23.12.14

Prvi pravi pogled na Windows 10 za telefone

wp-10

Do sada smo vidjeli koncept dizajn za Windows 10 kako bi moglo izgledati na telefonima ali ni jedan od njih nije bio realan. Ovaj put donosimo prave slike tj. videozapis sa TechEd prezentacije Microsoft u oktobru ove godine kada je Joe Belfiore (glava Windows Phone, sada i jedan od šefova Windows ekipe) priča o Windows 10 sigurnosti i integraciji sa dokumentima. Na videozapisu onda vidimo jedan dio prezentacije da na telefonu tj. Windows 10 za telefone. Jeste samo prezentacija u na vrhu piše da to nije finalni dizajn ali u svakom slučaju vidimo da će Windows 10 za telefone izgledati poput Windows 10 na tabletima, računarima.

 

 

Pogledajte videozapis iznad i recite nam šta mislite o izgledu?! Ako vam video iz nekih razloga ne pocinje direktno na djelu sa Windows Phone uređajem, premotajte do 25:39 minute. Vidimo pozadinu iz pločica što je veoma vjerovatno da će doći uz Windows 10 za telefone. Osim ovoga postoje glasine da će i pločice moći biti djelimično ili potpuno prozirne. Sa djelimično prozirnim pločicama i ovakvom pozadinom vjerujemo da će Start zaslon izgledati veoma dobro.

 

Drugo što vidimo je grupiranje pločica na Start zaslonu kao u Windows 8.1 što je dostupno sada.

 

izvor: WMPU

52 komentara :

  1. Ne znam, meni se ovo bas nesviđa. Podsjeca me dosta na android sam umjesto okruglih ikonica imamo pravokutnike. Dakle, dosad su ploćice kada ih postavite cinile jednu cijelinu preko cijelog ekrana, a kako vidim u 10 ce ispod biti podloga, a na njoj onda male ploćice, ko android.

    ReplyDelete
  2. čini mi se da će ovo biti odlično, MS će dati sve od sebe da W 10 i WP uspeju jer su sve u iste uložili, želim im da se to i desi prvenstveno zbog nas korisnika, probao sam skoro sve Linux distro-e ali se držim Windows-a jer su najbolji za obične korisnike, jednostavno za upotrebu i još mnogo toga, ko ozbljno koristi Windows platformu zna šta ona sve pruža

    ReplyDelete
  3. Predrag Pešić23 December, 2014

    Bice odlican verujem majkrosoftu.

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic23 December, 2014

    Varas se ,pa i sada ti mozes postaviti bilo koju fotku kao podligu a plocice ostaju "žive" izvini ali cini mi se da si ti jedan od onih što wp koristi 5% od mogucih 105 % 😄

    ReplyDelete
  5. Vladan Vukajlovic23 December, 2014

    105% ?---pa jos nisam video nekog da koristi ni 50% : p !!

    ReplyDelete
  6. Zijad djulovic23 December, 2014

    Nije napisano bukvalno ,ali hejehe ko konta razumjece između redova 😆

    ReplyDelete
  7. Ja ga koristim i 200% ali i dalje nista od toga..sve su to ista sranja

    ReplyDelete
  8. Da ali ne radi se puno o tome jeli podsjeca na drugi sistem nego da Windows na telefonima pruzi prvo isti izgled kroz cijeli sistem koji ce biti ogroman, zamislimo samo sve windows racunare sa 8 8.1 i 7 koji bi presli na 10. tu spadaju i telefoni sada, tableti kao surface i sve ostalo sto poznajemo od Windows-a. A drugo je da je ovo samo opcija i nece niko nikoga prisiljavati na pozadinu, uvijek se moze staviti crna/bijela pozadina kome godi.

    Ja sam bio prvi protivnik pozadina u plocicama jer je meni to bilo bas glupa ideja. sada mogu reci nakon par mjeseci sa 8.1 da se to pokazalo kao dobra ideja i osvjezenje. Ne sjecam se kada sam vidio WP8 bez pozadine, iskreno.

    Isto ili slicno ce biti i sa ovim. Naravno nije nista pod moranjem, svako bira kako mu godi i tu je Microsoft uradio pravi potez, nije vise samo crna i bijela nego moze biti i pozadina. A moze biti pozadina i neka boja, primjera radi plava, a polocice u 50% transparentnoj crnoj boji, tako bi plocice dosle kao tamno plave, i vjerujem da bi se to slagalo jedno sa drugim, naravno uz lijepu plavu a ne drecavu :D

    ReplyDelete
  9. Ako bude radio ispravno skyp sve je onda ok.

    ReplyDelete
  10. Ovo je odgovor na sve vas 😃 krivo ste me rzumijeli, nije stvar u podlozi i ja je sad koristim, i ta podloga je uklopljena ajmo reci u plocice, znaci gdje nema plocica i prostor između njih je prazan, tj crn ili bijel ovisno o podlozi, a sadasnje plocice kada ih poslozite jedne do drugih ajmo reci tvore jednu cijelinu, ko jedan veliki kvadrat. A u novom sistemu mi te plocice izgledaju ko ikonice na androidu, znaci pozadina preko cijelog zaslona, nije uklopljena kao da je u plocicama, a na zaslonu onda poslagane male ploćice ko i ikone na androidu. Ne znam jeste shvatili sto zelim reci 😃 i ne koristim wp 5%, jako puno ga koristim, ne mogu reci da ga koristim 100%, ali je puno i volim ga istrazivati i stalno nesto cackam po njemu. Evo neki dan sam tek saznao kako se radi print screen. 😃

    ReplyDelete
  11. Dušan Begović24 December, 2014

    Nevezano za temu... Dino, ima li nekih novijih vesti što se tiče Lumia Denim nadogradnje? Proveravam dostupnost za Evropu stalno, izgleda koliko sam ja skontao da puštaju nadogradnju na svakih nedelju dana za samo jedan model. Dok ne puste nadogradnje za više uređaja, tačnije "huge unroll". Koristim Lumiu 630 i voleo bih da znam da li imaš više informacija o svemu ovome?

    ReplyDelete
  12. Danas je dan kad sa gorcinom i ljutnjom zelim da kazem da je WP jedan nesavrsen prototip a ja sam poligon za testiranje.Denim:usporen internet,za sedam dana sest puta zamrznut ekran,tri puta razmrljala se boja na ekranu i na kraju ni jedna notifikacija ne funcionira ni jedan poziv poruku ili bilo koju drugu promjenu info ekran ne prikazuje i ako je sve podeseno cak ni na plocicama skype viber whats app nemam nikakvih informacija o pozivu ili porukama,pored LG drzat cu ga kao drugi telefon i cekati os desetku,ludo srce se nada...bio bih sretan da me neko ispravi i da ja budem za to kriv a ne WP.

    ReplyDelete
  13. Woody, imaš pravo da kraljicu staviš za drugi telefon, prvi da ti bude neki LG, koji klima uređaje pravi, tvoj izbor... :-) Međutim, ja mislim da si ti naletio na faličan telefon jer i ja imam 1320 i smatram da je ovo jedan od najboljih u klasi... Ja ni jedan problem do sad sa njom nisam imao, baš ni najmanji a posebno te što si ti nabrojao... Moja radi kao sat...

    ReplyDelete
  14. Nisam ja imao problema sa telefonom i volim ga beskonacno ali svakim azuriranjem pojavi se neki problem vjerujem da nije do telefona vec do wp.meni toliko znaci glance info a ja to vise nemam dali bi se ti jednostavno sa time pomirio,do sad su moje prituzbe bile samo na skyp a i one su pocele sa nadogradnjom 8.1

    ReplyDelete
  15. Zašto nemaš glance?

    ReplyDelete
  16. Poslije azuriranja denim nemam vise sve je ispravno podeseno bezbroj puta sam provjerio,ustvari ni na plocicama se ne pojavljuju informacije,

    ReplyDelete
  17. Jesi li probao sa factory resetom?

    ReplyDelete
  18. Uzmi uradi na novo sistem pomocu Lumia recovery.I gotova stvar, woody non stop nesto kukas, non stop se tebi nesto desava i nikom drugom.Znaci druze vidi se da pljujes po wp, i meni nepoznatih razloga.Ako ga ne volis uzmi andrpid ili iOS ili BB i gotova stvar.Nemoguce samo se tebi desava i nikom drugom.Imam par drugva na denimu i niko se ne zsli naprotiv bas su zadovoljni i kazu da im je telefon cak i zerkicu brzi.

    ReplyDelete
  19. Skype radi ispravno i kod mene i jos 2 druga i kod brata i starog.Non stop ga koristimo jer zovemo preko njega jer imamo gratis net.Tako da ne vidim zasto skype nebi radio ispravno i,sta to ne radi???

    ReplyDelete
  20. To sam prvo uradio ustvari i jedino ostalo sam samo provjeravao podesavanja ,mozda da app deinstaliram i ponovo instaliram

    ReplyDelete
  21. Nisam ni procitao do kraja tvoj komentar a vec prekidam da samo kazem da ne pljujem po WP,sad cu nastaviti gdje sam stao

    ReplyDelete
  22. Ne možeš glance deinstalirati... Probaj popraviti sa Lumia recovery, ako i dalje budeš imao taj problem onda je do telefona... Probaj, nemaš šta izgubiti...

    ReplyDelete
  23. Sad cu reci zasto se meni desava zato sto koristim maksimalno telefon i os wp sve ono sto je proizvodjac predvidio da moze do te granice i koristim,,,,ima koji se hvale denim a ima koji se zale,,,

    ReplyDelete
  24. Nisam mislio glance deinstalirati vec neke druge app,,,u svakom slucaju hvala na strpljenu ja sam cak i malo vise nervozan

    ReplyDelete
  25. kada sam izvrsio nadogradnju 8.1 od tad se pojavljuju problemi i svakim novim azuriranje i veci mnogi se na forumu javljaju sa tim problemom,ustvari komunikacija je moguca ali pozivi i poruke u vecini slucajeva se ne pojavljuju na ekranu,zato nosim taj nesretni LG koji mi zazvoni na skyp onda se ja javim na lumiju,zaista neprakticno

    ReplyDelete
  26. Oprosti Nihad uradio sam samo soft reset ne factory....

    ReplyDelete
  27. Pa ja sam negdje jednom pročitao da je dobro uraditi factory reset poslije nadogradnje OS, posebno ako se pojave neki problemi u radu telefona. Znači, nije nužno ali ja praktikujem to i do sad baš ni jedan jedini problem nisam imao ni na 920 ni na ovoj...

    ReplyDelete
  28. moj Lumia 525 i posle Denim nadgradnje radi odlično, APP koje su instalirane na telefon rade dobro ali ove na SD kartici rade sporo kao i uvek, doduše SD je class 6 i ne očekujem ništa brže, samo moram da primetim kao što su neki već rekli da baterija traje mnogo kraće ali priznajem da mi gomila aplikacija rade u pozadini i možda je i to razlogi

    ReplyDelete
  29. Imam jedno pitanje. Da li Denim nadogradnja donosi precicu za mobilni net ili je to verzija ispred samo za pfd korisnike? Inace presao sam sa Ativ S na Lumiu 925 i veoma sam zadovoljan. Uzeo sam novu " special edition" koja ima 32 GB za 210 eura. Mislim da je za tu cenu predobar telefon.

    ReplyDelete
  30. Zijad djulovic24 December, 2014

    Nisi pogrijesio a precoca dolazi sa denimom .....

    ReplyDelete
  31. Stefan Ivanović25 December, 2014

    Nije baš tako, PfD donosi prečicu za mobilni net i na Cyan uređaje, kao što Denim update donosi istu na uređije koji su Denim dobili. Zapravo, opcija nije deo firmware (Cyan>Denim) nadogradnje, već OS nadogradnje koja se dobija i sa PfD. Naravno, uz Denim nadogradnju ide i OS nadogradnja pa su korisnici dobili i ovu mogućnost, ali ko ima npr. 920, 925, 930, 1520 i druge uređaje koji nsu dobili Denim, ovu odličnu opciju dobijaju kroz OS update ukoliko se prijave i aktiviraju Preview for Developers.

    ReplyDelete
  32. Stefan Ivanović25 December, 2014

    Sad vidim pa se Ispravljam ako sam loše razumeo, možda si pod "nisi pogrijesio" mislio na to da je nije pogrešio što je uzeo L925 od 32GB :)

    ReplyDelete
  33. Stefan Ivanović25 December, 2014

    Ne kupjte kartice u mainstream radnjama jer deru koliko su bezobrazni. Class10 Kingston od 8GB u "maloj" radnji košta oko 600Din/10BAM/38Kn, bar sam ja moju toliko platio, a u pitanju je firma koja radi sa hardware i software rešenjima sa dosta firmi u celoj zapadnoj Srbiji (nije neka lokal prevarantska varijanta, al neću da reklamiram), dok je u Class10 tog kapaciteta oko 1100din u "poznatim" radnjama, tj skoro 50% skuplja (ne znam kako je u CRO i BiH). Imajte na umu da veliki uče od još većih pa prodaju i "ime" :)

    ReplyDelete
  34. Zijad djulovic25 December, 2014

    Upravo tako Stefan .....

    ReplyDelete
  35. Objasni kako ti to iskoristis maximalno telefon i sistem a mi ne?Et ja nisam prosecan korisnik.Objasni nam sta to,ti radis sa njega pa te zeza???

    ReplyDelete
  36. Drug sam prodao 920 i radila kod mene extra i deug uzme i sve radi osim glasa na navigaciji to jeste nema navodjenja a skinut jezik.I svasta sam,probao raditi brisat app cackao i nece, radio sam i fabricko restartovanje i nece.I uradim preko lumia recovery sistem,i proradila.Verovatno,kada je uradio update nije uradio skroz nesto kako treba.Uglavnom lumia recovery je resava probleme 99%.

    ReplyDelete
  37. Dvanaest programa u pozadinskom procesu aktivni,mobilni internet dijelim sa jos cetiri uredjaja,iskljucivanje ekrana podeseno na 5 minuta,youtube stalnu u upotrebi muzika,koristim placeni skype tako da normalne pozive ka mobilnim ili fiksnim telefonima obavljam skypom,viber skype dnevno nekoliko sati koristim,svakodnevno sa marketa instaliram na desetine programa neke zadrzim a vecinu brisem jer mi ne odgovaraju,svaki minut slobodnog vremena testiram razna podesavanja na telefonu,nekoliko mjeseci koristim roming i inostrani internet premoscen preko domaceg operatera,,,,ma gluposti imao bih cijeli sat da pisem sto sve koristim a telefon to podnosi bez problema osim skypa kojem obavjestenja nisu najbolja i evo sad glance prestao sa radom,,,,

    ReplyDelete
  38. U trenutku ljutine covjek malo pretjera u upotrebi jezika vjerujem da sam i ja malo pretjerao ali jos uvijek u nekoj granici.Dokazano je da Microsoft ispravlja greske na osnovi prigovora korisnika a ako mi lazno hvalimo WP i ako greske zanemarujemo i prikazujemo ih kao kvalitetan proizvod onda je jasno da nepravilnosti u cijelini ili djelimocno nece biti ispravljene i stalno cemo zaostajati iza drugih o.s. Vjerujem da i vlasniku ove stranice nije prijatno procitati nesto negativno ali ipak mislim da je doslo vrijeme nase Balkanske svijesti da budemo realni i da kazemo istinu...Individualno od zemlje proizvodjaca telefona operatera,brzine interneta osposobljenosti osobe na telefonu zavisi koliko telefon moze kvalitetno da funcionira zato bi trebali da se pomazemo u iskustvu.

    ReplyDelete
  39. Zijad djulovic25 December, 2014

    Bas tako woody ,vidim da je nasa balkanska iskrenost stupila na scenu ,ma mi smo ti narodi za 10 ,nema bolan ljustva i ljudi ko nas balkanaca ,svaka ti cast na iskrenosti 😊

    ReplyDelete
  40. Iskreno niti primijetim ironiju niti je ne primijetim u tvom komentaru vrlo filozofski receno :)

    ReplyDelete
  41. Druze ja na mojoj Lumiji 1520 imam preko 500 app instaliranih,preko 800 slika, 30-40 video zapisa 1000 pjesama.I kod mene radi sve savrseno, jos memoriska 128gb 😄 Kako ja shvati ti ne izlazis nigde napolje vec samo visis na telefonu 😄 Testiras app za programere 😉Ne shvatam zasto delis net na 4 uredjaja?Zar nisi cuo za WIFI, i sta ces testirat roming?Razna podesavanja koja podesavanja testiras?Poenta bzv trosis vreme.I glance radi kod mene i skype imam u kuci 4 Lumije i u komsiliku jos 9.I niko nema problema jer non stop komuniciramo sa skypom.A za glance nisam nikad cuo da nekom ne radi,samo podesis u njemu sve lepo i radi.

    ReplyDelete
  42. Ja izlazim vani radim svremena na vrijeme putujem u druge zemlje ali nikad ne ispustam telefon iz ruke (skoro nikad) nekoliko godina koristim iskljucivo mobilni internet a kada sam u kuci hotspot opcijom dijelim internet ostalim potrosacima u kuci.Htjeo sam da uzmem 1520 ali mi se nije svidjao zbog ostrih coskova uzeo sam 1320 i nisam se pokajao ali iz nekog razloga ostao sam bez glance i cak ni na plocicama skype viber nema informacija o propustenim pozivima i porukama,Ha,ha nisam programer kad imam vremena testiram koliko su dobre neke app.a roming ne testiram vec ga koristim,vraticu telefon na fabricko ako se ne pojavi glance kupicu isti telefon ili 1520,,,a zamisli da ti izgubis glance dali bi ti bio zadovoljan

    ReplyDelete
  43. Nikola Radulovic25 December, 2014

    Ljudi, jel ce biti Denim do nove za 930 hangary??? Ovo nema smisla... Ja platio tolike pare i dalje cekam... Strasno.

    ReplyDelete
  44. Slazem se sa tobom, nisam ja kriv sto su prodali vise 520 nego 1520.Nije ok da oni dobijaju pre update nego mi koji smo platili telefone par stotina eura a oni 100 eura pa dobili, hajde preko operatera da cekaju,vec mi sa CV.To stvarno nije ok od Microsofta.I nije mi jasno zasto primer Finska 1520 dobila a moja iz HK nije,neka pustaju jednom sedmicno za svali telefon ali na svakoj regiji a ne ovako.Kako mi se cini nema update do kraja januara.

    ReplyDelete
  45. Zijad djulovic25 December, 2014

    Woody zaista sam mislio sta sam napisao ,rekao si bas ono sto i ja mislim ,zato kazem balkanska iskrenost 😊

    ReplyDelete
  46. Evo odgovor za obojicu :)

    St ose tice nadogradnji, Microsoft mozda prati tu taktiku da izda za low end prvo jer su vise zastupljeni. Ima i logike, ako je njih vecina slazem se neka dobiju prvi. Drugi razlog jeste sto ti low end nemaju skoro pa nikakve nove firmver dodatke, znaci nista/ili skroz malo ce se promjeniti na firmveru tj. ako postoji neki bug sa zaslonom, zvukom, vibracijom, mrezom itd. vjerovatno da nece bit iispravljen jer se Firmver trenutno radi za High End modele, Low end modeli nisu kako vidimo dobili nikakav novi firmver uz Lumia Denim.

    Taj firmver se pravi za svaki uredaj posebno, nije isti za finski 1520 i kineski 1520. Svaka Lumia zavisno od regije ima i druge funkcije. Nisu one svugdje iste. Pored toga ima drugacije namjesten firmver, i evo samo da predocimo koliko je to ogromno trziste. Za Evropu samo, ima trenutno 960! razlicitih ROM-ova, samo za Evropu ponavljam. od njih 213 su imali do jucer Lumia Denim, ostalo je jos 747 na Lumia Cyan.

    Izracunajte da je ROM od 1.5 - 2.5GB x 960 = ogromna kolicina posla, sa izradom, pa uploadom na servere.

    Tako da zelim samo reci polako, stici ce, nije pocela nadogradnja Lumia Denim u martu pa da je "cekamo" nego je pocela neki dan. :)

    Ne mislim nista lose sa komentarom samo zelim da kazem nije jednostavno izdati za sve telefone, a znamo da Lumia serije je postala ogromna.

    ReplyDelete
  47. Nikola Radulovic25 December, 2014

    Razumem ja potpuno to.... Nego mi smor vise da cekam..... Nista drugo... Ne kritikujem ih , podrzavam windows 10000000% najaci sistem ikad kako za komp, tako za fon... :D moji drugovi su sa androida krenuli polako da prolaze na wp.... :D

    ReplyDelete
  48. Probaj restartovati na fabricko ako nece uradi sistem preko lumia recovery za 15 min je gotovo.Nema potrebe da prodajes radi toga telefon,evo u mene brat ima 920 pa 1020 sada ima 930 i glance mu ne fali jer je takav tip.Jeste dobra stvar ali da bih radi toga mjenjao telefon ili sta nebi.Drug je na 920 najednom,prestalo radi,navodjenje navigacije,izbrise app,opet instalira nece,uzme restartuje telefon nece i uzme uradi softver preko lumia recovery i radi sada.Znaci ako je softverska greska Lumia recovery resava 99% a ako je hardverska to ti jedino servis mpze pomoc.

    ReplyDelete
  49. Naucio sam na ovaj telefon i na njegove mogucnosti sad kad mi nedostaje glance isto kao da nemam cosak telefona sutra cu vratiti na fabricko stanje ocekujem neke pozive cijeli dan a nema ih a znam ako bih nekoliko minuta ostao bez interneta tad bi imao poziv Morfijev zakon,

    ReplyDelete
  50. Diplomataki je to uradio, nema šta... Ono, evo ti, pa razmišljaj šta ti rekoh... :D

    ReplyDelete
  51. Ja se slažem s tobom... I najmanju manu i grešku im treba utrljati u lice, ali ako nešto radi kako treba, onda radi... :-)

    ReplyDelete
  52. Ja jos koristim Ativ S i prezadovoljan sam kako kvalitetom izrade i radom tako i sa WP 8.1. Pa me zanima ima li ogromne razlike izmedju njega i Nokie?

    ReplyDelete

Ostavite komentar