17.12.14

HERE aplikacije imaju nadogradnju

Here maps

HERE lokacijske aplikacije imaju nadogradnju. Nedavno smo pisali već o nadogradnji koja je donijela prozirne pločice i druge funkcije i novine u izgledu aplikacija, a danas je nadogradnja samo bug fix za greške koje su se pojavile. Naime korisnici su imali problema sa prebacivanjem favorita koje su imali na nove profile HERE servisa, ova nadogradnja treba da riješi taj problem.

 

Preuzmite aplikacije/nadogradnje ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

HERE maps

 

here maps QR

 

HERE Drive+

 

HERE Drive QR

 

Here Transit

 

QR-HERE-Transit

 

HERE City Lens

 

QR-HERE-City-Lens

 

 

Neke od ovih aplikacija kao Transit jer u većini država nije funkcionalna ova aplikacija. Mi ipak i nju spominjemo jer nas čita dosta korisnika iz zemalja gdje radi ta aplikacija.

 

Hvala Branimiru na javljanju

25 komentara :

  1. E kod mene za Here Drive piše da nije dostupna... Ne razumijem...

    ReplyDelete
  2. Tako je i u mene pisalo jedno vrijeme, i evo sad sam provjerio otvori mi normalno here drive+ u trgovini :) vjerovatno je trenutni bug. mozete uvijek preko trgovini ici "provjeri azuriranja" i sve ce nadogradnje odmah preuzeti ;)

    ReplyDelete
  3. Hvala Dino, provjerio, ima... :-) Ne moraš me persirati... :-)

    ReplyDelete
  4. Je li na ovoj naslovnoj slici zelena tačka pokazuje Živinice ili se varam? :D

    ReplyDelete
  5. Ti si iz Živinica ili...

    ReplyDelete
  6. Da, vecina ovih fotografije koje objalvjujemo smo mi napravili, ja ili kolega. :) ova je npr moja.

    ReplyDelete
  7. Pa nismo daleko, ja sam odmah tu, iz Gračanice... :-)

    ReplyDelete
  8. :) bas mi je drago, mislio sam da sam jediniiz okoline sa WP (osim ovih 4 u porodici)

    ReplyDelete
  9. Ima nas, svakim danom sve više... :-)

    ReplyDelete
  10. Nesto razmisljam i realno je da sam medju prvima dobio nadogradnju Denim ja sam u zadnjih pet-sest mjeseca nagovorio ubijedio ma natjerao jedanaest osoba da predju na WP.sve to zna Microsoft i sve pamti :>)

    ReplyDelete
  11. Imam i ja iz Miričine :D

    ReplyDelete
  12. Ma bravo... :D

    ReplyDelete
  13. I ja iz komsiluka, sve sami bosanci :) nego, u zadnje vreme nisam nesto pratio vesti pa me sad zanima da li denim dolazi kao standardan update, ili kao pfd?

    ReplyDelete
  14. Vladan Vukajlovic18 December, 2014

    Intetesantna stvar,ranije Here Transit nije hteo da radi sada sam ponovo instalirao i radi najnormalnije,region i jezik uvek na US -L1020.

    ReplyDelete
  15. I ja sam iz Gracanice...vodimo za sada na portalu :P
    Zivinice,trznite se malo :D

    ReplyDelete
  16. Oficijelan je...

    ReplyDelete
  17. Ja sam 5-6... I ja sam nešto zaslužio... :D

    ReplyDelete
  18. to ti je nagrada za uloženi trud i živciranje sa skype-om :P

    ReplyDelete
  19. Od svih here app meni je transit najgenijalnija I najkorisnija.

    ReplyDelete
  20. I meni Toni :) posebno kada sma negdje daleko i ne poznajem grad. Ukucam adresu i dobijem sve linije da bi dosao na cilj. Fantasticno osmisljeno i sto je najbolje radi kako treba.

    ReplyDelete
  21. Kada ce Here Transit biti dostupna u Srbiji?

    ReplyDelete
  22. Ja sam isprobao par puta u Zagrebu i super radi.. istina da meni ne služi toliko jer sam upoznao sve linije ali za nekoga tko ne poznaje grad baš dobro dođe, pa čak i izračun vremena putovanja bude približno točan

    ReplyDelete

Ostavite komentar