11.12.14

MX Player aplikacija dostupna za Windows Phone 8.1 i Windows 8.1 sustav [dodatak]

mx-player-heroMX Player, aplikacija za reprodukciju video sadržaja koja je popularna na Android platformi, od sada je dostupna za uređaje s Windows Phone 8.1 sustavom i za računala koja koriste Windows 8.1 operacijski sustav.

 

MX-Player-screens

Aplikacija je jednostavnog izgleda i korisnicima daje mogućnosti kao što je odabir crne ili bijele teme, zaključavanje okretanja zaslona, označavanje novih videa oznakom „new“, pretraga datoteka i još raznih funkcija. Nismo puno isprobavali aplikaciju i njezine mogućnosti ali još je beta verzija pa vjerojatno postoje greške koje će uskoro biti uskoro ispravljene.

 

Nije baš najjasnije je li ovo originalna aplikacija ili samo kopija originalne aplikacije kakva se nalazi na Android OS-u, ali malo je neobično to da aplikacija ima veličinu samo 1MB dok recimo MoliPlayer koji zauzima 10MB ili Xbox Video koji zauzima 6MB memorije. Isto tako, aplikacija se pojavila samo tako, bez ikakve najave bilo kojim putem iako su se korisnici raspitivali kada će doći na Windows Phone uređaje.

 

[Dodatak]

 

MX-Player

MX Player aplikacija ipak nije lažna, to je potvrdio izdavač aplikacije koji se oglasio na XDA Developer forumu i potvrdio da su odlučili napraviti aplikaciju za Windows Phone sustav. Aplikacija je u ranoj beta fazi i ne trebamo očekivati previše, za sada najbolje što možemo učiti je da damo povratne informacije kako bi razvijači lakše mogli poboljšati aplikaciju.

 

Ako želite instalirati MX Player aplikaciju na vaš Windows Phone uređaj možete ju preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda, a instalaciju za Windows 8.1 OS možete preuzeti ovdje.

 

qr-mxplayer

32 komentara :

  1. Ja se nadam da ce se ovi iz BS Player-a odluciti da naprave app za wp

    ReplyDelete
  2. Fake je sigurno... Željko, greška u naslovu... :-)

    ReplyDelete
  3. Nebi rekao da je fake jer je isti barem naziv programera za android i wp,a druga stvar bile su neke fake app u wp storu sa tim nazivom i sada ih nema,tako da je moguce da je officijalna.A u beta je fazi pa zato moguce da je 1mb jer je ipak verzija 0.1 i ima dosta za rad u njoj.Skinuo sam je nije lose za beta, i ako sam se nadao da ce ore izbaciti VLC nego ovi.A za bsplayer sumljam da ce izbaciti app neznam sto ali i na iPhonu ih nema.Pre moguce je da to uradi KM player.

    ReplyDelete
  4. Nema veze što je isto ime programera, MS ne zahtjeva nikakav dokaz da si ti taj programer koji je istu aplikaciju napravio na drugoj platformi.

    ReplyDelete
  5. vidim pisao si da je greška u naslovu?

    ReplyDelete
  6. Da... Možeš staviti koje god ime hoćeš, ako nije zauzeto... Nadalje, kada neko odluči da napravi ovakvu aplikaciju za wp, onda to negdje i spomene... Za ovu nigdje ništa ne piše... Siguran sam da je fake...

    ReplyDelete
  7. Ma da... Nisam dobro vidio... :-) My bad.

    ReplyDelete
  8. Jeste ali kliknes na veb lokaciju od prizvodjaca, i uputite na mx player officijalnu stranicu 😄 Moguce da je fake ali nebih rekao cim su sve kopije nestale sa stora,stranica od officijalnog.Hm ako je kopija onda su se bas potrudili oko kopije 😄

    ReplyDelete
  9. jedino što vidim u opisu je link na xda developer forum, a na službenoj MX Player stranici se nigdje ne spominje Windows Phone

    btw.
    http://forum.xda-developers.com/apps/mx-player/mx-player-windows-phone-t2844304

    ReplyDelete
  10. Pa mogao je staviti link od bilo koje stranice na netu, to nije neki dokaz...

    ReplyDelete
  11. Da li postoji ikakva aplikacija ili mogucnost gledanja online filmova na wp 8.1

    ReplyDelete
  12. online filmovi se i danas mogu gledati preko xbox video ali mislim da mislite na nesto drugo. za gledanje filmova dovoljno je potraziti samo na bing sta zelite i sa WP8.1 se mogu cak neki od tih formata gledati nativno. WP8.1 podrzava dosta formata osim adobe flash ali dobro pa ima stranica koje ne forsiraju flash.

    ReplyDelete
  13. Ako je fake onda se neko bas potrudio,mora da mu je bilo dosadno da napravi istu app kao androidu,izgled,ime,forum,link proizvodjaca.I jos izbrise ostale kopije sa wp stora 😄Moguce da kasne objave nista nemoguce pa zato nisu pisali o wp, neznam ni dali vlc ima na sajtu za wp,pa fb izbaci novu app da ne opise sta je novo ili neke app izdju bez opisa.Koliko se puta desi izadje app skines primer verzijs 2.5.8 a tamo stoji verzija 2.5.5 i kada instaliras vidis da je novija nego sto pise.Vidicemo u roku od mesec dva dali je fake.Ja mislim da nije.

    ReplyDelete
  14. Imas link proizvodjaca koji te vodi na njihov sajt idi u detalje pa dole nize.Ma nema veze sto nema,jer nisu jos mozda izbacili da opisu app ili sta, a mozda i nece dok je beta.Vidicemo kroz vreme,ja mislim da je officijalna,s ni vlc ne pise da ima za wp ja mislim ali nisam siguran.Imas par app koji na sajtu ne pise da ima za wp, a ima.Ne mogu se sada setim tacno ali znam da am neki dan se bas cudio.Kad se setim javljam 😄

    ReplyDelete
  15. Gagi, sine... Drugo je kada app ima update, pa malo ili ništa informacija ne izađe o tome... A drugo je kada jedna app kao MX player izađe za wp, tp nije mala stvar, jer milioni ljudi koriste tu app, pa je normalno da neko nagovijesti da će izać ili spomene... Ovo za linkove, mogao je staviti bilo koji link koji je htio... Ime smo objasnili, Link na forum ili link proizvođača u aplikaciji je mogao staviti koji hoće... Nadam se da razumiješ...

    ReplyDelete
  16. Ne mora svaka app da dolazi na sva zvona, mozda su bas hteli da bude faktor iznenadjenja.Ili su hteli da preteknu VLC.😄Mozda je bilo gde ali nije se culo kod nas. 😄Ja ti kazem mogao je ali toliko stvari da se podudari sa officijalnog proizvodjaca nego da glumi da je officijalna da pravi da je laznjak i da se bas toliko potrudi oko svakog detatalja da je laznjak, slabo vjerovati 😄Nadam se da razumes i ja kazem vreme ce pokazati 😄 Drugo nisi nam objsnio kako onda najednom sve app sto su pre bile kopija su nestale iz wp stora bio je mx player 3.1 i par drugih,a sda ih nema 😄 Moli cu objasnjenje ako ti nije problem 😄😄😄

    ReplyDelete
  17. Ja nisam vidio ni jednu kopiju MX playera na marketu... Baš ono da negdje piše MX... Volio bih da si upravu ali sve mi djeluje kao fake...

    ReplyDelete
  18. Kako dodem tj gdje treba snimit film da bi gledao? Imam samo prazan folder a na mob ga ne mogu pronac.thx

    ReplyDelete
  19. Izaslo je na forumu da je nije fake i da je rani prototip da se ne ocekuje previse za pocetak, Idi na forum od mx playera sada sam bas citao.A bilo je kopija mx playera par komada, bas sam sinoc izbrisao jednu kada sam skinuo ovaj.Jer sam trazio sve playere jednom jer kada putujem nekada gledam film na telefonu, tako da sam trazio sve playere sto sam na znao na storu od mx playera, km playera,vlc, gom, bs playera i td,ako sam naleteo na kopije mx playera bilo je par koje su se i palcale, i tada sam otkrio i cc player.I sada nema u prodamnici vise kopija.A ni VLC nema na sajtu da ima za windwos phone

    ReplyDelete
  20. A mislim ako je oficijelna app, onda je bezveze... Za sad se mogu gledati samo mp4... Nekako mi je neozbiljno da se jedna takva aplikacija tek tako pojavi, bez pompe, od 1 mb i pušta samo mp4... Sve upućuje na to da je fejk... I Rubino misli da jeste...

    ReplyDelete
  21. Čita i AVI format.. moguće da je odlučio napraviti aplikaciju pa samo napravio port sa androida na WP..

    ReplyDelete
  22. Ja bi isto volio da je službena aplikacija, to može biti samo bolje za korisnike :D ali sve ćemo saznat uskoro
    U svakom slučaju, trebat će još dosta raditi na aplikaciji da to bude kako treba

    ReplyDelete
  23. Rani prototip ne ocekujte nista previse od njega tek za 6 meseci bice bas app za filmove bar se nadam :) A ovo je dobro znaci da dolazi sve vise app i sve vise se razvijaca odlucuje da pravi app za wp, makar izgledale na pocetku kao za android :) Ja sam probao mp4 format i radi, mkv nece jos, ima ovden dosta rada codece,formate, izgled, stabilnost i td :) Dok MX player i VLC puste app uzivacu na cc playeru pro i xbox video :) Ali mi je veoma drago da sve vise razvijaca shvata wp ozbiljnijim do kraja sledece godine se nadam 500-750 hiljada app da bude i da ne lice vise na android app :) VLC je tek ovih dana pustio full verziju app za android a od kada je u marketu, tako da cemo se mi nacekati za full ali bilo bi dobro da puste betu za sve korisnike :) A od MX playera razvijaca ne ocekujte puno ipak su oni mali, neznam ni koliko ljudi radi na njoj, imaju app na androidu nemaju za racunare, ne moze se porediti sa VLC,KMP,BSP,GOMP i td.Ali je dobor da su i oni poceli da radi app za WP i odmah pustili app za sve i ako je prototip tj beta :) A valjda ce BSP i KMP se sjetiti da puste uskoro na WP kao VLC i MX :)

    ReplyDelete
  24. Dino,zaboravio sam kako bese na androidu sto se tice ovog plejera,jel treba da su i ovde isti naziv nekog filma i prevod? Cini mi se da na androidu nije bilo potrebe za tim

    ReplyDelete
  25. Gagi pobjedio si, ipak je oficijelna aplikacija... Kapa dole... :-)

    ReplyDelete
  26. Vjeruj da ne znam kako je u ovoj app, ovu app nikad nisam prije koristio.

    ReplyDelete
  27. Hahahahhahaha 😄 Bio sam upravu, reko ti ja 😋 Salim se, drago mi je da dolazi sve vise app na windows phone i da je razvijaci shvataju ozbiljno 😄 Bolje za nas korisnike 😉

    ReplyDelete
  28. Stefan Ivanović12 December, 2014

    Teška beta, ne čita prevode uopšte, jedino sam .mp4 H264 uspeo da pustim, .avi i .mkv mi nije učitao (dok Xbox Video učitava i .avi, ali neće titlove nikako). Za sad bezveze skroz. Skoro smo ovde pominjali playere koji rade i sinhonizaciju sa PC, pa je jedan od njih bio i Plex. Zanima me da li za tih 5$ ide i .mkv i .flac podrška za lokalne sadržaje na uređaju, da li je neko koristio? Nažalost nema na Youtube neka recenziju za WP8 osim na nemačkom koji ne razumem, a imaju 2 recenzije za WP 7.5 ali je to bezveze i ne liči ni na šta. Na njihovom sajtu nisam našao te informacije. Ne bih da kupim nešto što ne može da se proba, a da pride ne znam radi li ono što ja želim. Mada mi se iskreno i ne plaća ta cena za video player, na Androidu i iOS ih ima besplatnih koji rade odlično i to raznih.

    ReplyDelete
  29. Slazem se. Bez probanja niko nece kupiti naslijepo. A htio sam jos nesto dodati oko Android jeste da imaju zamjene za svaku app i da ima dosta besplatnih ali isto tako sam vidio kako neke aplikacija koje kostaju, iako se plate kasnije traze jos da se plati za nove funkcije. Na WP to nisam jos vidio i mislim da bi razvijac izgorio da zeli naplatiti neku funkciju novu ako je app vec placena.

    Ok u igrama je to normalna stvar da se non stop nesto placa ali u aplikacijama ne. I to je razlika izmedu Android i WP. Na Androidu imaju reklame sa kojima mozes dnevno lijepo dnevnicu zaraditi dok sa istim brojem korisnika na WP ne mozes. I zbog toga WP ima vise placenih aplikacija ali zato nema reklama toliko cesto...

    Nevezan je komentar za vas ali reko kad se spominje da spomenem zasto je tako :)

    ReplyDelete
  30. Na xbox video samo stavi isti naziv filma i prevoda i to je to, ali probao sam samo mp4 format.A cc player imas on cita sve i prevode i formate,ima free verziju sa reklamama i placenu bez reklama.Probano radi 100% 😄Cena samo 0.99 € 😄 A MX player tek je probna verzija i prva tako ne ocekujte puno, za par meseci bice ok 😉

    ReplyDelete
  31. I da ako u xbox video radi onda stavis film seriju u video i titl stavis u isti folder u video gde ti je i film i cita prevod proverono i isti naziv kao film.A na cc playeru stavi gde hoces u koji god folder on ce ga pronaci i ocitati, i prevod i film,cita mkv,avi,mp4 to sam ja probao.

    ReplyDelete

Ostavite komentar