9.12.14

Današnje nadogradnje aplikacija za WP8

Store picture

Danas neke od Windows Phone aplikacija koje mi pratimo imaju nadogradnje. Među značajnijima su HERE aplikacije od Nokije. HERE city lens, HERE Maps, HERE Tranzit i HERE Drive+. Prvo vrijedno pomena jeste da sve tri sada imaju prozirne pločice, a drugo da je HERE Drive+ sada besplatan kompletno. Prije su slabiji uređaji kao Lumia 720 imali licencu za samo jednu državu/mapu, dok sada svi imaju punu licencu koju su imali korisnici jačih telefona kao Lumia 920 i iznad. Puna licenca HERE Drive+ znaći da možete preuzeti mapa koliko imate memorije na telefonu.

 

Here maps

 

Drugo što primijetimo u HERE aplikacijama jeste da postoji novi Log in i prebacivanje korisnika sa Microsoft računa na Nokia HERE servise. To ide veoma jednostavno, napravite račun pri otvaranju aplikacije HERE Drive+ i u email polje unesete email sa kojim ste inače registrirani na HERE Drive+, sa tom registracijom će se svi vaši favoriti automatski prenijeti na novi profil.

 

Ova registracija nije neophodna ali savjetujemo da se sada prebacite dok ne bude kasnije grešaka ili nemogućnosti prebacivanja favorita. Taj novi profil koji napravite je sinkronizovan sa here.com mapama na kojima će te uvijek vidjeti svoje favorite i zabilježena mjesta.

 

Druge novosti u novim verzijama HERE aplikacijama nismo primijetili, vi ako jeste slobodno se javite u komentarima ispod. Nadogradnje za ove aplikacije možete preuzeti klikom na fotografije ispod ili skeniranjem QR koda, ili još jednostavnije kao imate WP8.1 otvorite trgovinu > postavke > „provjeri ažuriranja“ i vratite se na prvi zaslon u trgovinu, zatim „...“ meni > „downloadi“ i u že vam pisati koje nadogradnje su trenutno dostupne i koje će se automatski preuzeti.

 

HERE Drive+

 

HERE Drive QR

 

HERE Maps

 

here maps QR

 

HERE Tranzit

 

HERE Tranzit QR

 

HERE City lens

 

here city lens QR

 

Opera Mini Beta

 

image61

Druga nadogradnja danas jeste Opera Mini Beta za koju nismo nešto mnogo čuli u zadnje vrijeme, a danas donosi nova poboljšanja. Novosti u ovoj nadogradnji su:

  • Brže surfanje – web stranice sa većim sadržajem i fotografijama brže se otvaraju, ova verzija i štedi u potrošnji prometa i do 10%
  • Lakše upravljanje aplikacijom
  • Surfajte sada sigurnije sa novim zaštitama od Opere

Iskreni da budemo to Opera obećava, a da li će ispuniti morati vi korisnici reći. Mi savjetujemo uvijek Internet Explorer na Windows Phone koji je stabilan, pouzdan i brz.

 

qr_opera_mini

 

Metrotube

 

MetroTube orginal Setup[2]

 

Slijedeća aplikacija koja ima nadogradnju jeste MetroTube, naša omiljena Youtube aplikacija koja je nedavno dobila nadogradnju sa kojom su razvijaći omogućili pozadinsko puštanje muzike iz videozapisa sa Youtube. Uz današnju nadogradnju nije došao izvještaj o promjenama i tako možemo samo nagađati šta je novo ili ispravljeno. Ipak preuzmite nadogradnju ispod i ako vidite neke promijene javite nam se.

 

Metrotube sa QR Code

32 komentara :

  1. Opera mi se cini sve bolja bolja 😊

    ReplyDelete
  2. Pise ti u samoj aplikaciji info...kontakt
    wpnovosti@outlook.com

    ReplyDelete
  3. Kod mene nema besplatne verzije metrotube za l520

    ReplyDelete
  4. Zijad djulovic09 December, 2014

    0,99$ je jedno pivo manje ali imas metrotybe ,zar ne hehehe

    ReplyDelete
  5. Metrotube nije besplatna aplikacija ali "probna" verzija ima skoro iste funkcije kao i placena. Jedino nedostaje HD streaming videozapisa i jos sitnih funkcija. I uz placanjd se razvijac podrzava jer je izdao bolju Youtube aplikaciju nego sto bi to uradio Google za WP.

    ReplyDelete
  6. Bas tako, a i osim toga probna verzija aplikacije ima 95% funkcija od placene. Samo nedostaju HD videa i "kameleon plocice" koje se prilagode temi telefona. I osim toga se razvijac podrzava. Ali i probna se moze koristiti

    ReplyDelete
  7. Kod mene je L1320 RM 994 apac Hong Kong... :D Imam Metro tube i moliplayer besplatno... :-) Inače ako neko ne zna, možete staviti regiju na Kinu ili Hong Kong i onda skinuti moliplayer besplatno i ponovo vratiti na željenu regiju...

    ReplyDelete
  8. Imam jedno pitanje nevezano za ovo.. Zasto tj. kako da namestim kameru da lepo slika tj da nije mutna slika ako recimo slikam dok neko trci ili skace? Imam 1520

    ReplyDelete
  9. Imaju već predefinisane postavke, portret, noćno, panorama pa i sport... Probaj tako.

    ReplyDelete
  10. Moze li mi neko pomoci, kada je izasao pfd 8.1 odmah sam updejtovao i tada sam na Ativ S instalirao Here drive +, i radi perfektno. Ali danas imam probleme da azuriram, nece da zavrsi. Isto je i sa Here Map. Sta je sad u pitanju?

    ReplyDelete
  11. Izbrisi app restartuj telefon pa onda instaliraj app 😄

    ReplyDelete
  12. E hvala uspelo, bio sam se uplasio da cu izgubiti ovako dobru app. Eto koliko vredi forum 😊

    ReplyDelete
  13. Hvala :)

    Windows Lumia1520

    -----Originalna poruka-----
    Od: "Disqus"
    Poslato: ‎10.‎12.‎2014. 3:56
    Za: "milanovicsu@yahoo.com"
    Tema: Re: New comment posted on Windows Phone Novosti: Današnje nadogradnje aplikacija za WP8
    Settings


    A new comment was posted on WP Novosti



    Nihad
    Imaju već predefinisane postavke, portret, noćno, panorama pa i sport... Probaj tako. 9:56 p.m., Tuesday Dec. 9 | Other comments by Nihad

    Reply to Nihad




    Nihad’s comment is in reply to Marko_SU:

    Imam jedno pitanje nevezano za ovo.. Zasto tj. kako da namestim kameru da lepo slika tj da nije mutna slika ako recimo slikam dok neko ... Read more





    You're receiving this message because you're signed up to receive notifications about replies to disqus_riU1NVl1oX. You can unsubscribe from emails about replies to disqus_riU1NVl1oX by replying to this email with "unsubscribe" or reduce the rate with which these emails are sent by adjusting your notification settings.

    ReplyDelete
  14. Pa je li pomoglo?

    ReplyDelete
  15. Kod mene je Internet Explorer samo brz, daleko od stabilnog, već nekoliko mjeseci se dešava da kada 'swajpujem' unazad aplikacija smrzne, pa je moram ponovo pokrećati, već dvije - tri nadogradnje očekujem da će to ispraviti ali ništa, češće koristim UC browser samo što on dosta više troši mobilne podatke nego IE. Dali se još kome dešava to sa IE?

    ReplyDelete
  16. Ja imam isti problem. Još mi se čini da ne skroluje dobro po stranici i ne prihvata mi "klikove" iz prve. Safari na iPhone-i mnogo bolje radi. Btw, radim na lumia 735

    ReplyDelete
  17. Vladan Vukajlovic10 December, 2014

    Za sada mi se nije desavalo da imam problema sa IE ,a koristim ga jako dugo i veliki je napredak od recimo pre dve godine.Probaj sa Operom mozda dobijes bolje rezultate.

    ReplyDelete
  18. Vladan Vukajlovic10 December, 2014

    Ne znam koliko je njih glasalo na Mondo ali je veliki napredak za WPmakar po zeljama koristenja OS-a

    ReplyDelete
  19. Meni radi IE super, nekada se desi da zatvori sam ali retko. Mada dobra je i UC, ekstra. Da govorim na Ativ S-u.

    ReplyDelete
  20. Mondo je sajt gde urednici forsiraju WP :) Ove nase ankete su cista prevara. Pre 3-4 god nå b92 citam da je po nekoj anketi u Srbiji najprodavaniji telefon ajfon :D kako je to moguce?koga su pitali u anketi? U to vreme da je samo jedan komad Nokia telefona prodat, Taj jedan je prodavaniji od ajfona jer ajfon nije ni imao u prodaji :) Ko uredjuje stranu taj odredjuje sta je najbolje. Ovde Dino uredjuje i on uvek brani WP. Ok, ima neki interes, juri neku zaradu. Cenim da ponekad ni sam ne veruje u ono sto napise u odbrani wp-a :)

    ReplyDelete
  21. Da ona anketa iznad bi kod nas jos bolje ispala u pogledu na WP. Bilo bi 93-94% za WP ostalo bi bilo za ostale OS.

    A upade mi ova recenica zarada u oci :D gdje je nasa zarada na WP Novosti?! Ok imamo sada reklame u aplikaciji ali je ta zarada par centi dnevno... Od prodaje aplikacija WP Novosti takoder jos nema nista jer se mora dostici neki prag za isplatu. A ako je u pitanju Prognoza i zarada ja ipak smatram da je ne forsiram uopste koliko bi trebao na ovoj stranici. Da sam kakav stavio bi je ispod svakog clanka pa i u aplikaciju WP Novosti ili bi stavio kada se otvori app da ti ponudi i nju za download. Ali to ne radim, niti imamo zarade jos uvijek. Jos uvijek je ovo bezhonoraran rad na WP Novosti, nazalost. I mi bi volili da imamo...

    ReplyDelete
  22. Vladan Vukajlovic10 December, 2014

    Malo mi bas ne ide ta tvoja prica ,ovde je najbolje kotiran Android !!! da forsira wp .... verovatno bi drugacije bilo..opet ne branim nista niti nagovaram, svako koristi sta voli, jedan lican podatak- ja i jos dva drugara koristimo WP, ostali nesto drugo ,pre godinu dana bio sam samo ja ,znaci ima vise korisnika , da li Dino brani Wp ili ne mislim da to nije nasa stvar ipak je ovo njegov sajt i ima pravo sa njim da raspolaze onako kako zeli !!! tako da ne bih o tome ...

    ReplyDelete
  23. Stefan Ivanović11 December, 2014

    Da se teraju sa isključivo providnim pločicama više... :( Ok, može i providna, ali daj opciju da stavim i originalnu ako želim. Čudi ma da se nisu setili da stave obavezu kod pravljenja app da ima obe varijante pločice. Konkretno me nervira što je Here sad isforsiran u providnu, pre lepo vidim gde je plavo i nema greške, sad je sve isto...Ne bih se žalio da i WP Novosti dobiju opciju da biram kakvu ću pločicu umesto samo providne, cenim da je to 20 minuta posla da se napravi :)

    ReplyDelete
  24. Ja sam inace uvijek za opcije, bas uvijek jer prije svega sam i ja ljubitelj WP-a i dobrih aplikacija. I ako korisnici zele ja cu uvesti "u boji" plocicu za WP Novosti kao izbor. Nije bas 20 minuta da se to napravi, prije ide na 1-2h ali ipak cu uraditi. Meni to nije nesto strasno

    Ali kada pogledam sta sve ljudi traze od drugih razvijaca pa aplikacija ce vise liciti na skup ideja korisnika nego ideja razvijaca i to je fatalno. A jedno sto sam ja naucio je - slusaj korisnike, ali ipak radi kako ti mislis da je najbolje. Jer evo zasto:

    Razvijac stekne ono sto stekne sa aplikacijom prvenstveno kroz svoj rad, a korisnici zele svako na svoju stranu i tako nakon nekog vremena razvijac popusta i popusta dok na kraju kada pogleda svoj projekt ne moze da ga prepozna i ne prvu ideju i viziju svoje aplikacije. To se desilo sa dosta aplikacija na trgovini i na kraju su losije nego sto su bile na samom pocetku. Kao slikar neki, ako se umjesa jos 10 ljudi da slika tu njegovu sliku na kraju to nece liciti ni na sta.

    Drugo sto su korisnici koliko god ja njih volio, samo trenutni, svako od njih ce koristiti jedno vrijeme aplikaciju i preci na drugu, to je normalno. Ja radim naravno dosta da zadovoljim korisnike ali dok radim uvijek vagam sta bi bilo dobro i sta bi korisnici stvarno zeljeli.

    I zato ja uvijek kazem treba slusati korisnike kao masu, ali ipak imati svoje ja koje ce se prepoznati u aplikaciji.

    Ovo nije bilo direktno vama upuceno :) uskoro cu napraviti i plocicu u boji i jos neke sitne promjene pa ce stici novi update

    ReplyDelete
  25. Mozda je off topic ovde ali imam problem sa mesengerom, prosto se izgubio ikona je siva i ne reaguje nista kad kliknem na nju. I moj drug se isto zalio. Sta se desava?

    ReplyDelete
  26. Bilo je vec par pitanja takvih.. To kad ikona postane siva navodno da se vrši backup aplikacija pa se dogodi da "zapne" i postane siva. Pokusajte u postavkama uređaja kliknuti da vam napravi bascup postavki i aplikacija, navodno da to pomaže. Ne znam hoće li pomoći, drugima se događalo sa whatsapp aplikacijom i preporucivao sam istu stvar ali ne znam je li im pomoglo.

    ReplyDelete
  27. Da evo Zeljko je lijepo objasnio radi se backup aplikacija i ta app ima neke podatke koje treba spremiti i ne smiju se koristiti u tom trenu jer bi bili korumpirani nakon vracanja backupa ako se koriste...

    Izgleda tu ima bug i ostane ikona tako siva. Ja sam to primjetio da mi je trajalo par sekundi na nekim aplikacijama ali nikad duze. Zato nisam ni pokusavao da to ispravim. Ali vjerovatno pomaze kako kolega kaze pokrenuti backup ponovo ili ga prekinuti i opet pokrenuti ako je u tokum

    ReplyDelete
  28. Uradio sam to i pomoglo je sad radi. Hvala puno

    ReplyDelete
  29. Nema na čemu, drago mi je da je pomoglo. :)

    ReplyDelete
  30. Anketu ispunjavaju čitatelji, to znaš i sam ali pitanje je koji čitatelji i odgovaraju li onako kako misle ili se zezaju pa kliknu bilo šta. Ako je sajt recimo za WP, logično je da će ispuniti čitatelji skloniji WP-u i da će WP imati najbolji rezultat.
    Mondo ne čitam, ali ako često objave vijest vezanu za WP tu stranicu onda češće posjećuju WP korisnici i logično je da će WP imati dobar rezultat. Sumnjam da urednici smiju korigirati rezultate ankete jer su to većinom ankete koje su neovisne o stranici na kojoj se provodi anketa. Da se izbjegne problem koriste se specijalizirane agencije koje imaju svoje članove svih profila i starosnih skupina i anketu ispunjavaju članovi odabrani metodom slučajnog odabira.

    Da se na WPNovosti brani WP vjerujem da bi dosta komentara bilo izbrisano jer eto, nisu po našem ukusu. Sam znaš koliko komentara je obrisano? Svega nekoliko, ali samo zbog vrijeđanja ili ne primjerenog izražavanja :) Druga je stvar što imamo drugačije korisničke potrebe i drugačija shvaćanja. Nitko nema koristi od sakrivanja istine, a posebno ne naši čitatelji ili kolega Dino ili ja.
    :)

    P.S. Ovo je samo dobronamjeran komentar ;)

    ReplyDelete

Ostavite komentar