17.12.14

Microsoft objavio video kako nadograditi na Lumia Denim i stranicu sa podrškom

2630955_Lumia_Denim-wpnovosti

Danas smo objavili vijest da je Lumia Denim nadogradnja počela danas za regiju Kine tj. za uređaje koji imaju kineski ROM. Microsoft je sada objavio novi videozapis koji u 3 min i 46 sek. prikazuje najvažnije novosti Lumia Denim nadogradnje. Pogledajte videozapis ispod.

 

 

U videozapisu glas spominje da se za nadogradnju treba imati barem 1GB (nekad i do 1.5GB) slobodne memorije na telefonu. Zbog toga se novi Windows Phone uređaji proizvode sa podrškom za microSD karticu s kojom možete većinom povećati memoriju telefoni i do 128GB.

 

Pored videozapisa Microsoft je ažurirao i već poznatu stranicu gdje pregledamo za koju državu je dostupna koja nadogradnja pod microsoft.com možete samo provjeriti više detalja.

 

Nokia/Microsoft Lumia modeli koji će dobiti Lumia Denim nadogradnju su:

 

Lumia 520, 520T, 521, 525, 526, 530, 530 Dual SIM, 535, 535 Dual SIM, 620, 625, 630, 630 Dual SIM, 635, 720, 720T, 730 Dual SIM, 735, 810, 820, 822, 830, 920, 920T, 925, 925T, 928, 930, Icon, 1020, 1320 and 1520.

 

Napomena

 

Trenutno je Lumia Denim dostupna jedino za Kinu tj. za uređaje koji imaju kineski ROM na sebi. Za nadogradnju nije važno gdje je proizveden telefon nego koji je ROM na njemu, primjer oznake jednog ROM-a je – “RM-937_eu_hungary_***” - ovo drugim riječima znaći da je telefon za mađarsko tržište i morate čekati vijesti za to područje iako ispod piše „Made in China“. Provjeru koji je ROM na vašem telefonu možete izvršiti na razne načine ali najjednostavniji je pogled u dodaci & informacije u postavkama telefona.

 

Izvor: Windows Central

90 komentara :

  1. Ja nesto gledao i za moj 930 nista nigde....

    ReplyDelete
  2. 1020 nema Na spiskuu

    ReplyDelete
  3. Kako nema? treci po recu ako krenes od zadnjeg.

    ReplyDelete
  4. Dali azuriranje podlijeze operateru jer koristim inostrani mobilni net

    ReplyDelete
  5. Uuhhh nevidjohh
    Sry

    ReplyDelete
  6. Stiglo ali baterija prazna i nisam na wi fi ali stiglo i to bez kukanja ;)

    ReplyDelete
  7. Naspisku nema lumia 636 koja je pravljena za kinesko trziste

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic17 December, 2014

    Woody jarane pojasni mi ima li smetnji ako sam na pfd i da li denim stize istima ,umene pise RM-875-HUNGARY ,hvala ti unaprijed ,radi se o l1020.

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic17 December, 2014

    Isti pitam i gospodina Dinu pa ko zna neka mi objasni ,hvaaala 😊

    ReplyDelete
  10. Ja moram ćekat imam RM

    ReplyDelete
  11. Koliko sam upoznat prvo krece kineski rom,a pfd izgleda da niko nema info.znaci morat ces sacekati

    ReplyDelete
  12. Nokia Lumia 1520 Hong Kong i jos nema,valjda ce uskoro pustiti i za nju 😄 Ovo mi je malo glupo od Microsofta sto ne pusta prvo za top modele, mislim svi trebaju dobiti,jeste ds primer ima vise prodatih Lumia 520 nego 1520 ali ovi su vise platili red bi bio da oni prvi dobiju.Nema veze sto ja imam mogu sacekati ne zuri mi se ali nervira me,politika Microsofta.

    ReplyDelete
  13. Drago Mecanovic17 December, 2014

    Nema jos ni za L930 a ni za L630 bit ce nece pobjec hehe😃

    ReplyDelete
  14. Zijad djulovic17 December, 2014

    Dino imas li ikakve informacije za PFD-ovce ,naime da li ce biti isto ikakva smetnja i ako je da li je pametno vratiti se na zvanicnu verziju ili cekati ...

    ReplyDelete
  15. Pozz Dino,,trebam malu pomoc.,trazi mi nekakav racun na HERE aplikacije,i pomocu fcb ,pokusao pomocu fcb ,izbacuje greske tehnicki razlog,koji trebam racun kucat. Odnosno sta trebam kucat?Hvala.

    ReplyDelete
  16. 1 - 1.5 GB mi je malo to much za ovu nadogradnju. Kada je isla nadogradnja na 8.1 i Cyan, koja je btw donosila puno vise novina od Denima, bilo je nekih 1 GB. Sad na telefonu imam jos 3.89 GB slobodnog prostora, sto znaci da ce mi nakon nadogradnje ostati jos nekih 2.3 GB.

    ReplyDelete
  17. Ma ne :) 1-1.5GB da bi preuzeli nadogradnju a svaki put kada se preuzima nadogradnja toliko treba. Jer svaki put on skida sav sistem, a ne samo dio novosti. I nakon instalacije se brisu instalacijski fajlovi i ostaje samo razlika izmedu sada koliko imate i koliko ima novih stvari. Ali nije svih 1.5GB novosti. Ali u svakom slucaju mora preuzeti sve, kao i kada se flesira sistem.

    ReplyDelete
  18. Tu pise hungary sto je madarski ROM. I za jega morat ce te jos cekati kao i mi ostali... Za sada ide samo za kinu ali vjerujem da nije daleko i za ostale

    ReplyDelete
  19. Da here aplikacije traze novi profil i kada je otvorite pise napravite novi profil i napravite novi. Sa emailom koji ste koristili inace za here mape. Ja koristim jedan email za sve i njega koristim i za here servise.

    ReplyDelete
  20. Nadogradnja je dostupna za Lumia 525- Hong Kong...Samo imam nesto da pitam, da li se jos desava da cuje pucketanje dok premotava video iako je zvuk iskljucen. Taj problem softverski jos nije popravljen ni u Denim-u. Zna li se nesto vise o tome?

    ReplyDelete
  21. da li se jos nekom desava*

    ReplyDelete
  22. Kod mene je ispravljena ta greska davno jos sa preview for developers nadogradnjom. To sada ima i u Denim nadogradnji. Trebalo bi da nema tog pucketanja vise.

    ReplyDelete
  23. skinuo sam denim ali pucketanje u metrotube jos uvek je prisutno kao i kada strimuje video sa neta

    ReplyDelete
  24. Sad sam proverio, pucketa i kada se pusta video sa telefona, ali ne pucketa kada se strimuje direktno sa youtube

    ReplyDelete
  25. I kod mene pucketa i na 8.1 i 8.1 PfD...

    ReplyDelete
  26. Da onda je potrebna jos jedna nadogradnja sistema. Jer denim je sada update 1 + firmver (denim) a to pucketanje je nestalo da jednom od nadogradnji na preview for developers nakon update 1.

    ReplyDelete
  27. Aha, ok. Hvala 😊

    ReplyDelete
  28. Htio bih samo javiti kako HERE+ aplikacija ima nadogradnju.

    ReplyDelete
  29. Ja se sad cuo sa drugarom i on ima na lumia 920 hangary denim ... Ja nista ne razumem i ja imam hangary al 930 i nista...

    ReplyDelete
  30. Moguće da je onaj bug o kome se pričalo pa mu pokazuje da je Denim...

    ReplyDelete
  31. Hvala, procitali smo vec i pisemo clanak, uskoro ce nesto o tome ;)

    ReplyDelete
  32. Pa nzm za sigurno, tako mu pise... :D

    ReplyDelete
  33. Da. Jer Denim jos nigdje nije pusten osim evo sad u Kini, a posebno ne Lumia 920, to bi se culo do sada, a mi pratimo vijesti s cijele planete pa evo i sad iz Kine tako da ne vjerujem da je to promaklo nekako. I ja mislim da je to onaj bug sa extras & info. samo treba uraditi update te aplikacije i pisat ce cyan :)

    ReplyDelete
  34. Nevezano za temu, imam Ativ S, i otkako je izasao sluzbeni WP8.1, primjecujem da na sistem odlazi dosta memorije, tj. da se povecava zauzeti prostor bez nadogradnje? Kako je to moguce??? WP8 je zauzimao oko 2,45GB, poslije nadogradnje na 8.1 bilo je nekih 3,3GB ne sjecam se tacno. Nedavno vidim da je 3,95GB, a sad je cak 4,25GB. Zna li neko o cemu se radi? Hvala :)

    ReplyDelete
  35. Pozdrav,

    To je cache memorija koju prikupljate dok surfate, dok koristite aplikacije, mape, slusate muziku pa aplikacija skida fotorafije albuma za vas, backup telefona se tu nalazi, i sve stvari koje ubrzavaju WP zato on i ne koci dok ga koristimo.

    To se moze izbrisati pod memorijom telefona je to ubrojano u "ostalo" i ima dugme da se izbrise ali ce se vremenom opet nakupiti. Zbog tog natalozenog u toj ostaloj memoriji WP moze otvoriti vise aplikacija istovremeno i raditi s njima bez da telefon zamrzne ili se restartuje. To dode kao prosireni RAM telefona, slicno kako i Windows na racunarima radi. Uglavnom mozete izbrisati ali ce se vremenom opet nakupiti

    ReplyDelete
  36. Dino, hvala na brzom odgovoru. Ne znam jesmo li se razumjeli, ja pricam o memoriji koju uzima "system" i koja se povecava, na WP8 ta stavka je uvijek bila fiksna. A "temporary files" i "other" su mi na nuli. Redovno to brisem.

    ReplyDelete
  37. Ja sam nesto pogresno procitao :D sorry, onda mislim da se tu instalacijski fajlovi nisu izbrisali. to je veoma cudno jer se to automatski desi nakon instalacije nadogradnje sistema. Ja do sada nisam puno sistem provjeravao ali i kod mene je na 6GB dok su temporerni podaci na 0 i ostali na 0, mozda su sada spojili u sistem sve?! provjerit cemo to ovih dana.

    ReplyDelete
  38. Tamo na wpc svi pišu kako imaju update, Brazil, Egipat... Ja još uvijek ne znam zašto kod mene nema... Je li zbog PfD? Ne moram ga ni imati, samo bi volio da znam... :-D

    ReplyDelete
  39. Ne znam. cisto sumnjam da je radi preview verzije. tu gresku su rijesili. Sve cemo vidjeti kroz par dana.

    ReplyDelete
  40. Nadam se... :-)

    ReplyDelete
  41. Zavrsena nadogradnja sad testiranje,koje zadovoljstvo uz kavicu

    ReplyDelete
  42. upravo skinuo denim, kod mene pucketa samo kada pustam video s telefona..(Lumia 1320)

    ReplyDelete
  43. Šta da ti kažem... :D

    ReplyDelete
  44. Da, mislim to je nedostatak zadnje sistemske verzije koja nije ugradena u denim. Ispravka ta ima sa preview for developers.

    ReplyDelete
  45. Javite nam kako se sve ponasa, i sto je najvaznije sta je sa lumia camera. ona bi trebala imati update sada na novu verziju uz Denim sa onim novim funkcijama... ;) da imamo nesto pisati ovih dana

    ReplyDelete
  46. Ćao. Imam Lumiu 830, ali nemam Lumia Camera 5.0 upgrade. Zna li se datum izlaska app ovaj model? Hvala

    ReplyDelete
  47. Naravno,moja je noc;)

    ReplyDelete
  48. Da li je istina ono što je Rubino rekao da će svi telefoni osim 830,930 i 1520 dobiti HD Moments umjesto Rich Capture, Dino jesi li upoznat s tim?

    ReplyDelete
  49. Da, to je izgleda tacno. svi ce dobiti HD moments ali ne znam jeli umjesto rich capture posto je to HDR snimak, a HD moments meni zvuci kao zamjena za 4K snimanje.

    ReplyDelete
  50. I sta me jos zanima, ali za to je potrebno uredaj sa sensor core tj snapdragon 800 procesor, Cortana ce se moci pozvati glasom umjesto tipkom, to je isto dobra stvar. Trenutn okoristim Cortanu par dana na njemackom i mogu reci fantasticna je i u ovoj alpha verziji

    ReplyDelete
  51. Vjerovatno je to, to...

    ReplyDelete
  52. Ubija me neizvjesnost... :D

    ReplyDelete
  53. Buraz, nisam ni ja dobio jos uvek, opusti se. L1520 hong kong nisam PfD.

    ReplyDelete
  54. Htio bih samo potvrditi da su informacije za Mađarsku regiju telefona tocne. Imam lumiu 520, country variant, mađarska regija i dobio sam nadogradnju na Denim. Mobitel mi je izbacio kako imam kriticnu nadogradnju i da prihvatim, prihvatio sam i krenula je nadogradnja koja je trajala nekih 15 min i sad mi pise da imam Denim. 100% sigurno jer sad imam u akcijskom centru i mobilne podatke. Dakle, nije onaj bug, tako da znate :)

    ReplyDelete
  55. Razumijem te i te kako da samo znas na kakvim sam mukama bio kad je bila nadogradnja 8.1 doslo je do faze tablete za smirenje

    ReplyDelete
  56. Hahaha... E baš me nasmija. :D Nije još do toga došlo... Da bar znam da je problem u PfD vratio bi na oficijelnu verziju 8.1 ako bi pomoglo, a to ne znam...

    ReplyDelete
  57. Ako se još malo opustim raspast ću se... :D Opušten, naravno. Da sam kući spavao bi... Ovako radim noćnu i svi mi krivi. :D

    ReplyDelete
  58. Stavio sam jedu zivu plocicu preko druge i nesto sam dobio neznam tacno sta ali izgleda dobro i ne mogu da vratim u pocetno stanje,sad mi je galerija slika izdijeljena na 18 kvadratica a kad dotaknem galeriju otvori se.....,kasnije cu experimentisati,,,pozivi poruke i imenik vrlo lako selektovati za pojedinacno ili po izboru brisanje,lumia kamera otvara za tri/cetiri sekunde a nokia kamera beta za dvije sekunde mnoge ce obradovati,u info centru ponudjena opcija mobilni internet (to je trebalo odavno).Nisam siguran ali mi se cini da mi je sporiji mobilni internet poslije nadogradnje,ima jos nekih stvarcica ali daleko manja nadogradnja u odnosu na 8.1 ili na 10 koji se sprema u svakom slucaju hvala MS.

    ReplyDelete
  59. Ti kvadratići, to su vjerovatno folderi... Otvoriš folder i tap+hold ikonu dok ne zapleše, onda ju samo staviš negdje izvan foldera... A imaj na umu da Denim nije kao 8.1 koji je bio update OS-a. Denim je firmware, znači, neka manja poboljšanja, bug fixovi, kao što neko reče "driveri" za hardver...

    ReplyDelete
  60. Nisu folderi znam na sta mislis ovi kvadratici pojedinacno se ne mogu otvoriti ustvari ne mogu nista

    ReplyDelete
  61. :S Šta može biti? Prvi put čujem za to... Daj neku sliku, nešto...

    ReplyDelete
  62. Brateu to je folder, najveći, sa samo jednom aplikacijom unutra... A čudno mi je što ne možeš ništa s njim, trebalo bi da može kao i sa ostalim pločicama...

    ReplyDelete
  63. Kada je dotaknem otvori se polje preko cijelog ekrana sirinom i prikaze mi galeriju slika

    ReplyDelete
  64. E kad se otvori galerija drži prst na njoj kao kad premještaš ikone i onda ju premjestiš izvan foldera i nestat će taj folder...

    ReplyDelete
  65. Kao sto rekoh ovo je dobro samo trebam otkriti cemu sluzi :)

    ReplyDelete
  66. Super povratio sam prvobitno stanje,sad bih mogao malo na spavanje

    ReplyDelete
  67. Kako da znam koji mi je ROM, kada mi samo pise RM-978?

    ReplyDelete
  68. Zato smo tu... :-)

    ReplyDelete
  69. Moguce, jer se stavka "sistem" povecava :) ok, hvala puno. Pozdrav

    ReplyDelete
  70. Hehe i ja sam sad probao ovo s ploćicama, zakon :)

    ReplyDelete
  71. Ne znam, ako si išao u Postavke > Dodaci+informacije, trebalo bi ti pisati. Meni npr. pise: RM-914_eu_hungary_422.

    ReplyDelete
  72. Meni je ROM hong kong i prebacim ga ne Kina region takodje i datum i vreme ali bezuspesno, prijavljuje da je vec azuriran, inace telfon je 925. Mozda se nije jos pojavio Denim u Kini za 925, zna li neko?

    ReplyDelete
  73. To što staviš kinesku regiju ništa ne znači...

    ReplyDelete
  74. Sta bih trebao da udadim da bude Kina?

    ReplyDelete
  75. Mislis da posto je sam po sebi Rom hong kong nista ne bih trebao da diram samo da azuriram i to je to?

    ReplyDelete
  76. Update je trenutno za neke romove, kao indijski, kineski itd... To nema veze sa regijom koju postaviš na telefonu nego sa onom za koje je tržište telefon namijenjen, to ne možeš mijenjati...

    ReplyDelete
  77. Ima program Nokia Care Suite koji ima dodatni program u sebi za pregledanje takvih informacija. Pored toga i kada prikljucite na Lumia Software recovery vas telefon prikazat ce naziv ROM-a u potpunosti. Mada bi trebalo i tu pisati u dodaci & info.

    ReplyDelete
  78. Samo polako. Ja vidim nesto sto se nece svidjeti korisnicima low end segmenta. Oni dobijaju prvi vjerovstno radi toga sto nema puno novosti ili poboljsanja samog firmvera dok kod 930 i ostalih top modela ima nesto da se sredi i poboljsa i oni zato jos cekaju. Ipak softverski Denim donosi dosta novog za korisnike koji ne koriste preview verziju

    ReplyDelete
  79. Da bas tako. ROM ako je kineski, a evo sada i evropski dobijaju (potvrdeno) onda ne treba nosta dirati i nadogradnja ce sama doci. Za evropu vidimo da pretezno lumia 625 dobija nadogradnje uz jos par modela. Izgleda ova nadogradnja je malo veceg karaktera i obuhvata veliki broj modela sirom svijeta

    ReplyDelete
  80. čudno, sad sam gledao na @microsoft za Denim i verzija OS i Firmware su isti kao što su na mom L525 a još sam na Cyan, kako je to moguće ovo je firmware za L520 Denim :3058.50000.1425.0004 kako stoji kod njih a kod mene su brojke iste !!!!

    ReplyDelete
  81. Ima li jos kakvih "kodova" da pisu tu? Mora pisati product code? Nkega pokusajte na bing pronaci on je unikatan i po njemu se isto moze odrediti drzava za koju je namijenjen...

    ReplyDelete
  82. Samo pise RM-978_1070, a product code nema nigdje, imaju klasicni kodovi kao kod svih lumia, samo sto na dnu jos pise Made in China i ispod toga jos neka kineska slova..

    ReplyDelete
  83. Iza kad se skine poklopac, pise Code:****** to je vas product code. u Nokia care suite i na internetu mozete onda provjeriti ciji je to Product Code. po njemu se sazna i porijeklo.

    ReplyDelete
  84. Nasao sam na netu 059V9X7 VAR EURO 3F CV, to je Evropa?

    ReplyDelete
  85. Da evropski CV ali ne znam sta znaci ovo 3F to je oznaka mozda za regiju tacnu...

    ReplyDelete
  86. Hvala Vam mnogo!

    ReplyDelete
  87. pozz svima..imam nokiu 535 ili ti Microsoft...radi super dobra baterija...ali imam problem koji nemogu da resim....problem je sledeci:kad mi je tel. u torbici i stigne poruka ili me neko zove on poveca prednji ekran na neku rezoluciju da ne mogu da je smanjim...onda moram da iskljucim tel. pa da ga ukljucim i normalno radi...pomoc...ako nije problem posaljite mi odgovor na MAIL. zarko038@gmail.com
    Hvala unapred

    ReplyDelete
  88. Jovan Bugarinovic18 June, 2015

    isključi lupu u podešavanjima..

    ReplyDelete

Ostavite komentar