22.12.14

Microsoft Lumia 535 dobija novu nadogradnju sistema

Lumia_535_Press

Microsoft Lumia 535 kako pišu neki mediji ima grešku sa dodirom na zaslonu. Danas se Microsoft izjasnio povodom toga i izdali su odmah nadogradnju za Microsoft Lumia 535 uređaj koja će to ispraviti. Microsoft Lumia 535 dobija trenutno i Lumia Denim nadogradnju i u njoj se nalazi ispravka za ovu grešku. Kako navodi uposleni u Microsoft-u koji je objavio ovu vijest, nadogradnja donosi i poboljšanje stabilnosti i performansi samog sistema za ovaj uređaj.

 

Ko posjeduje Microsoft Lumia 535 neka pogleda da li ima već novu nadogradnju, ako ne, ona će stići uskoro. Trenutno vidimo na stranici Microsoft-ovoj gdje pratimo sve uređaje da je ova nadogradnja dostupna za većinu Lumia 535 za sada. Ova nadogradnja dovodi uređaj na sistemsku verziju 8.10.14219.341, a firmver na 02054.00000.14485.370**.

 

Izvor: Microsoft

47 komentara :

  1. Rm lumia 825 eu_croatia kad stize nadogradnja za denimu?

    ReplyDelete
  2. Vec postavljeno pitanje Rm lumia 825eu_croatia nadogradnja za denimu ubrzo ili?

    ReplyDelete
  3. Jedno pitanje nevezano za ovu temu...zasto posle svakog update-a neke excel dokumente i formate ne mogu da otvorim?

    ReplyDelete
  4. Bilo ko da zna tacan datum objavio bi tu vijest. Nadogradnje nisu redovi voznje autobusa ili vozova pa da se zna datum i vrijeme polaska :D

    ReplyDelete
  5. Ivan Petričušić22 December, 2014

    Dino,opet ne salje obavijesti
    Dva sata prosla,ali nista

    ReplyDelete
  6. Стефан Белый22 December, 2014

    Zadnji deo jako podseca na huawei ascend w1

    ReplyDelete
  7. Nesto razmisljam ko odredjuje dali ce plocice biti providljive ili ne?

    ReplyDelete
  8. Jeste. Cena je oko 110evra. Cenim da ne moze vise za te pare. Ako sa ovim modelom ne razbiju, ne znam kad ce :)

    ReplyDelete
  9. Drago Mecanovic22 December, 2014

    Jeli mozda netko dobio nadogradnju na L630 u HR je jos nema pa mislim ako je netko dobio da znam!!!😊

    ReplyDelete
  10. prestale su sa radom obe komande za pojacavanje i sanjenje zvuka,telefon nema fizička ostećenja.
    535

    ReplyDelete
  11. Zijad djulovic22 December, 2014

    Gore navedeni tekst nije moj ,nađoh ga lutajuci za denim " nadogradnjom" ,mislim da ovdje ima istine ali sami odlucite 😊

    ReplyDelete
  12. upravo tako

    ReplyDelete
  13. Jeste li izbacili nekoliko aplikacija iz ustede baterije da ne radi u pozadini? I koji je vas telefon jos jednom? Ako ima samo 512mb ram onda joy manje aplikacija moze raditi a ne 30. Zbam da do wp novosti ta greska nije to vas mogu uvjeriti milion posto. Problem je sto sistem ne upozori ako moja aplikacija ne dobije mjesto u aplikacijama koje izvode kod u pozadini. Nazalost ja tu nista ne mogu. Korisnici trebaju odluciti koje su vazne i da rade u pozadini a koje ne i njih pogasiti.

    ReplyDelete
  14. Uvijek mozes u komentarima ili u wp novosoti aplikaciji pod "informacije

    ReplyDelete
  15. Razvijaci :) oni su najgori :D :P

    ReplyDelete
  16. Ivan Petričušić23 December, 2014

    Dino,samo wp novosti,diqus i jedna igra namjesteno da radi u pozadini

    I TO DAVNO!!!

    ReplyDelete
  17. Prije jos pet godina nisam imao problema sa nokia ili drugim telefonima bez i najmanje teskoce sam mobilni internet putem kabla spajao u lap top a sad moderna lumia 1320 ne moze nikako instalirao sam sest pc suite mnogo drivera razne sinhronizacije nece pa nece,a imam tel.LG i dovoljno je samo kliknuti i internet prelazi na lap top pa brate microsofte koi ti je vrag stavi ono od prije nekoliko godina,ili ako neko zna kako molio bih ga,hvala izmuceni Woody

    ReplyDelete
  18. Pa brate imaš internet sharing, zašto sa kablom?

    ReplyDelete
  19. Zijad djulovic23 December, 2014

    I da znas da se osjeti sto se tice nadogradnje fb ,apl je osjetno brža ....

    ReplyDelete
  20. Kablom nista ne gubim signal a ponekad mi je to bitno

    ReplyDelete
  21. Ja mislim da je vremenom to izbačeno kao zastarjela tehnologija. U vremenu kad je sve bežično zašto bi se nešto takvo završavalo kablom, nema smisla...

    ReplyDelete
  22. Ja mislim da se mnogi trude da izbjegnu direktne udare valova pogotovu ako su satima izlozeni u neposrednoj blizini a ujedno se nista ne gubi u kvalitetu signala,

    ReplyDelete
  23. To nema vise ni jedan telefon dal android,WP i iOS, ako hoces da delis net ides bezicno tj preko wi fi.A ne spajam nikad telefon i komp za net, jer imam na kompu direktan kablovski internet,u stanu wi fi, a na telefonu 3g mrezu 2gb gratis.A kada hoce neko net onda podelim preko internet sharing.Da izvinete svi nesto lupite bzv isto jedan lik kaze jaooo nema video poziva preko 3g,pa sta ce kome to kada imas skype,viber,line i td.

    ReplyDelete
  24. Moram priznati da to nisam znao mada imam LG android koji kad spoim na kabal nudi prenos interneta dovoljno je samo jedan klik ali nisam jos probao dali radi

    ReplyDelete
  25. Onda ne znam do cega je. Uglavnom je aplikacina testirana na svim uredajima i radi. Taj zadatak u pozadini za wp novosti ne zahtjeva puno tako da mora raditi. Osim toga u kres reportu nema nikakvih naznaka da se u aplikaciji nesto poremetilo pa da ne radi.

    ReplyDelete
  26. Dino nevezano za temu. Par mojih kolega je poludelo za lumijama a medju njima jedan je kupio lumiu 530 dual sim, poblem je u tome sto telefon uopste ne prepoznaje sd karticu,stavljali smo i sa drrugih telefona i nista. u cemu je problem, unapred hvala.

    ReplyDelete
  27. Onako uz jafu uzmem da testiram wp8.1. Sa Samsung S4 posaljrm poruku preko BBM na BBM i poruka ne stigne. Posle posaljem preko WhatsApp na Wp WhatsApp i nista, ne stize poruka. Pozovem sa Vibera Na Viber moju limiu i opet nista, ne zvoni. Na kraju posaljem poruku sa Skaypa i to ne stigne. Tek kada sam uzeo da otvaram posen i svaku aplikaciju, poruke su stizale. Nije ukkjucena usteda baterija i nije ugasen rad u pizadini. Koji li je sada razvijac kriv? Dal je moguce da su svi serveri u svetu pocrkali u isto vreme Ili je ipak wp tuga od sistena?

    ReplyDelete
  28. Jeli kartica klase 10? Ako je ispod postoji sansa da je ne prepozna

    ReplyDelete
  29. Na 8.0 je bilo cesto do servera jer je bilo na svi msistemima gresaka oko notifikacija. Sada na 8.1 razvijaci imaju nove skrojene API za aplikacije kao sto su whatsapp, viber, messenger, bbm itd. da notifikacije stizu instantno. Da li oni njih koriste ja ne znam ali se mog ukriviti razvijaci. Microsoft je pruzio te sanse za takve aplikacije u 8.1 nadogradnji i mislim da je Whatsapp iskoristi oto jer kod mene nikad nije ni jedna poruka nestala ili da nije dosla.

    ReplyDelete
  30. Ivan Petričušić23 December, 2014

    Dino,evo nakon 5 sati je izbacio clanak na akcijskom centru

    ReplyDelete
  31. Koji clanak? Danas smo objavili nesto u 17:48 to je prije 40 minuta bilo...

    ReplyDelete
  32. Ivan Petričušić23 December, 2014

    Eto i krace

    Evo uspio sam namistit

    ReplyDelete
  33. Druze bas sam i ja testirao S4 i bratovu Lumiu 930 i gresis,to je mlzda do tvoga neta ili nesto u pozadini,ugaseno.Kao sto kaze drug Dino niti mi kasne notifikacije niti ih nema.Kada mi ne zvoni na viber to je pretezno kada potrosim internet mobilni pa mi samo surfa na 128kb.Al kada se prebacim na,wi fi opet radi,tako da to nije istina hajde da ne radi jedna app vec sve.

    ReplyDelete
  34. Ne prepoznaje ni klasu 10 pa smo telefon reklamirali , ipak hvala na savetu.

    ReplyDelete
  35. E bas ne nasmeja :) sedim na metar od rutera. I ruteri crkavaju kad treba wp da uradi nesto. Juce sam nabrojao aplikacije koje nisu radile. Hednu nisam, u tom trenutku nusam znao da i ona ima zeza. Zove me covek i pita zasto mu ne odgovorim na poruku, pitam koju....otvirim IM+Pro i pojavi se poruka. Mora da je do rutera, neki proces :D
    I tako ja sad moram na svakih 15min da proveravam da mi nije crko ruter, da neki proces nije u nekom problemu....

    ReplyDelete
  36. Ne misli na procese u ruteru nego pozadinske procese na telefonu. I koji k**** ti i tromb stalno kukate u vezi tih msg aplikacija. Ja stvarno pokušavam da razumijem svu tu negativu ali mi nikako ne ide. Kad god se požalite na rad vibera ili skypa ja provjerim na svom telefonu i meni svaki put radi, notifikacije, poruke, pozivi na obje aplikacije. Znači, telefon u spavaćoj sobi, najslabiji wifi signal i svaki, ali baš svaki poziv prođe, poruke takođe i to dok telefon miruje, zaključan, aplikacija zatvorena... Ja vas ne razumijem pa mi djeluje kao da trolate baš onako bezveze...

    ReplyDelete
  37. Ne moram ja da napisem ovde sta ne valja. Smatram da ovo mesto sluzi za to da napisemo sta valja, a sta ne. Nisam bas siguran sta znaci trolanje....ako je to nesto da ja mrzim wp, lumia telefone itd, zasto bi onda kupovao dva puta wp? Drugi put sam kupio jer sam verovao da ce da poprave sistem. Ti stalno pises kako sve radi savrseno, neko to procita i kupi wp. Tek posle moze da vidi ko je u pravu ti Ili ja, a pare odose....

    ReplyDelete
  38. Ne kažem ja da je wp savršen, neke stvari nisu onako kako bi ja volio ali ako jebeni viber i skype kod mene rade kako treba svaki put ću ti to napisati, naravno prvo ću provjeriti... I mene je viber zezo, ali prije par mjeseci... Zadnja 3-4 mjeseca radi bez i jednog jedinog problema, napisao sam ti u predhodnom postu i normalno je da mi tvoj komentar nema smisla...

    ReplyDelete
  39. Prije nekoliko mjeseci kad su se skoro svi zalili na skyp a posebno na viber ja tad nisam imao sa tim problema i cudio sam se ljudima e sad je suprotno

    ReplyDelete
  40. Mozda nisam bio jasan kad kazem da skype nije dobar,danas sam imao desetak poziva na skype i sve sam ih obavio bez problema i sa vrlo kvalitetnim zvukom medjutim da nisam bio u blizini telefona nebih znao da me je neko zvao jer nebi bilo nikakvih informacija o propustenim pozivima,to je moj problem bas zbog toga nosim sa sobom jos jedan telefon proizvodjaca ves perilica koji ce me oavjestiti da je bilo propustenih poziva.

    ReplyDelete
  41. Eto sad se ja čudim, opet sad probao i sve rade... Viber, skype, whatsapp... Ostale ne koristim toliko pa nisu mi ni bitne...

    ReplyDelete
  42. Znam da nije prava tema, ali zasto mi pise, kada hocu da update- ujem sistem, kriticno preuzimanje?

    ReplyDelete
  43. Meni je tako pisalo kad sam imao losu wi fi conekciju

    ReplyDelete
  44. Ne znam Nenade stvarno šta se dešava sa tvojim telefonom, sad opet probao sve tri aplikacije i sve rade... Usput sam pogledao one grafite i mnogo su dobri, ako ti radiš, svaka čast... :-)

    ReplyDelete
  45. Haha, ma slikao negde pored puta :)

    ReplyDelete
  46. Kazu da imaju gresku sa ekranom touch meni ta greska vadi zivce ja sam ovo jedva napisala koji djavo sad popravljaju npr:ja imam 11god moja sestra kad je pravila racun ubila se to su trebali odmah dakle testirati i gresku popraviti a sad poslije 3 4 mjeseca nasli!E stvarno!!

    ReplyDelete

Ostavite komentar