18.12.14

Microsoft izdao nadogradnju za dodaci & info aplikaciju

dodaci & info setup

Kako polako stiže Lumia Denim nadogradnja Microsoft je poslao i novu verziju dodaci & info aplikacije s kojom inače korisnici mogu provjeriti koji ROM njihov telefon ima i za koju je državu napravljen ili namijenjen.

 

info-extras-dec14-update-screen_1024

 

Tako pod Manufacturer Name vidimo naziv ROM-a u kojem se pretežno krije i država za koju je namijenjen, dok kod nekih piše eu_euro i ispod se u „Mobile Operator“ navodi država i mobilni operator prema kojem se korisnici trebaju ravnati kada provjeravaju da li postoji nadogradnja za njihov uređaj.

 

Ovom nadogradnjom aplikacija dobija još jedan mali dodatak, a to je da piše koliko RAM ima vaš uređaj. To je veoma bitno kada vas razvijač pita koji telefon imate, možete mu slikati ovu stranicu dodaci & info i on je upućen u sve oko uređaja jer na toj stranici piše i oznaka modela telefona koja se krije iza „RM***“ oznake.

 

Preuzmite nadogradnju ispod ako posjedujete Nokia/Microsoft Windows Phone 8 klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

izvor screenshota: WC

 

QR%20Extras%20Info

15 komentara :

  1. Pozdrav Dino, posto me nije bilo odavno na stranici, zbog kvara telefona (otišao displej, dobio novu L925) sada,na novoj Lumiji imam drugi problem. I na prethodnoj Lumiji 925, telefon se znao sam ugasiti ponekad, imao sam je 4mjeseca, a na novoj telefon se ugasi ponekad i po dva puta na dan, imam je 10 dana i od toga bar se 7 puta ugasio! Ima li rješenje za ovaj problem ili da opet šaljem telefon na servis. Imam instaliran W8.1. Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Pozdrav.

    Mene ako pitate ja bi i taj poslao nazad. Sve dok ne dobijete telefon koji radi.

    ReplyDelete
  3. Je li se ugasi pa ti moraš upaliti ili se resetuje?

    ReplyDelete
  4. Pa on se ugasi i ne mogu ga upaliti na samo dugme za paljenje vec na volume- i start. Kad ga tako upalim, uvijek mi pokazuje 4:52 i datum 2012. Sinoć sam ga posle takvog gašenja i paljenja sa start+volume-, ja ugasio normalno i kad sam ga upalio pokazivao je normalno vrijeme i datum. Prije sam mijenjao datum i vrijeme pa sad očekujem da bi od sada moglo biti u redu. Kakve sam izgleda sreće, sumnjam, bit će opet 80 dana bez telefona. Pozdrav

    ReplyDelete
  5. Pitam te jer se puno ljudi žalilo MS za random reset na 925 i 1020 pa su obećali fix ovih dana... Vjerovatno dolazi sa Denimom, možda i tebi pomogne... A sad nešto mislim, ako si instalirao theCHIVE aplikaciju ovih dana moguće je da te ona zeza za power dugmetom jer je i meni stvarala probleme pa sam ju izbrisao... Ili ona neka aplikacija u vezi fitnesa, nekako mi na to vuče...

    ReplyDelete
  6. Nisam instalirao tu aplikaciju, pregledao sam da nije došla sa Cyan-om i nije. Problem mi se počeo javljati odmah, čim sam počeo koristiti relefon, sad mi se čini da i bolje funkcioniše kad sam ga normalno ugasio i upalio. Javitću se kad prođe par dana i ako se ne bude gasio. Pozdrav

    ReplyDelete
  7. Ivan Petričušić21 December, 2014

    Hej jel ti se gasi uredjaj jos

    AKO NE NEMA VEZE

    Moja L520 cim je protreses ugasi se To je problem sa kontaktom baterije
    Znaci drzac baterije olabavi i baterija se krece i on se gasi
    Stavi papiric da se ne krece baterija pa se nece gasiti
    To je se meni dogodilo
    Znaci izmedu mjesta plastike i baterije
    (s lijeve ili desne strane) (ne mogu ti poslat video)

    ReplyDelete
  8. Pozdrav Ivane, nazalost (moju) danas se opet ugasio i isto poremetio datum i vrijeme, kad sam ga upalio na start+volume-, ooet ga ugasio i upalio i sve bilo normalno. Neznam kako na L520 ali na L925 ja ne mogu vaditi bateriju ni skidati poklopac. Mislim da je ovo problem sa softverom. Pozdrav

    ReplyDelete
  9. Ivan Petričušić21 December, 2014

    Gledaj, protresi telefon i onda pogledaj je li se ugasio ako nije onda nemas ovaj problem

    i udi u about (koristim l520 ne eng)i skroz dolje pise za vracanje na tvornicke postavke
    Onda pricekaj (ne znam oce li ti ostati lumia cyan ili denim) i pogledaj je li se to pokaziva

    Ako nastavi odvezi ga na servis

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic24 December, 2014

    Tako je Dino ,ja sam imao problema sa blicem i vratili ga sa servisa kao sve ok ja naiđem na isti problem i uslikam 70 fotki kao dokaz da svaka 5ta zakaze sa blicem i napisem im da cemo se najvjerovatnije naci na sudu citirajuci garanciju i ugovor i vjerovaki ili ne tel je dosao za 5 dana i sve funkcionise ko doksa a njihovo obrazlozenje citiram kao tel je ok ali da bi zadovoljili stranku promijenili su blic ,koja niskost od tako poznatog operatera ali ne bih ga spominjao ,zato tel koristite maksimalno dok je pod garancijom i sa najmanjim problemom obratite se servisu ,prije ovoga tel l1020 sam im zakovo 808smicu na svoj nacin i dobio nov ,bas namjerno zato sto kontaju da smo mi obicni smrtnici a od kojih oni ovise stoka 😊

    ReplyDelete
  11. Zijad djulovic24 December, 2014

    Odmah im vrati tel i napisi ako ga nepoprave za 40dana a ne posalju novi "nacemo se na sudu" i vidjecea brzine tako pise u ugovoru i drzi ae toga odnosno na garantnom listu ,a u medjuvremenu uzmi zamjenski na posti jer imas pravo .....

    ReplyDelete
  12. Pozdrav Zijo, to bi tako bilo da kod nas (BIH) nije sve nenormalno, napisao sam uvozniku mail, sreća mi je da radim u dobroj firmi pa ću pokušati preko našeg advokata u krajnjem slučaju. A da ti kažem, ne daje mi se telefon na servis da ostaje u servisu već ću pokušati ugovoriti termin u servisu kad budem išao u Sarajevo i da mi odmah uradi. Pozdrav

    ReplyDelete
  13. Jel moze neko da mi pomogne,imam Nokia luma 735 denim sve je ok,ali kad
    pustim camera sliknem jednas,dvaputi i ona se zamrzne,ukoci se,pa nece
    da se upali stoi samo loading i vrati me na meni ,sta bi moglo da
    bude ?

    ReplyDelete
  14. Ja bi ga poslao u servis, servisi nisu uopste losi kako neki pricaju. Cekaju mjesecima uredaje, "pokupe" prasinu koliko stoje itd. Ja imam iskustvo da mi je zaslon zamijenjen u ovlastenom Nokia servisu MESC za 45min. Mogu ih samo pohvaliti. A mislim da i operateri koji nude Nokia WP uredaje suraduju sa ovim servisom i to sve ide preko Mobis Electronic.

    ReplyDelete
  15. Ja sam imao loše iskustvo sa CT COMPUTERS, normalno, isao sam preko m:tela, telefon je bio na servisu 25 dana i kad su ga poslali, zamijenili displej a nisu ga zalijepili ili pričvrstili a tipke sa strane uopšte nisu radile. Znam da se greške događaju ali kad nemaš telefon 65 dana i guštera se plašiš :) !

    ReplyDelete

Ostavite komentar