17.12.14

Lumia Denim nadogradnja počela na nekoliko uređaja u Kini

2630955_Lumia_Denim-wpnovosti

Windows Phone 8 nadogradnja za Nokia uređaje pod nazivom Denim počela je oficijelno izlaziti u kini na Lumia 520, 525, 526, 625, 720, 720T i 1320. Neke od ovih varijanti Lumia uređaja mi nismo pokrivali jer su samo za kinesko tržište.

 

Kada će Lumia Denim nadogradnja početi kod nas tj. evropski kontinent to ne znamo. Za sve one koji imaju uređaje iz Kine mogu preuzeti nadogradnju pod postavkama telefona > ažuriranje telefona > provjeri ažuriranja. Znamo da WP Novosti posjećuje nekoliko korisnika sa uređajima iz Kine, oni će se obradovati posebno ovome.

 

izvor: WC, Microsoft Kina

27 komentara :

  1. Gde je Woody,da kuka kad ce

    ReplyDelete
  2. Dino ima li kakve veze što je moja 1320 iz Hong Konga? Dal ću prije dobiti denim?

    ReplyDelete
  3. Da, na njoj je ROM Kineski i vjerujem da imas vec sad nadogradnju. :)

    ReplyDelete
  4. A je li problem što sam na PfD?

    ReplyDelete
  5. Vjerujem da su to ispravili zadnjim nadogradnjama da se moze na pfd instalirati i firmver.

    ReplyDelete
  6. Izgleda da ne može, piše da je up to date... Šteta...

    ReplyDelete
  7. A moze li pojasnjenje sta znaci Denim i uopceno ova nadogradnja

    ReplyDelete
  8. evo ga, tu piše :)
    http://www.wpnovosti.com/2014/09/poznati-detalji-oko-lumia-denim.html

    ReplyDelete
  9. Zijad djulovic17 December, 2014

    Kada ce denim za podrucje Balkana tj hingary l 1020 a na PFD JE ????????? Hvaaala unaprijed :)

    ReplyDelete
  10. Zdravo.Imam lumia 620 i uradio sam update preko DP ali sad ne mogu da udjem u extra+info prije updejta sam imao Cortanu kad prebacim npr. na Sad region a sad je nemam.Ne koristim je ali ne znam dali je sad sve ok poslije updejta.Unaprijed hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  11. Sve izgleda da ce vecina uredaja dobiti jos ove godine. najprije mislim da ce lumia 1520 i 930. poslije ostali ali kao sto je slucaj u Kini mozda se varam i ostali dobiju prvi. Ali sad ce jos jedan clanak o tome...

    ReplyDelete
  12. pozdrav. made in China nema direktno veze sa nadogradnjama koje regionalno stizu, vazan je onaj podatak koji je ROM na telefonu. Na nasem porducju se cesto nade tako uredaj gdje pise ROM da je hungary tj. za madrasko trziste. Naravno pored toga ima i hrvatski, bosanski i srpski ROM. Neki mobilni operateri imaju obje varijante tako da to svako za sebe mora provjeriti u aplikaciji dodaci & informacije (u postavkama telefona).

    ReplyDelete
  13. Jesi li ti na PfD?

    ReplyDelete
  14. To made in china nije vazno za nadogradnju. Vazno je samo sto pise iznad npr rm-937_eu_hungary_*** to je znaci ROM madarski i to je vazno gledati a ne mjesto proizvodnje.

    kod nekih pise eu_euro2 ili samo eu to je evropski rom koji ne podlijeze drzavnim kodu i on pretezno dobije prvi nadogradnju. ako kod vas pise tu nesto sa Hong Kong onda postoji update za taj telefon. Samo ne znam jeli postoji i za Lumia 1520 posto tu vijest nismo dobili.

    ReplyDelete
  15. Dino jesi li našao neko rješenje za mene? :-) Sad opet provjeravao, i dalje je up to date...

    ReplyDelete
  16. Mozda tvoj model jos nema. ne znam kako ali dobili smo javljanje i o 1320. mozda treba jos koji sat da puste nadogradnju jer su svi modeli jos jednom podijeljeni u grupe...

    ReplyDelete
  17. Ja i dalje mislim da ne može jer je PfD...

    ReplyDelete
  18. Sve prodje bez mene,,,moj ROM je Hong Kong ali jos nista...

    ReplyDelete
  19. I kod mene... Jesi li na PfD? I kod mene je HK i neće pa pretpostavljam zbog PfD...

    ReplyDelete
  20. Upravo krenulo.....

    ReplyDelete
  21. Pa jesi li na PfD ili ne?

    ReplyDelete
  22. Nece ni kod mene, i ja sam Hong Kong 1520...

    ReplyDelete
  23. Kod mene upravo krenulo ali baterija prazna

    ReplyDelete
  24. Ja nisam dobio iako sam 1520, hong kong...

    ReplyDelete

Ostavite komentar