12.12.14

OneDrive aplikacija dobila promjene u izgledu

OneDrive SetupMicrosoftova OneDrive aplikacija je dobila značajniju nadogradnju kojom su napravljene promjene u izgledu aplikacije jer se mnogim korisnicima nije svidio novi izgled koji je aplikacija dobila u jednoj od prošlih nadogradnji.

 

OneDrive aplikacija je nadograđena na 4.5 verziju, a novosti u ovoj verziji su:

  • Poboljšano korisničko sučelje
  • Prikaz za sve fotografije
  • Pretraživanje osobnih i poslovnih računa
  • Prikaz “Zajedničko” (Shared with me) i “Nedavno” (Recent) se prikazuje i za poslovni račun
  • Pristup košu za smeće, moguć pregled i vraćanje obrisanih osobnih i poslovnih datoteka
  • Nova stranica za prikaz svojstava osobnih datoteka
  • Jednostavan pristup ocjenama aplikacije iz postavki
  • Ispravci pogrešaka i poboljšanja performansi aplikacije

 

onedrive_old_new_topbar

Ovom nadogradnjom su ikonice zamijenjene tekstom, promjene su vidljive na fotografiji iznad. Na desnoj desnoj strani fotografije možete vidjeti kako taj dio aplikacije izgleda u novoj verziji aplikacije.

 

OneDrive_old_newUI_hamburger

Promjene su napravljene i na dijelu aplikacije koji je prikazan na fotografiji iznad, na desnoj strani vidite novi izgled, a na lijevoj strani je kako trenutno izgleda na vašim uređajima. Vidimo da je na dnu uklonjena traka s funkcijama i funkcija za dodavanje poslovnog profila je premještena ispod osobnog profila koji koristite.

 

Nadogradnju za OneDrive aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda. Možete nam ostaviti i komentar o tome kako su vam se svidjele promjene koje je donijela ova nadogradnja.

 

QR_OneDrive

18 komentara :

  1. OneDrive se konacno odmakao od Android izgleda aplikacije. Medutim u zadnje vrijeme gledam trend ovih "hamburger" menija i koliko god ja njih ne volio mislim da ce oni biti "u trendu" i da ce ih koristiti svi veci sistemi, pa samim tim i WP. Samo pitanje ostaje sta ce se desiti sa Metro dizajnom. Trenutno smo na prekretnici kada i Metro treba osvjezenje u aplikacijama ali razvijaci cekaju Microsoft, Microsoft trenutno se okrece na hamburgere kao u OneDrive aplikaciji. I tako ce i ostali razvijaci pratiti Microsoft, ali iskreno se nadam da ce uvesti nove stvari i da ce prije svega razvijaci pratiti Metro stil jer ih ima mnogo koji samo ubace sadrzaj u aplikaciju i izgleda kao da je "sklopljeno" za 5 minuta.

    U odbranu stvarno dobrih aplikacija koje imaju super dizajn, a koji se naslanja na Metro. rijetko ih je takvi.

    ReplyDelete
  2. mehemed stupar13 December, 2014

    Lijepo izgleda

    ReplyDelete
  3. Ovak da sve zgleda i funkcionira bilo bi super

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic13 December, 2014

    Oćito je došlo do poboljšanja ,fotke su poredane datumski i cini mi se da brze otvara ,valjda poklone i jos koju gigu free hehehe ,ma sta ces ko mi balkanci samo neka je "bajdalija" 😄

    ReplyDelete
  5. Radi li vam upload na OneDrive preko mobilnog interneta? Meni radi samo ako sam povezan na WiFi

    ReplyDelete
  6. Ako si mislio na prebacivanje fotografija onda radi

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic13 December, 2014

    Željko to je do postavki i u mene je tako ,idi u rezervne kopije fotke i vidjeces da si zadao "otpremanje najbolji kvalitet potreban je wifi " e to je to jarane ...

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic13 December, 2014

    A i na otpremanju fotografije+video zadao si (najbolji kvalitet potreban je wifi)

    ReplyDelete
  9. Ok,sve funkcionise,slozene slicice,jedna od boljih...napred wp

    ReplyDelete
  10. Pozadinski upload fotografija radi, znači kad uslikam sliku da je automatski spremi na OneDrive. Pokušao sam otići u app i obični PDF ili fotografiju uploadati i to ne radi.. prije je radilo kako treba

    ReplyDelete
  11. Novost za okorele pokerase,izbacili su zyngu za wp. Nedostupna je za nasu regiju,ali ako se promeni i stavi na Indiju,preuzimanje je moguce

    ReplyDelete
  12. Nevezano za temu imam pitanje za Dina. Dobio sam Lumiu 1020 ili AT&T Lumia 909 i htio bi da je otkljucam, imali neke sanse da to uradim ja sam ili moram da platim na nekom od sajtova koji nude unlock code?

    ReplyDelete
  13. Dino glance ima update + nova super aplikacija od MS... Ne znam kako drugačije da tipujem... :-)

    ReplyDelete
  14. Da, danas smo je testirali, sad ce clanak o njoj. ;) dobra je igra

    ReplyDelete
  15. Gledao sam na njihovom sajtu i nidje nisam nasao nista o tome, mogu samu da im posaljem mail. U svakom slucaju hvala ti Dino.

    ReplyDelete
  16. da, email i pitate. Mislim da ima dosta dobrih ljudi tamo koji ce to uraditi za vas :)

    ReplyDelete
  17. Ja ladno ma 730 nemam glance. :( Bas mi nedostaje. Na 820 sam imao.

    ReplyDelete

Ostavite komentar