2.6.14

Windows Phone 8.1 Preview for developers ima slijedeću nadogradnju

WP8.1 update

Ne tako dugo nakon zadnje nadogradnje sistema danas imamo novu nadogradnju Windows Phone 8.1 preview for developers sistema na verziju 8.10.12393.890. Nismo sigurni šta sve odnosi novi ali svaka nadogradnja znaći ispravke, mogući dodaci i napredak. Svi koji koriste WP8.1 preview mogu je skinuti, u postavkama telefona pod „phone update“ i „check for updates“.

 

Microsoft izgleda priprema WP8.1 za skoriji izlazak, s obzirom da je Lumia 630 u opticaju sa WP8.1 nije u redu da se korisnici novih uređaja suočavaju sa greškama koje ima WP8.1. Kasnije se javljamo ako saznamo šta zapravo donosi ova nadogradnja.

50 komentara :

  1. Kamera ne radi za sada jos i Quiet hours ne zavisi vise od Cortane.

    ReplyDelete
  2. L520 sigurnosno kopiravanje se nemoze napravit

    ReplyDelete
  3. Kamera mora imati nadogradnju kroz trgovinu... A quit hours ja ne vidim, cuo sam da ne zavisi vise od cortane i da je globalno dostupno medutim na njemackoj regiji i na bilo kojem jeziku jos uvijek nema. Ima ako trazis preko trazila izbaci quiet hours i onda opet pise da mora Cortana biti ukljucena, ako potrazim cortanu mogu joj pristupiti ali ne mogu je ukljuciti...

    ReplyDelete
  4. Jel ispravljene stare zamerke, da ne ponavljam sad?

    ReplyDelete
  5. Treba mi dobra nadogradnja za kameru. Može li neko da preporuci neku dobru,za htc 8s?

    ReplyDelete
  6. Vladan Vukajlovic02 June, 2014

    mislim da je OneShot dosta dobra nadogradnja

    ReplyDelete
  7. Je je ispravno sve za 10 sad ssm ga instaliro radi exstra svaka cast zadovoljan ssm sve radi

    ReplyDelete
  8. Vladan Vukajlovic02 June, 2014

    Jako interesantno za nemacki jezik,gledam ovu sliku gore najjedinstveniji su po nazivu mobilnog telefona --Handy--,godina imam prilike da slusam tu rec i dan danas kad je cujem jako mi neobicno!!!!

    ReplyDelete
  9. Hvala ti

    ReplyDelete
  10. Da, oni su Handy preuzeli odavno kao rijec za mobilni telefon mada to nije znacenje rijeci :) a vjerujem da je neobicno.

    ReplyDelete
  11. Vladan Vukajlovic02 June, 2014

    Koliko znam rec je nastala od engleske reci Hand -kao telefon za ruku ,mozda i gresim ali sam tako dobio objasnjenje svojevremeno.

    ReplyDelete
  12. koliko sam upoznat sa njemačkim, "Hand" je i na njemački ruka

    ReplyDelete
  13. Da, bas tako, kao Hand (ruka), i telefon pri "ruci" = Handy :) tako nekako. I jeste uvijek pri ruci

    ReplyDelete
  14. I sta je novo :)? Samo ispravke,jel?

    ReplyDelete
  15. Vjerovatno. I pripreme za zvanicni izlazak WP8.1.

    ReplyDelete
  16. Ako mislis na Adobe Reader i loading nakon vracanja u app to ces morat isacekati app da dobije nadogradnju. Ostalo ne sjecam se vise sta si pronalazio?

    ReplyDelete
  17. Vladan Vukajlovic02 June, 2014

    Sada gledam nesto ,tokom samog updata skinuo je bateriju za 25%(Ativ S) sa 59% na 34% i dok je vratio sve aplikacije jos 3%,cini mi se malo vise nego prosli put.
    Sutra pre podne sam slobodan pa cu uraditi jedan test kao i prosli put sa baterijom od 100% da vidim koliko trosi sada.

    ReplyDelete
  18. Bas to, Adobe mi je najbitniji da radi. Od ostalih zamerki: okrenuta slika na Skype-u, da l se pojavila precica za mrezni internet, da li IE11 dok skida neki mp3, pdf ucita do pola i stane ( ovo je stari problem). Za kameru vec citam da ne radi, a za bateriju svi razlicito pisu.
    Sad jedno pitanje. Ako preko UC browsera skinem neku pesmu, on je sacuva negde i to moze samo preko njega da se pusti. Nije vidljiva pesma osnovnoj app za muziku. Da li tu pesmu ili taj folder gde UC cuva podatke vidi onaj File menager sto su izbacili pre par dana?

    ReplyDelete
  19. Adobe reader nisam testirao jer mislim da ce i dalje tako biti. Jer to bug to aplikacije. precica za mrezni internet nema, to sam provjeri odma. To sto stane u IE11 download je do konekcije. Za bateriju i kameru isto ne mogu nista reci jer kamera samo nije radila radi srpskog jezika, na ostalima je radila. A UC Browser ako kazes tako da snima fajlove i nisu vidljivi nigdje u sistemu ni u drugim aplikacijama onda ni file manager ne moze je vidjeti. Jer je UC Browser podatak taj snimio u vlastitu memoriju aplikacije tj. folder koji dobije aplikacija instalacijom na telefon. Taj folder iz sigurnosnih razloga samo ta aplikacija moze koristiti i nijedna druga. Zbog toga nema ni virusa na WP jer jedna app i da ima nesto kao virus ne moze prosiriti na druge i virus po tome gubi smisao.

    Mozda odobri razvijac UC Browsera da se podaci snimaju u sistem kao sto to radi Whatsapp, slike su snimljene u zasebni folder u slikama. To moze i UC Browser recimo mp3 ide odma u muziku, napravi folder UC Browser i onda bi bilo dostupno iz muzickih aplikacija. Isto za pdf itd. app treba da zna razlikovati fajlove i smjestati ih gdje treba. IE11 to radi sam po sebi, ako skidas video on ga smjesti u video, ako je mp3 ide u muziku, ako je dokument ide u dokumente...

    ReplyDelete
  20. Ja update radim s priključenim punjačem, pa ostavim da se napuni 100%..

    ReplyDelete
  21. Bitno je da IE11 pakuje podatke gde treba. Valjalo bi da i ostali to urade inace niko nece da ih korisi.

    ReplyDelete
  22. Tako je, UC Browser ce morati ugraditi nesto kao file picker sistem sto ima OneDrive i druge aplikacije. tj da moze svaka app koristiti odredene podatke te druge app. (naravno podatke koje dozvoljava razvijac), inace ne vidim da ce se iko muciti da skida u UC i nakon toga?! jeli postoji uopste nacin se da koriste gdje drugo ti podaci? Ja mislim da ima preko webbrowsera nesto kao da se spoji i onda se mogu gledati fajlovi, ali to je ni malo na ruku korisniku.

    ReplyDelete
  23. nezz meni 1020 radi isto nema neke razlike osim kod kamere mozda se varam al brze se otvara,sprema slike itd.

    ReplyDelete
  24. E ovako,ja sam vise nego zadovoljan. Jos brze i tecnije mi radi,live tiles ikonice ne zastajkuju tj ne koce,viber,whatsapp,skype,facebook aplikacija,IE..sve mi brze otvara i takodje mi se skratio status "resuming" kada se prebacujem iz aplikaciju u aplikaciju ... Sve u svemu zadovoljan sam . Lumia 520 PS: Cini mi se da mi baterija duze drzi ali cu vise i.bolje znati za 7 dana kada OS "legne" pozdrav.

    ReplyDelete
  25. I meni isto radi, kameru nisam provjeravao jer to zavisi i od usliva nekad okidac kamere se postavi na 1, 2 sekunde da bi osvijetlio cijelu sliku i korisniku djeluje to kao sporo, a to uopste omogucava da bude slika ok...

    ReplyDelete
  26. I ja primjecujem da malo brze radi ali medutim to moze biti povezano sa reinstalacijom aplikacija. Morat cemo to gledati ovih dana. Uglavnom je ovo znak za skorasnji oficijelni izlazak.

    ReplyDelete
  27. Jeli telefon spojen uopste sa Microsoft racunom?! Mora biti Microsoft jer sigurnosno kopiranje sprema na OneDrive.

    ReplyDelete
  28. Dino Linić03 June, 2014

    Svaki put dode do 96% i stane, ispod pise neka greska pokusajte poslje ponovo

    ReplyDelete
  29. Vladan Vukajlovic03 June, 2014

    Test Samsung Ativ S Wp 8.1 -8.10.12393.890

    test sam zapoceo u 09:46baterija 100% zavrsio u 12;46-baterija na 57%
    Postavke telefona su sledece: Region USA -jezik USA-aktivna Cortana-sve sto moze da se ukljuci na telefonu ukljuceno(samo bluetooth i NFC iskljucen ),sve aplikacije dozvoljen rad u pozadini ,svim aplikacijama dozvoljen pristup internetu,pozadina postavljena na Light -boja crimson,osvetljenje maksimalno -rucno.
    aktivnosti za ta tri sata su sledece :
    nesto preko 30 minuta razgovora,10 primljenih mail-a,5-6 poslatih mail-a,oko 10 sms-a
    10 minuta na WP novisti,provera vremena na 6 aplikacija (instalirao +3 zbog testa)
    10 minuta na IE pregled podataka,5 minuta preled 1 word dokumenta ,download 4 slike iz mail-a,u Store 5 min -update 4 aplikacije ,oko 10-15 minuta na apl.B92, 5 minuta na RS servis,deinstalirao facebook-instalirao facebook beta ,5 minuta na prvoj aplikaciji 5 na drugoj,10 min. na OneTube pregled 2 spota,u B92 preglednovog games trailera 1,5 min.
    premestanje postavke i drzanje upaljenog ekrana oko 15 minuta

    ReplyDelete
  30. Ubacio sam wp8.1 Popravljena slika na Skypeu. UC ne koristim, ali ima nekih strana sto otvara, a ie11 ne moze. Cenim da ce uvek IE najbolje da radi. Evo ga update za Adobe :)

    ReplyDelete
  31. Ja licno mislim da je to ok potrosnja s obzirom na zadatke. Ako uzmemo uz obzir koliko je to u MB, po meni je to ok. Ovo obicni korisnik uradi za jedan dan otprilike. Neki malo ili mnogo vise, neki manje. :) ali super test. U svakom slucaju mislim da samo jos razvijaci moraju aplikacije srediti, a ja radim na WP Novosti za 8.1 tako da vjerujem da ce trositi manje resursa.

    ReplyDelete
  32. Da :) ali i njemci se bune sada radi "englifikacije" njemackog jezika pa su poceli izmisljati u prosle dvije, tri godine rijeci koje su preuzete iz engleskog, sa manje uspjeha jer engleske rijeci su opceprihvacene a i u rijecnku dostupne kao oficijelne rijeci.


    primjer za handyupdate, moglo bi se reci i handy aktualisierung, nesto kao azuriranje uredaja, ali ipak ne zele to da koriste.

    ReplyDelete
  33. Adobe reader upodate? Ja sam jucer malo provjerio i nisam mogao "napraviti" onu gresku ponovno. jednostavno sada nema loading...

    ReplyDelete
  34. Kako vidim od sada ima pristup OneDrive. moze otvarati i fotografije sa OneDrive. Sigurno i ostale stvari kao pdf. sto mu je i zadatak.

    ReplyDelete
  35. U app Video ima opcija za titlove koja je iskljucena. Zasto je iskljucena, koji titlovi su podrzani? Probao film sa .srt i ne radi prevod.

    ReplyDelete
  36. Ja ne vidim to za titlove. a niti sam gdje procitao koji su podrzani, saznat cemo sve ;)

    ReplyDelete
  37. Evo i moj test nakon Hard Reseta telefona, znam da ljudi kazu ne moze se to mjeriti ali ipak moze jer je vrijeme koje sam dobio ok. Uradio sma Hard Reset na 100% baterije, cijeli setup telefona i bez da preuzimam stari "backup" aplikacija" i sistema krenuo sam nanovo, od 0. Instalirao sve potrebne aplikacije i u tom roku potrosio 688MB, mislim da je najbolje potrosnju baterije mjeriti po protoku podataka jer bez protoka ikakvog baterija traje znatno duze!

    E proslo je od postavljanja svega 14h i nekoliko minuta i imam jos 10% baterije. u tih 688MB spadaju downloadi svih aplikacija koje su mi potrebne sada, postavljanje 3 email racuna, postavljanje svih aplikacija i prijava istih, jedan jezicki update od 22MB, facebook beta sinhronizacija koja je oduzela 22MB! update aplikacija sistemskih koje je uzelo 16MB. I eto 14h sa ukljucenim Wifi, 3g, lokacije, sve aplikacije su dozvoljene u pozadini da rade,svjetlost na automatski, crna pozadina sa kobalt akcentom.

    I moram napomenuti sinhronizacija 3 spomenuta email racuna je postavljena na "auto" plus skidanje svih emaila sa servera (i vjerujte ima ih na hiljade).


    Mogu reci za prvo opstavljanje telefona sa toliko potrosnjom sam ocekivao da cu nakon 4-5 sati ostati bez baterije kao kod prve WP8.1 nadogradnje ali ovaj put je izdrzala 14-15h. Slijedece punjenje i potrosnja moze samo biti duze jer ce internet saobracaj sigurno biti manji nego 700MB.

    ReplyDelete
  38. Ima li neko sa problema sa nokia here aplikacijama i google maps aplikacijom. Meni već više od mesec dana ne rade iako sam ih ponovo instalirao. Kad pokrenem nokia here piše resuming i izbaci me na početni ekran.

    ReplyDelete
  39. Ja sam bas sinoc reinstalirao i Here drive+ i Here maps i koristio ih i podesio sve i radile su.

    ReplyDelete
  40. Vuše puta sam brisao i ponovo instalirao ove aplikacije i neće pa neće? Ne znam da li treba još nesto da uradim kad obrišem ove aplikacije?

    ReplyDelete
  41. Ubaci neki film u telefon, otvori taj fillm sa Video app i u podesavanjima je prva opcija " Titlovi: iskljuceno"

    ReplyDelete
  42. Da, izgleda u pravu si. evo link do uservoice od te app i isto neko naveo da to isprave...

    http://xboxvideo.uservoice.com/forums/225596-xbox-video-suggestion-box/suggestions/5797437-subtitles

    ima vec 59 glasova. Mislim da je to bug jer maloprije sam isto procitao da nekima radi ponekad. Vjerovatno ce uskoro opet nadogradnja Video aplikacije...

    ReplyDelete
  43. misa73bgd09 June, 2014

    Drustvo sta je sa viberom za wp8.1lumia 625h...dal je moguce da toliko lose radi ni push.notis ...ni nista ...help...molicu

    ReplyDelete
  44. Meni takoder ovih dana i viber i whatsapp kao da ne rade serveri uopste. Posaljem poruku i pise samo jedna kvakica kao da je stiglo na server ali covjek s druge strane primi za 3-4h. Isto sa whatsapp, notifikacije jucer nisu nikako radile. Nadam se da ce to ispraviti. Instagram je isto ovako imao problema sa serverima i poboljsali su ih za Windows Phone i sada sve leti na instagram.

    ReplyDelete
  45. misa73bgd10 June, 2014

    Aha jasno .Dino Vama hvala puno sledio sam vasa uputstva za wp8.1i odradio vrlo ste to profesionalno odradili svaka cast da je takvih vise bilo bi nam jos lakse.nadam se da cete u skorije vreme naci resenje za viber unapred. zahvaljujem pozzzz.....

    ReplyDelete
  46. Ja bi volio pomoci Viberu direktno u razvoju, ako se jave i ako stupim u kontakt naravno sve cu vas obavijestiti. Evo i whatsapp ima manju nadogradnju i primjetim male neke promijene, nema vise pored profila u chatu s nekim onaj zaslon "medijski sadrzaji" koje ste podijelili. Njega su izbrisali kako vidim.

    ReplyDelete
  47. misa73bgd10 June, 2014

    Da whap... radi ok ...sve u svemu hvala dino cekamo novosti za viber

    ReplyDelete
  48. I dalje ne mogu da pokrenem nokia Here aplikacije. Kad ode mu settings-storage check ne mogu da obrisem mape. Kad kliknem na maps ili se nista ne desi ili mi se restartuje telefon (lumia 720). Znaci mogu da obrisem i ponovo instaliram Here aplikacije ali ne mogu da obrisem stare mape (550 mb). Da li da cekam zvanican windows pone 8.1 ili hard reset.

    ReplyDelete

Ostavite komentar