19.6.14

TRAINR službena aplikacija za Windows Phone

Trainr_lede

TRAINR je aplikacija koja je namijenjena korisnicima Windows Phone 8/8.1 sustava, a služi kao asistent za vrijeme vježbanja. Zahvaljujući velikom broju mogućnosti ova aplikacija će biti od velike pomoći rekreativcima ali i osobama koje već duže vrijeme vježbaju.

 

TRAINR_screens_1

 

Kada se aplikacija prvi put pokrene potrebno je odabrati spol i upisati visinu i težinu, a ostatak postavki aplikacija sama postavi. Kada se unesu podaci o korisniku, otvori se izbornik (slika u sredini) koji vam nudi mogućnost treninga (workouts) ili mogućnost izazova (challenges). Ako odaberete izazov, aplikacija vam prikaže popis vježbi sa detaljnim opisom i slikama kako treba izvoditi vježbu. Ako ste pak odabrali trening, aplikacija vam ponudi četiri različita rasporeda vježbanja za četiri dana. Moguće je odabrati vježbe za izdžljivost, snagu, kardio vježbe ili vježbanje u serijama. Osim toga, TRAINR aplikacija prati i podatke kao što je vrijeme vježbanja i broj ponavljanja vježbi koje korisnik kasnije može pregledavati i podijeliti putem interneta zajedno sa rasporedom vježbanja.

 

TRAINR_screens_2

 

Ova aplikacija je posebno dobra za osobe koje ne znaju kako početi i na koji način vježbati. TRAINR tu pomaže tako što ima gotove rasporede vježbanja sa detaljnim opisima izvođenja vježbi.

 

Nedostatak kod ove aplikacije je što nema mogućnost odabira metričkih ili imperial mjernih jedinica. Da bi aplikacija pravilno radila potrebno je pretvoriti kilograme u libre (lbs) i metre u stope (ft), odnosno potrebno je pretvoriti iz metričkih mjernih jedinica u imperial mjerne jedinice. Aplikacija je besplatna i možete je preuzeti klikom na sliku ipod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_TRAINR

16 komentara :

  1. Kada vec pisemo clanke o aplikacijama(osjecam se kao dio zajednice)....volio bih da neko napravi aplikaciju za Pik.ba i Market.ba.Velika steta je sto nemaju svoje aplikacije,odnosno sto je sadasnja pikova aplikacija i vise nego bagovita,i neupotrebljiva.I Klix.ba,i Depo.ba bi se trebali potruditi,pogotovo Klix.ba a Depo.ba je svakako povucen s Trgovine(zasto?).Ima dosta web portala.Iznenadzen sam koliko iz Bosne ima aktivnih aplikacija za Android.Zar je tesko da se napravi aplikacija i za WP.Dodze mi da pokusam da naucim,da pohadzam kurs i sam napravim aplikacije i ako nisam informaticar.Velika je steta pa jedan jako odlican portal i jako koristan Namernice.ba nema svoju aplikaciju.Ili Body.ba(mada imaju za destktop trziste aplikaciju)Dino dali si im se onako kulturno ponudio da uradis za njih posao.Bar ti imas uspjeha sa aplikacijama i znas ih napraviti.

    ReplyDelete
  2. Koliko je samo dosadna ova aplikacija , super je uradjena sem sto nema metrickog sistema i sto svaki put se moramo ulogovati ispocetka . Sto puta me danas opominje da vjezbam . :D A ne mogu sve boli od juce. :D

    ReplyDelete
  3. pozdrav svima na.ovoj stranici,imam pitanje za vas.Sve do sad sam koristio wp 7.8 znam.da kasnim ali sta ces :) sad sam odlucio da promjenim mob pa me zanima slijedece...kakve su notifikacije da li su brze kod fb mesaangera jer vidim na wp 8 je dostupan isto tako i za fb notifikacije me zanima,da li na viberu mogu pricati na slusalicu a ne kao do sad da svi u prostoriji cuju na mikrofon razgovor :) tako isto za skiype isto pitanje i kakve su ti notifikacije kasne li ili su napokon rijesili te osnovne stvari..za whatsapp nemam pitanja jedino s njim nikad nisam imao problema na sa 7.8 on je sto se tice notifikacija top...zanima me da li je sad to sve ok ili ipak mi savijetujete da predjem na android jer je tamo bar to ok.

    ReplyDelete
  4. Nedzad Pugonja21 June, 2014

    Android!

    ReplyDelete
  5. veljačaaa21 June, 2014

    Ja ti ne bih preporucio da prelazis na android pogotovo sada kad izlazi 8.1 i bice pregrst izbora,pogotovo ako ne planiras da uzimas premium model za 400+ €

    ReplyDelete
  6. znam da android ima dosta veci izbor na wp koliko vidim nema najpopularniji igara multiplayer kao npr sto su pool 8 ball,da nepricam o novoj igri soccer stars nece biti za wp par godina kako su spori,ali volim wp iz razloga sto je sistem puno fluidniji od androida i mob s dosta manjim specifikacijama radi bolje od neki mega android uredjaja,pa me zanima kakva su vasa iskustva s tim gore aplikacijama sto sam naveo jer bas to samo i koristim.i bitna stvar mi je da su notifikacije ok.

    ReplyDelete
  7. Kod mene notifikacije su ok. Jeste da znaju kasniti kao i na svim telefonima danas. Ni Android nije tu nista bolji. ko kaze da nikad nista ne kasni je laz. To je cinjenica jednostavno. Mnogo zavisi od servera preko kojeg idu poruke, ako on ne posalje obavijest onda i nece ni stici na telefon, bilo to Android, WP ili nesto trece. Aplikacija messenger za sebe na WP je odlicna, jeste da nema pozive ali tek smo je dobili i tek sada nekako nadograduju sa novim stvarima. Sve osnovne funkcije za chat (za sto i jeste messenger) su tu. Od dijeljenja fotografija, stikeri, fotografiranje direktno u chatu s nekim i slanje te fotografije, sve to radi odlicno. I prije svega veoma brzo se otvara messenger nova verzija, brzo sve ucitava i veoma brzo i zatvara. Mene je smaralo prije na aplikacijama da je prvo otvara 5-10 sekundi, zatim dok otvoris poruku i napises 2 minute traje i onda izlazak sam isto trajao 15 ili vise sekundi. Sada je to sve veoma brzo i uporedivao sam sa messengerom na Samsung Galaxy S3 i WP verzija je brza u vecini slucajeva.

    Viber beta je trenutno u testiranju i usao sam u izbor beta testera pa cu javiti kada je dobijem kakva je ;) kazu oni koji je vec imaju da je mnogo brza i fluidnija nego ova trenutna.

    I kad sm ovec kod Android, svima koji su rekli da na njemu rade notifikacije evo dokaz da nije tako. poslao sam poruku na Whatsapp, Viber i messenger i sve su kasnile 2h. internet je bio prisutan, sve je radilo. Dok sam u isto vrijeme poslao i na wp iste poruke i stigle su. Zbog toga ne treba kriviti sistem nego samo servere tih aplikacija. Sto je i logicno.

    ReplyDelete
  8. haha :) a mislim da ako bude uspjesna napravit ce oni i metricki sistem. Uopsteno meni je bas glupo sto samo Amerikanci koriste imperijalne vrijednosti a sav svijet metricki sistem.

    ReplyDelete
  9. Te stvari se sada mijenjaju, evo words with friends je dosla nova verzija. I dokaz da se moze kad razvijaci zele. To sto ovi sa "facebook aplikacija" nisu htjeli da prave apps za WP8 nije WP8 kriv :D word with friends je dokaz da moze kad se hoce. Ima jos par igara sa facebook pored ove.

    A kako ti stopa lumia 920? pri cemu? Svi su se uvjerili da je WP veoma stabilan i WP je uopste postao poznat po tome da je fluidan, i fliudniji nego ostali OS trenutno, i ako WP stopa na Lumia 920 onda Android ne radi uopste :D

    ReplyDelete
  10. Android. Ne bi bila losa kupovina ni nekog Java telefona ( sony k800 ili k850). Mozda vredi da pokusas sa Bada OS-om. Verujem da ces naci bilijar na tim platformama :) Wp8 stalno nesto menjaju. To vise niko ne zna za koju app rade notifikacije, a za koju ne. Ima bilijara brdo ali bas taj nemaju :P

    ReplyDelete
  11. Imam pitanje koje nije povezano sa ovim clankom, ali molio bi vas da mi pomognete ako znate. U porukama, u skicama(draft) sam imao spremljenu jednu poruku koju sam slucajno izbrisao pa me intresuje da li neko od vas zna postoji li ikakva mogucnost da tu skicu vratim nazad? Unaprijed hvala.

    ReplyDelete
  12. Nazalost nije moguce vratiti taj izbrisani Draft. On je izbrisan kompletno.

    ReplyDelete
  13. Haha i mislis iskreno covjek ce sa Windows Phone 7.8 preci na Sony k800?! Covjek trazi nesto bolje od Windows Phone 7.8, a ne losije. A bilijara ima na WP8 koliko hoces samo ne znam jeli ima ovaj koji trazi covjek, a okreces pricu ka oda na WP8 ne postoji a k800 ima sve :D Bada os?! :D jos bolje nego k800... nema sta veoma korisni savjeti.

    ReplyDelete
  14. Narvno da sam bio neozbiljan :) treba da predje na wp8. Ja sam sa notifikacijama zadovoljan. Dosta koristim IM+ i ima gresku jednom u dva meseca. Cak me i tad obavesti da ne moze da se nakaci na server. U toj prici je Viber najgiri. Sumnjam da je na ostalim platformama sve savrseno kao sto si i ti napisao. Samo ne bi valjalo da uzme fon sa 512 ram-a.

    ReplyDelete
  15. Ja sam iskreno mislio ili je sarkazam na nivou ili stvarno mislis :D a jeste viber najgori, ali evo primljen sam u viber beta pa cu pisati o tome kako sta. Danas cu preuzeti novu app...

    ReplyDelete
  16. Nagovorili ste me znaci da ostanem na wp planiram uzeti lumiu 1320 pa sta mislite o tom uredjaju da li je u stanju sve aplikacije pokrenuti svidja mi se iskljucivo zbog display-a koji je 6inch a bas mi fakvo nesto treba,bojim se posto bas dosta koristik viber za razgovore da me nebi zezao notifikacije na wp 7.8 su kod whatsaspp sasvim ok nista ne kasne tako da nebi trebalo biti problema...samo mi niste napisali da li mogu na viber sad razgovarati na slusalicu ili samo na mikrofon da svi cuju :)...i naravno sta mislite o uredjaju kojeg zelim uzeti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar