – Lumia 520 (CV)

Hrvatska – Lumia 520 (CV)

Kipar – Lumia 520 (CV)

Češka Republika – Lumia 520 (CV), Lumia 625 (Vodafone)

Danska – Lumia 520 (Telenor), Lumia 530 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 1320 (CV)

Estonija - Lumia 530 (CV)

Finska – Lumia 530 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 1320 (CV)

Francuska – Lumia 830 (CV)

Njemačka – Lumia 620 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 625 (O2), Lumia 625 (T-mobile), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 830 (T-mobile), Lumia 925 (O2), Lumia 1020 (O2), Lumia 1320 (CV), Lumia 1320 (O2), Lumia 1320 (Vodafone),

Grčka – Lumia 520 (CV), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 1320 (T-mobile)

Mađarska – Lumia 520 (CV), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 735 (T-mobile), Lumia 735 (Vodafone), Lumia 830 (Vodafone)

Island – Lumia 530 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 1320 (CV)

Irska – Lumia 625 (CV), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 1320 (CV)

Italija – Lumia 625 (CV), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 725 (Vodafone), Lumia 1320 (CV)

Latvija – Lumia 530 (CV)

Litvanija – Lumia 530 (CV)

Makedonija – Lumia 520 (CV)

Crna Gora – Lumia 520 (CV)

Norveška – Lumia 530 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 1320 (CV)

Poljska – Lumia 625 (T-mobile), Lumia 1320 (T-mobile)

Portugal – Lumia 625 (CV), Lumia 725 (Vodafone)

Rumunija – Lumia 520 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 725 (Vodafone), Lumia 830 (Vodafone)

Srbija – Lumia 520 (CV)

Slovačka – Lumia 520 (CV)

Slovenija – Lumia 520 (CV)

Spanija – Lumia 625 (Vodafone)

Švedska – Lumia 530 (CV), Lumia 625 (CV), Lumia 1320 (CV)

Švicarska – Lumia 625 (Swisscom)

Velika Britanija – Lumia 625 (CV), Lumia 625 (Vodafone), Lumia 1320 (CV)

 

[Dopuna]

 

Pored ove dominacije low end uređaja sa dobivanjem Lumia Denima nadogradnje evo i prvih izvještaja koji pišu da High End Lumia 930 dobija u Evropi također Lumia Denim nadogradnju. Iako vi posjedujete Lumia 930 ne znaći da ćete automatski dobiti sada Lumia Denim, za više detalja da li je za vaš uređaj dostupno pogledajte na ovoj stranici. Pored javljanja o Lumia 930 imamo i javljanja o Lumia 1020 koji je dobio nadogradnju Lumia Denim.

 

Kao što vidite iznad spisak evropskih država u kojima je dostupna Lumia Denim nadogradnja je ogromna. Svaka država ima 1-30 varijanti različitih ROM-ova i zbog toga nećemo pokrivati sve države više nego ćemo se koncentrisati oko domaćih i velikih tržišta, a za ostale korisnike koji imaju mađarski, rumunjski ili bilo koji drugi ROM mogu pogledati kasnije za svoj uređaj na ovoj stranici da li je dostupan Lumia Denim.

 

I sada vidimo zašto je Njemačka jedna od država koja je dobila Cortana podršku sa zadnjom nadogradnjom, imaju sve modele od Nokije na svim mrežama i svim varijantama, pored toga njihove mreže su uvijek prve kada se radi o nadogradnjama kao što vidimo i sada.

 

Ovaj val nadogradnji pod Microsoft-ovom rukom izgleda mnogo jače i proširenije nego što smo to vidjeli npr sa Cyan pod Nokija kontrolom. Stvari su sada jednostavnije kada je sve pod jednim krovom, i softverske nadogradnje sistema, a i firmverske kao ova sada.

 

Više informacija o Lumia Denim možete pročitati na našoj stranici, na oficijelnoj Microsoft stranici ili na Lumia conversations.

109 komentara :

  1. Imam Lumiju 920, vec nekoliko dana ne mogu da uđem u ekstra+informacije, ekran pocrni i posle dve sekunde vrati se u podešavanja. Da li se nekom to dešavalo i da li neko može da mi pomogne? Hvala. :)
    Inače, nema još nadogradnje, a kada povežem telefon na računar piše da je za italijansko tržište.

    ReplyDelete
  2. Meni se telefon vodi na Poljsku😁,a vec sam na pfd. Mislim da nema potrebe da se vracam na zvanicni 8.1 cyan. Sta ti mislis Dino? Lumia 1320 je u pitanju

    ReplyDelete
  3. Tako je, ne treba vracati telefon na oficijelnu verziju jer je podrzan preview for developers. Ona greska je postojala samo sa cyan nadogradnjom i Microsoft je to ispravio za sve buduce nadogradnje...

    ReplyDelete
  4. sta je to lumia 625,725? i zar l830 nije fabricki na denimu?

    ReplyDelete
  5. Upravo azurirao L520 na Denim, Telenor, Srbija!

    ReplyDelete
  6. Moja lumia 1020 ima oznaku
    RM-875_eu_euro1_267
    Mobile operator 000-DK
    Jel ja to cekam update za Dansku? :)

    ReplyDelete
  7. Predrag Pešić18 December, 2014

    Imam lumiu 530,moja oznaka je RM-1017,proverio sam nema jos nadogradnje

    ReplyDelete
  8. Restsrtuj telefon i moci ces!

    ReplyDelete
  9. Mi koji smo na pfd,da li ovo azuriranje vazi,jer vidim da je neko to odradio vec na l520,na mom uredjaju jos nema azuriranja...

    ReplyDelete
  10. Drago Mecanovic18 December, 2014

    Nema ni za 630 u biti nema je uopce na popisu hehe😞

    ReplyDelete
  11. Mitar Bošnjak18 December, 2014

    Da li je moguće da ni u jednoj zemlji nema apdejta za Lumiju 920?

    ReplyDelete
  12. Da, moguce je. Nadogradnja je pocela tek sinoc i nijedna kompanija na svijetu ne moze pruziti toliku nadogradnju za sve telefone u isti dan. Cak Microsoft ovdje radi dobar posao za sad. A nema ni lumia 1520 ni 930 tako da se lumia 920 korisnici ne trebaju buniti :)

    ReplyDelete
  13. Meni jutros došla nadogradnja na Denim.Nokia lumia 520 VIP Srbija.

    ReplyDelete
  14. Mitar Bošnjak18 December, 2014

    Neka bude po onoj staroj: Strpljivost je gorka, al' joj je plod sladak.

    ReplyDelete
  15. Lumia 1320 RM-994_eu_euro1_219
    Mobile operator ORG-GB jos uvek nema nadogradnje

    ReplyDelete
  16. Lumia 520, Madjarska,CV,nema nadogradnje.

    ReplyDelete
  17. Lumia 520 t-com sve paše i piše da je dostupno ali updat-a nema :S

    ReplyDelete
  18. Hrvatska jel...

    ReplyDelete
  19. Edi Kovačić18 December, 2014

    Lumia 520, vip, hrvatska. Nema nadogradnje na Denim.

    ReplyDelete
  20. Lumia 625 i 725 su telefoni.

    http://www.wpnovosti.com/2013/07/pozdravimo-nokia-lumia-625.html

    Lumia 725 je 720 ali za Vodafone.

    ReplyDelete
  21. evo sad sam isključio PFD L525 Malesia Rom i dobio sam Denim firmware pre toga sam na PFD uradio sve update, znači to je fora, Update na PFD i posle isključite PFD i dobijete Denim

    ReplyDelete
  22. ima ima pogledaj moj gornji post

    ReplyDelete
  23. Kod tebe je otključana vezija sa malezijskim romom i imaš update, kod njega je operater VIP i to nije kao kod tebe situacija...

    ReplyDelete
  24. Zijad djulovic18 December, 2014

    Dino moze jedno pojasnjenje ,ja sam na Cyan vec imam verziju 8.10.14219.341 i jos neke stvarcice koje se pominju na denim-u a radi se o l1020 a nema denima jos.RM-875_EU_HUNGARY_298 ,doduse na PFD sam i da li ce denim ici kao i u zvanicnoj verziji ,Bas sam baksuz odakle bas da mene strefi hungary

    ReplyDelete
  25. možda, nisam video reče li CV ili locked nema fotku OK kako god pozzz

    ReplyDelete
  26. Ma nista to :) nece pomoci. Samo polako stici ce

    ReplyDelete
  27. Da jer Denim jos nije dostupan za 1020, ni za 1520 ni 930. Ima iznad spisak svih modela koji su dobili, a nasi jos nisu tu. Ima samo jedna ili dvije lumije 1020 sa Denim...

    ReplyDelete
  28. Zijad djulovic18 December, 2014

    roki uradio isto i dobio denim bas ti hvala ,slucajno procita tvoj post ali nije bilo nekakve nadogradnje i sl samo ja otvorih tel a ono denim

    ReplyDelete
  29. Cool baš mi drago da sam pomogao

    ReplyDelete
  30. Ako nije bilo nadogradnje to je onda onaj bug koji Cyan prikazuje kao Denim...

    ReplyDelete
  31. Zijad djulovic18 December, 2014

    iskljucio pfd i evo denim ali nije se nista gasio i to ????????????

    ReplyDelete
  32. e kako sad to kakav bug, sve se poklapa, svi brojevi firmware-a a i OS sve sam proverio na MS Denim je sigurno nije bug

    ReplyDelete
  33. Zijadu sam prethodno pisao... :-)

    ReplyDelete
  34. Jel moze neko da mi kaze gde sad po ovom novom pise dal je cv? Jel ono sim free? Posto mi nigde ne pise.. 930... :D

    ReplyDelete
  35. Zijad djulovic18 December, 2014

    tek mi sada nista nije jasno otvorim exstra+informacije a ono denim ja se iznenadih niti se gasio niti resetovao ma nista a sve brojke sa denima

    ReplyDelete
  36. Tj sim unlock?

    ReplyDelete
  37. Edi Kovačić18 December, 2014

    Otkljucao sam u vip-u nokiju lumiu 520. Pise mi pod podstavkama: Hong kong, ali to se pojavilo tel nakon nadpgradnje skinite sa ovog portala. Usput, pogledao sam na link koji su stavili ovdje i clanak, tamo pise pod vip hrvatska za lumija 520 samo cyan !

    ReplyDelete
  38. Zijad djulovic18 December, 2014

    nihade sda cu ti napisati verzija op sis 8.10.14219.341,daljeukljucim PFD I PISE CUAN A KADA ISKLJUCIM PA UDJEM ONO DENIM POBOGU ,POLUDIO TEL HAHAHAHA

    ReplyDelete
  39. Zijad djulovic18 December, 2014

    KOKO SAD UKLJUCI pfd PA UDJI BICE TI CUAN

    ReplyDelete
  40. Lumia 830 vec odavno ima Denim, da li da ocekujem neki update ili ostajem kao sto i vec jeste?

    ReplyDelete
  41. To je bug dodaci i info aplikacije. A ako nemate denim i provjerite tamo na stranici koju smo objavili firmver onda ce naravno pisati isti broj jer i tamo pise firmver za cyan.

    ReplyDelete
  42. Nikola Radulovic18 December, 2014

    •Denmark
    •Estonia
    •Finland
    •Iceland
    •Latvia
    •Lithuania
    •Norway
    •Sweden
    Stize Denim za 930.... :D ali mene nema tu.... :(

    ReplyDelete
  43. U Njemacku dodajte I Lumia 1020 (Vodafone),ja Sam dobio 😊

    ReplyDelete
  44. Da da. I lumia 1520 isto ;) sad cemo dupuniti clanak

    ReplyDelete
  45. Nikola Radulovic18 December, 2014

    A za hangary nista a? 930...

    ReplyDelete
  46. Poslije nadogradnje mobilni net osjetno usporio zna li neko sto da se radi

    ReplyDelete
  47. Pesle nadogradnje, 930 mi deluje dosta brze i fluidnije, kamera puno brza.... Jedino sto mi se sad cini da se prilikom punjenja tel dosta grije, prije bilo tako

    ReplyDelete
  48. Drago Mecanovic18 December, 2014

    Pa jos nema za 630 pa kad ce i moja 930 dobila nadogradnju radi kao metak poslje ove nadogradnje ali mi 630 jos nema to me malo sekira vec

    ReplyDelete
  49. Nikola Radulovic19 December, 2014

    Iz koje zemlje je 930

    ReplyDelete
  50. Molim za pomoc poslije nadogradnje uzasno spor internet ili nikakav ali kad ukljucim hotspit svi uredjaji perfektno rade kojima lumija salje signal,,,sad definitivno nemam skyp ,,

    ReplyDelete
  51. Zijad djulovic19 December, 2014

    Popio tablu "apača" za 2 dana ,bem ti denim i bugove pokaze da ima kada iskljucim pfd a kada ukljucim pfd o5cuan ,pu jesam baksuz ,bem ti i hungary i ko mi dade ovu 1020 ,ma isikirah se ziv 😈

    ReplyDelete
  52. Srediće se sve u sljedećih par dana... :-)

    ReplyDelete
  53. I pri meni je tak na NL820

    ReplyDelete
  54. Meni u extras info pise RM-978_1048 nema nikakav naziv drzave ... lumia 630

    ReplyDelete
  55. Vladan Vukajlovic19 December, 2014

    Ja imam RM-875 eu euro 2 VOD-DE i jos nisam dobio!!

    ReplyDelete
  56. Azurirao na Denim,meni JEDE BATERIJU,ne znam u cemu je problem,da napomenem,vodim racuna o pozadinskim pricesima i svemu sto utice na potrosnju...pre Denima bar trajala dva dan,a sad ne moze ni dan..hoce li biti uradjeno nesto po tom pitanju?Kada je sledece azuriranje ako je neko upucen?Msm da svi dobijamo Win 10...LUMIA 520

    ReplyDelete
  57. http://i60.tinypic.com/9t1rtj.jpg

    ReplyDelete
  58. Vladan Vukajlovic19 December, 2014

    Koliko vidim sve je isto !!!

    ReplyDelete
  59. Šta rade ovi u MS te Denim, te nije Denim kao da su juče počeli sve bi hteli samo brljaju, tako i sa Win 10 Tech Preview pola stvari ne rade pazi svetla na tastaturi već tri Builda ne rade, kao klinci da se igraju.....neverovatno....

    ReplyDelete
  60. Denim ili Bug uglavnom telefom radi kao blesav, sve zviždi L525

    ReplyDelete
  61. Vi ste nesto tu skroz pogresno protumacili. Nema nesto kao ima Denim nema Denim. Ili ga ima ili nema za vas uredaj. :) to st osu neki ovdje pisali od jucer kako ugase jednostavno pfd u aplikaciji i imaju kao carobnom rukom Lumia Denim bez ikakve instalacije je da se izrazim blago "glupost". I dijete zna da bez instalacije nista ne moze stici samo onako kao iz vazduha.

    Niko ovdje nista ne brlja, Denim nadogradnja ja pocela prekosinoc u Kini, i pogledajte molim vas ovaj link

    http://www.microsoft.com/en/mobile/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

    Tu su samo evropske drzave i koliko ima tu samo razlicitih telefona i modela. Za svaki, ali bas SVAKI od njih treba se uraditi zaseban Firmver tj. Lumia Denim. E sad ne znam kako korisnici ocekuju da Microsoft pusti u roku 15 minuta za 1500 razlicitih telefona?! Jeli iko na planeti to moze bolje? Evo iskreno pitanje jeli Android uredaji imaju bolje valove nadogradnji telefona?

    Mi trenutno vidimo val od 7-8 modela sirom svijeta da dobijaju Denim nadogradnju, vise svake minute ide. Ne znam cemu panika neka?!

    A sto se tice Windows 10 tech preview, jeste li procitali uslove koristenja Tech preview verzije?! Technical preview nije za obicne korisnike i da bi se oni sada zalili kao vi sada, za to postoji Consumer preview koji nije ni blizu. Izmedu jos ima developer preview za razvijace.

    Bila je jedna fotografija bas koju bi volio da sam objavio uz clanak kada sam pisao o Windows 10 na kojoj pise nestu u smislu "ako mislite da su drajveri ili CPU neki fensi filteri sa instagrama onda Windows 10 technical preview nije za vas" i iskreno jeste tako. Ko ne zeli probleme sa svojim racunarom i opremom neka koristi RTM verzije operativnih sistema. Ovdje niko uglavnom nista ne brlja, tako se pravi sistem.

    ReplyDelete
  62. U pravu ste vi za sve samo sam se iznenadio kad sam video da je bug u pitanju sa Pfd, znam za W10 TP, sam naziv govori ali nikada im se ranije ovakve stvari nisu događale, nije ovo prvi Preview ili beta ali 7, 8.....nisu imali ovakve boljke u kojoj god fazi, srdacan pozzz dobar Vam je site....

    ReplyDelete
  63. A i tačno je da se svi malo naložimo kad krenu nadogradnje, evo pročitah čovek se nagutao apasa....😎

    ReplyDelete
  64. Zijad djulovic19 December, 2014

    Nihade to ti ja sinoc pisao i svw sto ima dwnim mi vec imamo na pfd osim neke manje nadogradnje lumia camera ,ona je jos uvijek sporija a ostalo pa mi sve vec posjedujemo .Ja to ponavljam citavo vrijwme ali niko neslusa i verzija softvera i sve ostalo 😊

    ReplyDelete
  65. upravo dve Lumie 520 (Mađarska) updejtovao na Denim , ni jedan nije bio na PFD, sve prošlo glatko bez problema, traje 10-15 min i ono što je zanimljivo je da su svi brojevi identični sa onima na mom telefonu L525 koji je bio na PFD i ima ono Denim/Cyan bug ako se isključi/uključi PFD... sve radi OK

    ReplyDelete
  66. Zijad djulovic19 December, 2014

    Upravo tako ista stvar na l 1020 kada zadnji x imao abdej na pfd sada kada iskljucim pfd imam denim a tel leti odavno

    ReplyDelete
  67. Da li je update i za pfd ?

    ReplyDelete
  68. Zijad djulovic19 December, 2014

    Iskljuci pfd i idi u dodaci imas vec denim i sve funkcije istog ,ako se nevaram ,mislim da ce doci jos neka mana ispravka ,ako grijesim oprostite ali Dino to bolje zna 😊

    ReplyDelete
  69. Ako nije bilo skidanja nadogradnje, instalacije, migracije i onih zubčanika onda nije Denim u extras+info... To je bug...

    ReplyDelete
  70. Potpuno si u pravu to je to, Denim je stigao za PFD sa zadnjim update-om za pfd....ja sam sklon da isto to verujem...😎

    ReplyDelete
  71. Zijad djulovic19 December, 2014

    Nihade demantujea sam sebw dole si napisao isto sto ja a zupcanici i ostalo su bili kada sam vrsio nadogradnju na pfd i tada mi je abdejtovalo 3 x po nadogradnju a sada cu ti izbaciti brojke pa sam ocijeni

    ReplyDelete
  72. Zijad djulovic19 December, 2014

    Evo v.o.siatema 8.10.14219.341 f.u.n.1.2.10.4.l.f.u.e. 1.11.0.8 l.s.2.5.1.0. R.us.2.7.1.1. S.i1.6.06. S.i.1.0.0.5.sms 1.2.1.7. S.f.1.9.3.1 evo nihade i ostali pa zakljucite jeli bug ili je DENIM ,ako ne grijesim denim smo dobili na zadnjoj nadogradnji PFD-a a ako grijesim oprostite 😊 ali tel piči evo 20 dana ko lud

    ReplyDelete
  73. Nikola Radulovic19 December, 2014

    Kad ce Denim za 930 hangary??? :(

    ReplyDelete
  74. Ama ne govorim tebi, samo kažem u kojem slučaju je bug... :-)

    ReplyDelete
  75. Zijad djulovic19 December, 2014

    Ok Nihad sory nisam shvatio ,kontao sam da je upuceno meni 😊

    ReplyDelete
  76. Da li postoji mogucnost da vratim tel na Cyan,totalno je nefunkcionalan na Denimu zbog bateriju,za par sati je prazna...

    ReplyDelete
  77. Ne postoji nacin da se vratite. A sacekajte malo sa baterijom. Nadogradnja trosi mnogo baterije jer se prvo preuzima fajl pa se vrsi instalacija i migracija cijelog sistema to ne moze proci da se ne potrosi 2% baterije... Radi toga se poremeti i statistika potrosnje koja ako je bila na 17-18h prije radi jednog brzog praznjenja moze spasti na 4-5h. Sada morate napuniti telefon vise puta od minimalnog do max. A Denim nece trositi bateriju vise od Cyan, jer ne postoje dokazi za to. Jedino postoji subjektivno misljenje korisnika.

    Evo slucaj od prije - traje mi baterija 1 dan na wp8.0 prodje prva nadogradnja baterija ipak drzi 1 dan, prodje druga nadogradnja opet 1 dan drzi. Ide wp8.1 i nakon toga drzi 1 dan, nakon 8.1 je islo jos par nadogradnji gdje i sada drzi 1 dan. Sada je bio Cyan i nakon njega je isto jedan dan. I isto tako ocekujem sa Denim.

    Ako je potrosnja naglo opala onda je razlog da je baterija vec stara i ne prima 100% kapaciteta, ili korisnik kroz vrijeme je postao zahtjevniji tj. presao je sa 2 aplikacije koje aktivno koristi na 22. Ili korisnik jednostavno koristi vise tel. Zbog toga je i previse subjektivno "trosi mi vise".

    ReplyDelete
  78. Nikola Radulovic20 December, 2014

    Meni na 930 10 - 15 % potrosi za pola sata , a posle uspori... Nzm dal je i kod vas tako.... Inace nemam jos Denim....

    ReplyDelete
  79. Kod mene je vec baterija na 1520 pa se nikad ne prazni tako brzo. mislim mozemo mi to ubrzati ako hocemo. otvorimo metrotube aplikaciju i radimo striming muzike i pored toga fotografiramo, jedno 100-200 fotografija. E onda mislim da bi potrosilo 10% ili 15. A ovako kako ja koristim skoro je konstatno kroz cijeli dan, samo po noci manje trosi.

    ReplyDelete
  80. Nikola Radulovic20 December, 2014

    Pa i meni je na 920 trosila manje i zato mi je cudno da ovako brzo pojede bateriju al to samo tih prvih 10 -15 %... Zato mi i nije jasno... Ipak je 930 mocan fon al bas tako brzo da trosi ne znam...

    ReplyDelete
  81. Nikola Radulovic20 December, 2014

    A Dino jel znas jel ce Dinim nastaviti od ponedeljka za 930 ili je to sve do januara?

    ReplyDelete
  82. Dino,svaka cast na vremenu izdvojenom za sve ove silne odgovore...Hvala ti puno za WP novosti,odlicna stvar :) hvala i tebi Nikola :)

    ReplyDelete
  83. Kod mene pise RM-914 eu-italy 218

    ReplyDelete
  84. To je italija, lumia 520. 218 ne znam za sta stoji ali bi mogao biti neki mrezni operater.

    ReplyDelete
  85. Jedno je sigurno kad dodje os desetka ni jednu nadogradnju necu prihvatiti,nema logike jedno dobijem a drugo izgubim,usporio mi je mobilni net sa zadnjim azuriranjem

    ReplyDelete
  86. Kod mene pise RM-938_lta_lta
    To je latino amerika. E sad da li neko ima informaciju kad njima izlazi update?

    ReplyDelete
  87. Gospodo jel stigao nekome denim za 930 za Italiju

    ReplyDelete
  88. Dino,kad stavi. na pdf stiklirano pise mi da imam Cyan a kada stavim da nije stikliran pdf onda mi stoji denim...ali ipak mislim da ja nemam denim...sta ti mislis?hvala unpred ...u pitanju je lumia 1520 hong-kong rom 222 su na kraju

    ReplyDelete
  89. Pa ja pretpostavljam da mi na PfD već imamo Denim samo da to nije dobro riješeno tamo u extras+ info... Jer kad se ugasi PfD piše da je Denim a i imam sve funkcije kao i što su rekli da će biti na Denimu... E sad bilo bi dobro kada bi neko ko je na PfD sa 930 ili 1520 napisao zapažanja jer najviše se noviteta i odnosili na te telefone... Ja imam sve što su najavili za 1320 tako da nisam mjerodavan... :-)

    ReplyDelete
  90. Ja nisam ni DP i nije mi stiglo a imam 1520 Hong Kong... Ko cevga znati

    ReplyDelete
  91. I moja je HK... U zadnjem valu za tu regiju nije ni bilo za tvoj telefon... Strpi se, ja mislim da će biti do Božića, sve je to marketing... :-)

    ReplyDelete
  92. Imam jedno pitanje pa ako neko moze da mi odgovori hvala mu. Kupio sam telefon lumia 1520 u americi,sam telefon je namenjen za latino americko trziste, a ja zivim u srbiji. Da li ću ja onda moći da preuzmem lumia denim iz srbije? Regija na telefonu mi je podešena na srbiju i da li to utiče na ažuriranje softvera? U napred hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  93. Vlado nema veze koju regiju ti staviš kao svoju, nadogradnja ide po romovima ili regijama za koje je telefon namijenjen, u tvom slučaju Latinoameričku...

    ReplyDelete
  94. samo da javim lumia 620 mađarska nadograđena na DENIM...

    ReplyDelete
  95. Nikola Radulovic22 December, 2014

    Jel neko zna , jel pici i dalje nadogradnja Denim, ili moram da cekam posle nove god? Smor vise za sve zive izaso... :(

    ReplyDelete
  96. Moguce je flašovati lumia 1520 na denim sa finskim rom, upravo uradzeno, odlicno, kamera brza.4k vodeo..., zaista super.
    Nije tesko, rom je iz Finske...

    ReplyDelete
  97. Evo ga denim,nokia 525,mts

    ReplyDelete
  98. Lumia 620, VIP Srbija, sinoć uradio update na Denim.

    ReplyDelete
  99. Zijad djulovic23 December, 2014

    Prema pisanju Nokiapoweruser bloga, korisnici Preview for Developers programa se ne trebaju odjavljivati iz njega već će normalno dobiti sljedeću nadogradnju WP platforme što nije bio slučaj kod Cyan nadogradnje. Nadalje, svi korisnici već imaju Lumia Denim nadogradnju s obzirom da je posljednja verzija PfD softvera (v 8.10.14219) podjednaka trenutnoj Denim verziji koja je upravo postala dostupna. Većina nas (uključujući i mene prvog) je bila u nevjerici na spomenuto jer Extras + Info aplikacija i dalje prikazuje Lumia Cyan softver na našim uređajima. Međutim, ako se korisnici PfD programa odjave iz njega odlaskom u aplikaciju te odznačavanjem prijave u program tada Extras + Info aplikacija prikazuje posljednju verziju softvera odnosno Lumia Denim

    ReplyDelete
  100. Bates Dalibor24 December, 2014

    Takođe L620, sinoć, Denim, Telenor :)

    ReplyDelete
  101. Da li neko zna kada ce denim za 625 hungary (cv) preview for deweloper?

    ReplyDelete
  102. Hvala unapred ako neko nesto zna o tome

    ReplyDelete
  103. Gde se iskljucuje pfd ako moze pomoc?

    ReplyDelete
  104. Kad iskljucim pfd onda pokaze denim a kada ukljucim vrati na cyan

    ReplyDelete

Ostavite komentar